Ehhez kéne némi segítség. Ha nekiálltok bombázni anyagokkal, nagyon szívesen csinálok belőle oldalt, de jelenleg nincs rá időm, hogy a netet végigbújjam mindenféle dolgok után.
Február 10-14 között a DORT szervez egy padisi havas kirándulást,ami nyitott bárki számára. Szállás van.Úgy terveztem,hogy ha nem is a teljes időtartamra,de egy-két napra kinézek.Vagy hamarabb,ha már nagyon unatkoznék.
Az nem GAZ hanem egy baró ARO alváz, és kasztni, 20 centivel lerövidítve, és még kábé 10 féle autó mixturája. Olyannira járóképes, hogy én utasként fel sem merek rá ülni. 3 literes dízel Merci motor, országúti kettőben aszfalton megemeli az elejét. Kicsit off de az előbb sikerült betennem képet akkor beteszek arről a masináról is egy képet, prezentálva a járóképességét.[image1]
Te szadista!
Élvezed, ha másnak fáj...
Itt kell rohadnom Bp-en és akkor te meg ilyen képeket raksz föl.
Tessék kimoderálni a havas terepjárós képeket,nem akarom látniiii, fuj-fuj-fuj, kárteszek mingyá valami/kiben.
:)
Na jóéccakát
Nem tudom sikerül-e betennem a képet, ha sikerül akkor, amint látszik az én kocsim, még igen kezdetleges, mondhatni romos állapotban van. Bé oszlop és ajtók meg minden nélkül vettem, rettenetesen romos állapotban, kizárólag hobbi illetve off-road célra. Off-roadozás terén, Baumgártner szavaival élve, még nagyon sokat kell fejlődnöm, de a kocsi szuper. Már akkor próbálgattam, mikor még az ablaküveg, illetve a szélvédő sem volt a helyén. Srácok akikkel kocsikáztunk irtó élvezték a látványt. A szamárkóróból csak a fejem látszott ki a kocsiból semmi. Nagyon nem döngettem, mert már kétszer borultam nem ezzel másik Samukkal, és tető meg cső nélkül valószínűleg nem itt irogatnék.
Mud Rider: Jók ezek az öt centis lukak, így marha gyorsan lefolyik a víz :) A szőnyegeket (szerencsére:)) valamelyiki előző tulaj már kiiktatta, szóval lehet slaggal takarítani belül :D
A gumik meg tök jók, de a hétvégén kétszer is láttam a határait. Szombaton a méteres tócsából nem tudtam kilépni velük. Vasárnap meg a többiek terepgumival simán felmentek egy iszonyat meredek hegyoldalon, én meg a 90%-ától tolathattam vissza, mert álló helyzetben pörögtek a kerekek...
Az én jószágom is hasonló évjárat, sőt az ormányon a vas, bozottörő, vagy micsoda, szóval nekem is éppen ilyen van a gépen. Sőt a Michelinek is stimmelnek, csak nekem kicsit, á nem sokkal hervattabbak és 16'-osak. Viszont el megy rajtuk a gép árkon-bokron! Nagyon prímák azok a gumik, korai még a csere. Én azokkal a hervadt virslikkel a zalai küszöbig érő agyagos kátyúból kikecmeregtem, beteges váltóval vontatás nélkül ( a lükvercet néha nem akarja venni). Sőt volt jó pár olyan hely, ahol én simán elmentem, a traktorgumis gépek viszont megakadtak. Amíg az enyém pinduri kis ezres, addig a traktorgumisok 3000-es Merci motorosok. Háromszor nagyobb motor négyszer annyi lóerő, jobb gumik, és mégis, ezért kell szeretni a Samurait!
Én csak egy-egy 13as fúróval készitett lukra biztam a viztelenitest!
Eddig bevált.
Néha az ezeket eltömitő törmeléket kell kiszedni, hogy jol lefollyon a lötty.
Khm...no,igen. Beleragadtál vele egy pocsolyába és befolyt a sáros lé?Habár a legtöbbnél ha sokáig időzöl padlószint feletti cuccosban,akkor bekéredzkedik előbb-utóbb...Kellene,hogy legyenek gumidugók a lábtérben.Ha nagyon öregek,akkor érdemes lehet cserélni.Vagy egyszerűen behegeszteni a lukat? Viszont,ha máshonnan kap léket,akkor meg nem lehet utána leereszteni,maximum kisvödörrel kimerítgetni... :-)
OFF:csak nem az asszony kucorog a jobb egyen? Látom,hogy ott is képződött egy kis sártó.
Gratulálok hozzá! De ilyen röviden ne intézd el a dolgot!
Mennyi idős a gépsárkány?
Esetleg hogyé adták?
Merre lax?
Mehetsz vele közúton?
Van kedved közlekedni aszfalton kivül is?
Mikor lesz rajt rendes gumi?:-)
Ez tamiya makett kb. 6-7éves. Mega modell a bajcsizsilinszky útón sréhan szembe az arany jános utcai metró megállóval. De van egy a sas utca 1-ben is. És a szentedrei úton is van a felüljáró (híd) után. Azthiszem szentendrei út 89-93.