szerintem ezek tűrhető állapotban vannak 5-ös skálán 33-ast adnék az én motorom ennél szarabbúl nézett ki! a blokkból zselés anyag folyt ki, 1 és 2. fokozat volt benne, lepedékekben jött le a rozsda földes a kipufogó, semmi elektronika azaz volt csak össze-vissza kötögetve, nekem 5-ös sklálán 0,5-ös:D
Látom, de az a kormány hogy tört le? :) Mégegyszer megkérdezném, hovávalósi vagy? Az az igazság, hogy nemigazán szeretek postázni. Igen, valami 23. századi segg-űr-rakétára. :)
Kezdő Mustangos vagyok, most kaptam másfél motort (jó lepukkadtak) amiből szeretnék egy jót csinálni.
Ezért lehet, hogy sokat fogok kérdezni, mert nem találtam alkatrész katalógust sehol, letölthetőt.
Hiányzik még lábtartó, légszűrő fedél is.
Ha ezekben tudnál segíteni azt megköszönném! Sajna a vaterán rengeteg a szemét, kifizeted és a csomagbanjön egy rakás rozsdás, törött ocskaság, és marad a méreg.
Váltókarom sajnos csak össze-vissza hajtogatott van, hátsólámpabúrát találsz vaterán olcsón, de ha gondolod, nézek holnap börzén, ha elfogadható áron találok, viszek haza.
Ha jön velem szembe egy csapat "C" típusú állampolgár, és adnak 200 000 forintot, és bicskával követelőznek, hogy kizárólag Pannoniát vehetsz belőle, megvenném. :)
flathead! Ma olvastam a blogodat, és nekem is ugyan az a bajom! Ha beindítom felpörög a gép, és egy kis menet után nincs alapjárat mindig fullad. nekem tiszta a karbim. már vagy 5-6-szor szétszedtem egy nap alatt de ugyanazt produkálja! Te ezt hogyan orvosoltad? Ja és milyen hőfokú gyertyát használtok? nekem a 175-ös isolator gyertyával minden további nélkül beindul, csak az égés tökéletlen! az ngk-ra meg semmi ilyen adatot nem nyomtak./most lusta vagyok kimenni a rányomtatott szöveget elolvasni/ Valamint ma szétszedtem az első kerekem mert szorult a fék. és a kis szegecsek vagy valamik feje enyhén kopott ami a pofákat a testhez szorítja. milyen vastagnak kell lennie a kopó résznek?nekem kb3-3,5 mm