Amelyik bontoban nincs opel kuplung tarcsa, oda nem szabad tobbet menni :)
Sokat segitene, hogy milyen a valto... F13, f16... Esetleg epitet f20... Vagy isuzu dizel valtoja? :) ez olyan nem indul az autom. Mi a baja? Kerdes...
Sziasztok.Lenne egy probléma.1.7 cdti g astra. Ma megállt menet közben az autó.Hiba oka kevés volt benne a víz.Fel lett töltve de nem akar beindulni.Esetleg valakinek valami ötlete.Előre is köszi!
Ezzel az a baj, hogy nekem is volt ilyen egyszer, de megjavult 30 km alatt, így nem tudtam diagnosztizálni a hibát. Nekem hosszabb állás után volt ilyen, és nagyon visított is a turbó. Sajnos nem tudom, mire gondoljak, mert elvileg ha nem húz meg a wastegate szelep rudazata, akkor is kell hibakódot dobnia. Bár egyszer, rossz légtömegmérővel volt olyanom, hogy semmi hibakód, de a turbó nem ment, de nem is sivított. Diagnosztikával meg kéne nézni az élő adatok között, hogy helyes-e a légtömegmérő jele. Vagy egy cseredarabbal kipróbálni.
Vettem egy Opel Astra F váltót, kerti géphez használnám áttételnek. Valamilyen kuplungtárcsát kellene szereznem hozzá amire rá tudok csavarozni egy ékszíjtárcsát.
Lenne egy kérdésem: a nyelestengely ricnije melyik tipusokkal egyezik meg? Csak hogy mit keressek a bontókban ha nem találok Opel kuplungtárcsát.
Sziasztok. Van egy kis problémám. Az opel zafira y20 dti is 2001-esen egyiknapról a másikra el ment a turbó nyomásom nem tudom, mi lehet az oka, ha valakinek volt már ilyen gondja, akkor segítsen, köszi
Sziasztok. Van egy kis problémám. Az opel astrám ( z17dtr ) , olyat produkál , hogy induláskor, és erőltetéskor ékszíj csikorgást hallok. Mitől lehet ez. Ékszíj csere megvolt.
Van egy 2010 es Corsa 1.3 cdti, /75000 km/ az EGR szelep tisztítva lett, hiba kód nincs, mégis meleg motornál motorfék, vagy üresjárat után füstöl kékes-szürke füsttel, de nem mindig.
Gázadáskor, álló helyzetben nincs sem fekete, sem kék füst, mi a teendő?
De érdemes megnézni a vákuumcsatlakozókat, csöveket, mert még az is tud ilyet. Főleg, ha indítás után. Légtömegmérő csak nagyobb sebességnél szokott ilyet okozni.
De azért újabb hibakód olvasás segíthet, mert lehet, hogy vmi más jött elő.
Köszi a tippet.Légtömeg mérő volt a szar.Kicseréltem , ki is lett ütve a hibakód.Egészen a mai napig jó is volt... Ma megálltam tankolni ..Beindíton aztán megint világìt.Esetleg rossz minőségü a gázolaj ?
Első körben én semmit. Szívósort és MAP szenzort (töltőnyomás érzékelő) megtakarítanám az EGR által visszavezetett koromtól. Ha utána is fent áll, még akkor is lehet vákuum rendszerbeli gond. Ha járó motornál lehúzod a wastegate szelepről a vákuumcsövet, és nem mozdul kb 3-4 cm-t a rudazat, akkor vákuum. Végső esetben MAP csere, de az nem olcsó cucc. Az olcsó utángyártott nekem meg pár hetet bírt.
Van egy 1.7 cdti g Astra-m 80 Le.Elkezdett világítani a check lámpa.Nagyon ritkán nem világít menet közben.A hiba jelenség : Néha van turbó nyomás néha nincs de van egy köztes állapot is .Hibakód kiolvasás megtörtént : töltö levegő nyomás érzékelő hiba.Esetleg valakinek valami ötlete hogy mit kell kicserélni.? Válaszokat előre is köszönöm.
Sziasztok! X17dtl motort keresek. Akàr egyben, indithatoan, akàr bontva. A bloktest lenne a lényeg. Komresszio hiány se gond, csak ne legyen elrepedve a gát..
hát ehhez lenne hozzáfűzni valóm amíg az isuzu motorhoz nem nyúlok hozzá max a szelepeket korongozom addig a német motornál fog vezérműtengelyt himbákkal cserélni mivel típus hiba hogy eszi a tengelyt.azt hogy 500 ezret elmegy..ezt külön megnézném.volt szerencsém a szervizbe jó párat látni.egy hányadék a német motor.nem hiába hogy az Osztrákok csak isuzu motorral vették német motorból nem kértek.
Szia az előtöltést nézzétek meg mert ha nagyon sok akkor is ezt produkálja.és a tank szellőzőt is nézd meg ha mész vele hosszabb ideig és megállsz vedd le ha szisszen akkor vákumot szív az is tud ilyet okozni.vagy a gázolajat visszaereszti bár akkor fehéres szokott lenni a füst
Szia.olvasom a problémádat.sajnos ez nagy valószínűleg hengerfej lesz.én úgy szoktam megnézni hogy az izzítógyertyán keresztül egy szerszámmal levegőt nyomok be természetesen hengerenként úgy tekerem hogy a szelep ott zárva legyen és látom mikor jelenik meg a nyomás.én dieselezem 25 éve főként opel és isuzu motorokat nagyon jó motor.
2006-os V6 CDTI (Z30DT) Signummal kapcsolatban szeretnék kérdezni. Mennyire megbízhatóak? Mennyit bírnak? Meg szabad venni ezt a motort 300.000 km-el? Vagy inkább hanyagoljam?
Olyan problémában kérném a segítséget, hogy Opel Zafira X20DTL, gyorsításkor nincs semmi probléma, ha tartok egy egyenletes tempót kigyullad a check lámpa és eltűnik az erő, ha tovább gyorsítok kialszik és visszatér az erő, illetve, ha elérem autópálya tempónál a 3000-es fordulatot ismét megjelenik a probléma. Kiolvastuk a hibát (p400) elvileg EGR hiba, de ez eddig is ki volt kötve. Találkozott már valaki ilyen gonddal?
A negatív test kábelt néz meg a váltó és a kaszni közt van egy réz fonat( lapos) ha ez nem épp nem tudja indításkor leadni azt uszkve 3-400 A pillanatnyi áramot ami át akar rajta menni. a fekete füst meg gondolom megszívja magát a próbálkozáskor, de az meg az adagoló problémája lehet. Ha rájössz azért írd meg mert kíváncsi vagyok rá, hogy mi lehet a bibi.