Nagyon gáz a sárvédő? Amugy enyémnek korrodált volt az ive mind2 oldalt és az egyik oldalt beis volt horpadva és átment.. Ha nem nagyon cinkes akkor szard le. Sokkal jobban fognak oda figyelni a felfüggesztésre meg ezekkel kapcsolatos dolgokra meg ugye a CO kibocsájtás. .. Sok sikert
enyémet 412e kmel vettük és motorikusan semmi baja
ha te elhiszed ezeket a marhaságokat h csak annyi km van egy 15 éves autoba akkor igy jártál.. akkor és akárhol tekergethetik az orát észre sem veszi az ember!
ha meg az ára 1 millio és megveszed akkor mit szolnál ha megtudod mennyiért csináltatod meg rajta az alap dolgokat.. vezérlés csere.. olaj csere.. ékszijak görgök cserélje
pár stabilizátor rud és sorolhatnám ami éves szinten kopik..
amit linkeltek elöttem 200e ftért tökéletes állapotban van igaz 3000ccm V6 motor de honositod 450e ft körül van és ráköltöd a többit amiket irtam még igyis millio alatt álnál meg
Ott hagytam a zöld coupe-t és egy picit büszke vagyok magamra, hogy nem hagytam magam elvarázsolódni a színe miatt (ami a kedvencem).
Kívülről szerelem első látásra, de itt-ott csavarok meg műanyag darabok mindenütt (nem szem előtt, fakkokban, satöbbi), a váltónak lehet, hogy az utólagos váltózár miatt, de olyan recsegős hangja van, amikor váltok, hogy ijesztő, a motor gázadásra pedig szokatlan hangosan morog, a gumikéderek, amik az ajtószélen futnak végig sérültek, legalábbis a vezető oldalon mindenképp, aminek köszönhetően elég sok zaj szűrődik be kívülről. A központi kijelző nem működik, senki nem tudja, miért (...), ez lehet, csak egy szimpla csere bontóból, de azért nem túl szerencsés. És még sorolhatnám, az első ijesztő dolog a kilométer óra volt, ami emlékeim szerint egy hete 99440 km-t mutatott, még a hirdetés címében is ott volt (lehet, még most is ott van, bár már teljesen más fotók szerepelnek...a km óra állásról például eltűnt a fotó a hahu-ról), viszont a mai látogatásomkor már csak 99239-et mutatott. Ott fejben eldőlt már a sorsa...
azt gondoltam, hogy 5-600 közt megállna, és még ha 4-500-at rá is kellene borítani (ami azért elég durva lenne), akkor lennél ugyanott, mint a másikkal.
(nem tudom, hogy ez a jófogásos milyen állapotban van, de a másikról amiket leírtál hibák, azok alapján nekem inkább olyan érzésem van, hogy nem volt gazdája az autónak, csak használták, de nem törődtek vele. Az ilyenektől meg mindig félek... A kevés km miatt adja drágán, de ez sajna nem garancia arra, hogy az elhanyagoltság miatt nem jönnek majd elő bosszantó/pénzigényes dolgok.)
Ma beszéltem újra a méregzöld (drága) 406 coupe-t áruló kereskedővel és estére már megjavították a váltógombot, holnap korán reggel pedig visszakerül a csomagtartóban lávő szellőzőrács is az első lökös mögé (le kell venni hozzá, jön valami szerelő), illetve az alkudozás utáni ár is ismeretessé vált számomra, valamint a KEKKH-tól lekérdezte nekem egy ismerős a km óra állásokat (2012.08.08 - 82434 km; 2014.07.30. - 90648 km), szóval most alszom rá egyet, az a rész jön...most már "csak" a gázrugók cseréje, a tanksapka típushiba javítása, a központi kijező javítása/cseréje meg a kárpit cseréje/javítása lenne hátra. 1.075 misimókus alá nem megy a tulaj, hmhm.
Sziasztok! kis segítsége szeretnék kérni! Autómban a gyári magnó indító kódját nem tudom beírni, "err code" felirat jelenik meg folyamatosan. Lemerült az akksi és azóta nem fogadja el a kódot...mi lehet a hiba?
Hogy ne csak ellenük beszéljünk: nekem anno a 406 coupe-n volt egy kábelköteg szakadásom, ami miatt nem igazán jól működött a hűtőventilátor. Állítólag 6-8 órát szoptak vele, míg kimérték és ki kellett cserélni, de nagyon szopóroller munka volt. Ehhez képest kb 10e HUF-ot fizettem, ami több, mint baráti. (Peugeot City Bp.)
De még mennyire, köszi! :) A váltógombot nem néztem meg pontosan, hogy eltöltek-e valamit rajta vagy csak leszedték a gombot, de nem tudták rendesen visszarakni, holnap rákérdezek. No meg elkezdek mocskosul alkudozni, mert színre nagyon tetszik a zöld kópé, de az ezüst svájci viszont nagyon egyben van (ha nem kéne rá várni három hetet, mire átmegy a típus bizbazon...) Középkonzolnál gondolom, az előlapot meg lehet valahogy tartani, ha szép. Márkaszerviz meg tudja mondani, hogy mi baja van? Nem bolondul meg remélem egy cserétől az elektronikai rendszer (nem tudom, tárol-e abban az egységben bármit a verda).
Illetve az itt említett hibák javításának mértékéről tud esetleg valaki nyilatkozni (kb)?
- a tanksapkát nyitó kallantyú bár üzemszerűen működni látszik, a tanksapkát nem igazán adja ki, ezért kétszemélyes mutatvány, mertha meghúzvan tartom a kart, akkor egy másik ember ki tudja nyitni a tankot. Nyilván benzinkúton kutas segítségét kérve ez egy áthidalható, de bosszantó probléma
- a motorháztetőt kézzel kell tartani, mert az egyik gázrugó elfáradt, ennek a cseréje/javítása
- a középkonzolon lévő központi kijelző nem működik (nem mutat semmit, se kép, se hang, háttérvilágítás sincs). A klímát szabályzó gombokhoz tartozó ellenben igen. Ezzel is jó lenne kezdeni valamit.
- váltógomb (maga a gomb) lejár már szinte fogásra is, látszik, hogy a ragasztásnak lőttek, és bár ígéretet kaptam arra, hogy táadás előtt ezt megjavítják, nem tudom, a cseréje mennyi lenne
- mindkét első ajtókárpit lóg, ezt sem ártana széppé varázsolni
Peugeot 406, 1,6-os, benzines, 2000-es évjárat . A kilométer számláló minden motorindításnál lenulláz. Menet közben mutatja rendesen a sebességet és a megtett kilométert is. Ha újra indítom a motort lenulláz a kilométer számláló és a napi számláló is, Mi lehet a bibi?
Nem akartam Pininfarinai mélységekig menni mert elejét szerettem volna venni bármiféle vitának de autóilag fertőzöttként én is tisztában vagyok azzal hogy hol és miképpen készült ez a gyönyörű termék :)
Szerintem szebb/elegánsabb mint a Calibra, pedig az is egy nagyon eltalált forma.