Motoros börze! 2010 március 21-én 06 órai kezdettel veterán börzét tartunk Budapest. XXIII.ker. Haraszti úton lévő A és M Vámügynökség területén. További információ: Bézi Lajos. 06-20-589-7710
Köszönöm szépen mindenkinek a segítséget. Megkeresem Tzolit, hátha tud segíteni. Külföldi bontókban, leginkább Olaszországban érdemes kutakodni? Valakinek tapasztalat?
Az enyém 2004-es, pont váltás utáni. A plexi viszont érdekelne, ha jó az újabb szériához. Ha esetleg tudtok helyet ahol beszerezhetők alkatrészek, akár külföldön is, azt megköszönném ha megosztanátok velem. Előre is köszi!
szerintem ez a moci tökéletes, bár sokan azért fintorognak rá hogy olasz. de ez miért is lenne baj? egyébként minden komponense márkás. Schachs hátsó rúgóstag, Marzocchi elsővilla, Acerbis műa elemek, Behr kerekek és a lényeg Rotax motor! készült összehasonlító teszt is,
Aprilia ETV 1000 Caponord BMW R 1150 GS Honda XL 1000 V Varadero Triumph Tiger 955 i
ahol egyáltalán nem kellett szégyenkeznie, mindegyik típusnak akad olyan paramétere amiben a Capo jobb nála.
Szia. Azt láttam, hogy nem egy igazán aktív fórum ez, de az a "baj", hogy erről a típusról nem nagyon lehet találni teszteket, és itthon nem nagyon van elterjedve, szóval olyan mint a zsákbamacska. Egyszer csak be indul. Én egy olyan mocit szeretnék, amivel nyugodtan el lehet menni egy erdős, vagy egy országúti túrára, persze két személlyel, és a mögöttem ülő is kényelmesen élvezze az utat.
Szia, én is ilyen szándékkal nyitottam ezt a topikot, de mint látod nem túlzottan pörgős. szerintem olyan ez a motor amibe első kóstolásra bele lehet habarodni. sok tapasztalatot Dexter szerzett vele, talán majd be is vési ide. az enyém még csak 1000km-t futott, de második motor az FJR mellett, bár most hogy a régebbi új gazdát talált, és az utódja még nincs honosítva így valószínűleg többet fog "szolgálni"
Sziasztok. A tapasztalatotokra lenne szükségem. Tavaly nyáron felültem egy Capora, és nagyon megtetszett, és már ki is néztem egyet. Kíváncsi lennék a véleményetekre, persze azokéra akinek van, vagy volt ez a típus. pl. megéri az árát, szerviztapasztalat, megbízhatóság, stb. Köszi.
sziasztok.segitségre lenne szükségem,buktam egyet a vasammal(caponord)szétment az egész eleje,sikerült már szerezni egy pár dolgot hozzá de bontókban nem nagyon van hozzá semmi.fejidomtartó konzolra lenne szükségem.ha valaki ebben tudna segiteni megköszönném.létezik egyáltalán olyan bontós aki foglalkozik apriliával?
www.caporider.com -> fuel quick disconnects . a colder gyartja oket - es volt egy terv hogy ha osszejon eleg capos , akkor irunk egy hosszu levelet a fogyvedoknek , mert erre az alkatreszre van visszahivas az usaban - europaban pedig nem cserelik (legalabbis magyarorszagon nem akarnak tudni rola) az AF1racing -tol rendelheto olcsobban es gyorsabban , van magyarorszagi kereskedojuk is , de nekik nem elado az alkatresz - horror arakat kernek egy ilyen filleres szarert (amit mellesleg ok szurtak el , mert az aprilia nem az ujjabol szopta hogy ez jo benzinre - a bmw es a ktm is szereli a motorjaikba)
Aprilia Caponord szondája eséstől eltörött (nagyon védtelen helyen van) az Aprilia Tuono szondáját raktam bele ami kicsit erőteljesebb kialakítású de ugyanúgy 4vezetékes és a csatlakozó dugasz is egyezik. előfordulhat hogy nem megfelelő hozzá?
a képeken egy Aprilia benzincső csatlakozó látható, sajnos repedt. kérdésem hol fordul még ez a típusú csatlakozó elő. szeretném olcsóbban megúszni mert ez az alkatrész 45k a márkaszervizben
Fogyasztásra nekem az elmúlt 14k km-en az a tapasztalat, hogy húzod-nem húzod, dobozzal-doboz nélkül, utassal, anélkül 7-8 között. 7 alatt SOHA de eddig 8 fölött sem. Jó, nyilván nem 6. kopp végig. De a neki való tartományban (120-140 utazó és onnan még előzgetések) evett ennyit.