Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2017.09.01 0 0 11998

Google találatok kidobta az IK20TT platinabetétes.

Előzmény: sebike05 (11996)
takker76 Creative Commons License 2017.08.31 0 0 11997

Nekem egyszer volt hasonló "élményem".

Fogott a jobb első fékem egy picit, 120 környékén úgy berezonált a kormány, hogy azt hittem lemegyek az útról. Hazaérve megnéztem a kereket, annyira meleg volt a felni, hogy ha hozzáérek megégette volna a kezem.

Előzmény: yonsi (11984)
sebike05 Creative Commons License 2017.08.31 0 0 11996

az egyik egy hagyományos réz cink elektródás gyertya a másik egy platinabetétes de ha beírod a googleba kidobja a jellemzőket!!!

Előzmény: Törölt nick (11992)
Nándor Vajóczki Creative Commons License 2017.08.31 0 0 11995

Diagnosztika nem dobott hibát az alapjáratra. De folytószelep tisztítást mindenképp beiktatok pihenősbe. 

Előzmény: captainb (11994)
captainb Creative Commons License 2017.08.31 0 0 11994

Nyugtass meg, hogy a "nem találjuk" az nem foglalja magába a szerelődet. Én még nem láttam ezt a szenzort, de logikusan a vezérműtengelyek vêgénél lesz a vezérlés felöli oldalon. A két szíjtárcsa között valószínűleg. 

 

A magas fordulat meg lehet nem hiba, csak tünet. De lehet a fojtószelep nem áll vissza alaphelyzetbe. Kellene egy diagnosztika....

Előzmény: Nándor Vajóczki (11991)
captainb Creative Commons License 2017.08.31 0 0 11993

De, valaki biztosan, csak nem volt erre. 

Előzmény: Törölt nick (11992)
Törölt nick Creative Commons License 2017.08.31 0 0 11992

Tényleg nem ért hozzá senki? 

Előzmény: captainb (11990)
Nándor Vajóczki Creative Commons License 2017.08.31 0 0 11991

Sziasztok!

 

Pár napja nehezen indul a verda. Check Engin ég. Ma kiolvastattam, p0342 vezérműtengely helyzetérzékelő. Ez eddig okés, a bibi csak az, hogy nem találjuk hogy az hol van. :D Valaki nem tudná megmondani, hol találom? :D Esetleg egy fotó? 

Plusz az mitől lehet hogy üresben ha gázt adok a fordulat nem esik vissza ezerre. 1700-1800on pörög. (Klíma nincs bekapcsolva) egészen addig amíg el nem indulok vagy le nem állítom. Ötlet? Alapjárati motor csere? Az a fura hogy erre nem dobott hibát a diagnosztika. Netán ez is a helyzetérzékelő miatt lenne?

 

captainb Creative Commons License 2017.08.31 0 0 11990

Vagy csak fogalmunk sincs, hogy van-e különbség. 

Előzmény: Törölt nick (11989)
Törölt nick Creative Commons License 2017.08.31 0 0 11989

"Denso K20PR-U11 tette az autóba, érdemes ugyanolyanra cseréltetni, vagy ajánlottabb a K20TT, van különbség?", ha lenne különbség már leírták volna. Mindegy, hogy melyik kerül be.

Előzmény: Törölt nick (11987)
yonsi Creative Commons License 2017.08.31 0 0 11988

Köszi a tippet.

Előzmény: captainb (11986)
Törölt nick Creative Commons License 2017.08.30 0 0 11987

Szerinted van köztük eltérés?

Előzmény: Törölt nick (11985)
captainb Creative Commons License 2017.08.30 0 0 11986

Több dolog is lehet. Vagy összeadódott a puhább gumi, esetleg egy kis centírhiba és a futómű elhasználódó részei (szilentek, lengéscsillapító, stb.). Lehet szemre, mérésre jó, de közben összeadódott.

 

De én tapasztaltam ilyet személyesen. Nem szitált a kormány, hanem tántorgott az autó az úton már alacsony sebességnél. Állandóan korrigálnom kellett. Rögtön mentem a szervizbe. Felemelték, minden oké. Próbakör, ott ültem a szerelő mellett, minden oké. Elindultam haza, egyszer csak elkezdett tántorogni az autó. Fordultam vissza, ekkor mákomra a szerelő is észlelte a hibát. Emelés, semmi látható hiba. Kerék le, centír iké. Féktárcsák oké. Elkezdte szétkötni a futóművet és kopp, kiesett a rugó egy darabja, aminek szemre semmi baja nem volt. Az autó akkor volt 4 éves és volt benne 32000 km. Nem azt mondom, hogy ez lesz nálad is, de lehet, alapisabban meg kellene nézni. 

Előzmény: yonsi (11984)
Törölt nick Creative Commons License 2017.08.30 0 0 11985

Sziasztok, a szerviz legutóbbi alkalommal a Denso K20PR-U11 tette az autóba, érdemes ugyanolyanra cseréltetni, vagy ajánlottabb a K20TT, van különbség?

yonsi Creative Commons License 2017.08.30 0 0 11984

A napokban ( 1,4-es lacetti ) pályán előztem a kamion sort és 145km/h-nál brutálisan beszitált a kormány a kezemben.Lehajtani nehéz volt a kamionok között mivel a hátam mögött sorakoztak a románok!Baleset közeli állapotba kerültem,még a család is pánikolt! Szerintem a defekt sincs ilyen veszélyes akció. Ráadásul most volt műszakin a gép.Előtte több ezer kilómétert mentem pályán!

Elvittem a szerelőhöz, átnézte, de nem talált problémát csak a keréknyomás volt 2,1 bar.

Felfújtam az első kerekeket szokásos 2,3 bar-ra és a következő pályázáskor 160km/h-ig pörgettem a vasat.Semmi sem történ, símán futott.Ez valaminek a kezdete vagy a keréknyomás volt a ludas? Semmi hang nem jött előlről. ( kinyomott kuplungnál sem) Amíg lasítottam 40-re addig nem hagyta abba.

Érdekelne volt e valakinek hasonló tapasztalata?

Tapasztalatokat előre is köszönöm!

captainb Creative Commons License 2017.08.30 0 0 11983

A német prémiumom első lökösét fényezték- szerelték 40e forinrért:

Sprint Autóklinika - Suzuki Óbuda. Bojtár utca 36. A lakatosuk egy szerűen zseniális.

 

Előzmény: hollandig (11981)
hollandig Creative Commons License 2017.08.29 0 0 11982

autófényezőt

hollandig Creative Commons License 2017.08.29 0 0 11981

Sziasztok,

 

Tud valaki ajánlani megbìzható, jó minőségben dolgozó autógényezőt Budapesten?

 

Üdv.:

 

Gaben

 

 

Cz Józsi Creative Commons License 2017.08.28 0 0 11980

Köszönöm a linket FeliGerinek és Kissg-nek.Tudtam,hogy számíthatok a fórumon használható infóra.Igazán sokat segítettetek.

FeliGeri Creative Commons License 2017.08.28 0 0 11979

Az automata javítás megint "besegített" a telóm. :-)

Egyébként a képen kötegelővel megjelölt vezetékek megfejtve. A kék, kicsit vastagabb a relé kapcsolási után kap áramot, majd elmegy világgá, és valahol találkozik a másik jelölt vezetékkel, ami a 2 biztinek adná az áramot. Csak ugye nem adja..

FeliGeri Creative Commons License 2017.08.28 0 0 11978

Köszi, magam is arra jutottam, hogy szopóroller. Műszerfalat kellene leszedni. Asszem átadom egy villanyásznak, mert nem saját kocsi, rokoné. Az izzó csatik szépen felkeresték, gondolom a műszerfal alatt is előbukkan majd egy szenes csati.

yonsi Creative Commons License 2017.08.28 0 0 11977

Sajnos az előremenő kábelkötegben elhiccent a kábel.Nálam szintén kerülő vezetéket kellett beépíteni.

Előzmény: FeliGeri (11970)
Kissg Creative Commons License 2017.08.27 0 0 11976
Előzmény: Kissg (11975)
Kissg Creative Commons License 2017.08.27 0 0 11975
Előzmény: FeliGeri (11971)
captainb Creative Commons License 2017.08.27 0 0 11974

A szonda hibáját bedobná az ECU. 

Előzmény: saba0915 (11973)
saba0915 Creative Commons License 2017.08.27 0 0 11973

Nézted a lambda szondát? Nekem szakadt volt két vezeték, hol érintkezett hol meg nem akkor csinált hasonlót.

Cz Józsi Creative Commons License 2017.08.26 0 0 11972

Hátha,mégis valaki már hasonló hibajelenséggel találkozott,és megtudta az okát is.

FeliGeri Creative Commons License 2017.08.26 0 0 11971

...tompított relé is kattan ..

bocs, a teló javít magától..

FeliGeri Creative Commons License 2017.08.26 0 0 11970

Sziasztok!

 

Nem tapasztalt valaki olyan hibát, hogy nem lehet kapcsolni a tompított fényt? Helyzetjelző oké, tompított relé is láttam, de a tompított biztosítékot nem érkezik áram. Az izzókra rádugós csatik meg voltak égve, azokat cséltem. A relé kapcsolt szála is kapja az áramot, az utastérben a vezető bal lábánál lévő sündisznó csatihoz is elmegy. Ott megtaláltam azt a szálat is, ami kellene, hogy a 2 biztihez vigye az áramot, de valahol a műszerfal alatt találkozhatnak szeeintem..

 

Köszi

sebike05 Creative Commons License 2017.08.26 0 0 11969

mincs Lacetti esetében légmennyiség mérő csak levegő hőmérséklet.

autó nélkül diagnosztikát hibamegállapítást nem lehet tenni!

Előzmény: Cz Józsi (11967)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!