túl vagyunk ~4700 közös km-en, gondoltam írok pár sort. igen szerethető motor, viszont a pakolhatósága a nullával vetekszik sajnos... Bejártuk Lombardiát, tizenpár svájci hágót, a Fekete erdő kb. felét, és egy csücsköt Elszászból. :) a pilot road 2ct-k igen jól viselkednek, de a szélső komponens közel a kopásjelzőhöz :(
Igen igazad van, nem határoltam be mit akarok. Svájcban lakok, tehát egyenesen nem sokat tudok menni akkor se, ha akarok :) Az a fontos, hogy jó legyen esőben, és hogy a széle is bírja a gyűrődést. A csapatban alkalmanként feszítettebb a tempó, tehát szükség van a tapadásra bőven :)))
Sportdobbal igen cool a hangja. :-) Nekem az ST-n megfelelő a térdszög, monnyuk úgyis megállok 200km-enként, mert én is magas vagyok (193), a lábam meg főleg hosszú.
Kedden elvitték a KTM-et, a 3henger meg mindig is vonzott. Ennek megfelelően elkezdtem Tigereket nézni, és ott árválkodott igen-igen jó árban a sor elején... Úgy döntöttem, hogy elmegyek megnézni, és ha törésmentes, nem zakatol a blokkja, és nem csúszik a kuplungja, akkor bizony meg kell venni. Odamentem, és ahhoz képest hibátlan, vezetett szervizkönyves a motor. Hátsó gumi közepe 1-1.5mm-re van a kopásjelzőtől, de a szélei újszerűek. Kicsit nehezen indult, mert másfél hónapot állt, meg kenetlen volt a lánca, de feltöltöttem az akkut, és szépen lepucoltam, lekezeltem a láncot.
Lábszöge egy kicsit kicsi, mert 196ceti vagyok, és a műtött térdem hosszú utakon nem fogja szeretni, de egyenlőre akkora a szerelem, hogy ez nem zavar egy kicsit sem. :-D
Én Dunlop Qualifiert vettem a gépre legutóbb (ST-m van, de főbb vonalakban ugyanaz a gép). Jó volt az ára, mert 1 komponensű, s pont olyan rezzentelenül fut nagy esőben is, mint a PR1.
Hahó! Speed Triple-re nektek milyen gumi vált be? Most vettem a mocit, a hátsója kopásjelzőn van, de szerintem szettben cserélem. Különösen fontos, hogy vizen jó legyen. Az utóbbi 3-4évben túraendúróztam, nem nagyon vagyok képbe a 17-es gumikkal. :)
igen, egyszer szétszedtem a fesz-szabályzó körül vannak azok a kis dobozok 4db,kivettem beraktam vissza ! azóta hibátlanul működik !! az új szabályzó is nagyon jó ! hál isten most nincs probléma ! remélem nem is lesz !! :) üdv.
AZ enyém is visszadurrog, ez a gyári sportkipuff érdeme, én nagyon élvezem.. :-) Gyertyát a manualban nézd meg, nekem az előző tulaj cserélt, azt nem tudom. Nekem szépen indul minden helyzetben, de egyvalamit be kell tartani, nem szabad a gázkart megmozdítani indítózásnál.
Mai nap 200 km motorozás ! A motor melegen nehezen indul,többszöri indítózás ! Menet közben motorféknél rendszeresen visszadurrog-csattog a kipufogó . Én útó gyújtásra gyanakszom ! Vagy lehet hogy gyertya baja van ?? milyen gyertya kell bele ? Jövő héten vinném szerelőhöz ,de azért kíváncsi vagyok a véleményedre ! üdv.
Jobban át kell nézni azt a gépet, ha már az elején is ilyen stiklik voltak.. Ismerem a CBR600Fi-t, haveromnak volt olyan sokáig. 600-asnak az egyik legjobb motor, de nem összehasonlítható a menetteljesítménye ezekkel a Triumph-okkal. Az enyém a 200-at elég hamar eléri, ott rakom az 5-öt, onnan már nem olyan fejletépő a gyorsulás. De 250-ig (az adatok szerint) ez is elmegy (még nem próbáltam). Amúgy vedd ki a dugót a kipuffból, hátha az segít. :-)
Megmondom őszintén,nagyon tetszik a gép,de egy kicsit csalódás ! Mégpedig a Cbr 600f4i 110 le -vel mintha jobban ment volna ! A Triumph 200 felett megáll ,pedig 147 le ! A CBR -t 260 km/ h ig simán el lehetett pörgetni ! A Triumph sport kipufogójában benne van a szűkítő(hangtompító),s ugy vettem észre ,hogy nem tolja hátrfele annyira a kraftot mintb a Honda ! Most motoroztunk a haverral,neki Ducati monster 1000ie ,ami elvileg 84le, elöl ment ,alig tudtam utánna menni annyira ment !! nem is értem !
Ennek örülök. A Daytona csak 11500-nál szabályoz le (az ST-m s a Triple 9700-nál), úgyhogy lehet adni neki az ívet. :-)
Eddig egy motoromban sem volt digit kilométer óra, úgyhogy azt nem tudom. Autóknál az ilyen cuccok általában akkor mutatnak hibásan, ha a jeltovábbításra használt szalagkábel nem érintkezik rendesen..
Na ,ma végre sikerült kicserélni a fesz-szabályzót az általad ajánlot Mecseki-szabályzóra ! Hibátlanul müködik,probléma megoldva ! Ma mentem 200km ert és jó volt ! Bemértük folyamatosan tölti az akkut ! Viszont a diditális km óra 80-tól és 100 felett hibásan halványan jelez,ezt nem tudom miért van ! Még egyszer köszi a segítséget ! üdv.
Sehol nem írtam h nem jó utcára. Azt írtam, h egymáshoz képest a két motor (azonos blokkja) máshogy van hangolva. Sőt, a Tiger-ben is u.a. a blokk van, az 100 lóerős felül csak, viszont alul - a jellegnek megfelelően - még több van. Mindennek a használati módnál van jelentősége.