Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Ricsi89 Creative Commons License 2018.07.10 0 0 20907

Sziasztok!

E34 tds. Egy ideje észrevettem, hogy lomhább az autó, nem megy úgy ahogy kellene. Töltőcsöveket átnéztem, semmi hiba, egyedül a cooler egyik végénél látszik pici olajszivárgás, de az már ezer éve ott van olajsár formában. A másik, hogy általában hidegen elindulok, és gyorsításkor mint egy szívódízel, semmi erő, mintha nem lenne turbó rajta. Előzéskor alig gyorsul, majd ha elér egy 2500-3000-es fordulatot akkor hirtelen megindul, megjön az erő. Betettem egy turbónyomás mérőt kiváncsiságból. Az első ami feltűnt, hogy hidegen tényleg nulla a nyomás, kb 2000-es fordulatnál hirtelen felugrik az óra 0,5 bar-ra és onnantól alacsonyabb fordulaton is mutat nyomást. A másik, hogy a nyomás gyorsításkor felmegy 1bar-ra, majd azonnal vissza is esik 0,8-ra. Tudtommal a gyári nyomásnak 1,2bar körül kellene lennie.

Üzemanyag van, mert fekete koromcsíkot húzok magam után gyorsításkor. Így azt kizárnám, hogy a kevés üzemanyag miatt nincs turbónyomás. Turbo? Turbo? Turbo? Tud ilyet csinálni ez a vacak? Nem találkoztunk még hasonlóval ismeretségi körben sem, de én akkor is erre gyanakszom. Megkerülőszelep beragadva, lekormolódva esetleg?

KDanee11 Creative Commons License 2018.06.21 0 0 20906

Egy hiba előkerült. Valahogy az oldalra borítástól beömlött a turbóba a motorolaj, emiatt füstölt. Sikeresen be is gyulladt, de sikerült lefullasztani szerencsére kb. 4 másodpercen belül. De még mindig fura hangja van.

KDanee11 Creative Commons License 2018.06.21 0 0 20905

Nincs nekünk olyanunk, hogy rémfa. Végülis jól jártunk a felborítással, mert akkor derült ki, hogy a hátsó bölcső ketté van szakadva. Ez vicces lett volna mondjuk az autópályán. Szóval akkor szerinted lehet az a gond, hogy fordítva van? Viszont kuplungszag meg egyébként nincs, alapjárat jó, sebességek kapcsolnak, könnyű ki-be rakni. Teljesen nem tudtam felengedni, mert olyan gyenge a motor, hogy egyből lefullad, okádja a füstöt stb. Olajnyomás jelző nem világít, kaszni nem remeg.

Előzmény: Schnitzer 525 (20904)
Schnitzer 525 Creative Commons License 2018.06.21 0 0 20904

Nem macerás a kuplungtárcsát fordítva betenni. hozzá nem értők nagyon könnyen megoldják. Ezért van sok kimondottan autószerelésre kialakított műhely,hogy ott megcsinálják esetleg nem biztos,de hozzáértőként.   De ezért felborítani?! Miért nem húztátok fel rémfára? :)

Előzmény: KDanee11 (20903)
KDanee11 Creative Commons License 2018.06.20 0 0 20903

Sziasztok!

 

E36 TD, következő probléma áll fenn. Oldalra volt borítva a kocs két hétig, kuplung és hátsó bölcső csere miatt. Ezen kívül semmi nem történt vele. Visszaborítottuk, vártunk egy napot, majd indulásnál iszonyú kerregés, mintha olaj nélkül menne a kocsi és okádja a füstöt. Ez nyilván azért lehet, mert kiszáradtak a porlasztók és levegős a rendszer. Ami viszont nagyobb baj, hogy forralja a vizet, ezért járatni sem merem. Kb. 15 perc után alaptjáraton a mutató elkezd pirosba kúszni. Minden folyadékszint mindenhol rendben.

 

Mi lehet a baj? Az egyik tippem az, hogy a borítástól szárazon maradt a termosztát, ami berohadt és nem nyit ki. A másik az, hogy a kuplungtárcsa fordítva lett berakva, de arról azt olvastam, hogy azt elég macerás csak úgy fordítva berakni, továbbá a kumpung egyébként jó, a váltó simán kapcsol.

 

Válaszokat előre is köszönöm!

Zoli.78 Creative Commons License 2018.06.16 0 0 20902
Előzmény: BmwAdi (20901)
BmwAdi Creative Commons License 2018.06.15 0 0 20901

Sziasztok!
Hogyan tudom PONTOSAN beállítani az előtöltést? Mire van hozzá szükségem? Előtöltés beállító készlet kell hozzá? Van Gt1 és Inpa diagnosztikai programom ezekkel belehet állítani? Mik a pontos adatok? Részletesen letudná valaki írni a folyamatot?

MM. Creative Commons License 2018.06.11 0 0 20900

Üdv Urak! 2.79-es difije van valakinek jó áron?

Zoli.78 Creative Commons License 2018.05.26 0 0 20899

Értem. Veszek is egy sapkát. Egyébként mióta megvan (4 éve) csorog a víz néha a túlfolyón, a jobb kerékjáratba. Csak azt nem tudom, hogy miért csak 1mm-t ment arrébb a mutató. Mondjuk ezzel az óracsoporttal a függőleges előtt megáll egy hangyányit. Lehet az a ludas.

Előzmény: blackbird00 (20897)
Ricsi89 Creative Commons License 2018.05.25 0 0 20898

Úgy tűnik megvan a hiba. Mivel a fedelem kettőből lett összeépitve , igy most levettem és vissza akartam épiteni a régit. Szétszedéskor pedig kiderült hogy a kábel bevezetésnél egy forrasztás elengedett. Igy vagy érintkezett vagy nem. Ugyhogy nagyon remélem hogy ez volt a hiba forrása. Most alaposan átforrasztottam az összeset és remélem megoldódott a gond.

Előzmény: Ricsi89 (20896)
blackbird00 Creative Commons License 2018.05.25 0 0 20897

Szia!

Szvsz a gond első körben a tágulási sapkájánál lehet, mert ha jó, akkor ott rendesen kellett volna nyomásnak lenni, amikor leveszed. A venti jogosan indul, ha kapcsolod a klímát. Ilyenkor az első fokozat megy, ha nagyon felmegy a vízhő (ha jól emléxem 100fok felett valahol), akkor lép be a második fokozat.

A sapkára utal, hogy aránylag alacsony hőfokon már kijött a víz. Ez azt jelenti., hogy nem volt nyomás alatt, ezért korán megforrt. Ha jó a sapka, még 110 fok környékén sem forr, és a második fokozatnak is van ideje kapcsolni.

Ezek csak elméletek, de én egy sapka cserével kezdeném. Csak újat, az a tuti. Ha nem jön be, akkor kell tovább lépni.

 

Persze mindenki azt csinál, amit akar!

 

 

 

Előzmény: Zoli.78 (20895)
Ricsi89 Creative Commons License 2018.05.24 0 0 20896

Nekem hdk, de a tünetek arra hasonlitanak. Holnap visszaépitem az én fedelemet. 

Előzmény: Zoli.78 (20894)
Zoli.78 Creative Commons License 2018.05.24 0 0 20895

A hétvégén megvolt az első vízforralás. Az eset az M3-on történt. Nagyon lassú araszolás de főleg helyben állás. A vízhőmérőm kb. 1mm-t mozdult jobbra. Nem gondoltam semmi rosszra. De szóltak, hogy folyik valami meleg a kocsiból. A tartály túlfolyóján jött ki a fagyálló. Levettem a sapkát és nem nagy nyomással de bugyogott ki a víz. Megindultam a leállósávon lassan, vissza is állt a mutató azt az 1mm-t. A hiba nekem egyértelmű a visco meghalt. Ezzel semmi gond hazajöttem majd kicserélem. De a mutató miért csak 1mm-t mozdult? A klímaventi miért nem kapcsolt be (amúgy ment a klíma)? Amúgy a klímám is fura, a ventilátor csak akkor megy ha éppen bekapcsol a kompresszor és akkor se az a dúvad.

Zoli.78 Creative Commons License 2018.05.24 0 0 20894

Nekem potis adagolóval csinált hasonlókat. A végén már közlekedni is alig lehetett vele. 

Előzmény: Ricsi89 (20893)
Ricsi89 Creative Commons License 2018.05.23 0 0 20893

Jelenleg a helyzet az a rángatással, hogy leginkább alapjáraton jön elő. Hidegen-melegen mindegy. Állok lámpánál és be-beránt, ezt kisebb füstpamaccsal is jelzi. Hidegen beindítva picit remeg a motor, illetve általában hidegen lassításkor, kuplungkinyomáskor elkezd remegni a motor, majd megállás után pár másodperccel megszűnik. Mintha egy henger kihagyna.

Egy kis videó a hibáról. https://www.youtube.com/watch?v=wgZrW9bafO4

Előzmény: Ricsi89 (20886)
rontam Creative Commons License 2018.05.15 0 0 20892

Megtörtént,köszönöm!

Előzmény: Zoli.78 (20891)
Zoli.78 Creative Commons License 2018.05.15 0 0 20891

Schnitzer 525 úrral vedd fel a kapcsolatot. M51-ben ő legkompetensebb.

Előzmény: rontam (20890)
rontam Creative Commons License 2018.05.14 0 0 20890

kérhetek tel számot?

Előzmény: Zoli.78 (20889)
Zoli.78 Creative Commons License 2018.05.14 0 0 20889

Adony?

Előzmény: rontam (20888)
rontam Creative Commons License 2018.05.14 0 0 20888

Fehérvár környékén tud valaki adagolót állítani? idikátor óra és gép

Zoli.78 Creative Commons License 2018.05.14 0 0 20887

Ez inkább adagolófej beállítási hibának. Vagy egyszerűen fej hibának tűnik.  

Előzmény: rontam (20885)
Ricsi89 Creative Commons License 2018.05.14 0 0 20886

Egyenlőre az a helyzet, hogy tegnap kivettem a motorvezérlőt, szétkaptam. Mi másra is gondol egy villanyszerelő ilyen hiba kapcsán? Hát kontakthibára. Ezért fogtam és átforrasztottam a vezérlő lábait, illetve a kimeneteket hajtó teljesítmény alkatrészek lábait is. Összeraktam, csaptam vele egy kört, hiba nem jött elő, illetve megtáltosodott, és elmúlt a füst. A mai napon is jól teljesített, de holnap kiderül minden egy hosszabb távon. Egyenlőre jó. Aztán majd kiderül hogy marad-e így.

rontam Creative Commons License 2018.05.14 0 0 20885

köszönöm  az nekem is megvan de azok a jelek a pajzs levételévenél látszódnak csak most 1 órás ékállásnál indul de 3000 3500 körül elfogy nem húz tovább és alapjáraton rángatja az egész autót ahogy melegszik dibobabbak a rángatások néha kiaimul néha rángat de hidegen kiugrik a motor

Előzmény: csillés1 (20880)
keserucsokolade Creative Commons License 2018.05.14 0 0 20884

Hali, az 1 ora az kb okes. Most csereltem telen,nekem is ugy allt!

Előzmény: rontam (20873)
Schnitzer 525 Creative Commons License 2018.05.14 0 0 20883

Ez a rohadt nagyot ránt gyorsításkor jeladós porlasztó is lehet. Tehát ott tartunk,hogy minden tünet másért van.

Előzmény: Ricsi89 (20881)
Zoli.78 Creative Commons License 2018.05.13 0 0 20882

Miért nem rakod vissza a régit? Annak legalább tudod mi a baja. Ha változás van, akkor a fedél a ludas. Amúgy potis vagy hdk-s fedeled van? De neked van géped, az sem mutat semmi rendellenest?

Előzmény: Ricsi89 (20881)
Ricsi89 Creative Commons License 2018.05.13 0 0 20881

Fedelet pár hónapja cseréltem, az előzőnek szorult a csapágyazása egy ponton. Akkor minden jó volt. Az utolsó két tankolásom volt már ilyen kiugróan magas, akkor is 9 körüli jött ki, most 8,7. Először a fogyasztás emelkedett meg, aztán jött az erőtlenség, most meg a rángatás.

Még ki fogom próbálni, hogy hidegen mit csinál, mert eddig csak meleg motornál vettem észre. Gyorsításkor rohadt nagyot ránt, mintha egy pillanatra levenném a gyújtást. Nem vettem észre, hogy ilyenkor lökne plusz füstöt.

Előzmény: Schnitzer 525 (20879)
csillés1 Creative Commons License 2018.05.13 0 0 20880

Van opel omega javítási kézikönyv pdf ha érdekel kell @gmail cim

 

Előzmény: rontam (20873)
Schnitzer 525 Creative Commons License 2018.05.13 0 0 20879

Becsepeg valamelyik porlasztó. Nyilván pont akkor mikor nem kellene. Füst egyéb jelek? Nyilván rossz adagolófedél is lehet. De hát csak írva van a tünet,látni nem látja az ember.

Előzmény: Ricsi89 (20878)
Ricsi89 Creative Commons License 2018.05.12 0 0 20878

Sziasztok!

E34 Tds. Mai napon elkezdett a motor rángatni menet közben. Alapjárat atomstabil, de ha elindulok, akkor random szerűen be-beránt. Mintha egy pillanatra nem lenne üzemanyag. Ezt csinálja gyorsításkor, ugye akkor erősebben, stabil tempónál is, sőt kipróbáltam tempomattal is csinálja. Hibakód semmi. A másik amit csinált, hogy néha erőtlenné válik. Hármasban elkezdek előzni és mint egy szívódízel, kb semmi nem történik. Gázt felengedtem, majd lenyomtam és meglódult, visszajött az erő. De volt, hogy kuplungot kinyomtam, lepadlóztam, és utána jött vissza. De volt hogy úgy sem. Plusz eléggé kormol gyorsításkor és az erő is kevesebb benne, nem húz úgy mint előtte. Ráadásul a fogyasztás, ami 7 liter körül volt, most 8,5-9 körül van.

Valakinek valami ötlete? Vagy találkoztatok már ilyesmivel?

Jövő héten megcsinálom az esedékes szervizt, olajcsere, szűrők cseréje, de nem hiszem, hogy egy szűrőcserétől bármi is változna.

Még egy. Map szenzor csövét kipucoltam, átjárható végig, levegővel visszafújtam a szenzortól.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!