Szisszen? Tehát nincs.... Annak nem szisszenni kell, az Téged laikusként csukott szemmel arrébb ugrásra ösztönöz ha megfelelő a mennyiség, szisszenni egy kemping bicikli szokott, 8-10 bar arcon köp igen agresszívan :)
Valszeg vmi elektromos dolog lesz, felkapcsolom a lampat akkor is 2-3 mm-t ugrik a mutató....
Urak, mit érhet egy 1984es 500SEC? Beindul, levámolva, áfa befizetve. USA-bol jott, Oregonbol. Egy eve all, kaszni nem bugyog. Szürke bõr, vmi telefon is van benne. Mennyit érhet kb? Beleszerettem. Sajna a kepek tul nagy meretuek, nem engedi feltolteni.
Egy W126 SEC legyen benzines, szerintem gyalázat a diesel motor egy SEC-be. Noha én tettem dieselt SEC-be, de az munka volt, ügyfél kérte, fizette, el kellett vonatkoztatnom az érzelmeimtől, de igazából végig sírt a szívem. Ha teheted legyen benzines egy SEC.
Sziasztok, már egy ideje keresek W 126 coupét, ha esetleg valaki tud segíteni nagyon megköszönném, csak szép állapotú, működőképes érdekelne, utoljára megpróbálom itthon, ha nem sikerül marad a külföldi beszerzés.
Más, találtam kint átalakított diesel motorost, (124-es utolsó szériája van belerakva) valakinek tapasztalat milyen ez az öszvéresítés? Én magam nem vagyok az ilyesminek a híve, de nem tudom, szívesen meghallgatnék bármilyen véleményt róla.
Sziasztok már évek óta olvasom a fórumot most végre elértem odáig hogy vásárolnék egy diesel 126-ost tegnap el is mentem megnézni ezt az autót . Tud esetleg valaki valamit erről az autórol, gyanús nekem h már két éve árulja, esetleg nézte már valaki ?
Tud valaki diagramot vagy fényképet küldeni a szívósor- alapjárati motor vákuum rendszeréről ?
W126 380SE 1984 . Motor 116.963 380SE KA-Jetronic van rajta, katalizátor nélkül, de EGR van rajta.
Szívósor tömítés és tisztítás után lecsúsztak a vákuum csövek és nem tudom, hogy mi hova megy.
4 db csőről van szó, 1 db az alapjárati motorhoz megy a másik 3db pedig a vákuumkapcsolóhoz, de a sorrendet nem tudom és mindegyik cső barnás színű. ( kb. 20-25cmes csövekről van szó, a Jetronic alatt találhatóak.
Már minden kötési rajzot, EPC-WIS végignéztem, de ehhez nem találok.
Ismerem a tulajt, szervizeltem is, egyben van szépen a kocsi, vigyázott is rá, max hétvégi szabadidős foglalkozgatások vannak rajta. Motor üzemanyag ellátó rendszert kell egy szakival beállíttatni, megy, indul, megbízható, de lehetne még rajta tökéletesíteni. Szerkezetileg jó a motor, csendes, erős, nem eszi az olajat, füstölni nem láttam.
Nincs rájuk szükség. Én is megrendeltem, gyári új bovdent is, nem lehet berakni, legalább is én nem jöttem rá, hogy sikerülhet, pedig azért van némi közöm 126-hoz, és mercihez :)
Az A1248870245-nek helye sincs az enyémen, a másik kettőhöz meg rövid a bovden, az alvázszám szerinti újhoz, és két másik gyári használthoz is. Így be sem raktam őket, és tökéletesen teszi a dolgát a rendszer.
95-97 Fok ez a vonal, de mivel még nem éri el ez valamivel 90 felett van jelenleg. 100 foknál kapcsol a ventilátor az elektro kuplungosok esetében, ez a vonal felett kicsivel történik meg, ami azt jelenti, hogy a vonal még nem 100 fok.
W126-ban W123 OM617-nek ezen a hõfokon jár, már kétszer is cseréltem termosztátot, 80 vagy 82 fokos (ha ilyen létezik) van benne. Ez most 100 fok, vagy azért a merci kicsit variált a skálázással? Mit nézzek meg? Hûtõ tiszta, ékszíj nem visít. Ötletem sincs mit csináljak vele....
Atnezettem tegnap (a tulajnak volt egy jobb ajanlata, de az az erdeklodo vegul eltunt), es hibatlan az auto. A kormanymu minimalisan log, de tenyleg minimalisan.
Sajnos varni akar meg 5 napot, hatha kap jobb ajanlatot, de hetfon ki kell fizetnie az uj verdat, tehat elvileg vasarnap az enyem, ha nincs ra mas... Remenykedjunk :)
A 126 igazából egy nyitott könyv, és amit érdemes megnézni, azt fel is soroltad, megnézted. Alulról rozsdást nézd, bár ha ilyen szép állapotban van, szerintem nincs mitől aggódnod. Esetleg kormánymű folyást, lógást nézd még meg, lógást járó motornál nézd, ha nem jár a motor, a fajtája miatt mind lóg egy kicsit, ez megtévesztő lehet, amúgy állítható ha esetleg van egy kis lógása. Ha sibedás, még azt ellenőrizd le, hogy működik e, de előtte kérdezz rá, mert ha baj van vele, és elindítod, úgy maradhat. Csomagtartóban a hátsó szélvédő alá nyúlj be, lyukakat fogsz érezni, azokba dugd be az újaid, hogy érzel e rohadást, ez jellemző 126 betegség, igaz nem törvényszerű. Kb ennyi, igazából mint írtam a 126 eléggé könnyen átnézhető, nem tartalmaz tul sok rejtett hiba lehetőséget, ha valamivel gond van azonnal mutatja. Képeket majd hozz magaddal :)
Jartam mar itt nagyon regen, amikor tervben volt egy W126 megvasarlasa. Abbol ahogy a nickem is mondja egy kicsit mas lett :) Maig megvan a kicsike, viszont holnap ugy nez ki meglesz melle a legfobb konkurense is.
Talaltam egy borzaszto szep 500SEL-t, 1989-es.
Holnap lesz a teljes atvizsgalas, szakszerviz, de nem ismerem oket. Angliaban elek...
Segitenetek Nekem kerlek, hogy a sajat szememmel mire figyeljek?
Probaut megvolt mar, szepen valt, nem melegszik tul, egyenletes a motor, az olaj aranyszinu, teljesen uj kipuff rendszer van alatta, legkondi jeges, minden elektronika mukodik, semmi dohszag, beazas, uveghalal nincs. Egy koromnyi holyag van az auton az elo sarvedo es a lokos talalkozasanal.
Csomagter karpit alatt semmi rozsda. Van egy lakk lepattanas az egyik ajton ami ujra lett fenyezve harom eve.
Az autot igazabol csak alulrol nem lattam, hatso lengescsillapitok ujak, nem szintezos.
Egy dolgot akarok nagyon latni, ket eve megbukott a muszakin, mert a jobb elso megerositésnel (ahol a krokodilt kell betolni) "jelentos atrozsdasodas" volt. Neten lattam a lekert viszgaigazolason. Ra tiz nappal atment mar, es azota is egyszer szeptemberben. Tehat megoldottak, De nyilvan lehet ezt is jol meg ganyul megcsinalni.
Szaz szonak is egy a vege, ha adnatok par tippet, hogy figyelo tekintetem hova vessem holnap, azt vegtelenul megkoszonnem!