Figyuzz Rokon!
Szerinted a 150 ezres Trabi jobb, mint a 4 milliós Yaris?
Itt speciel az a lényeg, hogy ne sózzanak a nyakunkba egy "optikai tuningolt" záporjóskát A8-asnak eladva!
Na, ERRE kell odapilácsolni! A többi csak nyálverés!
Már lelőtték előttem a poént, de első gondolatom nekem is az volt, hoyg a balfaszkirály Csillag most hanyas kilométerkőnél fotóztatja magát??
Végig nagyon gusztustalan volt az egész ügy, a kamutenderrel együtt.
Vajon miért nem áll ki Csillag és közli, hogy mennyivel drágábban fog a külföldi építeni autópályát, persze testreszabott közbeszerzéssel?
Virtuálisan könnyű olcsóbban építeni!
Kedves Tompika!
A tények azok biza csak tények maradnak, akárki hivatkozik rájuk! Amúgy meg támogassa az ÁB-AEGON!
Nekem sem ingem se gatyám, a nevére sem emlékszem, hogy hallottam volna korábban, de a beidézett cikk attól még nem hazug.
A jelek szerint túl sokan vannak még (a bögrecsárda tulajdonosokon kívül) akik többre tartják a Turhapataki Ötemberes Kerítésszaggatót mint a Guinness-t, csak azért mert amazt nemzetiszínű butykosból mérik - kétszeres áron!
Kedves Amorf, akár még igazad is lehet, mint mondtam, nem értek hozzá. Azért javaslok egy próbát! Egy mezei Opellal hajts végig nyugalmas 140-es tempóban az Amszterdam-Bonn-Bécs útvonalon és hasonlítsd össze a szubjektív benyomásaidat a Siófok-Budapest élménnyel!
Én valahogy a seggemen éreztem a különbséget.
Sajnálom Libafos, nem nyert!
Tudod, fiatalember, én már akkor közismert jobboldali konzervatív voltam, amikor egyes ma oly kemény jobboldali tollnokok még a Pártélet és a Munkásőr c. örökbecsűben védték a szocializmus tisztaságát!
Ja. Úgy mint az M5. Ott van, senki se használja, csak a céges személyautók, és valahogy érdekes módon nem annyira viszi a tőkét kiskunfélegyházára meg kecskemétre.
Amúgy ez az egész autópálya ügy baromság. Építsék meg oda, ahová feltétlenül kell, a többi egyszámjegyú főutat pedig építsét 3 vagy 4 sávos jó minőségű gyorsforgalmi utat.
A rendőrségnek meg adjanak annyi lóvét, ogy legyen energiájuk a baromállat gyorshajtókat mindig mindenhol kikapni a közlekedésbőé.
Szegeny Bauer tollnok urat annyian bantottak mar ma, hogy bizony nagy szuksege volt erre a tamogatasra H-turul :)
Ugy latszik, az amugy tokeletes osztrak-nemet-holland epitok is hibazhatnak neha, mert a jelek szerint megsem kapjak meg a konnyu predakent elkonyvelt megrendelest...
Tudomásul kell végre vennünk, hogy egy autópályánál nem az az érdekes, hogy hányan nem veszik igénybe a magas díjak miatt, hanem az, hogy megépüljön.
A beerkezett ajanlatokat pedig azert nem ismerteteik, mert akkor azt kellene mondani, hogy a Vegyepszer ennyivel, meg annyival olcsobban epitette meg az M3-ast.
Szep, kerek pofara eses, azt biztos! :)
"hogy az osztrák, német, holland autópályák építőit sokkal szívesebben látnám munkálkodni itthon, mint akár a legfajtisztább vérszittya vállalkozást!"
Csak az a baj ezzel, hogy a külföldi útépítő cégek azzal a tudattal csinálják itt az utakat, hogy ez csak "Kelet", periféria. Korántsem ügyelnek úgy a minőségre, mint otthon. Elég csak végigmenni néhány az utóbbi évben felújított budapesti felüljárón - Mozaik utca, M3-as. Már toldozgatták őket, már gödrösödnek.
SZVSZ nekem pedig semmi bajom az M7-essel, szerintem jó minőségben csinálták meg, az M3-ason még nem jártam, de tudtommal még a Hornék alatt egy portugál cég - Mota - csinálta a felújítást, ehhez képest idén nyáron néhány helyen újonnan kellett javítani a hidakat.
Kedves Livefast!
Autópálya ügyben laikus vagyok, inkább nem nyilvánítok véleményt - azon túl, hogy az osztrák, német, holland autópályák építőit sokkal szívesebben látnám munkálkodni itthon, mint akár a legfajtisztább vérszittya vállalkozást! Ugyanis elég sokat közlekedem a fenti országokban is, és ha az ottani építés sebességét, a minőséget és nem utolsósorban a forgalomszervezést az építés alatt viszonyítom a hazai megszokotthoz, nagyjából a nyírmadai faluvégi cigányputri vs. Buckingham Palace hasonlattal tudnám érzékeltetni a különbséget.
Bauer tollnok úr mezőgazdasággal kapcsolatos véleményével viszont MARADÉKTALANUL EGYETÉRTEK! Magam lehúztam pár évet a mezőgazdaságban, nem portás vagy gyalogmunkás státuszban, ezért valamelyest értek is hozzá. Az említett cikk idézése sok mindenre alkalmas lehet, de arra, amire szántad, nem.
A Bauer cikk valóban elég felháborító.
A lényeggel kapcsolatban csak annyi, hogy előbb jó lenne tundi, mennyivel is drágábbak az új ajánlatok.
Én aztán igazán nem akarom védeni ezt a kormányt, de jó lenne tényeket tudni.
Ez a tengereszű Bauer valószínűleg még annakiedején az átkosban szerezte meg fél év alatt a diplomáját, párt-utasításra. (Márminthogy a pártközpontból utasították az oktatási intézményt, hogy az illetőnek LEGYEN ilyen-olyan papírja...)
:-))
Vagy vette. :-)) Más ötletem nincs...
ténleg kellett ez a meghívásos dolog,
me a 20-as szelvénynél nem okozott akkora porblémát,
mintha a nulláskőnél beszélt volna a Lánchídnál.....nomeg ott a mondanivaló is elszáhatott volna........
szegény csillag.
kegyetlen lehet ez az első téli nap.
"Az sem kevésbé árulkodó, hogy miként képzeli el a költségek lefaragását."
Medgyessy "ólcsó autópályát akart de gyorsan"
Kádár korszakban pl lespórólták a vadvédelmi kerítést az M7-esen és sok helyen nem volt még elválasztó korlát sem, csak sövény. Az útburkolat minőségéről ne is beszéljünk.
Ennek hiányában sokszor tehén nagyságú szarvasok rohangáltak át az úttesten, időnként egy-egy őz, vagy vaddisznó csorda.
A sávot elválasztó sövény pedig még a kilátást is takarta, nehogy időben észrevedd az átszaladó vadat.
Rendszeresen történtek a korlát hiánya miatt frontális balesetek.
Attól tartok, hogy nem véletlen a vezetéknév egyezése egy másik, sőt harmadik Bauer vezetéknevű emberével....
Nekem az tetszik legjobban, illetve mintegy újszerűen hat hogy:
"Tudomásul kell végre vennünk, hogy egy autópályánál nem az az érdekes, hogy hányan nem veszik igénybe a magas díjak miatt, hanem az, hogy megépüljön. A külföldi befektetőt és turistát, a sikeres magyar vállalkozót ez érdekli és nem a díj. Az országnak pedig a növekedés érdekében ezek kegyeit kell keresnie és nem a tiszteletre méltó trabantosokét."
Azt hiszem ez eléggé nyílt színvallás arról. hogy a lakosság 90%-a menjen a sunyiba. Sőt ez a mondat a neoliberalizmus, mint modern rabszolgatartó ideológia alapja is lehetne akár. Persze helyi viszonylatban.
Amikor a fidesz éra alatt azt írták az újságok többsége, hogy a kormány lop, azt is leírták hogyan, az emberek csodálkoztak rajta. Csak azt felejtették leírni az újságok ezután, hogy az azt megelőző is lopott és a soron következő is fog.
Az emberek úgy tekintettek a simicska ügyre meg a fideszes visszaélésekre mintha azokat ők találták volna ki. Az igazság az, hogy azok már beleszülettek egy korrupt csalásoktól és lopásoktól nem mentes szocializmusba. Ami a rendszerváltás után egy velejéig züllött politikai és gazdasági elit által irányított folyamattá vált, az 1998-as évig bőven lett volna mit írni hatalmas lopásokról csalásokról. Nem írtak az üjságok. (...) De ez messze nem azt jelentette, hogy nem is voltak. Azt jelentette, hogy nem írtak, írhattak olyan botrányokról amik a fidesz elött megtörténtek. Ha írtak - úgy jártak mint a VILÁGGAZDASÁG a posta bank ingyen hitellel kapcsolatban. A fidesz idején zöld utat kapott az oknyomozó újságírás és minden ügyre rászálltak, jól tették! Csak éppen ma is ez lenne a dolguk. De láthatólag ilyenkor az újságírók kiveszik a szokásos 4 éves szabadságukat...
Nem koll bantani Bauer Petert.
Az olvasoi levelbe csomagolt cikk celja, hogy a Nepszabadsag olvasoit, egyben az MSZP tamogatoit probalja iranymutatssal ellatni, miert fulladozik az autopalyaprogram (is). Ennek a celnak tokeletesen megfelel. Nem volt cel, hogy a cikkben tultengjenek az igaz allitasok (akkor lehetett volna az olvasoi rovat helyett valodi cikk is).
Jol felismerhetok az MSZP-s gumicsontok:
A jelenlegi kormány Orbán csapdájában vergődik. A választási győzelem érdekében megígérte [...] és így egyelőre képtelen saját programjának megvalósítására.
Klasszikus viccet adaptalva:
1. Ne igerj hujeseget!
2. Ha megis hujeseget igesz, ne tartsd be!
3. Ha megis betartod, ne csodalkozz...
A volt pénzügyminiszter [...] szigorú monetáris politikát hirdet, és magas kamattal (s ezáltal magas forintárfolyammal) sanyargatja az exportőröket
Folyassuk a mondatot: "... ahelyett, hogy engedne elszaladni az inflaciot!" ugye, kedves levelironak alcazott ujsagiro? :-)))
A miniszter még ma is az M5-ös autópálya viszszavásárlásával és matricásításával ámítja közönségét, pedig ő tudja a legjobban, hogy erre neki nem lesz százmilliárdja
Nem lenne az szazmilliard, de ha mar M5, akkor azt is nezzuk meg, hogy kinek a sara az M5 furcsa uzemeltetesi szerzodese, amelynek nyoman mar kifezetett az allam az AKA-nak (mai aron) vagy 40 milliardot, "elmaradt haszon" cimen...
Ha lehet, akkor ezt a Bauert mellőzzük plíz!
Jön föl az ebéd.
Ez is a Népszabadság színvonalát mutatja.
Térjünk vissza azólcsóból lett drága autópályára