szia, nem ismerem a motort úgyhogy ne vedd kézpénznek de az ilyen pontok arra szoktak lenni hogy kiegyensúlyozott kiemelést adjanak ha ki kell venni a motort és a váltót
mivel hosszú halogatás után sem csréltem ki a nyár meg megérkezett elvittem végül az autót a klímáshoz egy általános kivizsgálás/feltöltésre. Végül kiderült, hogy az alacsony nyomás csinálta a problémát. Azt tanácsolnám, h először nézesd meg klímással és csak utána cseréld a hőérzékelőt. Biztonsági kapcsolók vannak a rendszerbe beiktatva és ha kevés a gáz nem engedik a kompresszort működni.
Ha esetleg valakinek szüksége van klíma tömítő gyűrűre, szívesen adok, természetesen ingyen.....
Klímahűtő cserém lesz, már megvettem, várom a csomagot.
2.5 éve cserélték, jó szart tettek be eddig bírta.
Most úgy döntöttem én veszem meg, Valeo-ra esett a választásom, 100 € volt de legalább tudom mit rakok be.
Unom már hogy minden szarfaszú szervíz 100% -os hasznot tesz az anyagra, kettőstömegűnél is 400 ezerrel akartak lehúzni, én vettem meg, így 190-ből kijöttem... úgyhogy 60 volt a szerelés.
Bocsi, tévedtem, a kluboldalon nem az SW tetőkárpitjáról van infó, hanem a sima 5 ajtóséról. Ez alapján a videó alapján csináltam: https://www.youtube.com/watch?v=bZxXS4Yk928
307 SW, panorámatetős. Múlt pénteken egy reccsenéssel megadta magát a tetőmozgató mechanika, csak az első panel mozog, a másik kettő hátul maradt. Van köztetek valaki aki végigjárta már ezt a szopást? Addig OK, h tetőkárpit le, de ezt kellene hozzá megvenni: https://www.ebay.com/itm/Sunroof-Curtain-Repair-24-Pieces-Set-For-Peugeot-307-SW-2001-2008-/322547522862? Olcsóbb megoldás esetleg? Tippek, ötletek, javaslatok jöhetnek. Köszi!
Igen-igen, megvettem ebay-en 16€-ért a 4 db-ot, szállítással együtt.
De magyar oldalakkal nem boldogultam, meg szállítással együtt majd a duplája lett volna.
A hülye megnevezés miatt vergődtem vele.... de végül ok lett így.
kössz a segítséget.
Merthogy a régiek már szarok, elmozdult a helyéről és érdekes zörej jött indításnál és leállításnál, átnéztem a motorfelfüggesztést, minden ok volt, visszatettem a helyére a motor takarót, csak lestem hogy kuss lett, nem is gondoltam volna hogy ilyen hangot tud adni, még a kettőstömegűre is esett némi gyanúm....
Nálam a hátsó lámpa tömítésénél folyott be, mostmár csak szivárog, sajnos nem sikerült 100%-osra második nekifutásra sem, aztán meguntam és kifúrtam a vakdugót had folyjon ki
Nos, a kép után nem igazán értem a problémádat. Minden ott van, ami neked kell,csak el kell olvasni a gyári cikkszámot.
Bemész bármelyik márkakereskedésbe és megrendeled magadnak. Nem olcsó, a mai napon Br. 1857,- Ft/db, de ha ilyen kell, akkor ilyen kell.
Ha mazochista vagy, akkor megrendelheted a cikkszám alapján valamelyik nagy általános alkatrészforgalmazónál is, de készülj fel, hogy baromi lassan fog megjönni a márkakereskedéshez képest és cserébe valószínűleg drágábban fogják adni. (és ebből nincsen kedvezmény)
Ugyanebbe a problémába futottam bele tegnap. A pótkereket vettem ki mikor láttam/éreztem, hogy teljesen el van ázva a filc a pótkerék alatt.
Mint ahogy korábban írták, több oka lehet a beázásnak, de visszaolvasva többen is írták, hogy a szellőző felöl folyik be a víz. Nálam is ez volt a gond (képen kék nyíllal jelölve).
A csomagtartó hátfalán van 2db szellőző (képen pirossal jelölve). Ezek műanyag bepattintós elemek, a tömítésük idővel elöregszik és beengedi a vizet. Ahhoz hogy ki tudd szedni, le kell venned a hátsó lökhárítót.
Én kivettem mindkettőt, alaposan átmostam + a helyét is ahová visszakerül. Szilikont nyomtam a tömítésre körbe és így pattintottam vissza a helyükre. Remélhetőleg szigetelni fog.
A két szellőző elemben szintén van 1-1 filc darab, kapocs fogja őket, érdemes kivenni a mosás idejére, hogy ne szívja tele magát vízzel.
Adott egy 2004-es 1.6 benzin csapott hátú peugeot 307, sajnos a pótkerék tartó beázik érdeklödni szeretnék hogy van e erre esetleg valami megoldas,illetve hol induljak el a beázás keresésben.
Gondoltam hátha érdekel valakit egy igazi ritkaság...
Mostmár sajnos autó és hely híján eladóvá vált a képeken látható teljesen használatlan Peugeot 307 hátsó középső monitor szett kábeleivel valamint a szintén még használatlan dupla vezeték nélküli fejhalgató.
A monitor tartó oszlopa és az abban futó kábel sajnos hiányzik, pakolászás közben nyoma veszett, viszont nagyon egyszerűen fillérekből pótolható.
A hiánynak köszönhetően az ár nyomott.
Ha valakit érdekel, akkor írjon a tothgeza2017@gmail.com e-mail címre.
Nem rég vettem egy 2004-es évjáratú Peugeot 307-et ( 1.4 X-design), ami digit klímás. Nem igazán használtam, de most párszor bekapcsoltam és elkezd hideget fújni, de 2-3 perc után lekapcsol és semmit nem fúj ( leáll a ventilátor teljesen). Ilyenkor hiába kapcsolom ki a klímát vagy akarom változtatni a ventilátor fordulatát semmire nem reagál. Csak akkor indul újra a ventilátor, ha off gombbal kikapcsolom, majd bekapcsolom klíma nélkül. Találkoztatok már ilyen hibával, mi lehet a baja?
Szia. Érdekel, persze. A 4-ből kettő ami nem a legjobb, gondolom a tiédből is akad kettő ami jol működik. Írnál a kerteszt kukac vipmail pont hu-ra hogy mennyiert gondolod? Es tuti jo 9hz-hez? Koszi
Azért érdemes virtuális gépre telepíteni, mert mindenféle háttérben futó szutyokkal tele fogja szemetelni a windowsodat, és az aktiválással is zaklatni fog, virtuális gépen meg simán kikapcsolod a hálózatot. Persze ha másra nem használod a gépet, akkor ok. A másik, hogy a PP2000 nem fog futni win7 alatt. Ha neked csak a diagbox kell akkor ez sem gond. A scary-féle telepítőket sok helyről le lehet tölteni, ha más nincs, akkor keress rá, szerintem ugyanaz van neked is újratömörítve. Egyébként nem feltétlenül kell (érdemes) túl újra felupgradelni a Diagboxot, sőt, a régebbi autókon az új verzió olyan hibákat is fog találni, ami nincs is az autóban. Próbáld ki, hogy egyáltalán látja-e az autód VIN kódját, mert ha nem, akkor lehet, hogy kezdheted előröl!