Üdv mindenkinek.voltam citroenéknél diagon, és azt mondták gyujtás kondenzátort kell beépíteni, valakinek erröl valami okosság, hogy mit és hova? C3 1.4 benzinn 2002
Nemrég vettünk egy c3 1.1 kisautót. A minap várakoznom kellett, s az autóban ücsörögtem a rádiót hallgattam (nem gyári). S a rádió időnként kikapcsol, majd vissza...közben a műszerfal mögül, érdekes zaj, mintha egy motor hajtana valamit, surrogó hang hallatszik pár másodpercig. Ez normális??? Még egy észrevétel: Ha a kocsi áll hoszabb ideig , akkor a távkapcsoló nem nyitja. Viszont ha kulcssal a kinyitom, akkor utána kb 10 percig a távkapcsoló is nyitja zárja, de csak kb 10 percig! ...esetleg van összefüggés a titokzatos hang és a jelenség között???
Legelső körben egy diag kellene neki, de a jelenségek alapján komolyan esélyes, hogy a kormánykapcsoló egység sz@r. Amiatt villoghat, kapcsolhat le fel a lámpa, stb. és a légzsák is jelezhet. (A kormányrásegítés szerintem más tészta lesz, de tévedhetek is. Talán a diag mutatna valamit.)
Gyárilag csak komplett egység kapható, de kici kínaiak gyártanak hozzá kart is külön, de amúgy vannak akik javítják ezeket a kapcsolóegységeket. (com2000 néven futnak a kapcsolók)
Tudna valaki segíteni nekem azhal, hogy mi lehet a gondunk?
Augusztusban vásároltunk egy 2002-es C3-as 1.4 HDI-t.
Kijött olyan gond, hogy menet közben kigyullad a légzsák lámpa aztán el is múlik, az olajszint elkezd sípolni, a szervó megszűnik de van, hogy csak az egyik irányba. Ergo balra kanyarod a kormányt akkor oké de jobbra már nincs szervó.
Pluszban ha leállítod a kocsit és lekapcsolod az izzokat azok nem kapcsolnak le és az autó se jelez vissza, jogy ninca lekapcsolva az izzó. Ha kulcs nélkül a bajuszkapcsolón felkapcsolod az izzókat, majd le akkor le kapcsol rendesen.
Lehet, hogy a nagy hideg zavart be az autónak? Csak nem kéne, hogy minusz 5 fok így hazavágja....
Elvileg a bontott alkatrész rendesen működött. Most a jelenség inkább dadogós gázadásnál, alapjárstingadozás is megvan, a régi fojtószeleppel is ezt csinalta. Az érzet olyan mintha gyujtáskimaradás lenne, gázadásnál nem fulladós hanem hebegős. Fals levegőt nem találtam, ez volt még a tipp, vagy mondták szelephézagot kellene megnézni. Kipufogónál is hallatszik alapjáraton kis puffogás.
Nem mindig van csap, különösen, ha esetleg már nem is a gyári a hűtő. Az alsó csövet szoktuk ilyenkor levenni, de ez közel sem elég a teljes rendszer leürítéséhez. Némelyik blokkon van hátul leeresztőcsavar, de főleg emelőről hozzáférhető.
Nos, a diagnosztika nem merül ki hibakód kiolvasásban, paramétereket sem árt ilyenkor átnézni, hátha elkapható a probléma okozója. Persze ezzel sem mindig lehetséges, de kihagyni nem érdemes.
Bonyolítani tudja a dolgot az is, hogy milyen alkatrészt tettél bele ? Talán a biztosan működő bontott egyedül a tuti, bár átszerelésnél ott is történhet ez-az, de nem egy új alkatrésszel sz..m be már, így az sem mindig ad 100%-os biztonságot. Azért írtam, hogy méregetni is kellhet. Akár oszcilloszkóppal is, ami azért nem mindenkinek van és nem mindenki tudja mit kezdjen vele.
Voltam diagon, tulsokminden nem derült ki hibakód nincs , gyujtáskimaradás nincs, a hátsó lambdaszondánál valami nem kerek, zárt és szakadt áramkört irt felvàlva. Fojtószelepet cseréltem, nincs változás.
Üdvözlet. Alapjárat ingadozási problémára keresnék megoldást mi lehet a gond Alany: citroen c3 1.4 benzin. Fojtószelepet már cseréltem. Valakinek tapasztalat?
"Hűtőventillátor nem kapcsol be, akkor sem ha klímát használjuk.
Erre tud valaki írni valami okosat vagy hasonló tapasztalatot? "
Lehet kábel hiba vagy "csak" simán a ventilátor behalt. Lehet a ventilátor vezérlő elektronika hiba is, ha van olyan benne. Egy csomó oka lehet. (remélhetőleg a biztosítékokat azért végignézted, a motortérben a BSM aljában levő óriás biztosítékokat is)
Első körben diaggal meg kellene próbálni bekapcsolni a ventilátort ill. megnézni, hogy nincs-e beírva hibának a motor hűtés. Azután lehet továbblépni.
2011 évjáratú Citroen C3 1.4 VTI vásárlásán gondolkozom. Kíváncsi lennék ilyen típussal rendelkezők véleményére. Mennyire megbízható ez a motor, illetve milyen jellegű problémái vannak? Előre is köszönöm a választ.
Sziasztok! Citroen C3 1.2 Puretech Origins 2020-as autóhoz vennék új acélfelniket,de nem tudom a felni paramétereit. A nyári gumik méretei:205/55 R16 Ha valaki tud,kérem segítsen. Köszönöm.
Jóemberek! Van valakinek plüriel hátsó ablakemelő javításhoz valami anyag? Ki van szerelve már, ki van cserélve a műanyag, amibe a bovdent be kell akasztani. Vannak uj csúszókák, bovdenek, kerék a motorba, de a bovden hosszakkal nem bírok. Van valami trükk, de nemmtudom, mert szetszedesnél nem volt lehetőség megnézni, mert szét volt esve.
C3 1,4 2004-es . Indításkor gond nélkül indul. Pár száz méter után fogyasztása megugrik, 10 felettit jelez, elkezd rángatni, gázadásra nem reagál, leáll. Azonnal újraindítható. Ezt eljátsza párszor, majd beáll a fogyasztás és simán megy. Lassításkor, sebváltás után gyakran újra ugyanez. Hibajel lamdaszondát jelez, már cserélve. Hasonló problémát orvosolt már valaki?
Sziasztok nemrég lettem tulajdonosa egy C3 2007 vtr nek (1.6 benzin) Elektromosan behajló külső tükreim vannak, ezt ki tudom valahogy kapcsolni? A tempómat nem igazán szeret működni, de a sebebesség határoló, igen. A tempómatót életre lehet valahogy kelteni? Illetve merre érdemes elindulni a hibával? És végül az index bajuszkapcsoló végén mi az a nyomógomb, mire szolgál?
Szia, nézd meg nem e levegősödik le. Lehet egy egyszerű" falsot szív néha" eset is. Gyorscsatlakozós üzemanyagcsövek elöregedhettek esetleg. Nekem is leállt párszor egyszerre több hiba jelzéssel, de levegős lett és csak ennyi volt a baj
Segítséget szeretnék kérni. C3 1.4 hdi 2003 porlasztó csúcs csere után - is :Váratlanul leáll,motorkód hibát ad be, nem indul újra csak akusaru levétel után. Hibakód :P1198 jelentése :”Valahol el megy az üzemanyag nyomás“.
Valakinek ötlete merre induljunk. felek vele hosszabb útra elindulni...
Most vettünk egy 2003-as évjáratú SensoDrive C3-ast.
A múltkor a budai Fő utcában a nagy melegben, dugóban, egyszer csak elkezdett csipogni, a kijelzőn megjelent egy hópihe, és kész, se előre, se hátra. A motor pörgött, csak a váltó nem tett semmit.
Félretoltuk, egy kis várakozás után beindult, tudtunk vele menni.
Azóta többször is csipogott, megjelent egy hópihe - szerencsére újból nem állt le... de akkor is idegesít, mi a fene lehet ez, és mit kell ilyenkor tenni.
érdeklődöm,tudja-e valaki az üzemanyagrendszer hibátlankori nyomásértékét?1,4 Hdi 25000 kPa környékén mozog az érték alapjáraton,nagyobb gázon felmegy 36-40000 kPa-ig.
Levegős lett a rendszer,cserélgettem sorra a kemény műanyagcsöveket gumicsőre,de néha továbbra is levegős lesz és akkor hibakódok:vezérlés jeladó főtengely jeladó,bemeneti feszültség meg üzemanyagnyomás és még néhány feszültséges bajok.Nekiálltam a testkábeleket leforrasztgatni. Nem Lexiával,hanem occsó elm327-el diagnosztizálom.
Üdv Mindenkinek! Az előző hozzászólásomban hátsó lámpa izzó foglalatot keresek C3-hoz,most a meglévő hiba megoldására kérnék segítséget (hátha nem kell foglalatot cserélnem).
Egy héttel ezelőtt nem működött a jobb hátsó irányjelzőm.Lámpatest leszed,izzó csere, működik,visszacsavarozom, nem működik. Még egyszer próbálkoztam új izzóval, sikertelenül.Harmadszor is lecsavaroztam,csatlakozó kapott némi kontakt sprayt,továbbra sem működik.A foglalat csatlakozót oldalirányba többször kissé megmozgatva végre működik.Visszacsavarozom a lámpatestet,megint nem működik.Megjegyzem hátsó világítás,féklámpa hibátlanul működik.