Egyszerűen nem tudom eldönteni, hogy fennmaradjak-e este megnézni az Andi(szereplő) cicijeit. Nem tudok dönteni. Hihetetlen mire képes az ember egy ciciért. Asszem fennmaradok. :) Ha má leépülünk akkor épüljünk le durván.
Ne hülyéskedj már. Annyira rossz hogy már jó!
Itt egy példa: bekúszik a főcim és nyomatékosítás kedvéért bemondják hogy: 'sirálytestvér'. Ezen fél napig röhögcséltem. Estleg ajánlom a 'zsírtestvért' is esetleg.
A kistestvér - figyelget [09.04. 21:40]
In beginning
Akkor most lennénk a kezdeteknél, ez az a pont, ahol mindenki szeret mindenkit, egy tucat cukipofa keringőzik a házikóban, a "ki dobhatott fel a miurunk Biggy B-nél?" kezdetű ön- és közmarcangolásoknak még semmi nyoma, love, peace, pezsgőfürdő legyen a lelketekkel! Az egymás iránti felelősség rendszere is működik, jól nevelt cserkészcsapat ez, ahol mindenkinek funkciója van, legalábbis az első kiesőig biztosan megmarad a három testőr-flash, aztán majd rájönnek ők is, falaink mögött az ellen, hát én immár kit válasszak? Persze emellett alakítani kell a közönség felé is, ami egyelőre simán összehangolható a csapatszellemmel, egyedül Évi barátnőnk látszik túljátszani szerepét, "nimfomán zsírsertés a mézesbödönben" című előadása a közönségreakciók alapján nem éri el célját, pedig
a szex
itt központi téma lenne, a ledér, ámde mégicsak szűz Andi például várja az ő Rómeóját. A szűzi mivolt bizonyítéka mellékelve, ráadásul hihető is a történet, Andreánk a távoli Ausztráliában -nem Sidney, Canberra a főváros!- nem talált megfelelően snájdig partnert magának, a krokodil dundi, a kenguru sebesen menekül, a kacsacsőrű pedig szintén emlős, ugye. Erkély hiányában alighanem kénytelen lesz szerenád helyett egy kiadós nehézgyalogsági rohammal beérni, a faltörő kos (megelőlegezem, de ne okozzon a delikvens csalódást!) kapudöngető rohama pedig felveti a később megválaszolandó problémakört, nevezetesen abba is érdemes belegondolni, hogy ilyesmi (mármint közösülés élőben, amatőr szereplőkkel, hát még ha egy érintetlen is...) idehaza még nem volt, ezáltal X millió néző együtt veszíti el kollektív ártatlanságát, néhány percre egy nagy pipsó lesz a mi kis hazánk, ami azért erősen súrolja a szürrealitás határát...
A flex jó ötlet, csak nehogy levágd a tetőt, mert akkor az összerogyott padlólemez túl nagy súrlódási ellenállást fog produkálni az aszfalton szikrázva! :)) Meg tegyél rá vékony gumikat gördülési ellenállás csökkentése végett (mondjuk azé ne 135-öst) de legalább hátulra!
Bizony bizony a 122. hozzászólás.
Ami megtörtént azt már nem lehet nem megtörténté tenni(figyeltek?). Igy hát vigyázzon mindenki a 122. hozzászólásával. Ez nekem szivügyem!!! :)
:)))))
Szervóóóóó? Há ember ez egy ezer éves Golf! Azt sem tudja mi az hogy elektromos ablakemelő nem ám szervóóó :)
Asszem kell vennem egy flexet aztán nekiállni az átalakitásnak :)
És mi lessz a szervókormánnyal meg fékkel??? féktárcsák kuka (az ernyő könnyebb) benzintank se kell, majd beraksz egy 5lityis kannát azt abba lógatod az ac-t. Oldalajtók se kellenek. lámpák kuka, mint a rallycrossban...
Na mi van? Talán nem tetszik a lelkifröccsös hozzászólásom? :)
Majd az 1000.-et kéretik megnézetni. Az nagyon súlyos lesz.
Tudod mi lenne a legszebb ajándék?
Ha megtanulnál végre úgy linkelni hogy én is lássam :)
Sunyi pajtás most látom csak hogy 20-at tettél rám! Remélem 20 lyukas garasról beszéltél egyébként buktad az egészet :)
Bár Vasárnapra kipakolom az egész kocsit, miután elinditottam a kocsit kidobom belőle az aksit, leszerelem a hátsó ajtót, lekötöm a generátort, és akkor talán lesz esélyem hogy 10 körüli időt menjek. Nem is rossz :)
Be kell hogy valljam hogy a 122. beszólásod sajnos nem sikerült túl jóra innentől kezdve kicsit negativan álltam a dolgokhoz. Egyébként nincs esélyem még az alap 1,8T-vel szemben sem ezzel tisztában vagyok, csak nekem furi volt amit irtál. Most asszem mind a ketten tanultunk valamit: te a kultúrált netezésről illetve én a komolyabb autókról :)
gond egy szal se - nehogy meg a vegen azt hidjetek - csak altalaban igyekszem nem baromsagokat irni (ennek ellenere azer sikerul neha), es ezert ha valaki aszongya hogy faszsagokat irok akkor azert rakerdezek - (hatha tanulok valami ujat en is ;)
Látod ha részletezted volna hogy az ilyen lámerek mint én is megértsük, nem lett volna gond :)
Utólag is elnézést kérek ha megbántottalak de ahogy néztem nem voltam egyedül.
Nos nem tom hogy nalatok hogyan szokas a turbonyomast feltekerni, villaskulccsal vagy esetleg kurblival, de a modern autoknal ez nem igy megy! Ugyanabban a csip-ben van letarolva minden adat (elogyujtas, befecskendezes es lam meg a turbonyomas is) tehat egy sima csiptuning es voila. Az pedig, hogy mennyire novekszik meg a teljesitmeny, nem a "csip" megletetol fugg, hanem hogy milyen mertekben emeltek meg a turbonyomast. Ez az en esetemben kb. 83% (0.6bar-rol 1.1-re )ami ekkora teljesitmenynovekedest okoz. Gondolom a 65-os kozepsodob nelkuli rendszer is segit egy picit a dolgokon.
Legkozelebb elobb gondolkozz GOLFI mielott post-osz, mert csak magadat jaratod le.
hát igen. valszeg marad a dísztárcsa. Az avatatlan csajoknak az alufelni. Ja Sunny nekünk csetelni kellene, mert lassú ez a fórum rendszer. :) Ha ilyen ütemben írnak ide az emberek nemsokára beérjük az alfa topikot(kb71500 hozzászólás)
Nem írtál semmi olyat. Csak sokalltam csiptuninggal az 53 Le +-t. Álltalában 30%-kot szoktak kicsiholni turbós autóból ez pedig 195 Le körüli? De ha van rajt mondjuk egy liftfinger :-)).... Főtengelyen annyi???
Na holnap ismét itt.
Sunny
Nem nem alufelnire gondoltam. A 156-oson szépen mutat az Alessio Monza (láttam az alfa topikban) de 25e újonnan. Szóval nincs rá mandzsetta. ezért kéne használt, csak a neten nem találok sehol.