ebből diesel lesz mert kezdesz meggyőzni felőle de automata vagy manuális az a másik dilemmám. Van egy elég buta kérdésem ha leáll az autó és nem lehet beindítani akkor üresbe se tudom rakni és trélerrel lehet csak elhúzatni ha automataváltóm van?
Az biztos hogy ehhez a kasznihoz egy nyomatékos dizelmotor való ,ha számít a fogyasztás , benzines 11-12 alatt nem megy el de akkor nem autóztál hanem a fogyasztást nézted.
Ne kapkodd ell lehet találni jót is , nyilván én főleg a rosszakat látom , van egy két nagyon szép, és kevés km is , ami néha jön valami aprósággal de egyiket sem akarja eladni a tulaj.
Elöbb utóbb lesz jó is eladó.
Ha automatát veszel akkor mindenképpen tudni kéne volt e már javítva mert az nem occó mulatság.
Végigolvastalak és láttam a képet. Örülök, hogy meg vagy vele elégedve, mint nemrég írtam, és az eladásnál is mondtam, nekem semmi bajom nem volt vele.
Látom nálad is kijött a turbós probléma és ledöbbenve olvastam a megoldást. Mivel mindig gyorsan helyreállt a normális állapot, mi arra gyanakodtunk, hogy a franciákra jellemző elektronikus gebasz. Így utólag a hiba okából csak arra tudok következtetni, hogy mikor a nagyszervízt csinálták (vezérmű stb) akkor cserélhették össze az összeszerelésnél a vákumcsöveket és ezután már nem jöttek rá mi volt a hiba.
Látom volt egy hitetlen is a múltbéli hsz-ek között. Ezt nagyon csipázom, mikor a full okos meg akarja győzni a többit, hogy 10 éves autóban nem lehet 120-150 ezer kilóméter. Hát a Te autódban bizony 127 ezer volt és ahhoz képest én mennyiért vettem, Te féláron jutottál hozzá. :)
Egyébként pedig több olyan autóm is volt, ami másodikként volt használva és mi nem tettünk bele éves szinten még 10-ezer kilómétert sem. Ebből kiindulva más is használhat így autót és nem törvényszerú, hogy 10 évesen ki kell teni a kilóméterórára a megtelt táblát.
Egyébként pedig mi lenne jobb bizonyíték az elégedettségemre, hogy megint a 607-nél kötöttem ki, csak kicsit erősebb mint volt, na meg szebb a színe és a belseje is a vajbőr kárpit miatt.
családban van több citroen picasso és xsara is de nem volt még sosem elektronikai bajuk ez biztos pedig 2001 gyártmány körüliek lehetnek az autók, de munkatársaimnak peugeot autóik vannak és mindig panaszkodnak rá izzók kis visszajelzők állandó jelleggel kiégnek illetve más elektronikai meghibásodások sűrűn előjönnek.Tudom hogy egy konszern peugeot citroen és azt hiszem a fiatnak is van valami köze ezekhez.Vagy csak az lehet a baj a 607-tel hogy tömény elektronika és mivel minden elektronika ezért az el is tud romlani ez is egy felfogás. Amit én mondok az csak az én tapasztalatom és véleményem remélem nem sért senkit nem az a szándékom!
lehet hogy veszek valami dieselt ráfordítok 200-300 ezret és csak lesz belőle valami megbízható autó az a bajom kerülgetem itt a forró kását de belezúgtam a 607-be mert luxus autó és pénzem is csak max 1.500.000 körül van többit inkább rákölteném 200-300 ezret de ezek után nézegetem a dieseleket aztán majd lesz valami nekem picassom van már 8 éve tökéletes állapotban elektronikai hibákról még hírből sem hallottam róla francia autókat szeretem mert kényelmesek szépek de nem megbízhatóak pláne a peugeot mindenki elektronikai bosszantó hibákra panaszkodik ezért tartok az egésztől köszönöm a jó tanácsokat és a lelki fröccsöt is esetleg ha még valaki akar véleményt formálni a gondolat menetemhez szívesen fogadnám
Sziasztok! Az én 2.2hdi-m 93 as 240 ezer van benn. Négy éve van nálam ez idő alatt 45 ezret mentem vele, egy faptalanításon kívül semmi gond nem volt vele. Csak kötelező cserék! Átlagfogyasztás 6,7 liter. Ez egy szuper jármű! Mondom ezt azért mert már szinte minden márkát típust kipróbáltam.Audi 80 100,VW Passat.Lancia Dedra,Daewoo Nubira Ez messze jobb a fentieknél!
Ha visszaolvasol akkor fogsz látni 2.2benzines panaszost, 2.2hdi ből sok jót ,és sok rosszat láttam igaz azokban 3-500ekm volt , 2.2benzines jót még nem láttam , de persze ettől még lehet.
Az a baj ,hogy jelenleg akinek egy jó 2,2hdi-e van az nem nagyon adja el , tehát nehéz jót találni ,
A benzinesek mindennapi használatra nem valók a gazdaságtalan motorok miatt.
Örülök, hogy nem én vagyok az egyetlen, aki jó autónak tartja ezt a tipust. Én élből nem szeretem, ha egy márkát eredendően rosznak tartanak. Ez már a sokadik francia autóm. Volt több Renaultom, Citroenem és több Peugeotom. Egyikkel sem volt bajom, bár soha nem a legolcsóbbat vettem. Nem szeretem, ha velaminek ""híg a leve"".Nekem egyébkén 6,5 volt a 2.2 hdi átlagfogyija.
Meggyőződésem, hogy ha rendes gazdája volt bármely autónak és 10 év körül van, nem lehet eredendően rossz. 5 éves koráig kijönnek a gyári hibák, megcsinálják garanciában vagy akárhogy, 10-12 éves koráig nem lkehet nagy baj. Utána jönnek a korosztályos problémák. Persze tévedhetek is, de mindezt negyvenvalahány saját autó után állítom. Hogy milyen volt a gazdája, azt pedig ha valaki nem ért hozzá műszakilag, bőven vizitálhatja esztétikailag. Ha csak egy autógyilkos is volt a régi tulajok között, az meglátszik az autón.
Akkor kivételként, mely erősíti a szabályt, írnék egy elsőszériás 2.2 HDI-ről.
2013 augusztusában vettem 140 ezer körüli km-el, 130-ig szervízkönyves, utána a tulajdonos füzetben vezetgette a cseréket (aut. váltóolaj, vezérlés, akksik, stb).Tehát azóta van, a problémát a FAP okozta, ami
rendezve lett. Gyakorlatilag attól eltekintve (az sem jelentett üzemképtelenséget) nem költöttem az autóra, és majdnem tízezer km-t beletettem. Még az elektromos részek is hibátlanok (tetőablak, ülésfűtés, klíma, ablakemelők, stb). Szóval elégedett vagyok vele. Az átlagom az elmúlt 6500 km-en a computer szerint 7.4 L.
Szóval ennyit kívántam elmondani, és meg vagyok vele elégedve. Persze, lehet , hogy holnap beszarik valami,
de egyelőre pöc-röff és az úton is áll, mint a szög.
Én 2 évig hajtottam egy 2003-as, 2.2 hdi-t. Kutya baja nem volt az autónak. Az átlag árnál többe került, de jobban nézett ki mint a kortársai és műszakilag is kifogástalan volt. 7 évesen vettem, 9 volt mikor eladtam. A vége felé gyakran megtette, hogy elment a turbó és erőtlenné vált. Ilyenkor kiírt valami hibát és általában 10 kilóméter rosszalkodás után magához tért. A szerelőm nem tudta megfejteni a hiba okát, mert ha a közelébe értem mindig jó volt. Nem turbóhiba volt az biztos, valami elektronikai tiltás.
Most egy 8 éves 2.7 V-6 hdi-m van. Ez nem volt drágább mint a kortársai, de gyönyörű állapotban van és műszakilag is kifogástalan. Ezt egy hónap birtoklás után állítom. Olyan erő van az autóban, hogy 90-nél üléssel együtt hanyatt esem ha padlót nyomok. Persze ezt csak próba képpen, nem vagyok egy autógyilkos tipus. Átlagfogyasztásom 7 liter.
Sziasztok! Azt szeretném kérdezni hogy ennek a típusnak mindig van valami baja főleg elektronikai ezzel mindig lesz valami magyarul ez nem, egy megbízható autó és akár hogyan javíttatom mindig valami hibát fog jelezni ez egy ilyen típus? Akinek van egy kis ideje meg véleménye az írjon egy pár sor összegző tapasztalattal. Mert venni szeretnék de csak benzineset és elbizonytalanodtam.Köszönöm előre is a véleményeket!
Köszönöm az információt. Eszembe se jutott addig hozzányúlni. Csak felmérem a helyzetet előtte. Sajnos már egyszer bejelzett és elvette a kocsi erejét, de leállítottam megpörgettem és azóta megint újra rendesen megy.
Szia nyugodtan tehetsz bele 5w40-et, az 5w30 önmagában nem azt jelenti hogy részecskeszűrősbe való , a totál 5w30 ineo ecs ami olyan adalékolásu ,hogy motorolaj elégetésekor keletkező hamu kevésbé terheli a részecskeszűrőt, minden motor a használat során eléget egy minimálisat a motorolajból , egy kopott motor -turbó többet.
Egy ennyi idős autónak a részecskeszűrője ill katalizátora már nincs olyan állapotban , hogy ennek itt szerepe lenne , álltalában ha a részecskeszűrő rendszer döglődik akkor a végleges eltávolítás szokott a megoldás lenni.
Ez nagyon komoly. Koszonom szepen. Arra voltam kivancsi, hogy tartalmaz-e reszecskeszurot. Mert volt aki forgalmi alapjan nem tudta megmondani, volt aki azt mondta, hogy nem tartalmazza, majd a szervizbe kiderult, hogy benne van. Ja es a szervizkonyvebe 5w-40 es olaj van irva. De tudomasom szerint 5w-30 as kell a reszecskeszurosbe.
Garancia kezdete 2001.03.23. NRE e2*98/14*0199*02 Általános információk TERMÉK FAJTÁJA KÜLÖNLEGES JÁRMŰ KERESKEDELMI MÁRKA / ALKATRÉSZ TÍPUSA PEUGEOT TERMÉKCSALÁD 607 KAROSSZÉRIA-TÍPUS LIMUZIN 4 AJTÓS FELSZERELTSÉG LUXUS CASSEL MOTOR TURBO DÍZEL DW12TED4 ERŐÁTVITEL BVM5 FÉNYEZÉS TÍPUSA FESTÉS: FÉM JELLEGŰ FÉNYEZETT KAROSSZÉRIA SZÍNE KMP - FESTÉS: KÉK DE RHODES BELSŐ BURKOLAT TÍPUSA L005 BŐR + TEP ARGALI V145 "C9" KÁRPIT SZÍNE "FC" SEBESSÉGVÁLTÓ (JELLEMZŐ) MECHANIKUS SEBESSÉGVÁLTÓ ML5T MOTOR (TÍPUS) MOTORTÍPUS EW/DW KIEGÉSZÍTŐ MONOGRAM KIEGÉSZÍTŐ BETŰJEL NÉLKÜL A gépjármű főbb jellemzői FELSZERELTSÉG LUXUS CASSEL FÉNYEZÉS TÍPUSA FESTÉS: FÉM JELLEGŰ FÉNYEZETT KAROSSZÉRIA SZÍNE KMP - FESTÉS: KÉK DE RHODES BELSŐ BURKOLAT TÍPUSA L005 BŐR + TEP ARGALI V145 "C9" KÁRPIT SZÍNE "FC" SEBESSÉGVÁLTÓ (JELLEMZŐ) MECHANIKUS SEBESSÉGVÁLTÓ ML5T KORMÁNYMŰ NEM VÁLTOZÓ RÁSEGÍTÉSŰ KORMÁNYSZERVO SEBESSÉGMÉRŐ ÁTTÉTEL CT 27 X 21 Motor tápellátása MOTOR TURBO DÍZEL DW12TED4 GÁZOLAJSZŰRŐ VÍZÉRZÉKELŐJE VÍZÉRZÉKELŐ GÁZOLAJSZŰRŐ NÉLKÜL TÜZELŐANYAG GÁZOLAJ KÖRNYEZETVÉDELMI BERENDEZÉS (MOTOR) KÖRNYVÉD RNDSZ CEE 2000 (MOTOR) ELŐSZŰRŐ SZERELÉS: ELŐSZŰRŐ NÉLKÜL MOTOR (TÍPUS) MOTORTÍPUS EW/DW KATALIZÁTOR 2 ELEMŰ KATALIZÁTOR OLAJHŰTŐ MOTOR VÍZ/OLAJ HŐCSERÉLŐJE KARTERGÁZ-VISSZAVEZETŐKÖR FŰTÉSE KARTERGÁZ RENDSZER FŰTÉS NÉLKÜL A JÁRMŰ MŰSZAKI KÖRNYEZETVÉDELME TECHNIKAI KÖRNYEZETVÉDELEM L4 RÉSZECSKESZŰRŐ RÉSZECSKESZŰRŐ BEFECSKENDEZÉS-VÁLTOZATOK BOSCH BEFECSKENDEZŐ RENDSZER Sebességváltómű - Erőátvitel ERŐÁTVITEL BVM5 SEBESSÉGVÁLTÓ (JELLEMZŐ) MECHANIKUS SEBESSÉGVÁLTÓ ML5T FOKOZAT ÁTTÉTEL CP 17 X 71 SEBESSÉGMÉRŐ ÁTTÉTEL CT 27 X 21 KERÉK STÍLUSA KERÉKTÁRCSA: KÖNNYŰFÉM FELINE 17 INCH GUMIABRONCS (MÉRETEK, TÍPUS) GUMIABRONCS 225X50X17 W FELSZERELT KEREKEK KERÉKTÁRCSA: 7 ÉS 1/2 INCH KERÉK (TÍPUS) SZERELÉS: KERÉKTÁRCSA: KÖNNYŰFÉM 4 GUMIABRONCSNYOMÁS-CSÖKKENÉS KIJELZŐ GUMIABRONCS NYOMÁSCSÖKKENÉS-JELZŐ SEBESSÉGVÁLTÓ TÍPUSA MECHANIKUS SEBESSÉGVÁLTÓ ML Felfüggesztés - Kormánymű - Fékek BLOKKOLÁSGÁTLÓ BLOKKOLÁSGÁTLÓ BERENDEZÉS HÁTSÓ STABILIZÁTORRÚD HÁTSÓ STABILIZÁTORRÚD ÁTMÉRŐ 25 KORMÁNYZÁR STANDARD INDÍTÁSGÁTLÓ BERENDEZÉS KORMÁNYOSZLOP KÉZILEG ÁLLÍTHATÓ KORMÁNYOSZLOP KORMÁNYMŰ NEM VÁLTOZÓ RÁSEGÍTÉSŰ KORMÁNYSZERVO ELSŐ STABILIZÁTORRÚD ELSŐ STABILIZÁTORRÚD ÁTMÉRŐ 23 FELFÜGGESZTÉS NORMÁL FELFÜGGESZTÉS AKTÍV FELFÜGGESZTÉS VÁLTOZTATHATÓ FELFÜGGESZTÉS NÉLKÜL DINAMIKUS MENETSZABÁLYOZÁS DINAMIKUS MENETSTABILIZÁLÓ-RENDSZ NLK FÉKVÁLTOZATOK ABS5-3 Karosszéria - Felszerelések DÍSZTÁRCSA (STÍLUS) BURKOLÓELEM, KERÉKTÁRCSA: KFÉM FELINE KIEGÉSZÍTŐ VÉDELEM (A MOTOR ALATT) KIEGÉSZÍTŐ VÉDŐELEM NÉLKÜL A MOTOR ALATT KÜLSŐ VISSZAPILLANTÓ TÜKÖR KIEGÉSZÍTŐ FUNKCIÓ ELEKTRAN BEHAJTHATÓ KÜLSŐ VP TÜKÖR FÉNYSZÓRÓTÖRLŐ FÉNYSZÓRÓ-TÖRLŐ ELSŐ HOMLOKZAT TAKARÓELEME ELSŐ LÖKHÁRÍTÓ JOBB OLDALI ZÁRÓELEME KÖDFÉNYSZÓRÓ KÖDFÉNYSZÓRÓK KÜLSŐ VISSZAPILLANTÓ TÜKÖR (VEZETŐ OLDALI) FŰTH ELEKTRAN ÁLLÍTH VEZOLD KLS VPTÜKÖR KÜLSŐ VISSZAPILLANTÓ TÜKÖR (UTAS OLDALI) FŰTH ELEKTR ÁLLÍT KLS UTASOLD VP TÜKÖR PÓTKERÉK KERÉKTCS: KÖNNYŰFÉM + STAND GUMIABRONCS KÜLSŐ VISSZAPILLANTÓ (ÜVEG MEGJELENÉSE) KÜLSŐ VISSZAPILLANTÓ SZÍNEZETT ÜVEG KÜLSŐ VISSZAPILLANTÓ TÜKÖR (VEZETŐ OLDALI LÁTÓMEZŐ) VEZETŐOLDALI KÜLSŐ VISSZP TÜK DOMBORÚ TOLÓTETŐ FIX TETŐ ÜVEG (TÍPUS) SZÉLV+OLDABL TRÉTEGŰ HÁT EDZ KIV SZINGAP Belső felszerelések BELSŐ BURKOLAT TÍPUSA L005 BŐR + TEP ARGALI V145 "C9" RIASZTÓ RIASZTÓBERENDEZÉSSEL HÁTSÓ ÜLÉS HÁTSÓ ÜLÉSPAD MONOBLOC PÁRNA ELVÁL TÁMLA HÁTSÓ ÜLÉS KÖNYÖKLŐ HÁTSÓ KÖNYÖKLŐVEL HÁTSÓ BIZTONSÁGI ÖV 3 PONTOS HÁTSÓ BIZTONSÁGI ÖVEK 3 ÖVTEKCS ELSŐ BIZTONSÁGI ÖV PIROT ÖVFESZVEL FELSZ BIZTÖV FJELZŐVEL KLÍMA (KÜLSŐ HŐMÉRSÉKLET T°) ÉSZAKI ORSZÁGOK A SEBESSÉGEK BEOSZTÁSA BEOSZTÁS KM/H-BAN VEZETŐI OLDAL (VEZETŐ HELYZETE) BALKORMÁNYOS VÁLTOZAT KOMBINÁLT KIJELZŐEGYSÉG (JELLEMZŐK) SZÁMLAP ALAPJA BÉZS FORDULATSZÁMMÉRŐ (JEL CSATLAKOZÓALJZAT) FORDULATSZÁMMÉRŐ SZÁMÍTÓGÉP INFO A GYEREKÜLÉSEK BEKÖTÉSI PONTJA GYERMEKÜLÉS RÖGZÍTÉS NÉLKÜL HANGSZÓRÓ HANGSZÓRÓK A HÁTSÓ KALAPTARTÓN RÁDIÓVEZÉRLÉS AUTÓRÁDIÓ TÁVIRÁNYÍTÓ POLLENSZŰRŐ POLLENSZŰRŐVEL ELSÖTÉTÍTÉS (FÜGGÖNY, OLDALSÓ NAPELLENZŐ, NAPFÉNYTETŐ) HÁTSÓ ELEKTR REDŐNY UTASOLDALI ELSŐ ÜLÉS MAGASSÁGÁLLÍTÁSA PÁRHUZAMOS UTASOLD ÜLÉS MAGASSÁGÁLL+ELÖL VEZETŐOLDALI ELSŐ ÜLÉS KAPCSOLÓJA MEMORIZÁLHATÓ VEZETŐÜLÉS-BEÁLLÍTÁS UTASOLDALI ELSŐ ÜLŐRÉSZ KAPCSOLÓJA UTASOLDALI ELEKTR ÜLÉSBEÁLLÍTÁS UTASOLDALI ELSŐ ÜLŐRÉSZ BEÁLLÍTÁSA UTASOLDALI DERÉKTÁMASZ BEÁLLÍTÁSA CD SZERELÉS: CD-K NAVIGÁCIÓS RENDSZER NAVIGÁCIÓS RENDSZER NÉLKÜL FÉNYSZÓRÓ-IZZÓK GÁZKISÜLÉSES IZZÓ HÁTSÓ ABLAKEMELŐ SZEKVENCIÁLIS HÁTSÓ ELEKTR ABLAKEMELŐ VEZETŐOLDALI ELSŐ ABLAKEMELŐ VEZETŐOLDALI ELSŐ SZEKVENC ABLAKEMELŐ UTASOLDALI ELSŐ ABLAKEMELŐ UTASOLD ELSŐ SZEKVENC ELEKTR ABLAKEMELŐ KIJELZŐ KIJELZŐ (RADIÓ+ÓRA,T°,CD) FŰTÖTT PÁRNA NEM FŰTHETŐ VEZETŐÜLÉS ELSŐ OLDALLÉGZSÁK THORAX OLDALLÉGZSÁK + FÜGGÖNY LÉGZSÁK ABLAKOK ZÁRÁSA TÁVIRÁNYÍTÓVAL ABLAKOK ZÁRÁSA TÁVIRÁNYÍTÓVAL UTASOLDALI LÉGZSÁK UTASOLDALI LÉGZSÁK ELEKTROMOS ABLAKEMELŐ (MŰKÖDÉS) VEZOLD + UTASOLD ELS/HTS BECSÍPŐDÉSGÁTLÓ FEDÉLZETI SZÁMÍTÓGÉP FEDÉLZETI SZÁMÍTÓGÉPPEL LÉGZSÁK SEMLEGESÍTÉSE LÉGZSÁK KÉZI HATÁSTALANÍTÁSA FÉNYSZÓRÓMAGASSÁG SZABÁLYOZÓ AUTOMATA FÉNYSZÓRÓBEÁLLÍTÁS RÁDIÓVEVŐ RDS "RM2" KAZETTÁS AUDIÓ RENDSZER HŰTÉS AUTOMATIKUS HŰTÉS SEBESSÉGSZABÁLYOZÓ SEBESSÉGSZABÁLYOZÁS VEZETŐOLDALI ELSŐ ÜLŐRÉSZ MAGASSÁGÁLLÍTÁSA PÁRHUZAM VEZÜLÉS MAGASSÁGÁLLS+ELSŐ ÜLÉS BELSŐ VISSZAPILLANTÓ TÜKÖR ELEKTROKRÓM NAPPAL-ÉJSZAKA BELS VPTÜKÖR KIEGÉSZÍTŐ SZŐNYEG LÁBSZŐNYEGGEL KÜLSŐ VISSZAPILLANTÓ TÜKÖR (VEZETŐ OLDALI LÁTÓMEZŐ) VEZETŐOLDALI KÜLSŐ VISSZP TÜK DOMBORÚ HŰTŐFOLYADÉK-SZINT VISSZAJELZÉSE HŰTŐFOLYADÉK-SZINT VISSZAJELZŐLÁMPA KÖRNYEZETVÉDELMI RENDELLENESSÉGEK VISSZAJELZÉSE KÖRNYVÉD RNDSZ HIBAVISSZAJELZŐ LÁMP NLK AKADÁLYÉSZLELÉS AKADÁLYÉRZÉKELŐ OLDALSÓ FÜGGÖNYÖK OLDALSÓ REDŐNYÖK NÉLKÜL GUMIABRONCSNYOMÁS-CSÖKKENÉS KIJELZŐ GUMIABRONCS NYOMÁSCSÖKKENÉS-JELZŐ ELSŐ FEJTÁMLA (MŰKÖDÉS) ELEKTR ÁLLÍTÁSÚ ELSŐ FEJTÁMLA KIEGÉSZÍTŐ PADLÓSZŐNYEG LÁBSZŐNYEGGEL SZÉLVÉDŐ ÉS AJTÓ KÁRPITOZÁSÁNAK TÍPUSA TERRE DE CASSEL BŐR BETÉTTEL ERŐSÍTŐ EKVALISER EQUALIZER ERŐSÍTŐVEL RETESZELÉS VEZÉRLÉS SZUPERRETESZELÉS ÜVEG (TÍPUS) SZÉLV+OLDABL TRÉTEGŰ HÁT EDZ KIV SZINGAP KORMÁNYKERÉK 4 ÁGÚ SIMA BŐR BEVONATÚ KORMÁNYKERÉK MODULÁRIS / ERGONOMIKUS ELSÕ ÜLÉS PACK MODUL/ERGONÓMIAI CSOMAG ERGO 2 ELSŐ ÜLÉS Villamosság GENERÁTOR GENERÁTOR: OSZTÁLY 15 AKKUMULÁTOR L2 500 DUÁL TÍPUSÚ AKKUMULÁTOR INDÍTÓMOTOR INDÍTÓMOTOR OSZTÁLY:6 KÜLÖNLEGES VILÁGÍTÁS KÜLÖNLEGES VILÁGÍTÁS NÉLKÜL KÜLSŐ VISSZAPILLANTÓ TÜKÖR KIEGÉSZÍTŐ FUNKCIÓ ELEKTRAN BEHAJTHATÓ KÜLSŐ VP TÜKÖR KIEGÉSZÍTŐ AKKUMULÁTOR KETTŐS TÍPUSÚ L1 40 SZERVIZAKKUMULÁTOR FÉNYSZÓRÓ-IZZÓK GÁZKISÜLÉSES IZZÓ KÖDFÉNYSZÓRÓ KÖDFÉNYSZÓRÓK FÉNYSZÓRÓMAGASSÁG SZABÁLYOZÓ AUTOMATA FÉNYSZÓRÓBEÁLLÍTÁS Felszerelésmárkák FÉKVÁLTOZATOK ABS5-3 BEFECSKENDEZÉS-VÁLTOZATOK BOSCH BEFECSKENDEZŐ RENDSZER Egyéb VÁLTOZAT KRITÉRIUM, ÜGYFÉL KONCEPCIÓ STANDARD ATMOSZFÉRA NORMÁL LÉGKÖR VEZETŐI OLDAL (VEZETŐ HELYZETE) BALKORMÁNYOS VÁLTOZAT KÖZLEKEDÉS FELŐLI OLDAL BALOLDALI KÖZLEKEDÉS FELSZERELÉSEK ÚJRACSOPORTOSÍTÁSA BOURGEOIS FELSZERELTSÉG OLDALRÓL JÖVŐ ÜTKÖZÉS NEM MEGERŐSÍTETT AJTÓ KÖZLEKEDÉS JÓ ÚTMINŐSÉG
Sziasztok. Egy kis segítségre lenne szükségem egy 2005ös Peugeot 607 2,2 hdi vel kapcsolatban . Nemrégiben arra lettem figyelmes ,hogy az autó egy bizonyos üzemanyagfogyasztási tartományban egyszerüen erőtlenné válik azaz nem képes gyorsulni ,szinte alig akar kilépni ebböl a tartományból ... Azért írom így mert nem lehet se fordulatszámhoz sem pedig sebességhez kötni,de még az is teljesen mindegy hogy milyen ellenállásnak van kitéve az autó... gázpedál vagy tempomat egyre megy.... ha az autó eléri a 6 literes fogyasztást elkezd megtorpanni ...6,8nál szinte megáll és kb 7,1nél kap erőre ,innen pedig semmi gond. Ez a gond lassabb gyorsulásoknál jön elő. tehát pl nyugis autópályázásnál. Már lassan előzni sem merek mert szinte mindig az a vége hogy belekezdek és aztán haladhatok az mellett akit előznék. ilyenkor esetleg az a megoldás ha lenyomom a kuplungot a gázt közben leveszem és aztán tövig nyomom ,hogy ugymond átlenditsem a holtponton egy jó kis 10literes pillanatnyi fogyasztással és vissza engedem a kuplungot.... De ebből nem szeretnék szokást csinálni. Tehát jó lenne tudni a hiba okát és hogy miként lehetne orvosolni......