Sziaszto! Nem láttam olyan topicot, amin a Colt-ososkat gyüjtené össze.
másfél hónapja vettem 1 97-es 1,6 Coltot, szeretnék minnél több infót megtudni a Coltokról, tuningolhatósági lehetőségeket, ajánlott mitsu-s szervízek, megismerkedni más Coltos társakkal. Esetleg, ha a topic jobban belendül találkozót szervezni, stb.
Remélem minnél több Colt-os társam fogja lakni a topicot!
Az enyém detto ugyanezt csinálta és a megoldás is ugyanez volt.
De ezenkivül csak egyszer volt beteg, 2 gyújtótekercs (?) megadta magát (effekt: néha elment a kraft, egyszer pont előzés közben). Szakszervíz csak 3x-ra találta meg a hibát és asszem kissé többet fizettem mint kellett volna, a félrediagnosztizálás miatt.
Vásároltam egy 2006-os Coltot a közelmúltban, de sajnos nem kaptam hozzá felhasználói kézikönyvet. Tudna Nekem valaki segíteni? Elsősorban elektronikus formában érdekelne, de minden megoldás érdekel. Előre is köszönöm!
Megosztanék egy hasznos információt, és egy kérdésem is lenne.
Az infó. Az én 2006-os Coltom is produkálta az indítás utáni leszabályozást (motorblokk hiba jelző kigyullad, gázadásra alig reagál). Nálam a hibajelző lámpa csak 1-3 napig égett, és ad-hoc módon történt a leszabályozás, nem minden indításnál. De ha le is szabályozott a kocsi, akkor is pár újraindítás után (a hibajelző fény ellenére) normál gázadással el tudtam indulni. Nekem csak a szakszervíz tudta megoldani a gondom, és megúsztam a dolgot egy sima szoftverfrissítéssel. Vagyis fizikai hibája nem volt az autónak.
A kérdésem pedig az lenne: jelenleg merül az elem az ajtónyitó távirányítójában. A cserét csak szakszervíz tudja ellátni? (bezavar-e a kódolásba stb, ha nem szakszervíz végzi az elemcserét?)
Láttam itt a hozzászólásokban, hogy az újabb 2004 utáni generációnál többeknél van gond az elektronikával (motorvezérlés, leszabályozás, kontroll lámpa stb.). Kérdésem a következő: megoldódtak-e ezek a rejtélyes dolgok és tényleg ilyen sok gond van ezzel a szériával? Akinek sikerült azóta elhárítani a hibát, arra is kíváncsi lennék hogyan.
Ha 5 ajtós Colton volt a csomagtartó, akkor érdekelne. Részleteket (ár, esetéleges megtekintés helye stb.) tudna esetleg a foldigabor@yahoo.com -ra írni? üdv, FG
....váltó ház ,szinkrongyűrű stb..jobb visszapillantó ,önindító motor,vadonatúj vezérműszíj,vadonatúj első fékcső,vezérműtengely szimering szintén új....eladó 0620 3311850
Tisztelt Colt tulajdonosok! Egy 1985-ös Colt porlasztójának beállításához szeretnék kérni némi információt! Elsősorban az automata szivató beállításához. Bárminemű segítséget előre is köszönök!
Mitsubishi Colt 1.1 autóm van, és nekem is produkálta a hibát amit a fórumban olvastam. A motor beindul de gázadásra nem reagál, vagy éppen csak minimálisan. A diag. lámpa világít. A én esetemben a folytószelepházban levő léptetőmotor érinkező sarúnál kontakthiba volt. A házat le kell venni, a popszegecseket le kell fúrni, majd óvatosan a műanyagfedelet levenni. Semmi különös dolog nincs benne. A két elektromos sarút a léptetőmotornál megtisztítani, és óvatosan összerakni. A szegecseket 4-es csavarral lehet pótolni. Nekem azóta hiba nélkül működik. Talán sok Colt tulajdonosnak tudtam segíteni.
Az 1-est az enyem is (1.3 / 75 eKm ) produkalja, eleg regota es sajnos 1re surubben. Par ujrainditas utan rendbejon es ha kibirja addig, akkor cca. 2 nap mulva lealszik a motorhiba lampa. Bonuszkent neha inditas utani -motorhiba-lampa nelkuli- leallas alapjarati fordulatszmrol, ujrainditaskor normalis mukodes.
A 2004 utáni coltra való tetőcsomagartó ügyében érdeklődnék. Érdekelne, hogy helyile hol vagy. Ha nem lakunk túl messze egymástól, akkor megnézném közelebbről is, he lehet.
Egy 2006-os ötajtós 1.5-ös DID(1.5-ös 3 hengeres merci motoros) Colt boldog tulaja vagyok. Alig fél évesen, 5000kilóméterrel vettem az autót, és nagyon meg vagyok vele elégedve. Mosz produkált egy hibát,amivel kapcsolatban a segítségeteket kérem. Talán nem én autóm az egyetlen, ami ilyen tüneteket produkál. Az egész ott kezdődött, hogy kigyulladt a kis sárga lámpa, ami motorhibára utal. Kiolvastattam a hibát és kiderült, hogy az üzemanyagrendszerben indításnál túl nagy a nyomás. De csak közvetlenül az indításkor, és szinte azonnal visszaáll a normál nyomásra. Ha már járó motornál kitörlik a hibát, akkor vígan ketyeg az autó. Viszont indításkor rögtön vissza is írja magát a hibatárolóba. Szeretnék minél előbb a végére járni a dolognak, mert a motort is leszebályozza, nem engedi 3000-es fordulatszámnál tovább felpörögni. Ha valaki tudna tanácsot adni, vagy valamilyen ötletet, azért nagyon hálás lennék. És még valami! Légyszi a e-mail címemre írjatok, mert nem minden nap van lehetőségem gép elé ülni. Előre is köszi! Címem: zmrazikzo@citromail.hu
Sziasztok! Van 4 db jó állapotú lemezfelnim Mitsubishi Colt Lancer-ra. 13" szélesség 5" 4x100x56 ET45, nyári gumik vannak rajta de csak 1 való valamire. 10e együtt,
2005-ös 1.3 80e km-vel, az 1.) hibajelenséget nekem is produkálja, a 2.) eddig még nem, bár ő általában garázsban alszik. Az első hibajelenség ha előfordul, nekem 10-12 percen belül 3-4 újraindítás után megszűnik. A sárga visszajelző lámpa világit, de a kocsi megy rendesen. Az eltűnni akkor szokott, ha kimegy a városból a kocsi és Fittipaldit játszok :) vagyis minden fokozatban kihuzatom, autópályán nem 120-at megyek, hanem 160-at. Nem ismereme a lelkivilágát, de lambdaszondára gyanakszom. Egyébként vmikor olvasgattam ADAC-leírást, és úgy tűnik, hogya Z30-as Coltoknál típushiba az elektronikus vezérlésnek ez a hülyesége. Szóval ha előjön, bő gázzal 30-40 km és OK.
A 2.)-nél csak okoskodni tudok - így spontán azt mondanám, hogy valahol valami saru laza, szóval érintkezés- Ismerem az anyagi helyzet problematikáját :) de egy tankolás árából legalább diagnisztizáltatni tudod egy jó szerelővel. A rendes Mitsubishi topicon találsz is jó szereleőt. :)
az alábbiakban szeretném kérni tapasztalataitokat, segítségeteket. Nem vagyok autószerelő, ezért előre is elnézést ha egy csomó hülyeséget írok és sajnos a fórumot sem olvastam végig, így azoktól is elnézést kérek akik már írtak a témában.
Van egy 2006-os 1,1-es 5ajtós Colt-om, ami mostanában érdekes dolgokat produkál: 1. általában már kihülő vagy még meleg motornál (ha mondjuk gyorsan beugrom bevásárolni vagy leállok valamiért) indítok, tökéletesen indul, (ilyenkor nem a megszokott magas kb 1000-1200-as fordulattal indul mint hideg motornál, hanem azonnal alapjáratra áll 700-800-as fordulatra, gondolom ez a meleg motor miatt van), majd egyesbe rakom és indulok dolgomra. Ekkor kigyullad a motorhibajel, sípolás, és egy motort leszabályzó jelenség. Ez abból áll hogy normál gázadásra az autó szinte egyáltalán nem reagál, padlóig nyomott gázadásra is csak épphogy. Ezt a jelenséget sajnos már többször is tapasztaltam, és minden esetben ilyen meleg motoros indítás után jön elő. A hibajel aztán a következő hideg motoros indításnál magától megszűnik.
2. ez a hiba is szintén meleg motoros indításnál jelentkezik. Most télen produkálta az autó. Egyszerűen beszállok, szokásos módon gyújtás után megvárogatom az összes lámpa kialvását, aztán indítás és semmi. Egyből arra gondoltam hogy aksi. 2006-óta már ideje is volt lecserélni, így teljesen új aksit kapott és azzal is ugyan ezt csinálja. Tehát nem aksi. Ráadásul az autót betolva rendesen indul. Arra tudok gondolni, hogy valamilyen alkatrész a hidegtől lepárásodhat és ez okoz valamilyen zárlatot vagy ilyesmit.
Remélem tudtok segíteni. Tudom azonnal szerelőhöz kellene fordulno, de sajna az anyagi helyzetem most ezt nem nagyon teszi lehetővé. Ezért is kérdezek először itt, hátha tudtok ötleteket adni, melyik szervízhez forduljak. (Délpesti vagyok)