Keresés

Részletes keresés

HEFAthos Creative Commons License 2001.01.11 0 0 12
Ok, de elobb talaltam meg a full-t mint hogy ide irtad volna a standardot :)
De tokmind1, megvan mar a standard.
Előzmény: Lee_ (11)
Lee_ Creative Commons License 2001.01.11 0 0 11
Pontosan, ezer montam hogy a standardot toltsd le te oktondi! :o)
Előzmény: HEFAthos (10)
HEFAthos Creative Commons License 2001.01.11 0 0 10
Ehh, most olvasom hogy a multihoz eleg a standard sdk is. Raadasul az 75 helyett csak 15 mega :)
HEFAthos Creative Commons License 2001.01.11 0 0 9
Moli baze, neked mindig mindent meg kell magyarazni? :) Asszed nem gondoltam erre? Es ott volt a smile... :) ( <-- meg itt is)

Nah, mar toltom is le a fullsdk 2.0-at...

Előzmény: Moli (6)
Lee_ Creative Commons License 2001.01.11 0 0 8
Azer latom Moli, barmennyire is "kirohogsz", figyelemmel kisered a projectet ;)
Előzmény: Moli (6)
Lee_ Creative Commons License 2001.01.11 0 0 7
Ugyanaz hibak nelkul+kivansagokkal=jobb :)
Nekem ez az engine mar a szivemhez nott(meghat ugy.. valamennyire "beszelem is", marmint az ilyen scriptelgeteseket, meg mindenfelet), szoval HL kene mindenkepp, marcsak azert is mert a CSt is ebben irtak :).

Elsore javaslom, hogy mindenki toltse le a standardsdk.exe(fileplanet.com->action->halflife->official) nevezetu kis filet es picit emesszen :)
1ebkent a www.planethalflife.com/old/tutorials.htm es a http://www.planethalflife.com/wavelength/coding/ cimeken van par tutorial, ezekbol erdemes ellesni dolgokat, en itt kezdtem el.
Kulonosen a http://www.planethalflife.com/wavelength/coding/tutorials/26.htm az erdekes.
Eloetelnek ennyi:)

Előzmény: HEFAthos (5)
Moli Creative Commons License 2001.01.11 0 0 6
:))

Athos, akkor mar miert nem irtok egy teljesen uj jatekot, sajat enginnel, es adjatok el jo penzert? :)

Lee, azert akarja csak a programozast ujrairni, mert a bugokat akarja kiirtani. Ha a tobbi cuccal nem akar szarakodni, akkor a HL enginnel kell maradnia, leven erre vannak leforditva a palyak, modellek, spriteok is. Ha mas enginet akarna, akkor meg kene szereznie a mapok .rmf forrasat, a modellek .3ds forrasat, esatobbi :)

Előzmény: HEFAthos (5)
HEFAthos Creative Commons License 2001.01.11 0 0 5
Engem. Mar en is gondoltam erre, de egyedul nem vagnek bele. C++ -t beszelem, de azert van mit felfrissiteni... De ha mar ujra akarod(juk) irni, esetleg meg lehetne nezni mas engine-eket is. Es ne ugyanazt csinaljuk meg, hanem jobbat :)
Előzmény: Lee_ (-)
Lee_ Creative Commons License 2001.01.11 0 0 4
Ejj, aztaz epitojellegu mindensegit! :)
Előzmény: KeFe (0)
Lee_ Creative Commons License 2001.01.11 0 0 3
Annyi a kulonbseg hogy ez kb. 100x olyan bonyolult. Foleg,hogy objektumorientalt. :)
Előzmény: Gonosz (2)
Gonosz Creative Commons License 2001.01.11 0 0 2
érdekelni érdekelne, csak én is csak a C-hez értek, C++-ül nem beszélek még elég folyékonyan :)
Megpróbálhatjuk.

balash@freemail.hu

Gonosz

Előzmény: Lee_ (-)
Moli Creative Commons License 2001.01.11 0 0 1
:-D

Mindenesetre sok sikert kivanok :-D

Előzmény: Lee_ (-)
KeFe Creative Commons License 2001.01.11 0 0 0
"Kivancsi vagyok ezert mennyi anyazast kapok majd ;)"

Ha csak ez kell... ANYAD! :)

Lee_ Creative Commons License 2001.01.11 0 0 topiknyitó
Eleg sok hibaja ismert a legjatszottabb HL modnak, a counterstrikenak.
Mer nem javitja ki senki? Esetleg ujra kene irni/le kene masolni(99,9%osra).
A modellek kesz vannak, palyak is ezerrel. Hangok ugyszinten..
Csak a mod forrasat kene elkesziteni ugyesen, bugmentesen. Az emberek kivansagait/velemenyeit szem elott tartva.
Tudom, a Valve jol seggberugna, de a kopirajtokra is kitalaltam mar a megoldast.
Csak az a bibi, hogy C++ban nem vagok tulsagosan jaratos es a HL SDKhz sem mellekeltek api referenciat. Szoval le kell ulni es ertelmezni/megjegyezni sajatmagadnak.
Na? Kit izgat?

Kivancsi vagyok ezert mennyi anyazast kapok majd ;)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!