Azóta már kicsit átalakítottam.Kapott egy versenykormányt és leszedtem pár felesleges cuccot.(sárvédő,csomagtartó,lámpa,dinamó) Arról is teszek majd fel képet.
Szép és igen jó kerékpárok vannak itt megjelentetve. Okkal büszke mindre a gazdája.
Régebben már közzé tettem itt a biciklimet. Azóta sajnos ellustultam. De most a hétvégén ismét nyeregbe pattantunk kedvesemmel. Készült pár kép, melyeken a drótszamarak is láthatóak. Büszke vagyok rájuk, mert bár régen, de mindkettőt magam "legoztam" össze.
Újjá élesztettem az 1989-ben kapott Favoritomat. Levágtam a vázról a felesleges kütyüket, lefújtam feketére és kapott egy kis dizájnt. A hátsó kerék SS/fix aggyal van. Szerintem állat lett. :o)
Az enyémen szarrá van kopva minden, lánc lánctányérok, annyi baja van csak, bár nem nagyon gyilkolászom. Viszont a két agyat már cseréltem XT-re, az nem sokat bírt.
Azért kérdezem mert úgy látom eredeti hajtókar és lánctényérok vannak. Nálam 2000 km után a legnagyobba nyolcas lett és hozzáért a láncterelőhöz. Nem bírta a strapát, a mostani shimani masszívabb anyag.
Ime az új gépem, ma vettem át és már jól össze is sároztam, holnap egy hosszabb túrára is elviszem:
Az egyetlen különbség az, hogy Salsa stucni van rajta. Amikor először megláttam a Mary SS kormányt, majdnem kiszakadt belőlem a kérdés: Mi ez, egy city bike? Aztán kiderült, hogy rettentő kényelmes.
Nem az én gépem, de korábban még hasonlót sem láttam. Talán rajtam kívül másnak is érdekes. Nem túl egyszerű meglovagolni. Mindkét kerék kormányozható, egymástól függetlenül. Engem lenyűgözött...