Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Krisztián Krivács Creative Commons License 2021.02.05 0 0 14381

Üdv mindenkinek.voltam citroenéknél diagon, és azt mondták gyujtás kondenzátort kell beépíteni, valakinek erröl valami okosság, hogy mit és hova? C3 1.4 benzinn 2002

Előzmény: Krisztián Krivács (14377)
F.antee Creative Commons License 2021.01.17 0 0 14380

Sziasztok!

Nemrég vettünk egy c3 1.1 kisautót. A minap várakoznom kellett, s az autóban ücsörögtem a rádiót hallgattam (nem gyári). S a rádió időnként kikapcsol, majd vissza...közben a műszerfal mögül, érdekes zaj, mintha egy motor hajtana valamit, surrogó hang hallatszik pár másodpercig. Ez normális???
Még egy észrevétel: Ha a kocsi áll hoszabb ideig , akkor a távkapcsoló nem nyitja. Viszont ha kulcssal a kinyitom, akkor utána kb 10 percig a távkapcsoló is nyitja zárja, de csak kb 10 percig! ...esetleg van összefüggés a titokzatos hang és a jelenség között???

FeZ_ Creative Commons License 2021.01.11 0 0 14379

Legelső körben egy diag kellene neki, de a jelenségek alapján komolyan esélyes, hogy a kormánykapcsoló egység sz@r. Amiatt villoghat, kapcsolhat le fel a lámpa, stb. és a légzsák is jelezhet. (A kormányrásegítés szerintem más tészta lesz, de tévedhetek is. Talán a diag mutatna valamit.)

Gyárilag csak komplett egység kapható, de kici kínaiak gyártanak hozzá kart is külön, de amúgy vannak akik javítják ezeket a kapcsolóegységeket. (com2000 néven futnak a kapcsolók)

 

 

Előzmény: Ákos 1212 (14378)
Ákos 1212 Creative Commons License 2021.01.11 0 0 14378

Sziasztok!

Tudna valaki segíteni nekem azhal, hogy mi lehet a gondunk? 

Augusztusban vásároltunk egy 2002-es C3-as 1.4 HDI-t. 

Kijött olyan gond, hogy menet közben kigyullad a légzsák lámpa aztán el is múlik, az olajszint elkezd sípolni, a szervó megszűnik de van, hogy csak az egyik irányba. Ergo balra kanyarod a kormányt akkor oké de jobbra már nincs szervó. 

Pluszban ha leállítod a kocsit és lekapcsolod az izzokat azok nem kapcsolnak le és az autó se jelez vissza, jogy ninca lekapcsolva az izzó. Ha kulcs nélkül a bajuszkapcsolón felkapcsolod az izzókat, majd le akkor le kapcsol rendesen. 

Lehet, hogy a nagy hideg zavart be az autónak? Csak nem kéne, hogy minusz 5 fok így hazavágja....

Krisztián Krivács Creative Commons License 2020.12.09 0 0 14377

Elvileg a bontott alkatrész rendesen működött. Most a jelenség inkább dadogós gázadásnál, alapjárstingadozás is megvan, a régi fojtószeleppel is ezt csinalta. Az érzet olyan mintha gyujtáskimaradás lenne, gázadásnál nem fulladós hanem hebegős. Fals levegőt nem találtam, ez volt még a tipp, vagy mondták szelephézagot kellene megnézni. Kipufogónál is hallatszik alapjáraton kis puffogás.

Zotyusz73 Creative Commons License 2020.12.08 0 0 14376

Köszi. Leszedtem, de tényleg kevés jött le. Akkor úgy tűnik, marad a szerelő

FeZ_ Creative Commons License 2020.12.08 0 1 14375

Nem mindig van csap, különösen, ha esetleg már nem is a gyári a hűtő. Az alsó csövet szoktuk ilyenkor levenni, de ez közel sem elég a teljes rendszer leürítéséhez. Némelyik blokkon van hátul leeresztőcsavar, de főleg emelőről hozzáférhető.

Előzmény: Zotyusz73 (14374)
Zotyusz73 Creative Commons License 2020.12.08 0 0 14374

Sziasztok! 2004-es c3-nál megmondanátok hol találom a hűtővíz leeresztő csapot. Gondolom a hűtőn alul. De akárhogy nézem nem leltem 😏 köszönöm

FeZ_ Creative Commons License 2020.12.07 0 0 14373

Nos, a diagnosztika nem  merül ki hibakód kiolvasásban, paramétereket sem árt ilyenkor átnézni, hátha elkapható a probléma okozója. Persze ezzel sem mindig lehetséges, de kihagyni nem érdemes.

Bonyolítani tudja a dolgot az is, hogy milyen alkatrészt tettél bele ? Talán a biztosan működő bontott egyedül a tuti, bár átszerelésnél ott is történhet ez-az, de nem egy új alkatrésszel sz..m be már, így az sem mindig ad 100%-os biztonságot. Azért írtam, hogy méregetni is kellhet. Akár oszcilloszkóppal is, ami azért nem mindenkinek van és nem mindenki tudja mit kezdjen vele.

 

Előzmény: Krisztián Krivács (14372)
Krisztián Krivács Creative Commons License 2020.12.07 0 0 14372

Voltam diagon, tulsokminden nem derült ki hibakód nincs , gyujtáskimaradás nincs, a hátsó lambdaszondánál valami nem kerek, zárt és szakadt áramkört irt felvàlva. Fojtószelepet cseréltem, nincs változás.

FeZ_ Creative Commons License 2020.12.07 0 0 14371

Ezt így nem lehet sajnos, el kell vinni diagra, lehet, hogy méregetni is kell, stb.

1001 oka lehet, a gyújtástól kezdve a lambda-szondán keresztül a befecskendezés egyéb alkatrészeiig. 

Előzmény: Krisztián Krivács (14370)
Krisztián Krivács Creative Commons License 2020.12.06 0 0 14370

Üdvözlet. Alapjárat ingadozási problémára keresnék megoldást mi lehet a gond Alany: citroen c3 1.4 benzin. Fojtószelepet már cseréltem. Valakinek tapasztalat?

FeZ_ Creative Commons License 2020.11.18 0 0 14369

"Hűtőventillátor nem kapcsol be, akkor sem ha klímát használjuk. 

Erre tud valaki írni valami okosat vagy hasonló tapasztalatot? "

 

Lehet kábel hiba vagy "csak" simán a ventilátor behalt. Lehet a ventilátor vezérlő elektronika hiba is, ha van olyan benne. Egy csomó oka lehet. (remélhetőleg a biztosítékokat azért végignézted, a motortérben a BSM aljában levő óriás biztosítékokat is)

Első körben diaggal meg kellene próbálni bekapcsolni a ventilátort ill. megnézni, hogy nincs-e beírva hibának a motor hűtés. Azután lehet továbblépni.

 

Előzmény: blendi83 (14367)
DJSchwartz Creative Commons License 2020.11.18 0 0 14368

Sziasztok,

 

2003-as C3-as elektronikus kormányszervó javítására keresek szakműhelyt. Tudtok valakit ajánlani?

 

Köszi.

 

DJ

blendi83 Creative Commons License 2020.11.01 0 0 14367

Sziasztok! 

Mi, 2 éve - 60e km óta rohangálunk egy C3 1.6 16V Exlusive-el.

Első évben feltűnt, hogy a hűtővíz lassan melegszik télen. Egy termosztát csere egyből más viselkedést eredményezett. 

Nemrég a folytoszelepház problémázot, azaz az elektronikus gáz-pillangószelep. Ebből csakis BOSCH-t szabad rendel!

Na de most! 

A motorja elkezdett megint a városi araszolgatásban néha túlmelegedni. Hűtőventillátor nem kapcsol be, akkor sem ha klímát használjuk. 

Erre tud valaki írni valami okosat vagy hasonló tapasztalatot? 

Mendez75 Creative Commons License 2020.10.13 0 0 14366

Sziasztok!

2011 évjáratú Citroen C3 1.4 VTI vásárlásán gondolkozom. Kíváncsi lennék ilyen típussal rendelkezők véleményére. Mennyire megbízható ez a motor, illetve milyen jellegű problémái vannak? Előre is köszönöm a választ.

 

steve2464 Creative Commons License 2020.10.12 0 0 14365

Köszönöm! Megoldódott!

FeZ_ Creative Commons License 2020.10.06 0 0 14364

Az alvázszám utolsó 8 karakterének ismeretében meg lehetne mondani.

Előzmény: steve2464 (14363)
steve2464 Creative Commons License 2020.10.06 0 0 14363

Sziasztok! Citroen C3 1.2 Puretech Origins 2020-as autóhoz vennék új acélfelniket,de nem tudom a felni paramétereit. A nyári gumik méretei:205/55 R16 Ha valaki tud,kérem segítsen. Köszönöm.

önindítópersely Creative Commons License 2020.09.28 0 0 14362

Sziasztok!

Jóemberek! Van valakinek plüriel hátsó ablakemelő javításhoz valami anyag? Ki van szerelve már, ki van cserélve a műanyag, amibe a bovdent be kell akasztani. Vannak uj csúszókák, bovdenek, kerék a motorba, de a bovden hosszakkal nem bírok. Van valami trükk, de nemmtudom, mert szetszedesnél nem volt lehetőség megnézni, mert szét volt esve. 

Köszi a segítséget, Havasi R

hugoneni Creative Commons License 2020.09.28 0 0 14361

Szevasztok!

2004-es.1,4 es benzines autó.

Szombat reggel feleségem zuhogó esőben ment vele dolgozni.

Menet közben az első ablaktörlő lapátok középen megálltak!

Nézem a biztit 30A szakadt.Csere, próba csett!

Leszedtem a burkolatokat,hogy hozzá férjek az ablaktörlő motorhoz.

Csatlakozó lehúzva,új biztosíték,kapcsolás,csett!

A vezetékeket átnézve nem láttunk hibát pedig valahol hatalmas zárlat lehet!

Mit tudnátok javasolni?

Előre is köszönöm!

 

Gábor Mihály Creative Commons License 2020.09.18 0 0 14360

Sziasztok!

 

C3 1,4 2004-es . Indításkor gond nélkül indul. Pár száz méter után fogyasztása megugrik, 10 felettit jelez, elkezd rángatni, gázadásra nem reagál, leáll. Azonnal újraindítható. Ezt eljátsza párszor, majd beáll a fogyasztás és simán megy. Lassításkor, sebváltás után gyakran újra ugyanez. Hibajel lamdaszondát jelez, már cserélve. Hasonló problémát orvosolt már valaki?

Márton László 1977 Creative Commons License 2020.09.16 0 0 14359

Sziasztok nemrég lettem tulajdonosa egy C3 2007 vtr nek (1.6 benzin) Elektromosan behajló külső tükreim vannak, ezt ki tudom valahogy kapcsolni? A tempómat nem igazán szeret működni, de a sebebesség határoló, igen.  A tempómatót életre lehet valahogy kelteni? Illetve merre érdemes elindulni a hibával? És végül az index bajuszkapcsoló végén mi az a nyomógomb, mire szolgál? 

b.lackó Creative Commons License 2020.08.17 0 0 14358

Szia, nézd meg nem e levegősödik le. Lehet egy egyszerű" falsot szív néha" eset is. Gyorscsatlakozós üzemanyagcsövek elöregedhettek esetleg. Nekem is leállt párszor egyszerre több hiba jelzéssel, de levegős lett és csak ennyi volt a baj 

Előzmény: Trixic3 (14357)
Trixic3 Creative Commons License 2020.08.17 0 0 14357

Segítséget szeretnék kérni. C3 1.4 hdi 2003 porlasztó csúcs csere után - is :Váratlanul leáll,motorkód hibát ad be, nem indul újra csak akusaru levétel után. Hibakód :P1198 jelentése :”Valahol el megy az üzemanyag nyomás“.

Valakinek ötlete merre induljunk. felek vele hosszabb útra elindulni...

FeZ_ Creative Commons License 2020.08.12 0 0 14356

Diag' kellene neki. Az első tippem, hogy a kuplungvezérlő szervó motor vacakol.

Előzmény: mzm (14355)
mzm Creative Commons License 2020.08.12 0 0 14355

Kérlek Titeket, segítsetek.

Most vettünk egy 2003-as évjáratú SensoDrive C3-ast.

A múltkor a budai Fő utcában a nagy melegben, dugóban, egyszer csak elkezdett csipogni, a kijelzőn megjelent egy hópihe, és kész, se előre, se hátra. A motor pörgött, csak a váltó nem tett semmit.

Félretoltuk, egy kis várakozás után beindult, tudtunk vele menni. 

Azóta többször is csipogott, megjelent egy hópihe - szerencsére újból nem állt le... de akkor is idegesít, mi a fene lehet ez, és mit kell ilyenkor tenni.

 

Köszi a segítséget.

Egyebként klassz a járgány, nagyon tetszik...

b.lackó Creative Commons License 2020.07.03 0 0 14354

Sziasztok!

 

érdeklődöm,tudja-e valaki az üzemanyagrendszer hibátlankori nyomásértékét?1,4 Hdi 25000 kPa környékén mozog az érték alapjáraton,nagyobb gázon felmegy 36-40000 kPa-ig.

Levegős lett a rendszer,cserélgettem sorra a kemény műanyagcsöveket  gumicsőre,de néha továbbra is levegős lesz és akkor hibakódok:vezérlés jeladó főtengely jeladó,bemeneti feszültség meg üzemanyagnyomás és még néhány feszültséges bajok.Nekiálltam a testkábeleket leforrasztgatni. Nem Lexiával,hanem occsó elm327-el diagnosztizálom.

Persze,ha van ötlet a hibára,szívsen fogadom.

immortal100 Creative Commons License 2020.06.14 0 0 14353

Üdv Mindenkinek! Az előző hozzászólásomban hátsó lámpa izzó foglalatot keresek C3-hoz,most a meglévő hiba megoldására kérnék segítséget (hátha nem kell foglalatot cserélnem).

 

Egy héttel ezelőtt nem működött a jobb hátsó irányjelzőm.Lámpatest leszed,izzó csere, működik,visszacsavarozom, nem működik. Még egyszer próbálkoztam új izzóval, sikertelenül.Harmadszor is lecsavaroztam,csatlakozó kapott némi kontakt sprayt,továbbra sem működik.A foglalat csatlakozót oldalirányba többször kissé megmozgatva végre működik.Visszacsavarozom a lámpatestet,megint nem működik.Megjegyzem hátsó világítás,féklámpa hibátlanul működik.

 

A segítő ötleteket előre is köszönöm.

 

 

immortal100 Creative Commons License 2020.06.13 0 0 14352

Üdv Mindenkinek!  2009-es gyártású C3-hoz keresek jó állapotú,használható, hátsó lámpa foglalatot. ( csak foglalatot)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!