Paraszt vakítás lett volna akkor ha kijön, hogy 0g kell rá, amit pesten is mondott nekem a gyerek, hogy ez a legjobb centírozási mód a világon... De az jött ki, hogy 20g kell rá. Na mindegy majd kipróbálom, de ha nem fog ütni akkor én mostantól csak gépen centíroztatok...
Ja, csak utána számítsd bele a takarítást is, mert azt még nem meséltem.... Egy jó óra volt mire a rugóról, a túlfolyócsővekről, a feszszabályzóról, a sárvédőről, a rendszám tábláról, lekapartam a ráégett gumi darát... Még szerencse, hogy a barátomnak autómosója van...:-))))
Az nem látszik, hogy elütne a színe a fedélnek, szóval így kép alapján nagyon frankó!! Te láttad élőben? Szerinted feltűnő? Ha megérdeklődöd, megköszönöm. (Bal)
Ja és cimbi, alakul a gumma jöttem fel pestre, és már egyszer sem pörgött ki, lehet hogy a végén jó lesz ez, ha kialakul rajta egy kis felületi érdesség.
ja és voltam ennél az új gumisnál... Teljesen más "tészta" Kicserélte a gépen az adaptert ami egy hidraulikus bizbaszt is tartalmaz ami ráhajlik a gumi futófelületére. Lemérte innen lemérte onnan közben állígatott a gépen vagy 40paramétert... Felni méret, felni átmérő, +a felni közepe miliméterre pontosan... Majd megforgatta... Na mondom magamban most kijön, hogy mennyire volt jó az a "rokkás kis g.ci"...:-)))
Aztán írta is a gép, hogy kell rá 20g. Felrakta. Na most azt em tudom megmondani, hogy így remeg e? Mert nem akartam munkásruhában 200-al száguldozni, de most azért megnyugodtam...
8.500km-ig úgy koptattam, hogy fenn volt a lábam! Gondoltam most kipróbálom, úgy hogy lenn van! Azért nem durrantottam el mert még haza kellet onnan mennem kicserélni a gumit, és nem akartam 1km-t tolni...:-)))
Mit is nem látsz a képeken??? Mind a két oldalt látni. Neked melyik oldalon is van a baj? bal nem? Nem tudom a tiéd milyen volt, de ezek biztos jobban sérültek voltak és ilyenre tudta őket megcsinálni ez a paksi szaki... Megkérdem mennyi ideig tart a javítás, meg pontosan hogyan csinálja aztán kitaláljuk hogy oldjuk meg...
Meki állította hogy jobb mint a 012, de nekem most nem úgy tűnik.. Pásztóynál is kérdezte a csóka, hogy ugye nem pályázok? Mondom, nem, miért? Ezzel a gumival ne is akarjak... Az lesz még fasza, ha ugyanolyan gyorsan kopik, és cserébe nem is tapad, de szerintem még ne írjuk le teljesen, párszáz km után majd elválik, egyenlőre még biztos nem kopott be, lehet hogy a 012 is így viselkedett volna eleinte,de ezt nem tudjuk mivel akkor még bejáratós időszak volt..
Ha jól emlékszem a "biblia" valami 1100-1250-et ír! Az ezres szervizen a szerelő gyerek lejjebb álította -ez meg mér ilyen magas?- én meg visszacsavartam mer' szerintem az úgy jó, ahogy van kb1250-1300:))))))
A bt-014-et elég sokan köpködik, egyik ismerőssel beszéltem, neki zx 6-on volt, és ő is nagyon lehúzta :((((((
Hát Steve, dettóóóó. Szar ez a 14, nekem is elforgott, ma többször is :((((((( Nem értettem h mi van, azthittem én is hogy azért mert friss vagy valami, de az a zsíros réteg már rég lekopott, úgyhogy úgy tűnik ez ilyen retek.. Felnit szerencsére nem sokból tart leszedni, de akkor is szopacs... Alapjárat:amikor a kipuffot vettem a srácnak is leállt állandóan, meg a K-bikersben is volt egy Z750S azt is mutatta a koma hogy milyen fasza a hangja, az is leállt..... Enyémnél szerencsére még egyszer sem volt ilyen. Koma, ezen a képen nem látszik semmi, csinálja meg!! Mikor menjek hova?! Először mondjuk jó lenne élőben is látni..
Hát gyerekek...:-((( Most jöttem, voltunk ma a fiúkkal jótékonykodni egy iskolában 10-12-en. Hazafelé gurultunk egy 150km-es kört. A gumitól abszolúte nem vagyok elájúlva. Hálisten nem kanyarban, hanem állóhelyzetből gyorsulásnál, úgy elforog mint a régi kopottan...:-( Egyelőre betudom még annak , hogy friss de minimum gyanus. (Mondtam Mekinek 1000szer, hogy nekem bt012 kell...:-(fuck). A másik meg ez a genya rokkás centír. Ez viszont piros X-es méghozzá jó nagy. Amikor a gumis felrakta és lepattíntotta a gyári súlyt megforgatta-megállította megint megforgatta-megállította így szemre, és mondta, hogy "ááááááá nagyon fasza lesz ez neked" már ekkor gyanús volt. Mondtam is magamban így nem lehet centírozni... Erre tessék igazam is lett 170 felett finoman rerreg. Aztán nem volt elég ez is, amikor meg behúztam a kuplungot 180-nál, hogy levegyem róla a motorzúgást (hátha az csinálja) akkor meg úgy ahogy volt leállt, mármint a motor. Nem hittem a szememnek, kipróbáltam mégegyszer, megint! és egyébként ez történt a füstölésnél is: Miután végeztem a max-el, alapjárat helyett leállt. Úgyhogy elég ideg lettem mire odaértünk a rendezvényre... De hálisten ott voltak a nagy motoros szakik akik egyből kinyomozták hogy a moci azért áll le nagy terhelés után hirtelen visszaeső fordulatra mert iszonyat alacsony az alapjárat (750-fordulat volt). És mivel az egyik cimbi most vett egy csúszott Z750S-t amit megkért hogy ajánljak nektek, de erről majd lejjebb, tudta kapásból, hogy hol kell állítani, úgyhogy ez probléma 5sec alatt elhárult. Viszont a k.... rokka miatt jövőhéten szedhetem ki a kereket aztán vihetem gépi centírra én is, MERT AZ A NYERŐ!!! Hálisten pont nyílt egy új gumis aztán van neki klafa gépe.... Ja fogyi ha megöltök is 5,1l!!!(ua. a kút ua fej minden...) Aki nem hiszi azt írányítsátok hozzám... Na akkor a cimbim által restaurált Z750S FEKETE:-( :-) 2006. 05. 2800km 1.470.000 Meg kell nézni szépen megcsinálta. (idom sérült volt)
Ja és Tomekkk, beszéltem vele, nézd meg a képeket neki is horzsolt volt a dekni ami neked. Azt mondta még van maradék anyaga is!!! Ha eljössz olyanra megcsinálja mint a képeken látod!!!
Nálam a lánckerékben nem volt lyuk hanem a felniben volt kis bemarás, mintha a pöcsnek lett volna. Mindjárt szétkapom, úgyis itthon vagyok. Össze volt jelölve az enyém is, de ha a jelölést látom, akkor a pöcsök befelé állnak! Budafoki út.
Dehát bolond biztos, még össze is van jelölve, hogy lehet fordítva összerakni... A pöcsök a lánckeréken kialakított kis odukba mennek be, az alja sík oda nem való pöcs... Melyik volt ez Pásztóy? Piros x-es akkor ez is...
Basszameg nálam most befelé állnak.. Gumis nem fosott hogy elszáll a lánckerék? Egyébként igazad van, de szerintem nem sokat számít hogy rajta van-e. Kecskemét sincs sokkal közelebb neked mint a nakedmotors, de kecsón is viszonylag jó fejek vannak. Videóra nincs ötletem, esetleg sportmotor.hu?
Na, a végére jártam: K-bikersnél 12.000-nél szelepállítás, 31.000ft-ért!!! Kérdezem miért, hisz a user manulaban ezt 24.000km-re írja. Aszongya': Ő mutat nekem egy instrukciót ott náluk amiben le van írva, hogy 12k-nál ellenőrizni kell a szívószelepeket! -csak azokat???- kérdeztem aszongya' csak azokat!! A kipuff-szelepeket majd később... no comment. A moci megy kecsóra szervízbe...
Tomekkk Guminak vége:-))) A pöcsök kifelé állnak. Na de viszont gondolkodtam: Ha úgy centírozom a gumit, hogy a lánckereket leveszem akkor a rugózatlan egységből kivettem egy részt, ezért külön megkértem a gumist, hogy hagyja benne mert úgy képez egy egységet. Persze elég centrikusan van belerakva a lánckerék tehát valszeg nem oszt nem szoroz, de azért mégis egy kis eszmecserét megér... Video készült, megpróbálom felrakni de valszeg nem fogja engedni (20Mb), valakinek valami ötlete hogyan rakjam fel? hova?
12.000 sima olajcsere, szokásos 16.000huf... Kérdeztem aszonta megcsinálják szívesen az én mocimat is de nem garis mert szürke k-bikerses importból származik...:-((( Szegény maláj kékség...:-) Na majd megkérdem k-bikerst is mennyi náluk ez a mutatvány... De ennek jó lenne már egyszer pontot tenni a végére, hogy unióban most mi garis mi nem... Mert pl. itt veszprémben is a Tatay árúl mindenféle mocit. nem hiszem hogy nem lenne garis mert nem márkakereskedő....
Köszönöm a jótanácsot figyelem a láncom kicsit nekem is lazának tünik de most az 1000-en még nem állítottak. Tudtok pesten hivatalos dmc-és márkaszervízt ami jó és megbízható?!
Briggs 4T 4,5Hp ,röpsúlyos kupplung,sportdob,olajos légszűrő, folytás kiszedve, polírozott leömlők, renthal kormány :)))) ducim volt nekem is, az fasza kis gép volt, tűzpiros, +taligával, durva kis jószág.. :)