A külső hőmérő érzékelője nem a jobboldali visszapillantó tükörben van (Trafic, 2011)? Időnként nekem is megzavarodik a hőmérő, de még nem tudtam rájönni, hogy mikor és miért (...és hogyan lehet megjavítani...)
Szia Csipesz. Nem nagyon szoktam írni a fórumba , viszont rengeteg érdekes olvasni való található itt.Szóval pont én is fűtöventivel kűzdök ,klíma hol ment , hol nem. A venti motorja bemondta az unalmast. Érdeklődnék Tőled ,hogy milyen megoldás van a ventire, ha nem gond.Vagyis ahogy olvasom inkább Vargamunkától kellene érdeklődnöm. 2008-as 2.0 dci vivaróm van. Kiszedtem a ventit , levettem a lapátot a motorról,de ezt a préselt baromságot nem biztos hogy szét kellene szedni. Szóval itt tartok most. A segítségeteket előre is köszönöm,üdv.
Ismet a sors osszehozott egy nissan primstar 2009 dobozos autoval. A kocsi 110 ig van klima utana semmi, kozbe felmegy a hofok 3 rublika hianyik a kótan. De ez nem mindig km/h függö. Mi lehet a gond. Eddig vezettem 400 km autopalyat es kb 100 km főutat. Ki be kapcsolgattam a klimat egy darabig jo utan csak meleg levegő jön a rostélyon.
Sziasztok! Menet közben a Trafic kivágta a stop biztosítékot (25-ös), elkezdett villogni a piros immo lámpa. Később leállítottam de nem indult el míg ki nem cseréltem a biztit. Kiolvasáskor semmit nem ír ki hibának. Azóta nem verte ki. Mi lehetett ez??
Hat, ha csereltek benne a vezerlest rendesen, plusz az injectorokat mar kiszedtek egyszer es nem szarazon raktak vissza, akkor sokat. A 2007-esekben altalaban 180-220.000 van - merfoldben :) Ezert orultem ennek 110 ezerrel.
A Lagunaban meg csak 63.000 van (kb. 100 ekm) es nagyon vidaman teker, nem fustol, semmi baja.
atteszem, akkor maximum ujra kell kodolnom az injectorokat es kesz. Hacsak a hengerfej nem mas... Vagy a vezerles...
Mondjuk ha a hengerfej/vezerles ugyanaz es a "tuningot" ugy vegezte el a Renault, hogy nagyobb turbot es injectorokat tett ra, akkor lehet, hogy egy ECU remap is kezelhetne a kerdest...
Sajnos ez nalam inkabb kenyszer, mint vagyakozas mert egy Trafic motor felujitva kb 6-700 eFt es egy komplett Lagunat meg 4-500 eFt-ert mar megvehetek es abbol majdnem a felet ji is tudom arulni.
De sajnos a Lagunabol csak 150 LE valtozatok vannak, igy aztan varialni kell vele mindenkeppen es ehhez kellene segitseg, ha valaki mar csinalt ilyet...
Sziasztok, szeretnem a velemenyeteket kerni egy szivatultetesrol :)
Egy 2007-es Trafic-ba (2.0 dCi 115 LE, 180e km) szeretnek betenni egy 2007-es Laguna II Dynamique motort (2.0 dCi 150LE, 90e km). Mindketto M9R motor, de mas kodokkal - gondolom a befecskendezok (es a rail) meg a esetleg a turbo is mas, plusz az ECU.
Ha a fent felsorolt alkatreszeket atteszem az eredeti Trafic motorrol, akkor ezzel megoldottam-e a problemat es mukodidik-e?
Termeszetesen a legjobb az lenne - merjunk nagyot almodni -, ha a Laguna motort egy az egyben be lehetne varazsolni a 150 LE-vel egyetemben. Gondolom ekkor kabelkorbacs, muszeregyseg es egyeb problemak jelentkeznenek...
Egyik nap meghülyült a külső hőmérő. -27 fokot mutat, de van, hogy felkúszik a helyére 10 perc alatt, van amikor csak órák múlva mutat jó hőfokot. Ha leállítom, akkor kezdi elölről.