Kint a Kóvalternél, a volt hűtôgyár környéke/parkolója. Mindha mennél Szentivána, csak nem kanyarodsz le jobbra, hanem mész tovább egyenesen. Kicsit szar az út, de annyira nem vészes. Meg ott van egy híd egy körforgalom után Szentiván felé, ami nemrég lett kész. Az audihoz lehet rajta átcsapatni. Amennyire én tudom, délután az teljesen kihalt, ráadásul az út is faján van megcsinálva. :)
Na, megyek ellenôrzöm, hol tartanak a szerelôk.
OK!
Bár lehet, hogy péntekre már egyben lesz.
Ha gondolod hívj fel, péntek délután összefuthatunk valami kevéssé forgalmas helyen, ahol lehet próbálgatni. :)
OK. Talán péntekre kész lesz a kocsim :)
Szelepszárszimmering csere folyik rajta éppen :)
De attól még megtekintheted, nincs messze a Kislföld szerkesztőségétől (50 m), legfeljebb majd a legközelebbi találkozásunkkor fogom megmutatni, hogy tépi fel az aszfaltot :)))
Üdv: Cryon!
Hali.Megvan a számod holnap hivlak.Nekem a csere ha minden jolmegy legkorábban sztem nyár végén lesz esedékes.Csere nem is csere....Ugyanis Én Anyu kocsiát hajtom illetve én furikázom csak kezdem picit megunni van jogsija vezessen csak ugyebár akkor nekem is kell vmi amivel közlekedek:))Szal ha összejön pénz Ö átül és vezet én pedig átülök Celicaba vagy 1sport Yarisba aztán tüz:))Szivem szerint Yarist vennék (sport)csak az 2szer ennyibe kerül..: ((
Egy cipôben járunk különben, én is frissíteném a "járműparkomat". (de nekem még a Prelude-ok is bejönnének)
FRISS tapasztalatok: Móvári Toyota Twin-ben áll bizományban egy 91-es piros GT 2.0. Se klíma, se ABS. Gute kaszni, belül sincs lelakva. Ára 1.250.000, bár szerintem enged belôle.
Van gyôrben (Marcal 1-ben) egy 91-es feka turbó4WD, 1.9-re tartja. Ismerem a srácot, ô is Kisalföldes (terjesztô) Egybe van a gépe, csak nekem nem köll turbós, meg drága is a pénztárcámhoz. Viszont megy mint a vaddisznó, bár klíma abba sincs.
Van még Pécs mellett egy tag, neki is 90-es piros GT 2.0-ja van. Ô Svájcból hozta be. Nincs Klíma, de van (sport) ABS. Küldött róla fotókat, esetleg ha érdekel megsasolod. Azok alapján rendben lévônek látszik, de 220.000 km van benne :((.
Néhány adat az enyémrôl: 87-es 2.0 GT, grafitszürke, minden elektromos benne, szirénázik ha lopják, persze távirányító nékül nem bírod elindítani, még a gyári kulccsal se :).
Sérülés egyenlôre csak a Bal elsô felnin van (padka-pofon) jövô héten viszem javítóba. Nemsokára friss műszaki lesz rajta. Amúgy minden a gyári állapotban van.
Ami nálam lett rajta eszközölve: 4 db új Matador MP41 Aquilla vizesgumi 195/50 R15 méretben, motoron minden (!) tömítés cserélve, új vízpumpa, új aksi. Megvétel után pár nappal akadozott az indítózás, a behúzómágnes lett cserélve. Volt egy nemkívánt találkozásom Nyúl és Écs között egy komondor nagyságú ebbel, kb 90-100-as tempónál. Emiatt a balelsô indexem cserélve lett, a bal elsô sárvédô meg lakatolva, és újrafestve. (Te nemrég ezen két művelet közt láttad a volt Sztk parkolóban).
Mindezekkel együtt én 700.000-re tartom, gondold meg :). A móvári 91-es piros mellé állítva csak a kaszni a különbség, meg a más hengerfej miatt 10 lóerô. A motor ugyanaz. Nameg az enyémben 162000 km van, ami "csak" 6000-rel több, mint a 4 évvel fiatalabb tesójában. Mindkettô igazi "élményautó"!
Ja, és tegnap voltam Celica találkozón Bp-en. Autópáján adtam neki, 220 fölött még ment volna :)) csak sok volt a zavaró körülmény (forgalom)
Amúgy az öszes hasonló évjáratú celi között az enyém volt a legjobb passzban :)
Üdv Mindenkinek.
Cryon Neked ugyebár Celicad van..:))Nem ismersz vkit györbe akinek a tiedé utáni (ha joltudom5.generácios)Celicaja van?Nyár vége körül szeretnék venni egyet és jobban szemügyre szeretném venni hallani rola személyes tapasztalatokat...:)Napokban ha lesz idöm körbejárom kereskedéseket hátha találok.Idöbe nekiállok info gyüjtéshez:)Esetleg vmikor ha van idöd összefuthatnánk tiédt is szivesen megkusiznám.Mikor érsz rá?!
Üdv D_O_K_I
"Szerintetek ez (ha egyáltalán utolérnek/bemérnek) mennyibe fájt volna?"
1 jogsi elvesztésébe minimum. + sok-sok 10 000 Ft-osba! Egyébként ha nem állítanak meg, akkor van esély arra, hogy megússza az ember a dolgot, mivel nem bizonyítható, hogy ki vezette a kocsit. Csak okos vallomást kell tenni amikor kijön az adatkétő lap a rendőrségtől. De a legjobb ha van egy rendőr ismerőse az embernek!
Hát én ezért csinálom ingyen a rendőr ismerőseim számítógépeit! :-)
"Az autom meg darabokban, de talan a heten elkezdodik az osszerakas. Nem lesz egyszeru. "
A Kincsesél készül megint? Milyen fejlesztések lettek? Nem tudod mikor lesz a Rábaringen idén először gyorsulási?
"Kerdes, hogy kap majd muszakit? Oldalkipufogoval meg magas alapjarattal. "
Véletlenül tudok egy 35 000Ft-os helyet ahol megoldják. :-)
"Azt hiszem az a baj, hogy ennek az autonak pontos az oraja, es megszoktam, hogy az Astra Classicban ..."
Mi az, új céges kocsit kaptál? Milyet?
Múlt héten Móváron jártam alkatrész beszerzés kapcsán, és hát nagyon kellett sietnem haza, gondoltam leggyorsabb megoldásnak az autópálya tűnik. Nemrég olvastam a neten, hogy a legtöbb trafipax 200-ig működik megbízhatóan, meg a rendôrségi astrák sem mennek 180-nál többet. Gondoltam a oktávia RS-ek meg talán Pest közelében punnyadnak.
Szóval matrica nélkül 220-al tekertem Gyôrig, potom 12 perc alatt itthon voltam. :))
Szerintetek ez (ha egyáltalán utolérnek/bemérnek) mennyibe fájt volna?
Csak az érdekesség kedvéért: úgy tudom Német kollégáinknál ez nem büntetendô. (a sebesség, nem a matrica hiánya)
Nos igen. Remélem jövô héten már szintén frankón fog kinézni, mire megyek Pestre a Celica talira.
Egyébként más baja nincs, csak illene lemosatnom.
Gondolkodtam különben, hogy benyomom a C55-sömrôl a reklámból ismert "kiszivom a véredet!" cimü csengôhangot vérvétel közben, csak nem akartam túl morbid lenni. Pedig mekkora poén lett volna... nem is értette az ápolónéni min vigyorgok, mint a tejbetök, miközben eresztette bele a véremet a fiolákba. :))
Ehh gondoltam hogy ez fog kisülni belölle:))Én vérvétel eredményért voltam:)))Amugy csak azért sem gondoltam biztosra hogy esetleg Te lehetsz mert fényképen frankon néz ki a járgány ezesetben bocsi:))Amugy ott parkoltam Én is:))
Nem nagyon ertem miert voltam ilyen hulye, lattam, hogy ott all a rendorjargany, lassitottam is, de aztan megis lefotozott 67-tel.
Azt hiszem az a baj, hogy ennek az autonak pontos az oraja, es megszoktam, hogy az Astra Classicban kb. 65-70-et is mutathat az ora, akkor sem mentem csak max. 60-al, es azert meg nem allitanak meg.
D_O_K_I:
Ha a volt SzTK parkolóra gondolsz, akkor az az enyém volt :))) éppen vérvételen voltam :(
A rossz passzt (bal elsô sárvédô lakatolás + festés) meg éppen ezekben az órákban eszközlik rajta, ui. tegnap jött meg a bal indexem, anélkül meg elég körülményes lett volna passzítani a lakatosnak a sárvédôt.
Szeretnék rajta küszöböket cseréltetni, vagy csináltatni. Nincs ötletetek, hogy ki foglalkozik ilyesmivel? Kellene az oldalára/aljára, meg az ajtó és a kaszni közé is amit én "fellépô" küszöbnek hívok - bár ennél a kocsinál inkább lelépônek kéne hivnom a mélysége miatt. Van olyan járda, ahonnan úgy kell bebarlangásznom magam a vezetôülésre.
Sajna már nem aktuális.
Kb 6-7 évvel ezelôtt volt egy Delta GT-m, még a karburátoros fajta. Kicsit öregecske volt, meg itt-ott ette a rozsda, de azért ment mint a disznó :)).
Nemrég láttam egy ugyanolyan évjáratú, meg szinű Celicát mint az enyém (ami elég ritka alkalom), bár azon még az eredeti gyári 14-es alufelnik voltak, meg a jobb oldalán is csúnyán meg volt sérülve. A kisalföld mögött parkolt. Melléálltam és tettem a szélvédôjére egy papirost, hogy hívjon, ha akar dumcsizni. (nem akart)
Az én gépem most lakatosnál van, rendberakatom az elejét. -> lökös nem volt teljesen a helyén, lógott, meg az illesztések, meg a hézagok sem voltak a helyzet magaslatán. Az ajtókat is beállítják, mert lógnak.
Aztán viszem festôhöz, mert a bal elsô sárvédô még kivánna némi festéket.
Aztán már csak a telófelújítás van hátra, és vihetem is műszakira.
Hát akkor üdv mindenkinek:))Nekem is elkészült autom,bár nekem a hifi lett kicsit tuningolva:))(nah jo még van 1,2 aposág):))Valmikor egy talit összehozhatnánk mit szoltok hozzá?