Nem rég vettem egy 1991 vagy 92-es évjáratú ktm 250tvc-t olvastam neten több helyen is h mindössze 17lóerős lehetséges ez ? Egy 250 es motor majdnem 60 lóerős ha tényleg ennyi akkor lehet ezzel valamit csinalni hogy erősebb legyen ? Ha igen akkor hogy.kipufogó csere karbicsere javithat rajta ? Válaszokat előre is köszi
Mitől lehet az, hogy a motoromnak (250 EXC 4T) furcsa hangja van mikor nincs behúzva a kuplung, de mikor behúzom megszűnik. Talán a kuplungnál megadta magát valami csapágy? Esetleg lehet köze, hogy olaj csere után vettem észre ezt a jelenséget. Tapasztalt már valaki hasonlót?
Hali.2 hónapja vásároltam egy KTMexc530-as motorkerékpárt,2009.6-ik havi.Szóval,le szeretném csrélni az olajat és ebben szeretnék egy kis segítséget kérni.A kérdés az volna,hogy milyen olajat rakjak bele(Motor,Váltó)és melyik részre mennyi kell bele...A szerelési könyvét elfelejtettem elkérni,mikor megvettem a motort,és az előző tulaj még nem küldte el póstán,és mielöbb szeretnék túl lenni az olajcseréken...Ha valaki tudna segteni azt nagyon megköszönném....
Lenne 1 eladó protektoringem, M-es méret. Fekete, kulcscsontvédős. Pár éve vettem az üllőin az RMC-be. Összesen 2x. volt rajtam 1; a boltban, 2; otthon, hogy jaj de csinos. Talán 25-e volt, eladó 15-ért.
szerintem próbáld ki azt, hogy a 21W izzók helyett 5-öst teszel bele. ha ettől javul, akkor nem a relé a hibás. viszont akkor valóban csak a ledes lámpa a megoldás.
nagyobb fordulaton is csak ott annyira nem feltűnő mert erősebben világít.ha ledesre cserélem az indexeket és a hátsó izzót akkor lehet némi javulás?vagy még egy indexrelé cserét próbáljak ki?
ha szabványos izzós index, akkor az egy oldalon 42W fogyasztás bekapcsolását jelenti minden villanásnál. ez kb. olyan, mintha a tompított mellé kapcsolgatnád a távolságit. ez azért egy akksi nélküli motornál bizony meglátszik, hiszen nincs ami kiegyenlítsen.
próbáltam külön testelni az indexeket és külön a hátső lámpát,semmi javulás. aztán a testelés átkötöttem a blokhoz,így sem történt semmi.és helyesbítenék,mert az első lámpát is halványul felváltva az indexekkel. ötlet?
A KTM-em azt csinálja melegen hogyha alapjáraton megy és odahúzogatom neki a gázt akkor néhány gázrángatás után leáll. Odahúzom egy picit alapjárat visszaáll, megint odahozom és leáll.
Elég zavaró mert gurulok a kocsik közt cibálom a gázt aztán leáll... hát hogy néz már ki..... :D
Mit kell rajta állitani?Az alapjárat nem alacsony.
660 SMC Keihin FCR41-es karbival.
Más
A motorban nagykörös olajzás van tehát a vázba is kell tölteni olajat 7dl-t.Namost honnan a fenéből tudom megállapitani hogy mikor lesz elég bele?Mert visszajelző ablak az nincsen, vagy nem találtam :D
Nemúgy mint a blokk oldalán ahol van egy kis tuti ablak.
Más
Olajnyomás visszajelző órát nem lehet felszerelni rá?
Hogy jelezze hogy van olajnyomás, nehogy bajok legyenek.
Szevasztok! Egy ideje olvasom a forumot és most regisztráltam is ,mert volna egy gondom. Mi lehet annak az oka,hogy ha ég a helyzetjelző és bekapcsolom az indexet,akkor felváltva villog a hátsó helyzetjelzővel az index? Meg gázfröccsre erősödik a lámpák fénye. Nincs aksim, tekercsről megy minden, 660 smc a paripa.