Tanácsot szeretnék kérni hátha találkoztatok már ilyennel. Van egy 2007-es évjáratú Opel movano teharautom. 2.5 Renault motoros 120 lóerős Olyan probléma lépett fel hogy elejeben nehezen indult majd menet közben gyorsulásnal kb 50- 60-as sebbesegnel leallt jellemzően 3-ik sebbessegfokozatban. Utánna indult újra menet közben és ugyanez a jelenség mindig. Most már nagyon nehezen is indul de ahogy 3-ikban gyorsitanek vele azonnal letilt service visszanelzo kigyullad és a piros motor hiba kód. Sajnos 3 szerelőnel voltam mindegyik talgatott Alaphelszetben porgetve 3.000-es fordulatnal jobban nem pörög ki Cserélve a nyomás szabályzó szelep amit a szerelő mondott (a nagynyomású szivattyún van rajta) ez nem oldotta meg a problémát Utánna jött a közös nyomócso a rail cső ugye kompletten cserélve (rajta lévő két szenzorral együtt) és ez sem oldotta meg a dolgot. Tegnapi nap leszedtem a tankot kivettem a szivattyút ami abban van dugulás ott nincs Mit tanacsolnatok
Megtörtént a váltó csapágyazása, (meg voltak barnulva a gyapágyak) nemszünt meg 100%-ra a zúgás de ezerszer jobb lett, Én mint szerelő még egy nagyon picit hallom :) de a kliens nem:) Eredeti renaultos csapágyak kerültek beszerelésre, de viszont olajat shell spirax-ot tettem :( De mint ahogy irtad hogy csak gyári olajat bele, le fogom cserélni ELF-re.
Viszont még egy kérdésem lenne van, ugyan ennek a kliensnek van még ilyen kocsija :) és abban pedig az a probléma hogy egy idő után ha megmelegedik egy picit a váltó elkezd kattogni. Üresben ha áll a kocsi akkor csinálja ha dok rá egy kis gázt kb. olyan 2000 fordulatig hangosodik és utánna pedig teljesen elcsedesül. Ha leveszem a gázdt alapjáraton ujra elkezdi. Hidegen nem mindig de itt-ott csinálja, a sebességek gond nálkül mennek menet közbe semmi gond. Nem mer járni vele a kliens. 185ezer km-van benen. Kb 175-nél volt benen kuplung szett cserélve kinyomó csapággyal együtt + váltóolaj. Mi lehet a probléma?
Szinte semmit. Nincs fórum, népítélet, teszt semmi. Külföldi oldalakon sem találtam sajnos. Amit eddig nekem mondtak az csak annyi, hogy nem annyira jó. Kevés van.
Sziasztok - 2006 utáni 2.5l Renault motorról (G9U) nem sok infót találni. Jobb mint a 2 literes - mik a tapasztalataitok? Trafikot szeretnék, abból is a Generation verziót, viszont a legtöbb ezekbõl 2.5 literes. A segítséget és véleményeket elõre is köszönöm!
Nekem a 2.0 dci-hez volt 3 autóban is szerencsém, arról tudok nyilatkozni:
láncos Nissan motor, tartós konstrukció, befecskendezők megadják magukat néha, de épeszű áron javíthatóak
viszi szépen a hosszú változatot is a 114 le-vel, hosszú utakat mentem velük külföldre, én szerettem őket.
érdekesség, nem tudom miből eredt, igaz mindben sok km volt már, de a 3 autó nem egyformán ment, a legjobban a legtöbbet futott autó ment, abban szerény 620.000 km volt évekkel ezelőtt. :)
és ez a fő baj, hogy ez kategória erősen km szennyezett, és ezekben a már nem annyira fiatal autókban jellemzően a világ km-e benne van, persze rendes karbantartás, meg hosszú utak jót tesznek, de igazából itt a konkrét autó állapota és valós km futása a lényeg, egy bizonyos km után rá lehet ülni arra a bizonyos rollerre mindegyikkel.
az 1.9-es meg még régebbi, úgyhogy biztos a végéből, 2013-14-ből néznék 2.0-ásat, mert annak sincs értelme h egy fél autó árát rálocsolod az idősebbre.
Sziasztok.! Szeretnék vásárolni egy renault trafic gépkocsit, segítség kellene, melyik a bevált motoros inkább az 1.9 vagy 2.0 l motor, véleményeteket kérném, tipushiba vagy bármilyen, elöny vagy hátrány, mindent szívesen, meghalgatok. Köszönöm!!
Én is 60 ezernél cseréltem. Váltójavító azt mondta, hogy a csapágyak szeretik a súrlódáscsökkentő adalékot ( Metabond Gt-t használtam minden autómban) Lehet, hogy itt is segíthet egy olajcsere-adalékkal. Első körben olcsóbb, mint egy felújítás 200 ezerért.
Váltófelújítás lesz a vége. A csoporttengelyek csapágyainak nem a legjobb a kenése, ezért egy idő után tönkre mennek. Ja megvan a felújítás, ajánlott 60-80 ezrenként cserélni az olajat és csak gyári Elf NFP-t szabad beletenni. Elvileg 2.7 liter kell bele, de nyugodtan bele lehet önteni 3 litert.
Van egy olyan prolémám opel vivaro 2014-es 2.0dci 6 fokozatu váltó 350ezek km, és azt csinálja hogy minden sebességbe ha elkezdem huzatni elkezd zugó-bugó hangot kiadni, motorféknél nemcsinálja.
Már kb 50-ezer-km-vel ezelőtt észleltem, főként 1-2-be a többibe nemannyira lehetett hallani. De mostanra már csinálja minden fokozatba. Először azthittem hogy a kerékcsapágy, kicseréltem, csodával határos módon egy fokkal csendesebb lett. De mostanra már ugyan az. Mi lehet a probléma? csapágyazás? Amugy gond nélkül vált nincsne vele semmi gond kb 250ezernél volt benne olaj is cserélve.
trafic 1.9 dci -vel járok.az autóbol eltünt az erő.visszajelzés nincs.A turbó 2400 -ál kapcsol be.Alacsony fordulaton indulásnál rángat az autó,mintha nem menne mindegyik henger.Ha valaki sejti a megoldást előre is köszi.
A jobb oldali - ablaktörlő kapcsoló- végén lévő gombot nyomva tartod több másodpercig, először elkezd villogni, majd nullázódik. Én a megtett km-t szoktam, aztán léptetem és az elfogyasztott üzemanyagot nullázom. Ezzel nullázódik minden.
Sziasztok! Szeretnék vásárolni egy 2007 es traficot 2.5 dci 120le! Kérem a segítségeteket hogy mennyire jó ez a tipus ezzel a motorral? Mik a tipus hibái, mikre érdemes figyelni vásárláskor?
Sziasztok. Segítséget szeretnék kérni. Vivaro 2006os 1.9cdti motorral 1800as fordulaton egyenletesen tartva egyenlőtlenül megy. Néha be is torpan. Turbó nyomásszabályozó nemrég cserélve, turbó kb 2000km van benne, map nemrég cserélve. Ja alapjárat is ingadozik néha. Főtengely jeladót cseréltem, de a gyárival jobb mint a hellával.
Sziasztok! Évek óta egy 2011-es vivarot hajtok és két kérdésem lenne: Legutóbbi fékmunkahenger javítás óta nem működik a tempomat. Sebesség határoló jól működik. Mi lehet a gond?
Valamilyen rejtett menüből előhívható a hütőfolyadék hőmérséklete?
(ez már a kicsit újabb, több pixeles kis kijelzővel van szerelve)
Szerintetek mi lehet a problema oka annak ha 90Km t elerve vagy meghaladva kigyullad az izzitas kijelzoje a muszerfalon, ha pedig csokkentem a sebesseget akkor abbamarad, de minden mukodik rendesen, ha nem vilagitana a visszajelzo akkor eszre sem vennem, hogy valami nem problemamentes. Talalkozott mar valaki ezzel a problemaval?
Szia! Én régebben használtam egy ilyen vivarot 0 km-es korától. A robotizalt cucc a váltó tetején talán 2 x adta meg magát úgy, hogy leszereltem és javítottam. Igazából pici Ő gyűrűket cseréltem benne a mágnes szelepeken plusz folyadékot. A 3. probléma után már ez sem segített ezért leszereltem végleg és egy autószerelővel (én nem az vagyok csak lelkes) átalakítottuk kézi valtósra. A kuplungot nem cseréltük akkor még!!!
Fontos! Nem elég bontott cuccok hozzá, mert a váltó tetején hiányoznak a felfogatási pontok!!
Na ez a nagy cumi, hogy kitalálod oda a konzolt és felfogatod. Hegesztés, szívás, szívás...
350 ezer km-nél történt ez, sokat ment pályán, utána kuplungot cseréltünk és 650 ezerrel adtuk el úgy, hogy lehetett váltani.
Sziasztok , nemrég vásároltam egy 2.5 dci Traficot 2009-es , a lényeg , hogy van bennt gyári navi, viszont szinte használhatatlan , nem tudjátok , hol lehetne esetleg életre kelteni , frissíteni vagy létezik magyar nyelvű frissítés ?
Segítségre lenne szükségem Renault Trafic 2008 robotizált váltóval.kuplung cserére vittem, 180e km van benne.4. hete van a szerelőnél, a kuplung csere megtörtént, viszont nem működik a robotváltó, nem lehet sebességbe rakni.Voltak kint az egyik Renault márkaszervízből,de ők se tudtak rájönni mi lehet a baj.Valaki tud segíteni esetleg?volt-e bárkinek hasonló probléma?előre is köszi
Sziasztok. Segítséget szeretnék kérni a következővel kapcsolatban. Az irányjelző kapcsolóm nem kattan vissza a helyére. Kapcsoló csere sajnos nem oldotta meg a problémát. Mi lehet a következő lépés?