Nekem alakra a volvo jobban tetszik, mert én pl "dobozpárti" vagyok,
csak az a különbség a drága hölgyünkhöz képest, hogy én ezt a véleményemet vagy megtartom magamnak, vagy ha megkérdezik, akkor elmondom, de semmi képpen sem próbálom meg másokra ráerőltetni, főleg úgy, hogy nem a szögletességet dícsérem, ami ugyebár nekem tetszik, hanem a gömbölyűséget fikázom.
Ez tipikus magyar szokás sajnos, nap mint nap ezzel lehet találkozni mindenhol.
("Dögöljön meg inkább a szomszéd tehene is..." - úgy szokták mondani).
Két teljesen különböző korszakban és szemléletben tervezett autó áll előttünk. Ettől kezdve ez igazából izlés kérdése.
Nekem az az igazság hogy pl. nagyon tetszik ez a volvo (is) és cefetdurva egy gangsta' machine-t tudnák csinálni a kedvesemnek belőle:)
(Ha lenne Volvom+meg lenne pénzem)
A mazda tipikus japán szuperszappantartó a 90-es évekből, ami épp kilép a hipertérből, a vovó meg egy levágósan amerikának készített masszív hiperkocka a maga ravasz mokányságával és 70-es évekre hajazó designjával/jével mittoménhogyhogyírjákeztaszót.
Múltkor beszélt Bochkorékkal, ott épp panaszkodott, hogy a statisztikák szerint akkor a legnagyobb a nézettségük, mikor családi autókról van szó, pl. Kia C'eed, ilyenek, és fájlalta, hogy a klasszikus (sport)autók, az autógyártás gyöngyszemei nem keltik fel a többség érdeklődését :) Ezért rakták bele most ezt a családi autó keresgélést, de ezek szerint tényleg nem esik ínyére.
Az volt a feladat, hogy egy használt, jó minőségű, jó állapotú, megbízható, stb..., családi autót kellett kiválasztaniuk egy kereskedésből, max 2 milláért. Hát hadd ne mondjam, hogy el kellett kapcsolnom a TV-t, hogy ne b*on szét az ideg, annyira tirpák volt a W. Találtak egy szép 4 ajtós Almerát, ami minden szempontból megfelelt a követelményeknek, de első körben mégcsak meg se nézte, azonnal továbblépett egy következőhöz és úgy fikázta, hogy rossz volt hallani, pedig baromira semmi oka nem volt rá. Egy átlagos családnak abszolút megfelelt volna. Persze a végén mégis azt választották ki, de mintha kínozták volna, úgy ült bele és menet közben is csak fikázta. Hát ezek után mit gondoljon az ember??? Nem az volt a feladat, hogy egy szuper kocsit keressenek, hanem egy jó családi autót. És az Almera nem éppen egy szar szemét szar.
Szóval nem kell csodálkozni, úgy látszik ezt a stílust majmolják az autós "újságírók".
Ezek után én nem is szeretném, hogy a találkozóra eljöjjenek a TC-sek.
Annyira erőlködik ez a nő, hogy totalcar-os stílusú legyen az írása... Úgy látom, a fikázás jött le neki legjobban, holott a többiek messze nem ilyenek, érzéssel művelik a dolgot és humorral. Ő meg csak pakolja magát, véletlenül rajta van valamije a képek felén, a saját méreteit/paramétereit is megemlíti itt-ott "mellékesen" (a következő a mellmérete lesz, szintén "futólag" megemlítve egy biztonsági övvel kapcsolatban), és lekeménykedik mindent, amit ér. Exhibicionizmus RuLeZ. :)
...Tudatlanul éltem úgy sokáig, hogy a 240-es Volvo volt a legkedvesebb autóm. A szögletes, drabális autókat szeretem, a 240-nél meg csak egy tank drabálisabb. De az túlságosan lekerekített, így maradt a 240...
Ja, hát aki konyhakredencekbe és tankokba szerelmes... :D Mondtam én, hogy Ikarus kell neki.
Én csütörtökön viszem a kompresszorom szíjtárcsáit kadmiumoztatni, azok lesznek a próbadarabok, hogy milyen minőséggel dolgoznak, aztán jöhetnek a kocsi cuccai.
Nem rosszak, de nekem nem kellenének. Az oldtimer 2személyes, amit nem kedvelek (nálam a 2+2 ülésnél kezdőnek az autók, ezért nem vennék soha pl. MX-5-öt), a motor poénos, de semmi különös, a Mazda pedig még kicsit 80-as évekbeli kockahangulat, én az áramvonalasabb dizájn pártján vagyok (ezért szeretem a 90-es évek autóit).
Bár az utolsó képről eszembe jutott, hogy miért hanyagolják mostanában az autógyártók a négyajtós modellek kupéváltozatait. Pl. Mazda6 és Mazda3 is lehetne kupéban, arról nem is beszélve, hogy pl. egy Xedos 6 kupé milyen kéjhömpöly lenne... :)
Nem marad el csak szeptembere halasztva mivel nem lett megfelelő hely időben találva. Az új időpont nagy valószinüleg 9.29 lesz hamár úgy is szombatra esik.
Délután fél négykor indultunk, 3/4 9-re értünk oda. Aztán garázsba volt a diagnosztizálás, 1/2 11 kor indultunk haza, 1/4- 4 hajnalban értünk a jó puha ágyba...
Össz vissz cc 1000 km! Mindösszesen 12 óra alatt. Közben kb egy órát álltunk, tankolás, étkezés céljából.
Ha összeadjátok, kivonjátok, cc 10 óra vezetéssel volt meg az 1000 km. Bérelt autónál kitiltottak volna a cég környékéről is.
Aztán ma reggel 7 kor már a megye egyik városába kellet mennem....
Most fáradt vagyok, és boldog, hogy mégse lettem nissan tulaj.-)))