Pár nap használat után kiderült, h felhúzás nélkül veszi a hátramenetet, illetve sztem kicsit jobbra van minden sebesség az eredetihez képest. Trükkös tud lenni. Holnap orvosoljuk a problémát (remélem).
Nem 100% hogy az, de arra gyanakszom. Az alábbi videón jól látható, milyen laza tud lenni az az olajpumpa meghajtó lánc, amin ugye feszítő nincsen. Azért gondoltam az lehet a csattogás oka.
Thalia 1,4 8 szelepes motorba ( K7J700-as ) cserélt már valaki olajpumpa meghajtó láncot ? Meg tud az nyúlni ? Időnként valami csattogó hangot hallatszik a motorból alapjáraton, és biztosan nem a szelepek, és nem az injektorok azok, ezért gondoltam esetleg az lehet meg nyúlva és az adja ezt a hangot.
Remélem nem gondoltad komolyan? Azt írtam hogy két dolog van, ami fontos az ember életében. A magzati állapot nem tartozik ide. Ebből következik hogy az összes többi nem fontos. Ezért kár hivatkozni a "rohanó világra", mert aki nagyon "siet", hamar odaér. Egy életünk van, azt kell beosztani.
Boldog születésnapot kívánok és hosszú életet. Remélem, nincs harag?
Köszi az ötletet, megcsinâltattam. Még egy takarítás ráfér, de 5000 Ft-ból megvolt. 2 hét alatt már 2 deci olajat szórt el, szóval időszerű volt a javíttatása.
Sok mindenben igazat adok Neked. Egy dologban nem. Nincs olyan hogy "rohanó idő". Te lehet hogy úgy érzed, de az idő múlása nem változik. Ez agyban dől el. Két fontos dolog van az ember életében, az esküvője és a temetése, mert mindkettőnél ott kell lenni. Az utóbbit lehet siettetni, de minek.
A 4 jegyű számban biztos Neked van igazad, mint ahogy abban is hogy régebben öröm volt autót szerelni. Manapság meg csak nézünk és törjük a fejünket.
Aha értem. Akkor csak ismét "rá tanitotad" igy értem. Én nekem is igy sikerült de nekem a központizárat felejtette el. Okés. De ennek nincsen köze a 4 jegyű számhoz.
Ez igy jó ahogy leirtad. Te biztos türelmes ember vagy Én sajnos nem. Az én generációm szereti ha belül a kocsiba kulcs elfordít, és indul.
Nagyapámmal sokat szereltem Wartburg - ot. De sajnos a mai rohanó időben erre nincsen lehetőség. Az autó napi használatban van.
Régen egyszerűbb, és szerelhetőbb voltak az autók. A mai elektromosak meg bonyolultabak.... De ez a technológiai fejlődés.
Én nem állítottam hogy sikerült bevinnem ezt a kódot, de tény hogy az autót sikerült elindítanom. Hogy hogyan, azt most sem értem. Az autóm 18 éves, eredeti kulccsal működik. Eddig egy fillért sem költöttem az indításgátló javítására. Valószínű hogy az eredeti kódja nem törlődött, ezért képes felismerni a kulcs kódját. Amikor probléma volt az indításgátlóval, akkor is sikerült elindítanom az autót, úgy , ahogy a fórumon olvastam. Mégpedig, a gyújtáskulcsot bedugva a kapcsolóba, az ajtózár gombját megnyomva, nyomva tartva ráadni a gyújtást, majd levenni. Utána, a gyújtás újbóli ráadásakor, a visszajelző nem villog, indítózáskor a motor indul. A fedélzeti számítógép képes tanulni, mert egy idő után minden esetben indul a motor.
Azt magyarázd el nekem hogyan adjátok be a 4 jegyű számot. Az érdekelne, mert a ez decimális szám. Ha géppel csatlakoztok akkor hexadecimálisan azaz 0-9 és A-F karakterek szerepelnek benne. De ez is márt binárisból van visszafejtve. A decimális azaz 10 számrendszert, a számítógép binárissá alakitja. Mert a processzor tele van tranzisztorokkal ami vagy 1 vagy 0 ad le. Magyarul vezet vagy nem vezet. A többi csak szoftver kérdése, grafikus megoldásokkal. Egy kulcsból hogyan hozzátok ki a számokat, és hogyan adjátok be neki?Mert a tanitásnál csak a jelet veszi amikor nyomod a gombot. És ezt tanulja meg, ha már egyszer be volt tanítva. Új kulcsot csak szoftverrel lehet tanitani. A be tanítottat ismét felismeri, csak ennyi. Ezt nem nevezném tanításnak, de legyen mert mindenki így hívja.
A tramszporderek sajnos ennyire gegyira sikerültek. Az enyémbe 2008 as ezekbe már nem megy tönkre, 11 éves a gyári kulcs, ez még eredeti. Javították a hibát. Aki kinlodni akar az jatszon vele. Nekem nem volt türelem hozzá. Inkább kifizetem a 10 ezret, és nem volt vele semmi baj, elsőre mindig indult.
Ha Nálad ez stimmel, elhiszem Neked. Az én autóm valóban 2001-ben készült, decemberben helyezték forgalomba. De mitől javulhatott meg az autóm, mikor tanítottam az indításgátlót, ezzel a kóddal. Rejtély.
Mint a gumiknál a DOT szám. 17-dik hét 01 azaz 2001- ben. Tehát a kulcs 2001, 17-dik hetében készült. Az enyémbe 2708 van írva. 2008 27-dik heten készült a panel. Az autó gumiknál is így van megadva. Hét száma majd a gyártási év utolsó két száma.
Innen gondolom hogy az autód 2001-ben vagy 2002-ben gyártották.
Az én gyújtáskulcsomban a panelon rajt van az indításgátló kódja. Egy 4 jegyű szám, ami tanítható az indításgátlóval. Itt a fórumon már leírták hogy hogyan, igazából én sem értem, de egyszer nekem is sikerült.