Szükségem lenne egy jobb oldali ködlámpára 2003-ban gyártott 607-eshez. Nincs valakinek elfekvőben, vagy bontásra ítélt járműben? Esetleg csomagküldést is vállaló bontó elérhetősége is érdekel.
Üdv! 2.2 HDI, 2002-es. A SWIRL-szelephez tartozó faudi fej letört a rúdról sajnos. Amennyire tudom, ez nem annyira ritka jelenség. Lehet ezt pótolni, javítani? Köszi, Attila
Köszönöm a javaslatot, és azt is amit raider írt. Tehát az lehet a helyzet, valamilyen elektromos probléma miatt az autó azt "gondolja" hogy leállították, és elveszi az üzemanyagot. Csak azt nem tudom mi dönti el, hogy 10 perc múlva, vagy egy óra múlva hajlandó újra indulni. Úgy tűnik tényleg marad az aprólékos paraméterezés, mert a hibatárolóban soha nem lelhető fel semmilyen hasznosítható adat.
Gyújtáskapcsolót átöblíteném egy flakon jobb minőségű kontaktsprével (akksisaruk lekötése után), és hagynám fél órát száradni. Továbbá végignézném az összes biztosítékot a motortérben és az utastérben, a késes biztosítékok szoktak néha vicces dolgokat produkálni, amikor elöregszenek és "beoxidálódnak".
Én még nem találkoztam konkrétan ilyen hibával, de általánosan közelíteném meg a problémát, egyelőre csak elvi szinten.
Az ESP/ABS hiba meg szokott jelenni motorhiba esetén. Magyarán ezt a hibát automatán beteszi, igazi ESP/ABS hiba nélkül is. Ezt jelzi a motor nem indulása is, azaz azt, hogy a fő probléma azzal lehet, nem feltétlenül az ESP/ABS-el.
Én a motorleállással foglalkoznék, szerintem az a fő probléma. Ha hibakód kiolvasás nem segít (mert előfordul néha ilyen anomália is), akkor élőadatokat kellene nézni (paraméter mérés), előbb-utóbb csak el lehet kapni a hiba okozóját.
Eléggé haldoklik a topic, de hátha tud valaki segíteni. Nem tudom betg benéz-e még ide néha, ő biztosan tudná a tutit!
Szóval, egy ideje kínlódok egy hibaüzenettel, és a hozzá kapcsolódó problémával és évek óta nem találok rá megoldást. Menet közben minden előjel nélkül "ESP ASR system faulty" hibaüzenet érkezik, a motor pedig azonnal leáll. Halál jó buli a belváros közepén forgalomban, úgy hogy a motor indíthatatlan. Hosszú ideje idegesít ezzel a jármű, de nem igazán foglalkoztam vele, évente egyszer ha előjött, az ingerküszöbömet még nem borította fel. Mostanában viszont rövid idő alatt többször is "megtréfált", kezdem unni. Korábban, mikor leállt, mindig lekötöttem az akksit (akksikat) gondoltam "újraindítom" az elektromos rendszert, és ezt követően a motor újra indult. Most viszont már csak akkor hajlandó újra beindulni, ha ő akarja. Van hogy 15 perc, van hogy egy óra, de mindenképpen várni kell. Diagnosztika, hibakód kiolvasás semmi olyan problémát nem mutat ami direktben összefüggésbe hozható lenne a jelenséggel. Korábban kontakthibára gyanakodtam, de már szinte minden csatlakozót megtisztítottam aminek köze lehet a bajhoz. Egyébként az is zavar, hogy a hibaüzenet műszaki tartalma szerintem nem kellene, hogy motorleállítással járjon. El is felejtettem, 2.2 HDI 2003 a gép. Ettől eltekintve kifogástalan a jármű, 250.000 km futás után is hibamentes. (már a leírtaktól eltekintve!) Volt olyan szerelő aki szerint az ABS vezérlő a hiba fennállásakor nem kommunikál a központi egységgel, volt olyan, aki a gyújtáskapcsolót cserélné újra. Egyébként teljes a sötétség. Valaki tapasztalt már esetleg hasonlót, vagy van valamilyen ötlete?
Sziasztok vettem egy peugeot 607 est 2.2 benzin . Beleszerettem :) . A jobb oldali tompított világításom nem ég az izzó jó .Az index ugyan azon az oldalon nem jó,
viszont a helyzetjelző az jó. Mi lehet a gond ??? Köszönöm a segítséget előre is .
Sziasztok. Ma reggelre a középső lcd kijelző (nagy) nem kapcsolt be. Eddig hiba nem jelentkezett vele, remélem csak valami kontakt dolog. Merre keressem a hibát? 2001 2.2 hdi nagy kijelzős.
Abs vezetéket kell cserélni bal első ablak nem működik de van hozzá alkatrészem,a váltó 15 km után van amikor nem jól vált,hidegen tökéletesen viselkedik!
Ezeken kívül jó az autó napi használatban van!
Törés mentes.
Csütörtöktől megtekinthető az autó Debrecenben akkor érek haza vele Németországból!
Üdv mindenkinek!Régóta szemezem 607-el de nem tudok dönteni milyen motorral lenne érdemes megvenni.Jelen pillanatban a 3.0 v6 benzin a legszimpatikusabb de részletesebben nem ismerem!Valaki leírná ezzel a kapcsolatban a tapasztalatát? Valós hogy városban 14 liter körül fogyaszt?
Semmi gond, csak nem tudom miért harcolsz egy ilyen elavúlt megoldással. Őskori térképek, nincs nagyar nyelv,bonyolúlt kezelés. Vegyél egy 7 colos tabletet ( pl. Samsung galaxy tab 3) telepíts rá egy off line navigációt, ami szinte havonta frissül. PL: Magic Earth Pro.