Segítségeteket szeretném kérni. Budapesten vagy környékén tud-e valaki 944 bontót, esetleg alkatrészt?
Sikerült szert tennem egy 1990 évjáratú 944 S2-re. Vannak vele hibák. Eléggé lelakott a kicsike.
Műszerfal repedt, ülések viseltesek, ajtókárpi egy kalap szar, az elekltromos állítási lehetőségek nem mindenhol működnek, tükörállító gomb nuku.
Hiányzik a pótkerék, emelő, szerszámok, (emelő, kerék kulcs...stb), kormányszervó nyivákol rendesen, meg folyik is valahol az olaj, a generátor szíjfeszességállító egy db rozsdás vas, ködlámpa is kellene bele egy, elférne rajta egy új kipuf rendszer meg 4 jó gumi.
A kérdést most úgy tenném fel, hogy a forgalamba helyezés előtt szemléztetni kell, ott valaki alámászik, és vizuálisan ellenőrzi a meglétét vagy sem, pl. annak ellenére, hogy mondjuk már van érvényes zöldkártya?
Meg tudná valaki mondani, hogy egy 1987-es 944T az gyárilag katalizátor mentes,vagy csak valaki kidobta belőle? Itthon igy kat nélkül forgalomba lehet helyezni? Vagy tenni kell rá egy teljesítménynek megfelelő katalizátort?
Sziasztok! 1982-es 944-eshez (2,5 turbo nelkul, automata) keresek vezermutengely hazat (szelepfedel) vezermutengellyel, és vezermuszijtarcsaval. Esetleg komplett bontott blokk is erdekel. Kerem aki tud ilyet hivjon a 06 30 9 144 528-on, vagy irjon a maratonman@tvn.hu cimre. Koszonom, udv Balint
Ha a BTL-...rendszámúra gondolsz, az egy időre eltünt, ma újra fenn van, de kb. 200KFt-al drágábban, más a hirdető, vagy csak a mail cím, meg kaphatott egy új progit is. Ennyi pénzem meg nincs nekem sajna.
Nézegettem az e-bay-on is , a jobb állapotú 944T(szervízkönyv, számlák) -k 4000-5000 EU körül kelnek el, érvényes műszakival, a regadó egy 87-es üzembehelyezésűre kb 500KFt, kimenni, hazahozni kb 100Kft, úgyhogy kb 1.8 milla plussz átírás.
2001. októberében az "ősklub" tett egy kirándulást a hungaroringre (ez a frontengined honlap legelső képe, ahogy a parkolóban állunk) és erre a talira kijött ez a sárga gép is, egy 944 S, nem turbó, kék belsővel. Azóta néhányszor már fölbukkant a használtauto.hu-n, valszeg erre emlékszel te is. Élőben azóta sem találkoztam vele...
Ezekszerint ismered az autót?? Ha jól emlékszem volt fönt régebben egy sárga 44 "S" aminek kék volt a belseje, akkor ez most az vagy miért mondod hogy nem turbo?? Turbo eleje van!! Bár tudom ez kis hazánkban nem sokmindent jelent.....
Egyébként meg beszélnünk kéne majd mert szeretnék levet küldeni a Martinnak, de ugye az én angol tudásom eléggé hiányos és talán a te segítségeddel leheten valamit kiötölni!
Ez az autó 1987-es, új műszerfalas és a belső nagy része kék színűre van festve, de nem gyárilag. A kasztni festése gyöngyház-metál, az eleje törve volt, és a szervokormány hiányzik belőle valamint az autó nem turbó.
1983-ban még nem volt 44 turbó, azt 1985-től gyártják, ekkortól jön az "új-műszerfalas" éra.
Magas szinten eszmétcseréltem ma néhány sokat látott tapasztalt dögevő bennszülött ezermesterrel aki már az anyjábol is 1200-es zsiguli hajtókarral látta meg a napvilágot,és a következő megállapitásra jutottam!Az első szigoruan az anyagiakat szem elött tartva!A repedést bekenem fémragasztóval majd megkötés után csakugy naggyábol átdörzsölöm smirglivel és kész,a többit a dugattyu elintézi, utat csinál magának!A második már az igényesség netovábbja ezért nekem is csak félve ajánlották!Otthon hever egy csomó alig használt MTZ hüvelygarnitura,ezt kis leleményességgel simán bepasszintom a blokkba alig kell furni faragni,de arra meg ott van a véső, hidegvágó,nem kell gépműhelyre költeni!Azthiszem megoldodni látszik a motor problémám!:))))
A nagyonkellettre gondolsz? Az a motorszétszedésre vonatkozik! Nem is tudom hogy éltem volna túl ha megint nincsen orális szex. És a szétszedéssel nincs is vége! A gépműhelyben mindennapra van egy újabb még ezt is hozz mert ez is szar beszólás ami alkalmanként 20-50e között játszik. Órias boldogság!