Jól néznek ki a belső alu kiegészítők. Nekünk is vtr van a külsőket ismerem. Úgy emlékszem mintha, kb. egyidősek lennének az autóink, akkor beszéltünk többször is. Én tetettem a C2-re egy remus sportkipufogót, kicsit jó hangja lett :-)
Majd teszek fel képeket. Addig is itt a másik autómról nézhetsz képeket. :-)
Könyöklőt árul a Citroen is, a C2-höz valót, gyárit. A márkakereskedésben érdeklődd meg az árát, mert lehet, hogy nem túl sok és őgy hallottam, hogy a "webáruházas" olcsó cuccok nem hozzák azt a minőséget, és kompatibilitást, ami elvárható lenne.
Zoka:
Az optikai kiegészítők zöme gyárilag rajta van a C2 VTR-en, ilyenek a küszöbspoiler, az első lökhárító sarokelemei, a krómozott kipufogó. Ezen túl az alábbiakat tettem bele: nagyobbra cseréltem a kipufogóvéget, most kicsit arányosabb, alupedálokat és gyári bal-lábtámasz lemezt szeretlem be, megvettem a C2/C3 gyári alumínium kiegészítő készletét, ami nagyon feldobja a beltér hangulatát. Ez anyagban és színben tökéletesen egyezik a beltér többi ezüst színű fémtárgyához. (mint pl. a +/- karok vagy a váltógomb kürüli rész). Kicseréltem a 16.5cm-es ajtóhangszórókat Blaupunktra (GT Series), ettől már jól szól a gyári hifi, pláne ha a hátsó hangszórokat teljesen lehalkítom. Azok durván elrontják a hangot.
Még valami. Szeretnék egy fekete könyöktámaszt az autóba elfogadható áron. Amibe lehet pakolni üdítőt stb.... Nyáron megyünk Horvátországba és jó lenne nővelni a pakolászandó helyek számát még ezzel is.:))
Tudtok ilyet?
ui: különben anno 1 éve nagyon gondolkodtam, hogy VW polot vegyek -e. Már majdnem le is foglaltam egy fekete 3 ajtóst, de aztán megláttam a C2-t. :)) Nem hinném, hogy rosszul döntöttem, bár sokan a környezetemben franciafikázók és hülyének titulálnak, hogy nem azt vettem. Pedig bizotsan se nem pörgösebb se nem felszereltebb autó. sőt....
Köszi a cikkeket és a választ. Kicsit megnyugodtam, hogy azért nem mindenki fikázza le az autómat. :) Az viszont ismételtennem nem tetszik és- ez egy visszatérő monmentum-, hogy állandóan játékgépnek, dodzsemnek, gyerekjátéknak titulálják ezt a kis kompakt mokány fullos kisautót. Miközben az új buzuki stift-ről meg ódákat zengenek. Mellesleg nekem nem is tetszik.... De ez az én véleményem.
Igen, végül is engem is a formája fogott meg a C2-nek.
De mondom én nem érzem gyengének a 75 lovas motort ehhez az autóhoz. előtte nekem egy 6 hengeres 324 turbodiesel BMW-m volt. Az ment rendesen. De amikor átültem ebbe a pici autóba, nem éreztem azt, hogy baromira leadtam volna az igényemet. Mióta pedig ísérlet képpen Vpower Racing-et tankolok a Shell-nél még fürgébb is az autó. Egyébként mi a véleményetek ezekről a 99- 100-as benyókról? Mert én a MOL Evo-jánál szinte semmit nem vettem észre ellentétnben ezzel amit most nyomatok.
Autópályán is vígan 150-160 eldöcögök és nem érzem azt hogy halálfélelmem lenne.
Örülök, hogy újraéled a topic :-) A XUG update csak az 1,6-sokra van, bár nem nagyon értem miért. Milyen optikai kiegészítők kerültek az autódra? (Végigolvastam a "népítéletedet")
Hello, Ne bánd, hogy nem 1.6-ot vettél, a két autó feelingje messzemenően ugyanaz, és az nagyon van neki! Például én is bánom, hogy nem rendeltem ESP-t, fejlégzsákot, meg tolatóradart, mert utólag nem is lehet, ezért bele kell nyugodjak, hogy majd legközelebb :-) Gondolom, aki mindezt belekérte, az meg azt bánja, miért nem C4-et vett, stb....
Az XUG update lehet, hogy csak 1.6-osokra vonatkoztt, kérdezd meg a szervízt, érdemes. Ha két éven belül van a kocsid (kénytelen) akkor ingyenesen csinálják az update-et - ha van. Érdemes kicsit panaszkodni, hogy rángat vagy ilyesmi, mert ha nincs konkrét panaszod, rendszerint nem kezdenek bele ilyesmibe.
A totalcar-on részletesen írtam hogy milyennek látom a C2-met, ha érdekel, olvass bele:
Janika az A5-ön sportkocsikhoz szokott, és ha ezt is beleszámítod, akkor igazán nem írt rosszakat. A www.automotor.hu is tesztelte az 1.4-et, és nekik is tetszett.
Az 1.6i sem gyorsulógép, ez is tud bólogatni, ez is bénázik néha váltáskor, de nem is sportkocsinak vettem, hanem szerettem volna egy automata váltós, 3 ajtós, kényelmes, kívül-belül szép autót, max 3.5-ért. A C2 egy ilyen, nem? Üdv, Tamás
Nem engedhetjük, hogy elsüllyedjen ez a topic...:)))
Azért remélem az én 1.4 VTR-em bírtokában is írhatok ide. Bár épp kezdetem az autómat dícsérni, hogy elmúlt 1 éves, az ég világon semmi baja nem volt eddig, sőt mintha fürgébb lenne a korral..... Erre Tamás benyomtad nekem az A5 cikket...:))) Kicsit megbántam, hogy nem az 1,6 vettem, de.....mondom ezzel sincs semmi gond. És én egyáltalán nem érzékelem azt a hihetetlen nyugdíjas tempót mint amit a fickónak lejön az autó minden paraméteréről... na mindegy. Ez van... ez vettem.:)
Ha megvan a frissítés az gyorsulás növekedéssel is jár? Mit tapasztaltál?
DegeneraBocsinka: a C2 valóban gyorsan értékveszt, ez a márka és a kategória sajátossága. Ha hosszú távra gondolod, akkor semmiképpen nem ajánlom az egyszerűbb felszereltséget, az 1.1 vagy 1.4-es 8V motorokat.
Ha C2, akkor mindenképpen az 1.6i 16V, mert korszerűbb a motorja, sokkal jobban megy és ugyanannyit fogyaszt. És érdemes belekérni minden extrát: CD-Rádió, Elektronikus klíma, ESP, 6 légzsák, tolatóradar, mert így értéktartóbb lesz, pontosabban fogalmazva, ha el akarod adni, akkor lényegesen jobb eséllyel tudsz túladni rajta, mert ki fog emelkedni a sorból. Az a párszázezer extrákra költött forint pedig addig is téged szolgál, amíg használod.
A Citroen a napokban visszahívta a Sensodrive C2-ket és letöltötte beléjük az új váltószoftvert, kódnevén az XUG-t. Azóta sokkal simábban vált, az elindulás és kigyorsítás lényegesen javult.
Amúgy most egyéves a C2-m, és eddig semmiféle motorikus baja nem volt, és nem esett szét rajta semmi. Csak tankolni kell, 20ezer km van benne. Egyszer kellett az egyik műanyag küszöbelemet újrafújni, mert a festés egy helyen felhólyagzott (műanyagon előfordul). Elrémiszt, amit a C3-asok írnak, mi minden megy tönkre bennük. Lehet, hogy a C2 is így jár majd, ha két évvel idősebb lesz? A két autó 60%-ban közös.
Szerintem hiba volt a C3 Fanclub-ba küldeni a C2 topikot, mert a C2 annyira más autó és a C3-asokat szemmel láthatóan nem értdekli a C2. Teljesen más rétegnek szól a C2-t, mint a C3, utóbbiba családapák és családanyák írnak, a C2 pedig egy 3 ajtós, kétszemélyes mini, ami minden csak nem családi autó. Én szívesen vanném, ha a C2 topik visszaköltözne ide a C2 Fan Club-ba... Mit szóltok a merész kezdeményezéshez? Üdv.
Az ára viszont aggaszt. Pontosabban az, hogy milyen rémisztő gyorsasággal veszíti el az értékét. Újonnan 3millió fölött van, egy évesen már 2,4millió körül megkaphatod. Ami általában arra utal, hogy valami nem stimmel a szériával.
Sziasztok ! C2-höz keresek karosszéria és egyéb alkatrészeket .....Vagy eladom : francia származású 1,4 HDI , klíma , ABS, 4 légzsák, 3500 km , fehér, jobb oldala sérült , vannak már hozzá alkatrészek .... Ára : 2,15 M Ft, csere is érdekel ...
Engem is érdekelne kinek mi a véleménye az autójáról. Szóval összekapartam magam egy kicsit és lefoglaltam egy 1,4i VTR-t. Kicsit a gyorsulása lelonbozott 0-100 km/h 14,1!!! Létezik, hogy ilyen lassú tényleg? A másik, hogy kicsit húzódozom a sensodrive-tól, de hát manuálissal nem lehet kapni viszont a felszereltsége pazar…. Milyen a tapasztalatotok a sensodrive-al kapcsolatban?
Szerintem semmi lejáratásról nincs szó, egyszerűen egy jó adag előítélet fűszerezve egy rakat rosszindulattal...
Ebben az országban a francia autók sose fognak egyenlő elbírálásban részesülni. Mondok egy példát: Karotta (akivel semmi bajom, nagyon korrekt teszteket csinál!) azt fikázta, hogy a motorháztető belsejének fényezésén spóroltak. Na de ez engem hol érdekel, ha jól működik a kocsi (ettől még nem fog rozsdásodni, ráadásul 12 év korrózió elleni garit adnak rá). Ezzel szemben a németek hol spórolnak? Gondoljunk például a Fabia meg a Golf (pedig az nem olcsó autó ám!) jobb oldali tükrére... Az azért zavaróbb, mint hogy nics fényezve a motortér. Vagy a Zafira, ami a G Astra alapjaira épül, de már nem tudták belerakni azt a filléres elektronikát az Astrából, amelyik automatikusan felhúzza az ablakokat...
"elol pedig epp elferek"
venom: mekkora vagy?
Míg vártam a Xsara-m szervízére, próbálgattam a C2-t. Igaz, magam mögé már csak kényszerből ülhetek be, de elől bőségesen elfértem, sőt! És nem mondhatni, hogy túl kis termetű lennék: 183 cm és nem egy anorexiás alkat...
De ezt a kocsit nem arra találták ki, hogy 4 megtermett felnőtt utazzon vele.
amig szervizeltek a xsarat ma delutan megnezegettuk a kiallitott autokat, volt c2 is :) sajna tesztvezetni nem lehetett, csak nezegetni es nyitogatni :/
erosen lehuzos azert a mai totalcar cikk, de az sem igaz, h akkora lenne, mint a c3 :p
magam moge eppen be tudtam ulni, ha a hatso ules max hatra van tolva (ekkor alig van csomagter), elol pedig epp elferek, h vezetni tudjak, de ilyenkor a fejtamla felesleges, mert nyomja a hatam, a fejem pedig ugyis a tetobe verem be ha akarmi is tortenik :p
a muanyagok kisse kopogosak, de teccetos a belso is, pedig egy alap 1.1-es modellben uldogeltunk
lattunk egy 1.4i vtr-t az udvaron, 15-os felnikkel, legterelovel, kicsit vicces volt :) de az 1.6i-16v eleg harcos lehet, az mar telleg versenyauto ;D
Vagy költözzünk át mi! ;-)
Nagyon tetszik a C2, természetesen fekete szinüvel reklámozzák :-)
Ha most kéne kocsit választanom komoly dilemmát okozna,de valószinüleg a C3-mast választanám, 3 gyerek + barátaik... már kicsi lenne.
Szerintem gyertek át a C3 topikba, a két autó nagyon hasonló, aki C2-t akar venni, ott talál információt és segítséget. A C2-ről még jó néhány hétig nem úgysem lesz érdemi információ és tapasztalat.
Én már láttam egyet, elől ugyanolyan méretű, mint a C3, szóval elférsz benne. Hátul attól is függ, mennyire csúsztatod hátra az ülést, egész nagy a hely, persze akkor a csomitartó kicsi.
Csak szombaton fogom kipróbálni.
Addig csak nullázok egyet - lévén nulla tapasztalat az autóról, bár nagyon tetszik.
Kérdés hogy mennyire férek el benne, mert ennél az aranyos csöppségnél még a Kacsám is nagyobb.
:-)
Hivatalosan tegnap kezdte forgalmazni a CH a topic címében szereplő járművet, úgyhogy úgy éreztem, itt az ideje külön topicot nyitni neki...
Nekem nagyon tetszik a kocsi, kér hogy VTR csak SensoDrive-val létezik.
Szóval ne fogjátok vissza magatokat, írjatok, kiváltképp ha már volt szerencsétek kipróbálni!