Keresés

Részletes keresés

Replay Creative Commons License 2007.11.07 0 0 324

Szia! Szerintem is ezt kell csinálni, először mindent megtudni a szállodáról az interneten keresztül és utána lefoglalni. Sajnos sokan elhiszik, amit az irodában vagy a prospektusban mondanak és mikor odaérnek, akkor kiderül a szomorú valóság vagy pedig foglalás után itt az indexen érdeklődnek a szállodáról és gondolom nem túl boldogok a negtiv kritikáktól.

 

Amugy úgy vetten észre a beírásokból, hogy a Neckermannál különböző görög szállodákkal voltak problémák, sokkal rosszabbak voltak, mint ahány csillagosnak hirdették és ez mindenképpen az iroda hibája.

Előzmény: lbl123 (323)
lbl123 Creative Commons License 2007.11.07 0 0 323
ez az ember tényleg katasztrófa !

azért harvey keitel már megmondta a ponyvaregényben, mint problémamegoldó, hogy ne sz..pjuk már egymás f.szát.

erre tessék.

a mai napon négy különböző fórumon fényezi a legsz.rabb utazási irodát.

azért a 21. sz.-ban, az internet korában ekkora hülyeségeket már nem kellene írni.

ami a neckermannt illeti, remélem, hogy ez a kevés lesújtó vélemény csak kivételes, és erősíti a szabályt, miszerint a n jó utazási iroda,mivel én pont náluk fizettem be febr 6-ra kenyába.

az első benyomás meglehetősen jó volt, mert az okt 31-ig szóló előfoglalási kedvezményen túl a befizetés napján további 2x20e ft kedvezményt adtak, mivel aznap volt a vinfood 2007 vásár pécsett, így egész barátságos áron sikerült foglalnom az előzőleg több - külföldi - honlapon lecsekkolt szállót.



Előzmény: Replay (322)
Replay Creative Commons License 2007.11.06 0 0 322
Teljesen off, amit most írok, de amit Te beírtál ebbe a fórumba a londoni szállással és az Aerovivával kapcsolatban az is off téma volt itt, a Neckermannhoz semmi köze. Amugy megnéztem, az az iroda egyetlen londoni szállást kinál, ezért méginkább hülyeség, amit ide beirtál.
Amugy van erre egy jó topic, itt dicsérgesd őket, ha már erre szorulnak rá.
Előzmény: Lucy.Fico (320)
gumimacy67 Creative Commons License 2007.11.06 0 0 321
Akkor valószínűleg más néven is írogatsz, mert jelenleg éppen 5-öt mutat a számláló...
Előzmény: Lucy.Fico (320)
Lucy.Fico Creative Commons License 2007.11.06 0 0 320

kedves replay!

 

nagyon ráérsz fórumozni, de attól még számolni tudni kellene, van az több is. Vedd elő az összes mancsodat.

Replay Creative Commons License 2007.11.06 0 0 319
Annyira átlátszó, hogy az indexes pályafutásod mind a 4 hozzászólása az Aeroviva fényezéséről szól 4 különböző fórumban. Ennyire sz@rul megy ennek az irodának, hogy erre kényszerül?
Előzmény: Lucy.Fico (318)
Lucy.Fico Creative Commons License 2007.11.06 0 0 318

Nagyon kevés a tisztességes iroda. Régen a Neckermann az volt, most kevesebb a tapasztalatom róla. Kedvezek a tapasztalataim viszont az Aerovivával. Nagyon széles a választék, sok lehetőséget ajánl és mindezt magyraul. Jók az információs oldalaik is. Nem kell drága utikönyvekrekölteni. Nemcsak a drága és távoli társas utakralehet jelentkezni van olcsó londoni szállás is.

 

Tavasszal egy - később tudtam csak meg - hogy spanyol üzemeltetésű - turisztikai portálon keresztül találtam londoni szállodát. A hely jó volt, rendes középosztályos spanyolok voltak a vendégek (bár voltak németek, ukránok, olaszok, stb is). Az elhelyezkedése tulajdonképpen remek volt, még az 1. zónán belül, gyakorlatilag 50 méterre a metro megállótól, tehát még éjfélben is remekül lehetett közlekedni. Tulajdonképpen a még a reggeli is elfogadható volt. A szobánk - mi úgy mondanánk az alagsorban volt, Tv fürdőszoba, hűtő. Ami egyszerűen borzalmas volt, hogy négy metróvonal futott össze a szálloda közelében, bukkant a felszínre és így két percenként valami iszonyú robaj rázta meg a szállodát. Szörnyű volt. Ami még meglepőbb, a vízvezeték szerelés csodája, hogy a hideg csapból is forró víz folyt, sőt a WC-t is az öblítette.

 

Valószínűleg az Aeroviva által ajánlott szállás ennél jobb.

szami11 Creative Commons License 2007.10.30 0 0 317

Szia!

 

Hát igen...Tehát,akkor a Neckermann nem egy tisztességes iroda.Sajnos mi már akkor kezdtünk el fórumozni,miután hazajöttünk.De remélem azért másoknak tudtunk így is segíteni.Szerencsére csak két napot kellett eltöltenünk abban rémséges szállodában.Csak azt nem értem, hogy egy ekkora nevű és múltú cég,mint a Neckermann, hogy tehette ezt meg.Ennyire gagyi lenne már a cég?????

Üdv:szami11

Előzmény: _Napster (316)
_Napster Creative Commons License 2007.10.30 0 0 316

szia szami11!

Nagyon helyes, hogy kiálltál az igazadért! Viszont javaslom, ha legközelebb utazol mindenképp olvass utána a kiválasztott szállodának. Akár a témával kapcsolatos fórum, akár szállodaértékelő oldalak is segíthetnek ebben. Ezt pl azért mondom, mert a Sultan Beach köztudottan az egyik legrosszabb szálloda Hurghada-n! :( (lsd hurghada fórum) Szerintem ha tisztességes irodába mész, tuti lebeszélnek róla!

Javasolt oldalak: www.holidaycheck.de és www.tripadvisor.com

Előzmény: szami11 (315)
szami11 Creative Commons License 2007.10.29 0 0 315

Sziasztok!

Örülök, hogy megtaláltam ezt az oldalt a Fórumon.Igaz a mi esetünk idén áprilisban történt, de azért elmesélem, hátha tud valaki okulni belőle.

Szóval márciusban voltunk a szombathelyi irodában, és lefoglaltuk a nyaralást Egyiptomba ápr.12-i grazi indulással.Minket az osztrák Neckermann utaztatott, de az sem jobb a magyarnál....

Befizetük a 670eurot/fő/hét Hurghada Sultan Beach Hotel. A katasztrófa enyhe kifejezés a szállodára.Elvileg négy csillagos, de még a kettőt sem éri el.Lepusztult,lelakott,kicsi stranddal,förtelmes ételekkel és tele orosszal...

Mi csütörtökön délután érkeztünk, és csak péntek délben találkoztunk először a helyi képviselővel és elmondtuk neki, hogy nem vagyunk megelégedve a szállással.Nem nagyon foglalkozott vele.Este-egy más ügy miatt-újra találkoztunk a hölggyel,aki másfél órát késett a megjelölt időponthoz képest, addig majd megfagytunk-ugyanis aznap nagyon rossz idő volt Egyiptomban.Ott közöltük vele, tizedmagunkkal, akik oszrákok és németek voltak, hogy szállodacserét kérünk.Hosszas vita után szombat délben sikerült a szállodacsere(azért ennyire egyszerűen nem ment,csak nem akarok hosszadalmas lenni).Szerencsére a helyszínen töltöttünk ki reklamációs papírt(ezt az osztrákok tanácsolták).A másik szállodában, ahova átkerültünk, minden rendben volt, sőt még oroszok is csak nagy ritkán fordultak elő.Csak négyünknek még ki kellett 260 eurót fizetni a szállodacseréért.

Hazajövetelünkkor itthon is reklamáltunk, áprlis 20-án, és az ügyünk most október26-án zárult le közös megegyezéssel.

Ugyanis első körben még a 260 eurót sem akarták visszafizetni. Hanem a következő volt az ajánlatuk: 180 euro, 20 ezer forint utazási utalvány és egy hétvége Veszprémben a Gizella Hotelbe(megjegyzem, ennél ocskább hotelt nem nagyon találni a kínálatukban...).Ezt nem voltunk hajlandóak elfogadni, sőt bírósággal fenyegetőztünk.....A végső megállapodásunk-hosszas tortúra után- 460 euro négyünknek készpénzben.Ezt elfogadtuk, mert mi sem akartunk bíróságra járni.

Egy szónak is száz a vége: akivel bármilyen probléma történik,bármelyik utazási irodával, legyen kitartó és harcoljon az igazáért!!!!!!Megéri.

Üdv mindenkinek:Szami11

pof Creative Commons License 2007.08.30 0 0 314
Sziasztok!

Hotel Dune Toszkánaban (Camaioreban) van valami rossz, jó tapasztalatotok?
Igaz most már mindegy szept. 1-én érkezünk. Ez is Neckermannos csak a questor forgalmazza.
Kezdek kicsit aggódni:))))
Lady Gyöngyös Creative Commons License 2007.08.28 0 0 313

Sziasztok!

sajnos a barátnőmet is szépen becsapták Costa Del Sol-on, túlfoglalás miatt másik szállodát kaptak ami sokkal rosszabb volt mint amit befizettek (360.000 HUF)!!

Ezért utazunk mi mindig TUI-val.

ricmond Creative Commons License 2007.08.28 0 0 312
 

Sziasztok! Látom él a fórum, gondoltam leírom az idei Olaszországi "nyaralásunk" rövid történetét. A NECKERMANN-nál foglaltuk az apartmant Silvi Marinába, két hét, 6 főre 420.000HUF (csak szállás).

 

Odaérkeztünk, a kulcsátadó elvitt egy teljesen más szálláshelyhez, ahol próbált elsütni egy kb. húszéves, lelakott apartmant emeletes ágyakkal (direkt olyat választottunk, ahol nincs). Nem fogadtuk el! Átvitt az eredetileg lefoglalthoz, ahol nem tudom mikor voltak előttünk, de egy alap takarítás, szellőztetés sem volt előtte. Sajnos nem tudom ilusztrálni az állapotokat és a ráadás csak akkor jött: 6fős apartman-4db rozoga, nyikorgó vaságy, egy kinyitható kanapé! Egy kis asztal, négy szék! :-)

 

Ezt sem vettük át, majd kétóra telefonálgatás után közölték, hogy pénz azt vissza nem fizetnek, válasszunk a két ...ar közül, amit még lefotózni sem hagytak! Választottunk: Hazajöttünk! Írtunk egy panaszlevelet amire válaszolva közölték, hogy nem jár vissza semmi- de kizárólag méltányosságból visszaadják a befizetett összeg felét!

 

Az egyik jogász ismerősöm írt a nevünkben egy levelet, hogy miért volt a részükről hibás teljesítés, amire az ő ügyvédjük válaszolt: mivel a foglaláskor nem lett írásba foglalva, hogy nem lehet emeletes ágy, vaságy- így ezért nem reklamálhatunk, náluk a vaságyak teljes mértékben elfogadottak! Marad az ötven százalék visszafizetése!

 

Egyszóval, hogyha a szerződés kötésekor nem írtok papírra mindent, akkor a NECKERMANNÁL nem reklamálhat az ember, hogyha ilyen körülmények fogadják a nyaraláson! Mi többet nem próbálkozunk velük!

viki0092 Creative Commons License 2007.03.28 0 0 311

Sziasztok mi a véleményetek a Hotel Hawai/montevista szállóról Lloret de marban???

167 euro 10 napos autóbérlésre szerintetek nem nagyon kevés lehet benne átverés??? Akölcsönző neve:aurigacrowncarhire. Hallotatok már róla valamit???

köszi előre a válaszokat

Szetka Creative Commons License 2007.03.26 0 0 310

Úgy gondolom, hogy ha már kritikával illettem korábban a Neckermann ügyintézőit (2005-ös krétai nyaralásom során), most azt is érdemes közzé tenni, hogy tényleg nagyon pozitívan változott a hozzáállásuk!

 

Készségesek, kedvesek, segítőkészek. Ezt nagyon hiányoltam annak idején.

Már hajlandók voltak akár telefonon is lefoglalni az utat, e-mailben elfogadni a megrendelést, sőt az egyik ismerősömet még arra is figyelmeztették egy törökországi nyaralóprogrammal kapcsolatos érdeklődésére, hogy irtóztatosan lehetetlen időpontban megy és jön a repülő és a 2,5 éves gyereknek ez nem biztos, hogy megfelelő (hajnal  1.40-kor jön vissza a gép, ehhez képest 12.00-kor el kell hagyni a szállodát -- azért ezt aki kitalálta.....).

 

Szerintem ez a megfelelő hozzáállás, és a fair, ha ezt is leírom.

GYURMÓKA Creative Commons License 2007.03.05 0 0 309

Szia !

 

Semmi baj, van, hogy az ember eltájolja magát. De visszatérve az alapproblémához ,

a netes foglalásoknál  nagyon gyakran  "elfelejtkeznek" levonni a kedvezményeket ,

és így elég sok pénzt el lehet veszíteni. A katalógusból pedig fehéren-feketén kiszámolható a kedvezményes ár. Mindenkinek azt ajánlom, hogy számolja ki előre a részvételi díját, és ne hagyja magát átvágni, mert sok irodában  "elsiklanak"  a kata-lógusban jelzett különféle akciók fölött. 

 

 

Üdv

Gy

Előzmény: Szetka (308)
Szetka Creative Commons License 2007.03.05 0 0 308

Ezer bocs, Gyurmóka!!!!!

Igazad van!

Én kevertem meg saját magam, de mostmár végiggondoltam. (Mentségemre szolgáljon, hogy korábban az árlistában volt valami figyelmeztető szöveg, hogy a csomagár már bizonyos szolgáltatásokat magában foglal, ezért ha kivonjuk a kéthetesből az egyhetest, - mit tudom én már mivel - de nem egyezik meg. Ez maradt meg bennem, és lásd makacsul ragaszkodtam hozzá, anélkül, hogy vettem volna a fáradságot és el kezdek számolni!) Hét ilyenek vagyunk néha.

 

A netes foglalással kapcsolatban teljes az összhang közöttünk [persze mostmár az előző témában is  :) ], és ez nem csak Bulgáriára érvényes. Ismerősömnek főszezonban törökországi nyaralóprogramot kerestem, egyetlenegy szobafajtát adott ki, pedig van vagy 4 féle, és ez még biztos nem fogyott el, mert olyan drága.

 

Előzmény: GYURMÓKA (307)
GYURMÓKA Creative Commons License 2007.03.05 0 0 307

Szia !

 

Lehet, hogy nehéz a felfogásom, de a 2.hét  (14 nap -7 nap különbözete) szerin-tem nem tartalmaz sem transzfert, sem repülőjegyet. Nekem  a kedvezményes napokat mindíg igy számolták a lányok és nemcsak a Neckermannál.A kéthetes repülőjegy  pedig feltehetően a helyfoglalás miatt drágább az 1 hetesnél.( Ha 1 hét múlva nem jössz haza, a helyed üresen maradhat a visszaúton, mert nem biztos, hogy hazafelé is van kéthetes utas, aki előtted 1 héttel utazott ki .

 

A netes foglalás továbbra is tele van hibákkal. Pl Bulgáriába (Napospart) Debrecen-ből nem ajánl ki utazást, a katalógusban pedig van debreceni indulás is .

 

Üdv

 

Gy 

Előzmény: Szetka (305)
Szetka Creative Commons License 2007.03.05 0 0 306

Ja, és a két hetes repülőjegy ára is több valamivel, mint az egy hetesé.

 

Előzmény: Szetka (305)
Szetka Creative Commons License 2007.03.05 0 0 305

Hát ez így evidencia - lenne. De: az említett esetleges kedvezmény kizárólag a szállásárból van, az árlistában viszont a részvételi díj nemcsak a szállásdíjat, hanem a repülőjegy árát és a transzfert is tartalmazza. Miután nem tudod, hogy mennyi a csomagárból a repülőjegy ára, és mennyi a transzferdíj (ez különböző szállodáknál különböző összeget tehet ki, távolságtól függően), ezért nem tudhatod, hogy mi az az összeg (szállásdíj), amit el kell osszáll pl. héttel.

 

Azért kösz a jószándékot.

 

Előzmény: GYURMÓKA (304)
GYURMÓKA Creative Commons License 2007.03.01 0 0 304

Szia !

 

Ha  van 14 napos ár is,akkor nagyon könnyen ki lehet számolni a pl. 7=5 kedvez-ményt, tudomásom szerint az utazási irodák is igy számolják: a 14 napos részvéte-

li dijból kivonod a 7 naposat, és a kapott összeget elosztod 7 -tel. Ez az egy napra eső kedvezmény . Beszorzod 2-vel  , és az egy hetes részvételi dijból levonod .

Remélem, érthetően irtam le.

 

Üdv

Gy

Előzmény: Szetka (303)
Szetka Creative Commons License 2007.03.01 0 0 303

Szia Gyurmóka!

1, 2 hetes ár benne van, de sajnos nem olyan egyszerű, hogy csak a repülőjegy árát vonom le. Egyrészt nem biztos, hogy a csomagárban is a repülőjegyár van, ami a "csak repülőjegy" címszó alatt szerepel, másrészt állítólag a csomagárak már bizonyos szolgáltatásokat magukban foglnak (gondolom pl. transzfer), tehát nem egyértelmű, hogy az egészből mennyi a szállásár, és a kedvezmény csak erre vonatkozik (a "további hét" pedig egyértelműen csak a szállás díját tartalmazta). Így csak egy nagyon hozzávetőleges ár számolható ki.

De honlap most is borzasztó. Bulgáriát böngészem továbbra is, de vagy nem találja azt a szállodát, ami a prosiban benne van, van üzenetet küld, hogy "az indulási időpontok megváltoztak" és kb. 3 héttel későbbit hoz ki, mint amit kérek. Szóval katasztrófa. Legalább felvezetnék az új időpontokat, hamár ilyen hamar megváltoztak! Így szinte semmi értelme az egészé weboldalnak, mert csak arra nem jó, amire alkalmasnak kéne lennie.

Azt viszont hozzá kell tennem, hogy nagyon pozitív változás állt be munkatársakkal való ügyintézésben, kedvesek, készségesek. Korábban ezt hiányoltam.

 

Előzmény: GYURMÓKA (302)
GYURMÓKA Creative Commons License 2007.02.28 0 0 302

Szia !

 

Ez nekem ujdonság, hogy az árlistában nincs benne a további hét (vagy 7 napos ár,

illetve 14 napos ár). Igaz, hogy én csak a repülős katalógust szoktam böngészni, ott

viszont még a 2006/2007 téliben is volt 2 hetes árlista. Ha  a legujabb prosiban nincs  2 hetes ár ,úgy gondolom, hogy az egyhetesból le kell vonni a repülőjegy árát

és azt számolni a további hétnek.

 

 

Üdv

Gy

Előzmény: Szetka (301)
Szetka Creative Commons License 2007.02.28 0 0 301
A szállásfoglalási napokból adott kedvezményt hogyan számolod ki? Amíg korábban szerepelt az árlistában a "további hét" ára, addig lehetett tudni, maga a szállás 1 hétre mennyibe kerül, és a kedvezényes napokat (14=12, stb.) egyszerűen ki lehetett számolni, de ezt az oszlopot már kihagyták.
Előzmény: GYURMÓKA (299)
Ágica35 Creative Commons License 2007.02.27 0 0 300
Valóban aza probléma, hogy német nyelven a katalógus már decemberben megjelenik, január közepén a német katalógus nyomtatott változatát kézbe vehetjük, a magyar nyelvű legjobb esetben február végén jelenik meg. (addig nyugati szomszédaink
nyugodtan foglalhatnak!)
Mi már tavaly , amikor hazajöttünk a nyaralásból, eldöntöttük a következő évi uticélt.
Decemberben megjelent a neten a német nyelvű ajánlat ( nem Neckermann),
tiszta örület, de december 18-án foglalnunk kellett, mert már alig volt hely.
Január 8-án szerettek volna barátnőmék csatlakozni, de már nem tudtak,
mert nem volt hely.
Másik ismerőseim is január végén már csak drágább szobát tudtak foglalni.

Ha mi megvártuk volna a katalógus megjelenését, tuti lemaradtunk volna.
Hihetetlen, de az utazási irodában már decemberben lehetett foglalni.
Előzmény: GYURMÓKA (296)
GYURMÓKA Creative Commons License 2007.02.27 0 0 299

Szia !

 

Való igaz, hogy a netes foglalási rendszerük telis-tele van hibákkal, én épp ezért vagyok a katalógusból történő foglalás hive. Kiválasztom az utat, kiszámolom az árát, levonom a kedvezményeket , és felkeresem kedvenc utazási irodámat, ahol közlöm: ettől az összegtől egy forinttal sem vagyok hajlandó többet fizetni. A lányok

kézségesen befoglalják az utat a számitógépen és ne lepődj meg: szinte soha  nem

stimmel az összeg az általam kiszámolttal -érdekes módon mindig több. (Ez egyéb-ként nemcsak a Neckermann rendszernél volt igy). Elkezdődik a telefonálgatás a központba  és a végén kiderül: valamit rosszul vittek fel a rendszerbe, és az általam kiszámolt összeg a jó. Ezért is ajánlom ezt a módszert mindenkinek, mert igy meg-spórolhatod , ami jogosan jár neked. Valószinű, sok internetes foglaló észre sem veszi az ilyesmit.

 

 

Üdv

 

Gy

Előzmény: Szetka (298)
Szetka Creative Commons License 2007.02.27 0 0 298

Hát ez az!

Egyébként irodától, emailben kaptam a választ, hogy már nincs hely, ezért ez biztos. Csak az a baj, hogy mégsem kérdezhetem meg nyolcszor, hogy ez vagy az éppen van-e, és ráadásul nem minden kedvezményt lehet a katalógusból kiszámolni. (Kétszer még esetleg készségesen válaszol, harmadjára már meg sem próbálom.)Viszont mire felteszik a netre, már negyede sem igaz, főleg, ha rosszul is működik.

Azért - szerintem - ezek nem lennének ilyen bonyolult dolgok, ha mindenki szakszerűen végezné a munkáját.

Előzmény: GYURMÓKA (296)
Szetka Creative Commons License 2007.02.27 0 0 297

Köszi!

Ez elfogadható magyarázat, de nagyon nem vigasztal. :(

De, ha így van, akkor legalább az "összeesküvés"-elmélet ugrott, az is valami!

Előzmény: Gorcsev Iván8 (295)
GYURMÓKA Creative Commons License 2007.02.27 0 0 296

Szia !

 

Nálunk Debrecenben még az  utazási irodák sem kapták meg a katalógust,(ma dél-ben kérdeztem)  nemhogy az utasok. Egyébként a honlapjukon teljes össze-visszaság van, már több helyen olvastam, hogy a neten rosszul  számolják a részvételi dijakat stb. Lehetséges,hogy az  utak nem is fogytak el, csak nincsenek még benne a rendszerben.Nem hiszem, hogy ennyi idő alatt eladták volna.  Úgy hallottam, múlt pénteken volt a katalógus-bemutatójuk az utazási irodák részére, azóta persze már feltehették volna a netre az ajánlataikat. Én mindenesetre megvá-rom a prosit, mert a netes foglalásban cseppet  sem bízom.

 

 

Üdv

Gy

Előzmény: Szetka (294)
Gorcsev Iván8 Creative Commons License 2007.02.27 0 0 295
A probléma valószínűleg abból keletkezik, hogy minket a német és az osztrák nyaralókkal egy központ kezel, viszont ők sokkal hamarabb megkapják a katalógust és le tudják maguknak foglalni a jó helyeket....
Előzmény: Szetka (294)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!