Épkézláb példány akkor nem is maradt magyarhonban? Furcsa, mert 603-ast azért lehet látni itt ott. Ezek szerint tényleg minden mozdítható példányt elvittek a csehek és szlovákok, mint anno a Daciákat a románok...
Érdeklődnék, hogy tudtok valakit, akinek van kishazánkban Tatraplanja?
Nagyapámnak kettő is volt, egyiket a Bakony Művek, másikat a Földtani Intézet selejtezte le. Imádta őket és szívesen nosztalgiázna az Öreg. Köszönöm a segítségeteket!
Tudnál segíteni egy szaktársnak? 603-as motorra kéne visszaraknia a láncot, de nem érti a jelöléseket. Sárbogárdról hívott, telefonos segítség kéne neki.
Balassagyarmat,1975. A kép mellé ez volt írva,ezeket a TATRA 148 ADK darukat lábon hozták a baráti Csehszlovákiából. Esetleg van erről valami információtok?
Nem egy mai technika, még a Tatra T111 motorja van benne. 210 ill. 180 lóerővel gyártották, ez volt pl. a T141-ben is, meg valami II. világháborús német tankban. A Wikipedia szerint három vezérműtengelyes, az első léghűtéses dízel V12, ezt még Hans Ledwinka tervezte.