Másfél évig használtam. ( 1 év 9500, fél év 9300 as tapasztalat):
Ha odafigyeltek, és csak olyan progit tesztek rá fel amit erre a készülékre irtak, akkor a mai készülékek közt a legstabilabb gépet kapjátok eredményül.
Nekem összesen 1 hard reset (format) kellett , az első nyomkodás, ismerkedés után.
szerencse,hogy nem vettem.pedig nagyon fájt rá a fogam.még várok,hátha szeptemberig kihoznak valamit.de most csak ezeket a fos fényképezős csavarhatós zenélő g*ciket nyomják.addig marad a 9210,az legalább nem mállik.azután meg egy telefonos pda,amit legalább lehet használni arra is amire nekem kéne.
Baszd ki a picsába egy csukott ablakon keresztül. Én is azt teszem az enyémmel. Nincs elég memória üzenet a híváslista lekérdezésekor, megszoftverez, most meg a belső billentyűkön nem mennek az ékezetes karakterek. Mi a faszért nem tesztel a Nokia, mielőtt forgalomba hoz egy új készüléket?
"Mennyivel másabb a T mobilos frissités mint a Nokia-é?"
Nem viccelek, belső tapasztalat! Ha a Nokia valamit nem tud megoldani egy általa gyártott telefonon, még érdemes a T-mobile szervizét felkeresni, mert a Budafoki úton "megnézik és megcsinálják". Innen még nem tudok olyan készülékről, ami a Nokiánál végezte volna. Ezt először egy 9110i-vel tapasztaltam, hogy a Nokia széttárta a kezét, itt pedig megcsinálták, azóta minden telómat itt csináltatom a kollégákkal.
A KERN-EXEC-re sosem lesz megoldás. Ha előjön a 05.22(01)-nél is, akkor kuka a teló - ezt csak rémisztgetésként mondom. Nekem ez megoldotta.
voltam hivatalos márkaszervízben!!!! Nem ám leadtam valamelyik mobilszolgáltatónál akik továbbküldik, hanem oda mentem, ahol elvileg!!!! értenek hozzá.
Mutatom a csákónak a problémát.... fejvakarás, majd hümmögés, dadogás közben megvilágosodott hirtelen és nyomta a frappáns lerázós választ: öööö... épp most kaptuk meg a szoftvert a központtól, de még nem telepítettük fel a gépünkre.....ööööö.....majd hozd vissza egy hét múlva!!!!!
No comment.......
Asszem írok a Nokiának.....na nem ám Magyarországra, hanem oda, ahol elvileg értenek hozzá..... :))))))))
Sziasztok! Adott egy 1 hetes 9300, ami ma 5-6szor magától kikapcsolt. Jellegzetesen hívás fogadásánál, vagy hívás közben. Volt már erre "precedens"? Vadiúj a telcsi, Vodás előfizus, 5.22(01)... Aksira tippeltem, ezért a kollégám ugyanilyen paraméterekkel rendelkező készülékének az akksija van nálam, délután még nem volt vele gond, de majd kiderül. Főleg Bluetooth használat közben volt ma gond... Köszi a válaszotokat! Ui: Tudom, vigyem szervízbe, csak nem akarok egy 3210-est kapni cserébe 1 hónapra, ha tudjátok hogy mi a baja... ;)
A problémám továbbra is megvan. Érdekesség, hogy már kábelen keresztül se működik a net. Azt hiszem kirakom a sínre, felveszem kamerával ahogy áthajt rajta a vonat és elküldöm a Finneknek, hogy érezzék ló...r a fejlesztési osztályuk. Betehetik a vevői elégedettlenség feliratú vaskos mappájukba......
Lehetetlen, hogy ilyen primitív hibákkal létezzen egy ilyen teló.
Csak az a baj, hogy őket teljesen hidegen hagyja egy kis ember problémája.....
Ebben az ipari szegmensben miért nem működik a termék visszahívás eszköze, ha nyilvánvaló a hiba?
Most írhatjátok, hogy vigyem szervizbe, stb. Értem. Az én gondom az idő. Egyszerűen nem érek rá és úgy gondolom nem is kellene ezt megtenni, hiszen jó terméket vásároltam (akartam).
Amcsiknál jó beperelném a nokiát, az elmaradt információk miatt kiesett bevételemért, a plusz költségekért, az egészségi állapotom romlásáért, azért mert nem tudtam a haveroknak megmutatni, a sok álmatlan éjszakáért stb.... :)))) Ott még nyernék is......
Hozzáteszem, hogy eddig kb. tíz készülékem volt. Mind Nokia.....
Eladósorba került a 3 hónapos T-mobilos ( és ott is garanciális, nem suffni GSM) 9300 as telefonom. Minden tartozék , doboz gar. jegy , 128MB-s MMc kártya van hozzá.
70ezer, ha hirtelen 2napon belül akkor 65e Ft. ( csere nem, csak kp)
Ezek szerint megoldódott a problémád? Mennyivel másabb a T mobilos frissités mint a Nokia-é? Az Indexes hibaüzi az oldal 70-80 % betöltésekor jelentkezik nálam a ducika által leirt hibaüzivel, viszont a Fórum hibátlanul megy. Ezt most a telcsiről irtam:-)
Hmm.. Ez tényleg nevetséges. Márcsak azért is, mert múlt csütörtökön hoztam vissza a szervizből a telcsit, szóval ez a "vigye szervizbe" kicsit nevetséges. Főleg azért, mert mielőtt beadtam volna nem csinálta. Frissitették a legújabb verzióra (5.22(1)) azóta a korábbi hibái megzüntek (hivást eldob, megszakad, kikapcsol magától), viszont a web gyakran kiakad az általad irt hibaüzivel.
Egyébként pár napja a netet bújva és a létező összes 9500 fórumot elolvasva rá kellet jöjjek, hogy nem biztos, hogy a legjobb választás volt ez a telefon. A word doksikat széttördeli, teljesen más betütipussal és betü nagysággal nyitja meg, a powerpoint filek olvashatatlanok (a szines részeket kiemeli, olvashatatlannás teszi a szöveget), közvetlen a programból nem nyitható új pp file, csak ha a file keresőben nyitom meg. Pedig nekem főleg ezek használatára lenne szükségem ezért i választottam a telcsit. Sajnos eddig nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket.
"Az alábbi hibaüzenetre pontos információnk nincsen. Általában szinkronizáláskor fordul el"o hasonló üzenet ha a kommunikátorban megsérült valamilyen adatbázis vagy fájl. Javasoljuk, hogy mentsen le minden adatot a telefonról, majd formázza le a használati útmutatóban leírtak szerint. Amennyiben ezután is el"ojön a hibaüzenet akkor valószín"uleg csak a szervízben tudják megjavítani a készüléket."
Az első mondaton felkaptam a vizet. Mi az hogy nincs infójuk? Akkor ki a túrónak van? Kicsit drága teló ez, hogy ilyet megengedjenek maguknak.
Nálam semmilyen oldalt nem hoz be. Kábellel összekötve szgépen megy a net a telón keresztül.
Nálam ugyanez jön elő a 9500-n de csak ha az Index főoldalt akarom behivni. Tölt tölt, majd az általad irt hibaüzivel kifagy. Két napja hoztam vissza a szervizből:-((
Yogi úr megvette élete második Nokiáját, egy 9300-ast (az első egy 2110 volt, ma is visszasírom). Biztos jó, de még nemigen volt időm kipróbálni. A legfőbb gondom, hogy a régi készülékemről (T610) nem lehet átvinni az adatokat. Ott pusztuljon meg az összes gyártó, hogy nem tudják kompatibilissé tenni a készülékeiket. Nem nagy ügy, 510 szám átmásolása, legfeljebb 6-8 órai munka... A Westel szervizben bölcsen - bár segítőkészen - széttárták a kezüket, a Pólus-béli Ericsson szervizes nagyon rendes volt, megpróbálta a saját telefonján keresztül, de úgy se ment. Viszont egy kollégám Nokiáján van egy hasznos program: egy hangrögzítő, ami minden hívást automatikusan felvesz. No ezt honnan tudnám letölteni? Tőle nem kérem el mert erősen vírusos a telefonja.
mindegyik mobil szolgáltatónál kifutó típus egykori álmom.rém rossz a megitélése ennyiért. ilyen fizikális és szoftveres tudásért.sajnálom.a nokia semmit sem ír vissza.marad az öreg szar,inkább MDA-kat nézegetek.
Segitségeteket kérném. Tegnap vettem egy 9500-t, fél éves, hibátlan állapotban (ahogy akkor hittem).
Ma első dolgom volt, hogy feltöltsem a telefonkönyvet és elkezdtem használni. Az első két hivásnál semmi gond nem volt, majd a következőnél beszélgetés közben szétkapcsolt. Visszahivás ok. Majd ezt követően a hivásoknál teljesen kikapcsolt a készülék csutkára, de úgy, hogy vissza sem lehetett kapcsolni. Délután kiszedtem az akksit, hagytam kivéve és egy óra mulva visszatéve bekapcsolt a gép. Nem hivtam róla és engem sem hivtak és újból kikapcsolt, de most teljesen mától.
Most itt van a gép előttem, tök süket, akksit kivettem, visszateszem, de nem reagál.
Hivtam az előző gazdáját aki értetlenül áll az eset előtt (semmi okom kételkedni benne)
T telefonos ismerősöm szerint szoftveres.
Van valamelyikőtöknek ötlete mi lehet?
Ja és egy másik kérdés. Tegnap este kipróbáltam a W-lan kapcsolatot (saját wireless hálózatommal) és ami feltünt, hogy nagyon lassú. Egy örökké valóság volt mire bejött egy egy oldal (Index pl). Az előző gazdája szerint neki ez is tökéletes volt. Erre is kérnék ötletet ha lehet (beállitás pl)
...és még egy csomó más bug is... A 9300i-ben ugyanez van. Ettől eltekintve aránylag jól kezelhető, de még mindig nincs automata billentyűzár (hogy csak egyet említsek).