A motort helyi kisiparos faragta egyedi igények szerint. Magyar munka:) ilyen ember azért van pár az országba, ez csak pénz és vérmérséklet kérdése, mibe vág bele az ember. Tényleg minőségi munka, tárcsával fékezett oldalkocsi, szép kárpit és jó úttartás! A papírozás is itt valósult meg (engedélyeztetés, vizsga, okmányiroda) sidercar.hungary@gmail.com
Gratulálok hozzá ~ tényleg oltárira passzol a mocihoz! Ha nem indiszkrét a kérdés, az oldalkocsi az iparművész kézimunka vagy van ilyen kész hajó a vasfüggönyön túl..?
Itthoni motorépítő papírozta vagy egyedül végtál bele a kalandba..?
Sziasztok. A véleményetekre lennék kiváncsi. Adott egy 250-es Trophy. Az oldalkocsira mindenképp a Heidenau K29-et szerelem. A meghajtó hátsó kerékre is elöbb említett típust tegyem vagy sima széria gumit. Pl.: Hedenau K33. Mennyiben befolyásolja a kozlekedést a két gumi közti külömbség? Véleméy?
Kérnék egy kis segítséget, vettem egy papír nélküli Jawa oldalkocsit és egy Yamaha SR500-ra szeretném építeni lehetséges-e ez? Ha igen akkor hogyan? Előre is köszönöm.