Keresés

Részletes keresés

Smokehev Creative Commons License 2007.06.24 0 0 407
Hy ALL!
Olvastam itt egy-két rendkívűl érdekes dolgot :D
Az Exoskeleton páncélt csak a bulldogért rohangálás után lehet megkapni a kötelességi vezetőtöl..? :P
SaGa Creative Commons License 2007.06.20 0 0 405
Én már kaptam a képembe, igaz tán csak kétszer...
Előzmény: Konnektororrú (404)
Konnektororrú Creative Commons License 2007.06.20 0 0 404
Tényleg, nehezebb fokozatokon használnak ezek a jóemberek gránátot? Novice-en és Stalkeren nem láttam, a többin meg nem játszottam, mert elkezdem, aztán felment az agyvizem, olyan nehéz volt.

Merthogy gránát szokott náluk lenni, és amikor rájuk dobom, akkor kiabálnak is, hogy "Granata", de azt, hogy rám dobják, azt még nem láttam.

Egyébként kis gyakorlás után a gránátok nagyon jól felhasználható fegyverré válnak, különösen beltéren, de kültéren is.
SaGa Creative Commons License 2007.06.19 0 0 403
A freedom és a duty fegyvermesterei is vesznek fegyvereket, csak náluk nem végtelen a pénzmennyiség, így inkább cserére jók...

SaGa
Előzmény: Mr_Fusion (399)
SaGa Creative Commons License 2007.06.19 0 0 402
Nem véletlen. Az AK-t 300m-es távra tervezték. Kalasnyikov anno rájött, hogy a legtöbb tűzharcot, háborúban max ilyen távról vívják, ezért erre a távra tervezte a fegyvert. A többi meg ennek a modernizálása csupán (újabb anyagok, és lőszerek, az alapelvek maradtak...

AI: aki ért valamelyest oroszul, azt is élvezheti, ahogy az ellenfelek egymásnak kiabálnak: balra, jobbra, kerüld meg, stb...

SaGa
Előzmény: strongdong (401)
strongdong Creative Commons License 2007.06.19 0 0 401
Ez a másfél kilométer azért ütős. Tudom, nem lehet összevetni a való élettel, de anno kádári a Dózsa György Lövészdandárban szerintem nem volt olyan AK, amivel háromszáz méterre akár megközelítő pontossággal lehetett volna lőni. Az enyémmel spec százra se. :))
Előzmény: Mr_Fusion (400)
Mr_Fusion Creative Commons License 2007.06.19 0 0 400

Azért a Far Cry AI-ja is tudott vicces dolgokat művelni.

Terepen azok is mentek mindenfelé, meg zárt térben is volt olyan, hogy ha vezetett hozzád alternatív útvonal, még ha olyan is, hogy a fél pályán keresztül kellett menni miatta, megtalálták és hátbatámadtak; elég volt annyi, hogy benéztél egy szobába, ahol többen voltak, és rálőttél az egyikre, a csapat fele már indult is kirándulni, ha volt rá lehetősége, és lehet, hogy csak percekkel később lőtt valaki hátba, mikor te már rég elfelejtetted, hogy az előbb kikre lövöldöztél.

Ennk ellenére összességében borzalmas volt az AI, mivel a legsűrűbb növényzetben, teljes árnyékban (vagy tök sötét belső területeken, ahol te az orrodig se láttál) kúszva is simán észrevett és fél perc múlva már a pálya összes ellenfele ott rohangált körülötted, másfél kilométerről tolta AK-val a headshotot (én azt se látom, honnan lő, ő meg egy lövéssel leszed, hátpersze), meg egyéb ilyen finomságok.

De manőverezni nagyon jól tudott, amikor azokat a trükkjeit csinálta, nem is haragudtam rá, az poén volt. Csak a többi...

Előzmény: strongdong (395)
Mr_Fusion Creative Commons License 2007.06.19 0 0 399

A Bar nevű területen lesz a Barkeep nevű trader, meg Yantarban a tudósok bunkerében a főtudóssal is lehet üzletelni (ott érdemes eladni az artifactokat, a másik két trader csak fele árat ad értük, a tudós meg teljeset).

A vehető felszerelés/lőszer is ebben a sorrendben lesz egyre jobb, a tudósoknál lehet kapni pl. a legjobb nem unique/nem exo páncélt, a SEVA suitot.

 

Egyébként én egy idő után ezt találtam a legfárasztóbbnak az egészben, hogy ha fejleszteni akarod a cuccaidat, akkor iszonyat sokat kell rohangálni csak azért, hogy összeszedd a fegyvereket a csataterekről, és elfuvarozd őket valamelyik traderhez.

Volt olyan, hogy egy egész délután csak ezt csináltam, az itt-ott létesített stash-eimet ürítettem le, hogy tudjak valami jobb cuccot venni végre a pénzből. (Aztán meg is kaptam érte az "I want to be rich." befejezést jól. :)))

Előzmény: szpa (398)
szpa Creative Commons License 2007.06.19 0 0 398

 

köszi, megvagyok  :o)

 

eltudom még adni vhol a játékfolyamán a fegyvereket?

(begyüjtöttem a halottaktol)

 

azt tudom h az elején a tsákónak el tudom adni de késobb?

:o)

Előzmény: Mr_Fusion (376)
Ivan Kozirev Creative Commons License 2007.06.18 0 0 397
Poltergeistre visszatérve, azért biztos, hogy ez az, mert a hivatalos Survival Guide (ala Collector's Edition) is erről ír és még kép is van hozzá. Ezért bátorkodtam okoskodni. :)
Előzmény: Mr_Fusion (390)
strongdong Creative Commons License 2007.06.18 0 0 395

Ha csak egyetlen út vezet hozzád, és azt belőtted magadnak, akkor azzal a világ legjobb AI-ja se tud mit kezdeni.

 

Hozzátéve, hogy itt legalább csak egy-kettő nyomul utánad a darálóba, a többi campel. A Project IGI 2-ben egyszer harmincketten jöttek utánam egy szűk ajtón. Úgy nézett ki a fal mint egy jobbfajta vágóhídon :)) A Stalkerban viszont olyat csinálnak, amit még nem láttam: ha többen jönnek ellened a bushban és elbújsz valahova (az első pályán, Yantaron, a Garbage-ban próbáltam), akkor bekerítenek, vagyis flankolnak, akár a való életben. Ilyet máshol még nem láttam. Az én tapasztalatomban ez a legjobb AI.

Előzmény: Mr_Fusion (388)
strongdong Creative Commons License 2007.06.18 0 0 394
Teljesen igaz.
Előzmény: SaGa (391)
strongdong Creative Commons License 2007.06.18 0 0 393
Ő az, fene a ronda pofáját :))
Előzmény: Ivan Kozirev (385)
SaGa Creative Commons License 2007.06.18 0 0 392
A tárgydobálós is a poltergeist. Le lehet lőni, nem is kell neki sok. Két fajta van: az egyik "villámgömb" kinézetű, az dobálja a tárgyakat, a másik a tűzgömb szerű, az lángcsóvákat gyújt. Lelőve egyformák.

A burer a dwarf főnök. Elvileg egy lenne a játékban, ha ki nem vették volna. A trófeája ott lóg a freedom és a duty főnök falán is. Pszi támadása van, lelassít vele, de nagyon...

SaGa
Előzmény: Mr_Fusion (390)
SaGa Creative Commons License 2007.06.18 0 0 391
Az a "farm" egy autó javító műhely...
Előzmény: strongdong (378)
Mr_Fusion Creative Commons License 2007.06.18 0 0 390

Szerintem itt két vagy három monstert összekutyultak az egyszerűség kedvéért, vagy valami ilyesmi.

 

A poltergeist definíció szerint az a fénylő, lebegő izé, amivel (most) semmit nem tudsz csinálni (legalábbis én egyszer próbáltam, percekig kergettem egyet, meg lőttem mindennel, ami a kezem ügyében volt, de semmi hatás), lőheted ítéletnapig, viszont ha a közeledbe ér, villámokat szór, tűzcsóvákat kelt, meg ilyenek. Több helyen is van, nem csak a laborokban, én találkoztam ilyennel a Wild Territory-n is a felszínen; követett egy darabig, és (a következetesség kedvéért) azzal szórakozott, hogy vagdosta hozzám az általam eldobált kitárazott fegyvereket... :)

 

A tárgydobálós meg a burer, ami alapban láthatatlan, viszont sebezhető maradt.

 

Viszont sok esetben csak olyan fénylő izék vannak a közelben, és akkor is repkednek a tárgyak, máskor meg le tudod lőni azt is, ami a tűzcsóvákat generálja.

Előzmény: Ivan Kozirev (384)
madmanic Creative Commons License 2007.06.18 0 0 389
Nem, a 3 as patch van fent...
Előzmény: Mr_Fusion (388)
Mr_Fusion Creative Commons License 2007.06.18 0 0 388

Ha csak egyetlen út vezet hozzád, és azt belőtted magadnak, akkor azzal a világ legjobb AI-ja se tud mit kezdeni. Vagy bemegy a darálóba és lelöveti magát, vagy az is campelni kezd, és akkor jövő ilyenkorig vártok egymásra, hogy ki mozdul előbb (felteszem, hogy az ilyen helyzetek elkerülésére az AI legtöbb esetben direkt van úgy megírva, hogy ha nem tudja megközelíteni másképp a nyilvánvalóan campelő játékost, akkor nem kezd el maga is campelni, hanem lelöveti magát, hogy haladjon tovább a játék)...

Legfeljebb az lehet megoldás ilyen helyzetben, ha engednek az AI-nak AoE fegyvert (pl. gránátot) használni, amit valahogy el tud ügyeskedni hozzád (lásd még HL1, ahol a katonák előszeretettel játszották azt, hogy miután megunták, hogy fedezékből szedegeted le őket amint kidugják az orrukat, elkezdtek gránátot hajigálni 100%-os pontossággal, hogy kiugrasszanak).

 

Nimble-től viszont én nem láttam még ilyen viselkedést, nálam mindig szép illedelmesen térdelt a sarokban, akkor is, ha mi közben ott lövöldöztük egymást a banditákkal a lépcső körül. Nem használsz esetleg valami modot, ami bekavar az npc-k alap viselkedésének (bármi, ami akár csak a detection range meg hasonló beállításaikon változtat, elő tud idézni furcsaságokat)?

Előzmény: madmanic (387)
madmanic Creative Commons License 2007.06.18 0 0 387

Harmadszor álltam neki a gamenak, ezúttal veterán fokozaton.

 

Első küldetés, szabadítsd ki a csávót a flashdriveot szerezd meg...

 

Egyedül megyek, mert Rambós kedvem van.

 

Hátulról belopózok, leszedek kettő banditát, persze észrevesznek.

 

A túsz tarkóra tett kézel térdel a sarokban, nem tudok vele foglalkozni, felmenekülök a padlásra.

 

Jönnek szépen sorban a banditák, egymás hegyén hátán beszorulnak az ajtóba.

 

AI.. aham... persze....

 

Leszedem őket, már csak kettő van.

 

Leóvatoskodom a lépcsőn, ott az utolsó kettő a túsz előtt áll.

 

Felémfordulnak, és már majdnem lőnek...

 

ERRE FELUGRIK A TÚSZ ELŐKAP EGY BASZOM NAGY MORDÁLYT ÉS FEJBEHÚZZA A BANDITÁKAT!!!! AZTÁN MINT AKI JÓL VÉGEZTE DOLGÁT LETÉRDEL, ÉS VÁRJA HOGY "MEGMENTSEM"....

 

Egyre jobban utálom a játék készítőit... Félkész játékot a faszért kell kiadni....

Ivan Kozirev Creative Commons License 2007.06.17 0 0 385
Előzmény: Ivan Kozirev (384)
Ivan Kozirev Creative Commons License 2007.06.17 0 0 384

Én is találkoztam ilyennel, Poltergeist a neve. Amikor már sokadszorra mentem vissza a Duty bázis melletti vasútállomáshoz, ott jött szembe. Ami vicces volt, hogy kutyák kergették. :)

 

Egyébként szerintem ez ugyanaz, aki az X18-as laboratórium van, elektromos felhőnek álcázva, azt is ki lehet nyírni.

Előzmény: strongdong (382)
strongdong Creative Commons License 2007.06.17 0 0 382
Egyszer, mikor épp tizenvalahanyadszorra mentem a Wild Territoryba skulóért, jött egy olyan rém, "akiről" nem írt utána az enciklopédia, és nem is láttam még képét sehol. Egy csak félig látható felhő vagy mifene jött felém, kicsit sebzett, utána szétlőttem, és a földön fekve "materializálódott", torzó lett belőle, humanoid, olyan mint egy kentaur felső része. Előtte sem, utána sem láttam ilyet. Ez mi lehet, láttál már hasonlót?  (nem használtam semmi modot vagy mit, a gyári cédé volt bent) 
Előzmény: Ivan Kozirev (381)
Ivan Kozirev Creative Commons License 2007.06.17 0 0 381
Amikor az öregtől a bunkerban ezt feladatként kapod (hogy szerezd meg az iratokat a katonai bázisról), akkor mondja, hog nappal annyian vannak, mintha aranyat őriznének, éjjel viszont csak ketten-hárman. Nem próbáltam ki, én is mindig nappal mentem oda :)
Előzmény: strongdong (380)
strongdong Creative Commons License 2007.06.17 0 0 380
Ja, csak a járőrt? Az ügyes. Én úgy látszik, kicsit túl közel mentem a házhoz, mert a csatazajra nem hárman jöttek, hanem kilencen.
Előzmény: Törölt nick (379)
strongdong Creative Commons License 2007.06.17 0 0 378

Wolf minden kérdésére adj beleegyező választ. Ekkor ad egy feladatot, olyasmi lesz benne, hogy 'bandits' meg 'car park', ki kell nyírnod a farm (a kezdő falutól az országúton balra, az országúton 3-400 m után jobbra látszik) banditáit, 7 vagy 8 van.

Egyezz bele, erre automatikusan ad fegyvert. Nézd meg a PDA-dat, egy kis kék kör jelöli azt az embert, akit meg kell találnod segítségképp. Menj oda hozzá, az ő kérdéseire is adj igenlő választ, erre előszólít még két stalkert, és együtt tudjátok legyakni a farmot. Ha kezdő vagy és magas nehézségi fokon játszol, szükség is lesz rá, mert egy perc alatt szarrá lőnek.

Előzmény: szpa (373)
strongdong Creative Commons License 2007.06.17 0 0 377
Ezt én is megpróbáltam egyszer, az lett a vége, hogy a két életben maradt stalkert vagy hat regular beszorította egy házba. Nem könnyű, talán a legnehezebb feladat a játékban a kezdetleges fegyverekkel, de asszem neked magadnak kell kinyírni a patrujt is, meg a végház őrségét is.
Előzmény: Törölt nick (375)
Mr_Fusion Creative Commons License 2007.06.16 0 0 376
Wolfnak adnia kell, ha vállalod, hogy segítesz az embereinek a gyárnál. Kapsz tőle egy PMM-et meg vagy 40 lőszert. Aztán ha elmész megkeresni az embereit, az út mellett lesz egy vasúti kocsi, abban egy ládában egy hangtompítós pisztoly meg további lőszer. Valamivel odébb egy alagút vezet az út alatt, ott is lesz valamennyi lőszer egy dobozban az autóroncs motorházfedelén.
Aztán meg ha lenyomtátok a banditákat (ha egyedül csinálod meg, Wolf ad még pár további apróságot is, mikor visszamész beszámolni), sínen vagy, pisztoly, duplacsövű, de lehet, hogy még Viper is akad (bár az az első társaságnál nem szokott lenni).
Előzmény: szpa (373)
szpa Creative Commons License 2007.06.16 0 0 373

sziasztok az a bajom h nem kapok fegyvert sehonnan.

honnan tudok szerezni?

a cimboráknál csak kaja van, wolf se ad az elején, a pályán meg nem találok.

 

pls help

SaGa Creative Commons License 2007.06.14 0 0 372
Most látom: Te is ott találkoztál velük, ahol én...
Előzmény: SaGa (371)
SaGa Creative Commons License 2007.06.14 0 0 371
Alaphelyzetben nincs, csak két trófea képében. Az egyik a freedom, a másik a duty parancsnok környékén lóg a falon, kikészítve...

A különböző szörny modok visszarakják. Egy pszi támadása van, amivel lelassít mindenkit.

A rodentek (vagy tushkanok) egyébként az X18 lab bejáratánál is megjelennek, ha már kipakoltad és később visszamész. 1-2 bloodsuckerrel együtt...

SaGa
Előzmény: strongdong (370)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!