A jeladók, abs gyűrűk ilyen hibát nem generálnak. Feltehetően az ABS blokk a rossz, esetleg elektromos hiba (tápellátási gond, test probléma, elektronika hiba) még belekavarhat.
Sziasztok. Alany egy 406 2.0 HDI kombi.Középkonzolon ABS Fault hibajelzés hangjelzéssel. Diag lefuttatása után visszatérő szivattyúra hivatkozik mindenféle hibakód nélkül. Találkozott már valaki ilyen jelenséggel?Minden kerék lent volt,ABS gyűrűk nem sérültek,jeladók is megtisztítva.Válaszokat előre is köszönöm.
Szerintem a sebességkonverter a rossz benne, kesztyűtartó alatti egyik kis fekete doboz, azt hiszem talán 11 vagy 9 lábú. Jellemzően nekem akkor csinálta, amikor hideg volt, melegebb időben nem jött elő a hiba.
Adott egy Peugeot 406 2.0 automata váltós 2001-es autó, amelynek van egy bosszantó hibája, ami szó szerint azonos András197805 tavaly nyáron itt jelzett gondjával. A sebességmérő óra és a km számláló az idő egy részében jól működik, de egyre gyakrabban fordul elő, hogy az óra visszaesik 0-ra, majd rövidebb-hosszabb szünet után magához tér (ilyenkor a km számlálás is áll). Néha egy hétig sem csinálja, máskor pedig naponta többször is. Szerelő látta és szerinte nem a jeladó hibás. Ha esetleg van valakinek ötlete a hiba megszüntetésére vagy ismer szerelőt, aki tud ilyesmivel foglalkozni, megköszönném a segítséget.
Sziasztok, kis segítség kellene, peugeot 406 1.9 d, 1998 as, most került hozzám, pár dolog amit azóta észrevettem hiba, vagy most lett rajta. Jobb oldali elektromos ablak tegnap óta egyik oldalról sem működik, a kapcsolom a led sem világít egyik oldalt sem, így biztosítéka gondoltam de nem tudom hol van neki. Baloldal tökéletesen működik. Ablak torlo szakaszos nem müködik. Központi zár nem nyitja zárja a csomagtartó. Menet közben valami kopogó hang kB középről hátulról. Ha valaki tudna tanácsokat mwgkosszonem.
sziaztok.szeretnék kérni egy kiss segitséget.van egy szép peugeot 406-os om. valamiért nem megy a hátsó szélvédő fütésem. régebben ment. a gondom az,hogy a biztositékok jók mégsem megy.reggelente kellemetlen,hogy lefagy.kérem ha van valakinek ötlete az ossza meg vellem. köszönöm.feri.
Hát ez a topic sokat vesztett régi fényéből, de azért berakom ide.
Hölgyek, Urak!
Közel 12 év barátság után úgy döntöttem, hogy elválnak útjaink Pözsivel. 2001-es, 2.2-es benzines kombi, becsületes neve Peugeot 406 Break Sport. Ez abban különbözik a többitől, hogy fekete félbőrösek az ülései és kék díszcsík van benne a fabetétutánzat helyett. Mint ahogy belül fekete minden, úgy kívül is, plusz fekete fólia az ablakokon a jogszabályilag megengedett helyeken. Megtettünk közösen 142 ezer kilométert, amihez megitattam vele közel 12 ezer liter benzint potom 4,5 milláért. Az átlagfogyija 8,76 l/100km (a Spritmonitor átlaga erre a mocira 8,69). Mindeközben a TMK-ra elment további két milla, kötelező és nem kötelező szervizek, 10 olajcsere, gumik, riasztó, vonóhorog, extrák, stb.
A kilométerórája 197 ezret mutat és ez elméletileg nem tér el a valóságtól. Amikor megvettem, márkaszervizben lekérdeztem, továbbá a Peugeot Service Box is linearitást mutatott. Van hozzá továbbá 236 db tankolási számlám is J.
Amit tudni kell róla. Ez az autó bizony puffos volt. Tudtam róla, mikor megvettem. Valamikor nagyon fiatal korában puffolhatták meg, az eleje és két oldalsó ajtaja lett cserélve. Aztán 2004 augusztusában behozták németből, megvette egy úr, aki használta kb. 2 évig, majd becserélte egy Opelre. Ezt követően kb. egy évig állhatott különböző kereskedésekben. Ez volt a 2008-as válság eleje, senki nem akart nagymotoros benzines autót venni. Csak én. Persze a gyári „Ouragan” alufelnijei sehol se voltak már. De nem is baj, nem vagyok oda az alufelniért. Van hozzá 4 db Dunlop Blue Response 205/60 R15 acélfelnin és 4 db Barum Polaris szintén acélfelnin. A pótkerék szintén Barum Polaris acélfelnin.
Amiben (talán) több, mint a többiek. Már az előző tulaj is garázsban tartotta és én is folyamatosan. Évekig csak hétvégi és nyári kirándulós autónak volt használva, talán ezért, de nincs rajta rozsda. Erre a típusra egyébként sem jellemző a rozsda. Beleraktam a gyári tempomatot, és eldöntöttem, hogy innentől kezdve csak tempomatos autót fogok használni. Kapott egy tolatókamerát, aminek a képe a belső visszapillantó tükörben jelenik meg, továbbá kapott egy Yatour bluetooth kihangosítót, amit a CD váltó helyére kellett beintegrálni. Tökéletesen működik, a kormánynál lévő bajuszkarral lehet vezérelni a Spotify-t, ha leállítom a motort, automatikusan leállítja a zenét, ha elindítom, automatikusan összekapcsolódik BT-n a telefonnal és indítja a zenét. Telefonhívásnál megszakít, utána onnan folytatja. Az utasok kedvéért kapott két USB töltőt, plusz a Yatuor micro USB-jét is kivezettem a műszerfalon így 3 töltési pont áll rendelkezésre az Y, Z generációnak. Mivel tetősines kombi, van hozzá két alumínium tetőrúd. A gyári csomagtérhálót sosem használtam, az is megy vele. Kapott nappali menetfényt is, rendes „E” jeles lámpákkal, szabályos bekötéssel. Ha már garázsban áll, kapott sebváltózárat és titokkapcsolót is.
Amiben (talán) kevesebb, mint a többiek. Gyöngyözik a peremezésnél a hűtőradiátor. Eddig mindenből gyárit vagy utángyártottat kapott, de elérte azt az értékszínvonalat, hogy a következő tulaja valószínűleg bontott alkatrészt tesz bele. Ingadozik az alapjárat. Néha teljesen stabilan tartja a gyári 750-es értéket, néha 1000 környékén felejti. Lehet, hogy csak egy takarítás kell neki. Akárhogy is ápoltam a bőrt, a vezetőülés szélén be van szakadva. Továbbá ma felraktam a téli kerekeket, és a nagynyomású mosóval véletlenül lemostam a nyárigumi felnijéről a címkéket, hogy hová való. J
A válásunk indoka az, hogy valami villanyosat szeretnék (HÉV, MetroJ). Persze marad még francia a fenekem alatt, mert ott figyel a hobby BX a másik garázsban J.
Ez az autó hosszú utakra való. Beállítja az ember a tempomatot a GPS szerinti 130-ra és hegyen-völgyön viszi a 160 ló, akármennyire is tele van az autó. Ilyenkor elvan 8,5 körül.
Friss fotók még nincsenek róla, de így kell elképzelni (csak feketében, gyári dísztárcsákkal). ORGA:8900
2003-as 406-om van 2.0 benzin, manuális. A sebváltó bovden gömbcsukója (a váltókar alatt van) szétugrott - elkopott. Gyárit sehol nem lehet kapni egész Európában.
Valakinek valami ötlet? Aki ilyet újít fel? Hol javítható?
Az egyik, hogy menet közben a kilométer órám leesik nullára, majd egy idő után ismét vissza ugrik és mér tovább. Ekkor sem a megtett út sem, pedig a fogyasztást nem jelzi a fedélzeti számítógép.
Szerelő nézte, állítólag nem a sebesség jeladadó hibája miatt van ez. Ma pedig már a kilométer óra elsem indult nem ugrál, nem mér semmit.
Ebben kérném a segítségeteket, ha tudtok valami okos tanácsot adni, vagy valaki szerelőt, aki ezt javítani tudná.
A másik hiba pedig indításkor a hangos morgó, zúgó hang hallatszik a műszerfal és a kesztyűtartó környékéről. Eleinte ez egy kis idő után megszűnt, azonban most már tartósabban és hangosabban hallatszik.
Ha esetleg erre is lenne valami ötlet, hogy ez mitől lehet.
Sajnos egy útról való lemenetel miatt összetört a szüleim nagy becsben tartott, utolsószériás (2003-as) 406-osa, amit még 2008-ban vásároltak 40e km-rel. A bal eleje tört meg igazán, de személyi sérülés nem történt. Légzsákok nyíltak, előtte törésmentes volt, nem mintha ez már számítana. :-( Benzines, 2 literes, 150e km-rel, plüss belsővel, elektromos ülésekkel. Bordómetál szinű. A motor indítható. Ha érdekel valakit, kérem keressen meg az email címemen. üdv, capa
hidd el egy uj rádioval szebben szolna tapasztalatt ;) ha meg annyira kell a kormányvezérlés olyan rádiot kell venni hozzá amihez lehet venni távvezérlöátalakitot és kész.. ;)
Olyan problémám lenne hogy a hűtőventilátorok nem kapcsolnak gyors fokozatba. Barna gomba cserélve, ha lehúzom róla a csatit indul azonnal az a lassú fokozat de a gyors percekkel később sem! A bitronba beforrasztva 150omh ellenállás, ha benyomom a klímát (digit) azonnal indulnak a ventik lassú fokozaton. A ventilátor relék jók, cserélve és megcserélve is próbáltam. Ha direktbe adok a relé felső középső lábánál testet akkor: A középső relénél gyújtás nélkül elindul mind a kettő venti lassú fokozatban, ha az autóval szemben a jobb relének adok elindul a gyors fokozatban az autóval szemben állva a bal ventilátor, ha a bal relének adok testet akkor is a bal ventilátor indul el gyors fokozatban! Ha jár a motor és megy a klíma és adok bármelyik szélső relének testet akkor mind a kettő elindul gyors fokozatban! Viszont maguktól nem! A bitron jelenleg 85fokon indítja a lassú fokozatot, a bitron csatlakozó nem égett és nem oxidált. Teljesen tanácstalan vagyok.... Már végig olvastam szinte mindent ezzel kapcsolatban a fórumon. Valaki tudna segíteni?