Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

laca_1977 Creative Commons License 2024.10.28 0 0 139136

Jó pár ikonikus jármű lesz a lengyel és a cseh sorban is, lesz mit gyűjtögetni... Viszont érdekes, hogy Maz egyetlen sincs a sorozatban Kamaz és Zil is csak elvétve. Mi lehet az oka? Lengyelországban nem volt olyan sok belőlúk? Keletnémet autók szintén: Robur egyféle, de IFA sem sok. 

 

littlebubu69 Creative Commons License 2024.10.28 -1 5 139135

Cseh sor.

Előzmény: Controlman (139133)
Controlman Creative Commons License 2024.10.27 -3 0 139134

A Rába H18 típushoz annyit tennék hozzá, hogy legutóbb a prototípushoz kerestek anyagot, és nem tudom hogy találtak-e. Ha igen akkor nagy valószínűséggel az kerül kiadásra.

 

Előzmény: Controlman (139128)
Controlman Creative Commons License 2024.10.27 -3 4 139133

 

136 Magyar prémium szám. Szerintem mire kint megjelenik addigra itthon már rég kifutott példány lesz.

138 Egy igazi hiánypótló modell. Kötelező darab.

 

Nagyjából ennyi, természetesen mint minden eddigi lista ez sem végleges, de remélhetőleg tartják. Nekem tetszik. Úgy érzem érdemes ápolni a Magyar-Lengyel barátságot.

Előzmény: zeti02 (139125)
Controlman Creative Commons License 2024.10.27 -3 4 139132

 

A 131 szerintem az lesz ami most jön ki a cseheknél. Mert hát mi a francért csinálnának mást.

A 133 az nagyon ütős lesz remélhetőleg.

Nekem még a Star 200 katonai is bejön.

Előzmény: zeti02 (139125)
Controlman Creative Commons License 2024.10.27 -3 4 139131

 

126, 127, 129.

 

Úgy látszik a Cseh előfizetőket szopatja kicsit a DeA.

Előzmény: zeti02 (139125)
Controlman Creative Commons License 2024.10.27 -3 4 139130

 

122, 124, 125. Már ha Renault tényleg HC festésben kerül kiadásra.

Előzmény: zeti02 (139125)
Controlman Creative Commons License 2024.10.27 -3 4 139129

 

Az Avia emelőkosaras mindenképp beszerzendő kategória. A ZIL 130 platós talán a hosszúplatós verzió lesz, de tartok tőle hogy nincs olyan szerencsénk.

Előzmény: zeti02 (139125)
Controlman Creative Commons License 2024.10.27 -3 4 139128

 

Itt szinte mindegyik kötelező darab lesz.

Előzmény: zeti02 (139125)
Controlman Creative Commons License 2024.10.27 -3 4 139127

 

A Tátra 815 GTC, és a 813 8x8 szintén sokak kedvence lesz.

Előzmény: zeti02 (139125)
Controlman Creative Commons License 2024.10.27 -3 4 139126

 

Sajnos a 101. számról nem tudni semmit, de a 103 kukás Liaz, és a 104. Mercedes tűzoltó elég jó választásnak tűnik a kiadó részéről.

Előzmény: zeti02 (139125)
zeti02 Creative Commons License 2024.10.27 -3 0 139125

Láttam én is a listát. A mi prémium tűzoltónk is bekerül náluk egyszerű újságos kiadásba... Vajon kapnak még egy plusz prémium modellt, mint mikor 100-ig hosszabbították?

Előzmény: Controlman (139124)
Controlman Creative Commons License 2024.10.27 -4 6 139124

Tessék kapaszkodni!

 

Lengyel tehersor meghosszabbítva 140 részig.

Lesznek benne finomságok.

Hamarosan jövök a részletekkel.

A210 820 08 21 Creative Commons License 2024.10.25 -3 1 139123

Én még nem találkoztam ezzel a névvel, de igazad van, az oldal minden kérdésre választ adott, köszönöm szépen!

Előzmény: littlebubu69 (139122)
littlebubu69 Creative Commons License 2024.10.24 -6 4 139122

Semmi titok nincs benne, már többször volt itt ez téma!

Minden szerszám itt készül! Az összeszerelősök és a kész modellek is! De itt szépen le van írva minden!

 

https://www.premium-collectibles.com/pct#partworks

Előzmény: A210 820 08 21 (139110)
zeti02 Creative Commons License 2024.10.24 -1 1 139121

Igaz, a fülke tetejét nem is figyeltem. A felépítmény a Deagoson ugyan nem lett a legjobb, de volt hasonló a valóságban is, korábban már téma volt.

Elvileg lesz még egy 450-es a sorozatban, ami a tervek szerint tejszállító puttonyt kap, arra nagyon kíváncsi vagyok, ha így fog kinézni, mint az ezen a képen szereplő, akkor szép darab lesz:

Előzmény: A210 820 08 21 (139119)
Kraz 677 Creative Commons License 2024.10.24 -2 0 139120

:))))))

Előzmény: Nogo (139118)
A210 820 08 21 Creative Commons License 2024.10.24 0 0 139119

Meg ami a fontosabb, végre jó lett a fülke tetejének a kiképzése és normális fix, illetve billenőplatót kaptak a gépek.

Még ha kivülről nehézkesnek is tűnik a cég, valami termékkövetése biztosan van a régiókból, kell, hogy legyen területi képviselője, aki felkutatja a modellek eredetijét és visszajelez az esetleges hibákról, az sem kizárt, hogy az illető ezt a fórumot is olvassa.

Az meg egy másik dolog, hogy a javaslatokból mi az, ami változtatást elvégeznek, nyilván van anyagilag egy határ, ami felett nem nyúlnak bele a modell mesterdarabjába.

Előzmény: zeti02 (139116)
Nogo Creative Commons License 2024.10.24 -1 0 139118

Ez jó kérdés, engem is érdekel. A DeA egy olasz kiadó, a kelet-európai kiadások központja talán Lengyelországban van. A modell made in Banglades. A többi hasonló (de talán jobb minőségű) modell kínai. Volt itt szó korábban 3D szkennelésről, amit Magyarországon csináltak néhány eredetin. Lehet hogy a tervezés európai, a szerszám/öntőforma kínai, az összeszerelés pedig kínai/bangladesi?

Előzmény: A210 820 08 21 (139114)
Kraz 677 Creative Commons License 2024.10.24 -3 0 139117

bisztos hagy van  ............  de  az valahol es valakinek :))))))))

Előzmény: A210 820 08 21 (139114)
zeti02 Creative Commons License 2024.10.23 0 1 139116

"...aki nyilván nem kevés pénzért elkészíti az alap öntőformákat a modellhez..."

 

Éppen ezért nagyon érdekes, hogy az új megjelenések mennyiben eltérnek a Deagostini által kiadott 450-estől már képekről is:

A felnik nem telibe kiöntöttek, megvannak rajta a lyukak (amik ugyan a Deagoson is vannak, csak nem lettek "kivágva"), indexet kapott a tükör szára, szélességjelző került rá, más a gumik futófelülete, a kilincs hátulról előre került és teljesen más lett a motorháztetőn lévő Csepel márkajelzés.

Előzmény: A210 820 08 21 (139114)
A210 820 08 21 Creative Commons License 2024.10.23 0 1 139115

Ez jó alap lehet akár egy korai Hungarocamion kivitelhez is.

 

Előzmény: Kraz 677 (139113)
A210 820 08 21 Creative Commons License 2024.10.23 0 0 139114

Én értem, amit mondasz, de akkor is van egy sehol nem nevesített gyártó, aki nyilván nem kevés pénzért elkészíti az alap öntőformákat a modellhez, aztán ahogy mondod, annak szállít, olyan kivitelben és annyit, amennyit az a megrendelő kér - a jelek szerint.

Előzmény: Kraz 677 (139112)
Kraz 677 Creative Commons License 2024.10.23 0 2 139113

közbe Csehek keszülödnek:

Kraz 677 Creative Commons License 2024.10.23 -2 0 139112

Nem a gyarto kell keresned !
hanem azokat X megrendelö , akik juni 10 utan azokat (Csepeleket TGK)  megrendeltek........
kiss penz -kiss üzlet
nagy penz -nagy üzlet

:))))))))))

Előzmény: A210 820 08 21 (139110)
retro.hu Creative Commons License 2024.10.23 0 1 139111

Még ez is lemaradt.

 

  

Előzmény: zeti02 (139109)
A210 820 08 21 Creative Commons License 2024.10.23 0 0 139110

Vajon ki lehet az a titokzatos Nagy Modellgyártó, aki ugyanazt az alapmodellt képes prezentálni időnként eltérő kiegészítőkkel, egyszerűbb, vagy igényesebb festéssel, DeAgostini, Hachette, Edicola, Modimio, SSM, SovA, IXO, meg még a jó ég tudja milyen márkanevekkel...

zeti02 Creative Commons License 2024.10.22 0 3 139109

Lemaradt:

Előzmény: zeti02 (139108)
zeti02 Creative Commons License 2024.10.22 0 4 139108

Előzmény: zeti02 (139107)
zeti02 Creative Commons License 2024.10.22 0 4 139107

Megjelentek az új Csepel modellek különböző gyártóktól:

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!