Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

FeZ_ Creative Commons License 2020.05.25 0 0 49230

A jeladók, abs gyűrűk ilyen hibát nem generálnak. Feltehetően az ABS blokk a rossz, esetleg elektromos hiba (tápellátási gond, test probléma, elektronika hiba) még belekavarhat. 

Előzmény: Andor1987hun (49229)
Andor1987hun Creative Commons License 2020.05.21 0 0 49229

Sziasztok. Alany egy 406 2.0 HDI kombi.Középkonzolon ABS Fault hibajelzés hangjelzéssel. Diag lefuttatása után visszatérő szivattyúra hivatkozik mindenféle hibakód nélkül. Találkozott már valaki ilyen jelenséggel?Minden kerék lent volt,ABS gyűrűk nem sérültek,jeladók is megtisztítva.Válaszokat előre is köszönöm.

Gabe73 Creative Commons License 2020.05.02 0 0 49228

Sziasztok!

 

Eladó lett a kocsink. 

 

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/peugeot/406/peugeot_406_2_2_supreme-15699146

 

Megszállott típuskedvelőknek ér alkudni is!

 

Köszi: Gábor

raider Creative Commons License 2020.04.11 0 0 49227

Szerintem a sebességkonverter a rossz benne, kesztyűtartó alatti egyik kis fekete doboz, azt hiszem talán 11 vagy 9 lábú. Jellemzően nekem akkor csinálta, amikor hideg volt, melegebb időben nem jött elő a hiba.

Előzmény: peterisz (49226)
peterisz Creative Commons License 2020.03.05 0 0 49226

Sziasztok,

 

Adott egy Peugeot 406 2.0 automata váltós 2001-es autó, amelynek van egy bosszantó hibája, ami szó szerint azonos András197805 tavaly nyáron itt jelzett gondjával. A sebességmérő óra és a km számláló az idő egy részében jól működik, de egyre gyakrabban fordul elő, hogy az óra visszaesik 0-ra, majd rövidebb-hosszabb szünet után magához tér (ilyenkor a km számlálás is áll). Néha egy hétig sem csinálja, máskor pedig naponta többször is. Szerelő látta és szerinte nem a jeladó hibás. Ha esetleg van valakinek ötlete a hiba megszüntetésére vagy ismer szerelőt, aki tud ilyesmivel foglalkozni, megköszönném a segítséget.

Előzmény: András197805 (49215)
Karoly F Kovacs Creative Commons License 2020.02.23 0 0 49225

Sziasztok, kis segítség kellene, peugeot 406 1.9 d, 1998 as, most került hozzám, pár dolog amit azóta észrevettem hiba, vagy most lett rajta. Jobb oldali elektromos ablak tegnap óta egyik oldalról sem működik, a kapcsolom a led sem világít egyik oldalt sem, így biztosítéka gondoltam de nem tudom hol van neki. Baloldal tökéletesen működik. Ablak torlo szakaszos nem müködik. Központi zár nem nyitja zárja a csomagtartó. Menet közben valami kopogó hang kB középről hátulról. Ha valaki tudna tanácsokat mwgkosszonem. 

Bazer Creative Commons License 2020.01.11 0 0 49224

több infora is szükség lenne.. S1-S2 sedan vagy kombi vagy épp coupe? mert ezekböl csak találgatni lehet?!

Előzmény: Ferenc Kormány (49223)
Ferenc Kormány Creative Commons License 2020.01.07 0 0 49223

sziaztok.szeretnék kérni egy kiss segitséget.van egy szép peugeot 406-os om. valamiért nem megy a hátsó szélvédő fütésem. régebben ment. a gondom az,hogy a biztositékok  jók mégsem megy.reggelente kellemetlen,hogy lefagy.kérem ha van valakinek ötlete az ossza meg vellem. köszönöm.feri.

bupé Creative Commons License 2019.11.16 0 0 49222

Hát ez a topic sokat vesztett régi fényéből, de azért berakom ide. 

 

Hölgyek, Urak!

 

Közel 12 év barátság után úgy döntöttem, hogy elválnak útjaink Pözsivel. 2001-es, 2.2-es benzines kombi, becsületes neve Peugeot 406 Break Sport. Ez abban különbözik a többitől, hogy fekete félbőrösek az ülései és kék díszcsík van benne a fabetétutánzat helyett. Mint ahogy belül fekete minden, úgy kívül is, plusz fekete fólia az ablakokon a jogszabályilag megengedett helyeken. Megtettünk közösen 142 ezer kilométert, amihez megitattam vele közel 12 ezer liter benzint potom 4,5 milláért. Az átlagfogyija 8,76 l/100km (a Spritmonitor átlaga erre a mocira 8,69). Mindeközben a TMK-ra elment további két milla, kötelező és nem kötelező szervizek, 10 olajcsere, gumik, riasztó, vonóhorog, extrák, stb.

 

A kilométerórája 197 ezret mutat és ez elméletileg nem tér el a valóságtól. Amikor megvettem, márkaszervizben lekérdeztem, továbbá a Peugeot Service Box is linearitást mutatott. Van hozzá továbbá 236 db tankolási számlám is J.

 

Amit tudni kell róla. Ez az autó bizony puffos volt. Tudtam róla, mikor megvettem. Valamikor nagyon fiatal korában puffolhatták meg, az eleje és két oldalsó ajtaja lett cserélve. Aztán 2004 augusztusában behozták németből, megvette egy úr, aki használta kb. 2 évig, majd becserélte egy Opelre. Ezt követően kb. egy évig állhatott különböző kereskedésekben. Ez volt a 2008-as válság eleje, senki nem akart nagymotoros benzines autót venni. Csak én. Persze a gyári „Ouragan” alufelnijei sehol se voltak már. De nem is baj, nem vagyok oda az alufelniért. Van hozzá 4 db Dunlop Blue Response 205/60 R15 acélfelnin és 4 db Barum Polaris szintén acélfelnin. A pótkerék szintén Barum Polaris acélfelnin.

 

Amiben (talán) több, mint a többiek. Már az előző tulaj is garázsban tartotta és én is folyamatosan. Évekig csak hétvégi és nyári kirándulós autónak volt használva, talán ezért, de nincs rajta rozsda. Erre a típusra egyébként sem jellemző a rozsda. Beleraktam a gyári tempomatot, és eldöntöttem, hogy innentől kezdve csak tempomatos autót fogok használni. Kapott egy tolatókamerát, aminek a képe a belső visszapillantó tükörben jelenik meg, továbbá kapott egy Yatour bluetooth kihangosítót, amit a CD váltó helyére kellett beintegrálni. Tökéletesen működik, a kormánynál lévő bajuszkarral lehet vezérelni a Spotify-t, ha leállítom a motort, automatikusan leállítja a zenét, ha elindítom, automatikusan összekapcsolódik BT-n a telefonnal és indítja a zenét. Telefonhívásnál megszakít, utána onnan folytatja. Az utasok kedvéért kapott két USB töltőt, plusz a Yatuor micro USB-jét is kivezettem a műszerfalon így 3 töltési pont áll rendelkezésre az Y, Z generációnak. Mivel tetősines kombi, van hozzá két alumínium tetőrúd. A gyári csomagtérhálót sosem használtam, az is megy vele. Kapott nappali menetfényt is, rendes „E” jeles lámpákkal, szabályos bekötéssel. Ha már garázsban áll, kapott sebváltózárat és titokkapcsolót is. 

 

Amiben (talán) kevesebb, mint a többiek. Gyöngyözik a peremezésnél a hűtőradiátor. Eddig mindenből gyárit vagy utángyártottat kapott, de elérte azt az értékszínvonalat, hogy a következő tulaja valószínűleg bontott alkatrészt tesz bele. Ingadozik az alapjárat. Néha teljesen stabilan tartja a gyári 750-es értéket, néha 1000 környékén felejti. Lehet, hogy csak egy takarítás kell neki. Akárhogy is ápoltam a bőrt, a vezetőülés szélén be van szakadva. Továbbá ma felraktam a téli kerekeket, és a nagynyomású mosóval véletlenül lemostam a nyárigumi felnijéről a címkéket, hogy hová való. J

A válásunk indoka az, hogy valami villanyosat szeretnék (HÉV, MetroJ). Persze marad még francia a fenekem alatt, mert ott figyel a hobby BX a másik garázsban J.

Ez az autó hosszú utakra való. Beállítja az ember a tempomatot a GPS szerinti 130-ra és hegyen-völgyön viszi a 160 ló, akármennyire is tele van az autó. Ilyenkor elvan 8,5 körül.

 

Friss fotók még nincsenek róla, de így kell elképzelni (csak feketében, gyári dísztárcsákkal). ORGA:8900

 

https://www.autoscout24.de/angebote/peugeot-406-break-sport-benzin-blau-53c16497-c34a-3f61-e053-e250040ad6f7?cldtidx=1

 

Ahogy a többi kocsimat, ezt is FeZ gondozza.

 

Az árat még nem találtam ki, akit érdekel, ésszerű javaslatot elfogadok. Az emilcímemen elérhető vagyok. Idővel felkerül a Jófogásra és a HaHu-ra.

Husz Attila Creative Commons License 2019.10.25 0 0 49217
Szia nem sajnos!
Előzmény: István Sityúú Pintér (49214)
FeZ_ Creative Commons License 2019.09.09 0 0 49220

Ha a nevemre kattintasz a fejlécben, ott megtalálod.

Előzmény: nmgusto (49219)
nmgusto Creative Commons License 2019.09.09 0 0 49219

Szia, küldesz egy mail címet?

 

Köszi,

G

Előzmény: FeZ_ (49218)
FeZ_ Creative Commons License 2019.09.09 0 0 49218

Kellene az alvázszám utolsó 8 karaktere a pontos beazonosításhoz, mert van amelyikhez lehet kapni oda betétet.

Előzmény: Guszti406 (49217)
Guszti406 Creative Commons License 2019.09.08 0 0 49217

Sziasztok,

 

2003-as 406-om van 2.0 benzin, manuális. A sebváltó bovden gömbcsukója (a váltókar alatt van) szétugrott - elkopott. Gyárit sehol nem lehet kapni egész Európában.

Valakinek valami ötlet? Aki ilyet újít fel? Hol javítható?

 

Előre is köszi a segítséget.

 

Üdv,

G

e_peter01 Creative Commons License 2019.07.15 0 0 49216

Sziasztok!

 

Help me!

406-ban, azon belül HDI-ben NAGYON jártas, megbízható szerelőt keresnék Bp-en.

 

Előre is köszi!

András197805 Creative Commons License 2019.07.14 0 0 49215

Sziasztok!

 

Adott egy Peugeot 406 1.8 16V 2002-es autóm.

Kettő bosszantó hibával küzdök egy jó ideje.

Az egyik, hogy menet közben a kilométer órám leesik nullára, majd egy idő után ismét vissza ugrik és mér tovább. Ekkor sem a megtett út sem, pedig a fogyasztást nem jelzi a fedélzeti számítógép.

Szerelő nézte, állítólag nem a sebesség jeladadó hibája miatt van ez. Ma pedig már a kilométer óra elsem indult nem ugrál, nem  mér semmit.

Ebben kérném a segítségeteket, ha tudtok valami okos tanácsot adni, vagy valaki szerelőt, aki ezt javítani tudná.

 

A másik hiba pedig indításkor a hangos morgó, zúgó hang hallatszik a műszerfal és a kesztyűtartó környékéről. Eleinte ez egy kis idő után megszűnt, azonban most már tartósabban és hangosabban hallatszik.

Ha esetleg erre is lenne valami ötlet, hogy ez mitől lehet.

 

Előre is köszönöm a segítségeteket.

 

 

 

István Sityúú Pintér Creative Commons License 2019.07.09 0 0 49214

Szia! Megoldodott a probléma Hogy 4-5 be nem húzott az auto? Ha igen mi volt a baja? Nekem is ugyan ez a problémám

Előzmény: Husz Attila (49184)
István Sityúú Pintér Creative Commons License 2019.07.09 0 0 49213

Szia. mególdódott az a hiba hogy 4-5 be nem igazán huzott az autó?? Ha igen mi volt a probléma? Mert nekem is ugyan ez a problémám

capa Creative Commons License 2019.07.04 0 1 49212

Sajnos egy útról való lemenetel miatt összetört a szüleim nagy becsben tartott, utolsószériás (2003-as) 406-osa, amit még 2008-ban vásároltak 40e km-rel. A bal eleje tört meg igazán, de személyi sérülés nem történt. Légzsákok nyíltak, előtte törésmentes volt, nem mintha ez már számítana. :-( Benzines, 2 literes, 150e km-rel, plüss belsővel, elektromos ülésekkel. Bordómetál szinű. A motor indítható. Ha érdekel valakit, kérem keressen meg az email címemen. üdv, capa

Bazer Creative Commons License 2019.07.02 0 0 49211

mesélnél a hibákrol? volt diagra dugva? miböl gondolod h a turbo a hibás?

Előzmény: Bokort22 (49210)
Bokort22 Creative Commons License 2019.07.02 0 0 49210

Sziasztok!

 

Adott egy 2003-as 2.0 HDi, 2 éve ki lett cserélve a turbo, de most megint úgy tűnik, hogy vége.

Valakinek van tapasztalata, hogy ez mekkora munka?Otthon megoldható lenne vagy nem érdemes belefogni?

 

KÖszönöm,

T.

Kindap Creative Commons License 2019.07.01 0 0 49209

Sziasztok!  Cserélt már valaki s1 műszerfalat s2 re??? Utasoldali légzsák más tud valaki megoldást?

Köszi a segítséget előre is.

 

Hutika17 Creative Commons License 2019.06.27 0 0 49208

Sziasztok!Segítséget szeretnék kérni.406 1,8-as benzines.hol találom a légkondi kondenzvíz csövét?

Előre is köszönöm a segítséget!

Spiderárpi Creative Commons License 2019.06.23 0 0 49207

Sziasztok!

Tudja Valaki, hogy ha Peugeot 406 csomagtartó nem nyitható a szokásos a gombbal, hol lehet betámadni?

Köszi a segítséget!

Bazer Creative Commons License 2019.06.17 0 0 49206

hidd el egy uj rádioval szebben szolna tapasztalatt ;) ha meg annyira kell a kormányvezérlés olyan rádiot kell venni hozzá amihez lehet venni távvezérlöátalakitot és kész.. ;)

Előzmény: heffe1 (49204)
heffe1 Creative Commons License 2019.06.16 0 0 49205
Előzmény: heffe1 (49204)
heffe1 Creative Commons License 2019.06.16 0 0 49204

Én ebben gondolkodom. De csak azért mert elég jól szól a Clarion. https://www.ebay.de/sch/i.html?_odkw=rd3&_osacat=0&_from=R40&_trksid=m570.l1313&_nkw=rd3+usb&_sacat=0

Előzmény: NAQ (49200)
doomed016 Creative Commons License 2019.06.06 0 0 49203

Nekem gyárilag cd táras, csomagtartoban egyből bal oldalt a bal hátsó lampa mögött helyezkedik el abban a tárolóban. 

Előzmény: NAQ (49200)
Bhawk Creative Commons License 2019.06.04 0 0 49202

Sziasztok!

 

Olyan problémám lenne hogy a hűtőventilátorok nem kapcsolnak gyors fokozatba. Barna gomba cserélve, ha lehúzom róla a csatit indul azonnal az a lassú fokozat de a gyors percekkel később sem! A bitronba beforrasztva 150omh ellenállás, ha benyomom a klímát (digit) azonnal indulnak a ventik lassú fokozaton. A ventilátor relék jók, cserélve és megcserélve is próbáltam. Ha direktbe adok a relé felső középső lábánál testet akkor: A középső relénél gyújtás nélkül elindul mind a kettő venti lassú fokozatban, ha az autóval szemben a jobb relének adok elindul a gyors fokozatban az autóval szemben állva a bal ventilátor, ha a bal relének adok testet akkor is a bal ventilátor indul el gyors fokozatban! Ha jár a motor és megy a klíma és adok bármelyik szélső relének testet akkor mind a kettő elindul gyors fokozatban! Viszont maguktól nem! A bitron jelenleg 85fokon indítja a lassú fokozatot, a bitron csatlakozó nem égett és nem oxidált. Teljesen tanácstalan vagyok.... Már végig olvastam szinte mindent ezzel kapcsolatban a fórumon. Valaki tudna segíteni?

Bazer Creative Commons License 2019.06.03 0 0 49201

tudtom szerint jobb oldalt hátul volt a helye a cd tárnak.. 

vettél volna egy uj rádiot többre mentél volna vele :D

 

amugy behuzod a kábeleket összekötögeted utána ha jol tudom gyáriprogival engedlyeztetni kell h lássa persze ha a rádiot kezeli a cd tárat

Előzmény: NAQ (49200)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!