Keresés

Részletes keresés

T1OK3 Creative Commons License 2024.08.16 0 0 89939

Vasárnap indulunk mi is a transalpinara, sajnos még hőség lesz, de valahogy kibírom.

Tegnap rövid gatya-pólóban vittem a GS-t gumizni, nem szoktam így motorra ülni, de a hőség miatt bekockáztattam azta 2x2 km-et. Ma kapott egy új akkut is.

Előzmény: Stenmark1 (89934)
Társadalmi szerződés Creative Commons License 2024.08.16 -1 0 89938

Jó..mondod könnyedén..

Az itthoni hívők között szerinted mekkora lehet a gubanc....

Ne válaszolj.

Előzmény: Stenmark1 (89932)
kiss_atti Creative Commons License 2024.08.16 0 0 89937

Hát az úgy van,

 

hogy volt egy rendezvény a Hősök terén június 8.-án, már ott többen beájultak ( szó szerint) a 35 fokos melegtől.

Ennek 9-10 hete, tulajdonképpen azóta tart ez a rohadék hőség.

 

Volt egy jó 4 napom, amikor júni 13-16 között csináltunk egy kicsi Balkán kanyart ( 2.000 km), odafelé Karlovac-Senj között még 12 fokot is megéltünk, de hazafelé, 16.-án már  megint 30 fokban jöttünk Szarajevóból. 

 

Azóta annyira álltam ki a garázsból a GTL-lel, amikor júli 18.-án elvitte a boldog új tulajdonosa. Én nagyon szeretek motorozni, de ez egy hobbi. A hobbikra az jellemző - általában -, hogy az ember örömét leli benne - na most én nem lelem örömömet 30-42 fokokban motorozni, így aztán nem is hiányzik semennyire sem a motor, sem a motorozás élménye.

 

Jó hír viszont , hogy aug. 27.-én honosodik, és vizsgázik ( talán rendszámot is kap) a GTL utódja, ami szintén propelleres..

( Pedig sokáig versenyben volt az NT 700 Deauville)

:-)))))))

Előzmény: Stenmark1 (89934)
Stenmark1 Creative Commons License 2024.08.16 0 0 89936

Helyben motorozni, most halál, ne sajnáld. Mi elvittük busszal a motort Erdélybe, így a meleget, és az autópályát ki tudtuk kerülni.

 

Dohc megvan még?

Előzmény: befaster (89935)
befaster Creative Commons License 2024.08.15 0 1 89935

Lassan 1hónapja áll a garázsban  ,sajnos.

Kicsit el vagyok havazva,  és nem jó értelemben. 😞😞😞

Előzmény: Stenmark1 (89934)
Stenmark1 Creative Commons License 2024.08.14 0 2 89934

Remélem azért a nagy hallgatás, mert mindenki motorozik!

fgyozoo Creative Commons License 2024.08.12 0 0 89933

Köszönöm!

Előzmény: rfc (89929)
Stenmark1 Creative Commons License 2024.08.12 0 2 89932

Sziasztok! Most jöttünk vissza Erdélyből, és nem a Székelyföldön, és a Transzfogaras, Transzalpina részen voltunk (az már megvolt), hanem Alpár és Attisway ajánlását is figyelembe véve, a Bihar-hegységet céloztuk meg. Kalotaszegen (Magyarvalkó) aludtunk, és a kedves vendéglátás, és templomok, népviseletek csodálatán felül, igazi motoros élményben volt részünk. Egy megyei (Kolozs-Kluj) uniós program keretében ugyanis az összes utat felújították, és ausztriai aszfalt van mindenhol a környéken, így a Bihar-hegység java részén is. A kisebb utakon azért tehenekre és némi murvafelhordásra lehet számítani, de tényleg felejthetetlen élményben volt részünk. Ja, és bicikli, túra kombóval, a Vigyázó (Vlegyásza 1835 m) csúcsát is meghódítottuk, ahonnan jó időben Szolnokig ellátni. És mindez csak 450 km-re van a fővárostól, menjetek, megéri!

Horpa1 Creative Commons License 2024.08.11 0 0 89931

Sziasztok!

 

Ha esetleg valaki újítani szeretne egy felsőkategóriás BMW Rallye motoros ruhát, itt a lehetőség:

Kabát 54-es protektorok hát, könyök-alkar, nyitható szellőzők

Nadrág 54-es protektorok: térd-sípcsont, csípő, belső szél- vízálló bélés

Ruha szakszerűen kitisztítva, sérülésmentes állapotú!

Ár:250e (csak azt kell eldöntened, kell / nem kell🙂)

tcaoe Creative Commons License 2024.08.10 -2 2 89930

Ha rendesen leragasztják az érzékelőn az elemet, akkor az kibír sok tízezer kilométert.

Ha ezt megcsinálja valaki, akkor konstans hibaüzenet lesz a műszerfalon.

Ha lehúzza az egész vezérlőt és deaktiválja az ellenőrzést, akkor nem lesz.

Szóval a funkció szempontjából messze a legkókányabb megoldás a tiéd.

Előzmény: rfc (89929)
rfc Creative Commons License 2024.08.10 -3 1 89929

120 Ohm a CAN_H és CAN_L szálak közé. Ha kis keresztmetszetű (MQS/MPQ) hüvelyek vannak a csatlakozóházban, akkor forrasztani sem kell, csak bedugod az ellenállást a csatiba és kész.

Ez kisebb kókány, mint a szenzorok berhelése.

Előzmény: fgyozoo (89926)
Itegral Creative Commons License 2024.08.10 0 0 89928

Eladó 2 BMW egy R 45 és egy GS 1100. Német papírokkal (Passau)! Ha van kérdés akkor privátba válaszolok!

tcaoe Creative Commons License 2024.08.09 -1 0 89927

Kiiktatod, de attól még hibaüzenet lesz a műszerfalon,

Előzmény: fgyozoo (89926)
fgyozoo Creative Commons License 2024.08.09 -1 0 89926

Szia rfc!

 

Köszönöm a tanácsot, ezzel gyakorlatilag ki is iktatom a TPMS rendszert?

 

Mekkora ellenállás kéne hozzá?

Nem ismerem a rendszer működési elvét. AZ a kerékben lévő jeladó gyakorlatilag egy változó értékű ellenállás?

 

Tudsz esetleg Valaki adni nekem egy kapcsolási rajzot?

Hol lehet azt elérni?

 

Előzmény: rfc (89924)
fgyozoo Creative Commons License 2024.08.09 -1 0 89925

Szia Bacus!

 

Köszönöm, írtam.

Előzmény: bacus (89923)
rfc Creative Commons License 2024.08.08 -1 0 89924

Ennél a taknyolásnál még az is elegánsabb, ha lehúzod az RDC csatlakozóját és bedugsz egy lezáró ellenállást a két CAN szál közé.

Előzmény: fgyozoo (89917)
bacus Creative Commons License 2024.08.08 -1 0 89923

Próbáltam neked küldeni mailt, de a cím már nem létezik, gyanítom, hogy az itt megadott enyém sem biztos, hogy él.

Nem szeretném ide leírni a telefonszámom, de ha írsz nekem mailt a gmail-omra, az lehet megoldás. bacus.bmw írsz az at jel elé, az jó. :)

 

Előzmény: fgyozoo (89922)
fgyozoo Creative Commons License 2024.08.06 -1 0 89922

Szia Bacus!

 

Adsz nekem valami elérhetőséget?

Szívesen konzultálnék Veled ebben a témában, szeretnék tanulni.

  

 

Előzmény: bacus (89921)
bacus Creative Commons License 2024.08.06 -1 1 89921

Én már cseréltem elemet. Ha ugyanoda teszed vissza (tehát nem cseréled fel az első és hátsót), akkor nem kell semmilyen műszer.

 

Az elem nem 2032, hanem 2050HR (legalábbis az enyémben), ez nagyobb kapacitású és 5 mm vastag (nem, 3,2mm).

A HR jelölés az nagyobb hőmérséklet tartományt tesz lehetővé, ilyen elemet nem kaptam, eddig semmi probléma a sima 2050-el. Arra figyelni kell, hogy az elem jó legyen, amit nehéz eldönteni egy fesz. mérővel, de nekem az egyik elem látszólag volt csak jó, ez újabb gumizás, elemcserét jelentett :(

 

Ezt a videót még nem néztem meg, de sokan forrasztják a vezetéket az elemhez, ezt nem ajánlom, már tönkre is teheted vele az elemet. Van ponthegesztőm, segítek, vagy eleve olyan elemet veszel amin vannak fülek, stb.

 

Ha nincs obd-s programozó, akkor jelöld meg melyik volt elöl ill. hátul és ugyanoda kerüljön vissza.

 

Előzmény: fgyozoo (89917)
fgyozoo Creative Commons License 2024.08.06 -1 0 89920

Köszönöm Horpa1!

 

Élnék a lehetőséggel. Hol vagy helyileg?

Hogyan tud eljutni hozzám? 

Előzmény: Horpa1 (89919)
Horpa1 Creative Commons License 2024.08.06 0 0 89919

Szia, van egy ilyen kütyüm, szólj ha kell kölcsönbe.

Sohasem használtam, egyik motorhoz kaptam, azóta polcon van.

Előzmény: fgyozoo (89917)
fgyozoo Creative Commons License 2024.08.05 0 1 89918
fgyozoo Creative Commons License 2024.08.05 -1 0 89917

Sziasztok!

 

Korábban volt szó a TPMS - szenzorról. Ami a gumi nyomást mutatja.

Itt egy jó viedo az elmecseréről.

 

https://www.youtube.com/watch?v=IJwOydKrH4E

 

Járhatónak tűnik.

Amit viszont nem értek és a kérdésem: ha sikerült kicserélnem az elemet, akkor is csak akkor lesz megoldva a probléma ha van ilyen műszerem amivel felébresztem a TPMS -t?

 

 

Vagy hogy van ez?

 

Másik kérdés:

Van lehetőség arra, hogy kikapcsoljam a motoron ezt az ellenőrző funkciót?

T1OK3 Creative Commons License 2024.08.04 0 0 89916

Úgy néz ki, hogy akkut kell cserélnem. Ma kb 100 km után leállítottam, utána csak bikázásra indult. Utána persze tökéletesen indult minden indításkor.

Kérdésem, hogy a gyári Exide LTX 14 akku helyett a Google a YTX 14 BS akkukat adja be, ami itt nekem helyben azonnal elérhető. A BMW logo kivételével van-e valami különbség a kettő között?

 

Stenmark1 Creative Commons License 2024.07.31 0 0 89915

Akkor itt az idő a változtatáshoz!

 

Ugyan a Hontalmás felé vezető szakasz jóval keskenyebb és változó minőségű, de nagyon szép részek vannak benne, pl a bacsófalvi tó, ami most tele volt fürdőzőkkel. Innen egy kis túrával eljuthattok a sitno (szitnya) csúcsra, ami a selmeci hegység legmagasabb pontja (1009 m), és Téry Ödönhöz köthető az ottani kilátó és turistaút, aki Selmecen volt bányaorvos. Mondjuk nem motoros cuccba ajánlott!

 

A Szentantalon átvezető út régebben nagyon rossz állapotban volt, gondolom akkor megcsinálták. Meg fogom nézni!

Előzmény: zöld_I (89914)
zöld_I Creative Commons License 2024.07.30 0 0 89914

ja! Ez így ismerős, mi a Honbagonya-Hegybánya szakaszt szoktuk nyomni, csodás csikicsuki.

Meg ha még jót akarsz, Svaty Anton- Krupina. Olyan hullámvasút van az erdőben, hogy besírsz :D

Előzmény: Stenmark1 (89912)
R100 Creative Commons License 2024.07.29 0 0 89913

Visszafelé érdemes kerülni picit, Ipolyhídvég és Drégelypalánk között épült egy új híd az Ipolyon. Szép a környék arrafelé.

Előzmény: Stenmark1 (89909)
Stenmark1 Creative Commons License 2024.07.29 0 0 89912

https://maps.app.goo.gl/MJk7d1n5U1fypH6eA

 

Ez Selmecbánya és vissza. Szoktam Selmecbányáról balra menni Zsarnóca felé és az autópályán vissza Garamszentbenedekig (ott nagyon szép a kolostor templom), majd Ipolyság és Esztergom az Ipoly hídon át.

 

Most látom, hogy ez részben 524,564, de el is tér tőle. Az én térképemen nincsen út számozás (Szlovákis Dimap)

 

Remélem tudtam segíteni! Jó motorozást!

Előzmény: zöld_I (89910)
Stenmark1 Creative Commons License 2024.07.29 0 0 89911

Bocs, pont a google hozta magyarul, ezért írtam így. Ha tudnék útvonalat szerkeszteni bevinném!

Előzmény: zöld_I (89910)
zöld_I Creative Commons License 2024.07.28 0 0 89910

Kösz :)

Akkor most kiguglizom a falvakat, mert én csak a szlovák nevüket tudom :)

Előzmény: Stenmark1 (89909)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!