Csodás összefoglalója az én fejemben is keringő kérdéseknek. A választ utólag szerintem az idő hozza meg, mivel a cégnél sem vagyok biztos benne hogy tudják/végiggondolták.
A decemberben jóváírandó pontok még nem kerültek elő. De legalább a pontmozgásos aloldal se látható már többet szerencsére.
Elméletileg, még januárban is kellene, hogy érkezzenek pontok, de a kártya csak dec 31-ig használható.
Ez lehet, h azt jelenti, h dec 31 után, ha nem viszem át a pontokat, akkor a kártyával együtt elvésznek a pontok is, vagy lehet, h azt jelenti, h addig lehet vele pontot gyűjteni, de még azután is át lehet vinni a sima bizalomkártyára.
Nagy kérdés, hogy mi lesz a januárban megérkezendő pontokkal? Ha a megérkezésük előtt már összevontam a kártyákat, akkor „utánaküldik” az összevont egyenlegre a sima bizalomkártyára? Vagy nem is írnak jóvá januárban (Pedig elvileg kéne, mert a program dec 31-ig tart, tehát addig pontgyűjtés is van, uh gondolom, a jóváírásnak is lennie kéne)
Vagy jóváírnák, de mivel már megszűnt az auchan kártyás pontszámla, már nincs hova jóváíródni és elvész?
Ezek igazán apróságok, egy banknak felesleges ilyen piszlicsáré részletekkel szöszmötölnie, végülis csak az ügyfelek veszíthetnek, uh kimondottan profitvesztésért dolgoznának, ha megmondanák, hogy mi a szabály. És előtte még ki is kéne találni, h mi legyen a szabály, ez iszonyat fáradtságos lenne, úgyhogy, majd lesz valahogy, nem? Eddig is volt…
"2.1.3. Az Ügyfél az átutalási és ATM készpénzfelvételi díjkedvezményre nem jogosult abban az esetben sem, ha a promóció időtartama alatt, az esedékes havi törlesztő részlet összegén túl a felhasznált hitelkeretet, vagy annak egy részét a promóció lejárta előtt visszafizeti."
Az átutalás funkciót sosem használtam eddig, most viszont kapóra jönne, ha nincs valami rejtett költség vagy feltétel. A fentieket úgy értelmezem például, hogy december 31-ig kifejezetten tilos bármennyit (kivéve a havi...) törleszteni a fennálló hitelből, különben ugrik a díjmentesség. Tehát dec 11-17 között az átutalás teljesen olyan, mint a sima kártyás vásárlás?
A Cetelem ajándéka az év végi ünnepekre: decemberben minden héten más kedvezménnyel élhet Auchan hitelkártyája segítségével:
december 1-10. között: 10% visszatérítés minden Auchan hitelkártyás vásárlás után, online vásárlásoknál is!
december 11-17. között: 0 Ft az átutalás díja
december 18-24. között: 0 Ft a készpénzfelvétel díja
december 25-31. között: 10% visszatérítés minden élelmiszerboltban és szupermarketben történő Auchan hitelkártyás vásárlás után, online vásárlásoknál is!
A visszatérítés maximális összege az engedélyezett hitelkeret 1%-a, de legfeljebb 6 000 Ft lehet
Auchan kártyádhoz tartozó Bizalomprogram adta előnyöket 2023. december 31-ig tudod használni, 2024-től tehát megszűnik:
az 1000 Ft után 10 pont jóváírás áruházainkban és benzinkutakon,
a nyugdíjas és családos napokon hatszoros pontgyűjtési lehetőség,
az 5% azonnali kedvezmény a piros logós Auchan márkás termékekre,
az Auchan áruházon kívüli vásárlás esetén Bizalompont jóváírás.
A jelen tájékoztatás a hitelkártya használatát és egyéb kondícióit nem érinti, hitelkártyával, és annak előnyeivel kapcsolatos kérdésekben kérjük keresd a Magyar Cetelem Zrt. ügyfélszolgálatát az 1/458 60 70-es telefonszámon.
Úgy tűnik teát, hogy visszatérítés nélküli hitelkártya lesz belőle.
Én is most bontottam ki a levelet. Az, hogy visszatérítés nélküli hitelkártyává változik-e a volt auchan kártya, nem derül ki. De a legrosszabb, ami kilvasható a hírből ez, szóval valószínűleg igen, visszatérítés nélküli kártya lesz a jelenlegi azchan kártyákból.
Úgy látszik, standardizálják, h nem a tárgyhót követő 15-e a határ, hanem a tárgyhót követő 2. hónap 15-e. Így legalább feltűnésmentesen lehet megspórolni 1 havi visszatérítést az eladás előtt. Bavó.
Már nem igényelhető, szerintem. Oney, beolvadt a Cetelembe. Nem tudom, per pillanat mit kínálnak az Auchanban, de talán már nem Oneyt, hanem valami mást. Ami nekem van, az hosszú évekkel ezelőtt igényelt kártya.
Igen, Oney kártya esetében óriási késéssel, de megérkeztek a pontok. 1 havi, szóval ez a szeptember lesz. Október jóváírása, normál menetrend szerint nov. 10. körül lesz esedékes. Bízom benne, hogy annál már nem lesz ekkora időbeli elcsúszás-bénázás.
Jó lenne, ha a rendes visszatérítésen felül lenne a max 6000 Ft, de így ez sajnos csak annyit jelent, hogy kevesebb tényleges költéssel is ki lehet maxolni a visszatérítést.
Cetelem -5% Black Friday akció novemberben minden pénteken!
Az ajánlat kizárólag a levélen feltüntetett sorszámú hitelkártyával, a promóciós időszakban vehető igénybe. A részletekről tájékozódjon a
www.cetelem.hu/2311c oldalon!
Az 5% visszatérítés 2023. november 1. és 30. közötti pénteki napokon, Joker részletfizetésre át nem alakított vásárlásokra érvényes, és nem vonatkozik az
áruhitel pultos vásárlásokra. A visszatérítés maximális összértéke 6 000 Ft, de legfeljebb az engedélyezett hitelkeret 1%-a, mely utólag, a tárgyhónapot követő hónapban kiküldött számlakivonaton jelenik meg. A két kedvezmény – az 5% visszatérítés online vagy pénztári vásárlások után, illetve az áruhitel pultnál érvényesíthető Cetelem Hitelkártya Kedvezmények – nem összevonható.
Köszi! Másképp is felteszem a kérdést: valaki esetleg telefonos ügyfélszolgálaton felvetette a nem jóváírt pontok problémáját, és ha igen, mit kapott válaszként?
Helyeken történt tranzakciók után járó Bizalompontokat
legkésőbb a tárgyhót követő hónap 15. napjáig írják jóvá az
Auchan kártyához tartozó Bizalompont-egyenlegen.”
De azt nem írja, h mi a szankció, ha mégsem sikerül jóváírni határidőre. Gondolom a nem definiált részekre a ptk érvényes, annak nem tudom melyik része lehetne erre vonatkozó, de gondolom, hogy 8 vagy 30 nap késés esetén lehetne valami…
Érdekesnek tartom, hgy a tevékenységeik ilyen mértékű kiszervezettsége mellett hogyan működnek a folyamataik egyáltalán és ki az, aki átlátja ezt az egészet:
"Lehetséges, hogy valami átállási esemény van a háttérben, ami a pontjóváírásokra is kihat."
Nem, a magyar Cetelem kalapszar informatikája van a háttérben amit képtelenek évek óta normálisan megcsinálni és üzemeltetni és emiatt menetrendszerűen valami éppen nem működik... láthatóan most ez.
Pár napja küldött a Cetelem egy e-mailt, h üdvözölnek az ügyfeleik között, mint korábbi oney ügyfelet. Annak ellenére, hogy az „átléptetés” már rég végbement.
Nálunk továbbra sincs pontjóváírás egyik oney kártyán sem.
Lehetséges, hogy valami átállási esemény van a háttérben, ami a pontjóváírásokra is kihat.
Ehhez a 4-hez adjál még hozzá +3-at, mert én még ennyi kártyáról tudok. Vagyis kijelenthetjük: nem egyedi esetekről van szó. Valaki esetleg rákérdezett már a késés okára a banknál?