Ugyanaz hibak nelkul+kivansagokkal=jobb :)
Nekem ez az engine mar a szivemhez nott(meghat ugy.. valamennyire "beszelem is", marmint az ilyen scriptelgeteseket, meg mindenfelet), szoval HL kene mindenkepp, marcsak azert is mert a CSt is ebben irtak :).
Athos, akkor mar miert nem irtok egy teljesen uj jatekot, sajat enginnel, es adjatok el jo penzert? :)
Lee, azert akarja csak a programozast ujrairni, mert a bugokat akarja kiirtani. Ha a tobbi cuccal nem akar szarakodni, akkor a HL enginnel kell maradnia, leven erre vannak leforditva a palyak, modellek, spriteok is. Ha mas enginet akarna, akkor meg kene szereznie a mapok .rmf forrasat, a modellek .3ds forrasat, esatobbi :)
Engem. Mar en is gondoltam erre, de egyedul nem vagnek bele. C++ -t beszelem, de azert van mit felfrissiteni... De ha mar ujra akarod(juk) irni, esetleg meg lehetne nezni mas engine-eket is. Es ne ugyanazt csinaljuk meg, hanem jobbat :)
Eleg sok hibaja ismert a legjatszottabb HL modnak, a counterstrikenak.
Mer nem javitja ki senki? Esetleg ujra kene irni/le kene masolni(99,9%osra).
A modellek kesz vannak, palyak is ezerrel. Hangok ugyszinten..
Csak a mod forrasat kene elkesziteni ugyesen, bugmentesen. Az emberek kivansagait/velemenyeit szem elott tartva.
Tudom, a Valve jol seggberugna, de a kopirajtokra is kitalaltam mar a megoldast.
Csak az a bibi, hogy C++ban nem vagok tulsagosan jaratos es a HL SDKhz sem mellekeltek api referenciat. Szoval le kell ulni es ertelmezni/megjegyezni sajatmagadnak.
Na? Kit izgat?
Kivancsi vagyok ezert mennyi anyazast kapok majd ;)