Aki szereti ezt a garázst, illetve bánná a megszüntetését itt leírhatja az érveit! Valamint szedjük össze -lehetőleg fotókkal- a tőlünk "elvándorolt" buszokat és megszüntetett(Alvállalkozósított) viszonylatainkat.
Ezt a szemlétet csak mi látjuk, akik két lábbal állunk a földön.
Részben osztom "973É" tt. véleményét. Sajnos Kelenföld is kezd le adni a minőségből (...), valamikor messze jó híre volt a garázsnak a műszaki állapotokat illetően. Bizonyos fokig még mindig, ha megnézük a Kőbányai garázs "roncsait". Kőbányán elolvadtak annó a 11-98-tól. Azt hitték, hogy frissen kapták a futószalagról.
A jelen állapotokat ismervén kétlem, hogy bajlódnának a 165-tel (pedig kéne, mert így sincs kiadható kocsi), a 367-ben én is bíztam, megkaphatná a I-329 elejét. (Annak már úgyis mindegy.)
Még annyit azért hozzáfűznék, hogy azért nem mindegy hogy éred el azt a 62km/h sebességet. Mert nyugodt, normális gyorsulásnál semmi baj nincs.
De kick-down és nyuszi együttes bekapcsolásakor a váltó kicsit túlzottan gyorsan pörgeti a motort. 2-esbe vált fel 15-nél, 3-asba 40-nél, 4-esbe 60-nál. Fordulatszámok gondolom ismertek.
alapvetően semmilyen típusnak nem tesz jót a padlógáz-satufék-járdaszegély-tömegborítás kombó, de ennek végképp a vége.
egyesek képtelenek közlekedni vele, még ennyi idő után is, de ezt máshol már leírtam. és ez független garázstól, vonaltól, menetidőtől... szemlélet kérdése.