Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

_Brazil_ Creative Commons License 2010.01.21 0 0 240
Pironkodva bevallom neked, hogy még a Superbem sincs csippelve, és ha Yetit vennék valaha is (nem fogok, párom túl nagynak találja) az se lenne. Ne terjeszd, mert van ahol ezért azonnali kiközösítés jár :)
Előzmény: ckerti (239)
ckerti Creative Commons License 2010.01.21 0 0 239
Nekem régóta tetszik a TFSI motor, igaz, az 2 literes és egy RS-t is adnak hozzá :-)

Mivel 80 eFt-tal olcsóbb lett az 1,2 TSI kézi váltóval az 1,6 MPI-nél, lassan kifut a motor és jöhetnek a "jóárasított" csereturbók a városi használat hátrányai miatt.

Mostantól jobban fut a chiptunerek szekere is, mert egy turbós kocsin lehet látványos eredményeket hozni.

Tényleg, a Yetit nem kell csippelni?
Tudok egy OCT-s kapcsolatot :-))
Előzmény: _Brazil_ (238)
_Brazil_ Creative Commons License 2010.01.21 0 0 238
Nem is gondoltam, hogy az a legőbb problémád, hogy mennyit kell tankolni az autóba, és milyen szerencse, hogy tényleg nincs is :)
A 140-150 közötti tempót viszont nem mindegy, hogy óra szerinti vagy valós sebességnek értelmezzük, mert te itt óra szerinti dologról beszélsz most, ami kb olyan 140-145 körüli érték, azzal nincs is baj, autópályán kb én is mindig ilyen tempóval mentem az Octaviával (O1, 1.6 8V), az még teljen elfogadható hangú mutatvány. A fogyasztást nem tudom pontosan mennyi volt, de érzésre a 8-at sokallom, de ez csak érzés, a tények makacsabb dolgok. :) Innen fölfelé erősen hangosodott az OI.
A Yetiben lévő TSI ennél biztosan csendesebb, talán majd egyszer lesz lehetőségem kipróbálni. Superbben és Octaviában legalábbis nagyon jó, simán megvettem volna ilyen motorral ha nem kapok nagyon jó ajánlatot dízelre. Tulajdonképpen az se hangos, csak alapjáraton hidegen, kibírtható.
De a TSI az igazi kultúrlény. Ha a cartárs autójában ez az 1.2-es most sem rossz, ha rendesen bejáratódik, lehet, hogy még jobb is lesz, meg talán picit kevesebbet is eszik. Nem versenymotor, de az ős 1.6-osnál biztos jobb, és nekem _tulajdonképpen_ az is elég volt az Octaviában, az esetek 95%-ban nincs szükség többre. Max csendesebbre ;)
Előzmény: ckerti (237)
ckerti Creative Commons License 2010.01.21 0 0 237

:-)

 

Az országúti, autópályás fogyasztással nincsen bajom, ott 8 körül megáll, a városi tizet sokallom.

 

Lehet, hogy csak 140-145 a beállított sebesség, valahogy tempomat nélkül is oda áll be a lábam.

Gyorsabban nem megyek, mert nem szeretnék büntetést fizetni és ott tényleg felhangosodik.

A fogyasztás megugrását még nem is vettem észre.

Ha sok a város, akkor úgyis 500-530km után tankolni kell, de 600-630-nál több talán még sose futotta ki egy tankból.

Annyi türelmem még nem volt, hogy végig óvatoskodjak egy tank benzint, bár láttam már 5-5,5 körüli átlagot a kijelzőn, igaz akkor aludt a gyerek és nem volt szabad hamar hazaérni :-)

 

Valahogy nem tud felizgatni a fogyasztás, megyek ahogy jólesik, a kocsi pedig szól, ha már szomjas.

Nem vagyok hajlandó ezen stresszelni magam, hála az égnek, megtehetem, hogy ne csak a fogyimérőt sasoljam, hanem próbáljam élvezi a vezetést.

 

Mondjuk nem bánnám, ha ritkábban látna a kutas :-))) 

Előzmény: _Brazil_ (236)
_Brazil_ Creative Commons License 2010.01.20 0 0 236
A 150 optimális. Nem érsz vele oda lényegesen gyorsabban sehova, viszont jelentősen többet eszik mint 130-nál, és az 1.6 8V ilyenkor már elég hangos is ;)
Előzmény: ckerti (235)
ckerti Creative Commons License 2010.01.19 0 0 235

Csak ennyit pörög?

Nekem az 1,6 jobban szaporázza enél a tempónál és zúg is rendesen.

Igaz, én inkább 150 tempomattal járok :-)

Előzmény: oca (234)
oca Creative Commons License 2010.01.19 0 0 234
Szerintem is kicsit drága, de ilyen egyszer élük filingem volt, mert nagyon megtetszett!:)
Még most is tetszik és nem bánom hogy ezt vettem!:)))
Kezdem igazán megszeretni! Jó a kidolgozása, masszív, nem dülöngél......és rendesen megy is a kis motorjával...:)
A nekem sokat számít, hogy magasan ülök(relatíve) és ez nagyon jó a hosszú lábamnak, meg a kilátásnak. (előtte Berlingom volt, ott hozzászoktam a magas üléspozícióhoz - nem szeretek már mélyre ülni:))

ckerti-nek: 5-ösben kb. 3600-ot pörög 130km/h-nál
6-osban k. 3000-nél megy 135km/h-val ze teljesen jó utazótempó és nincs szinte motorzaj...

Csak múltkor méregettem:))
ckerti Creative Commons License 2010.01.19 0 0 233
cléeszköznek = céleszköznek
Előzmény: ckerti (232)
ckerti Creative Commons License 2010.01.19 0 0 232

Én is kiváncsi leszek a Daciára, bár nehezen tudom elképzelni, milyen lesz a belső tere, ismerve a Loganét.

A Sanderot még nem láttam belülről, de tulajdonképpen, ha van mellette gy Skoda is, akkor cléeszköznek, buliautónak biztos jó lesz a Duster.

 

Nekem azért inkább a Yeti kellene, mert az közelebb áll formailag is az ízlésemhez Mindamellett nem vagyok előítléletes Dacia ellendrukker, ha jó, akkor elismerem, a nejem nagybátyjának is Logant ajánlottam és azt is vett.

Wartburg után a legjobb választás arra, amire ő használja, hétvégén lemosni, templomba elmenni, burkolatlan falusi mellékutcában közlekedni és néha 80 km-re elautózni az Orvos Orvosovics Orvosovhoz a városba :-)

Előzmény: NeomatiK (231)
NeomatiK Creative Commons License 2010.01.19 0 0 231
A jelenlegi magas ára miatt kevesen fogják megvenni. Kíváncsi vagyok a Dacia Dusterre, hogy azt milyen áron adják majd és mit nyújt. Az inkább SUV kategória, a Yetire nem mondanám ezt.
Előzmény: ckerti (227)
ckerti Creative Commons License 2010.01.18 0 0 230

Sajnos ez igaz, de talán lesz ilyen Yeti.

 

A kereskedői Yeti tájékoztatóban 2010 májustól igérik a 140 lovas CR TDI-t 6-os DSG-vel, 4x4-ben és a 102 lovas 1,2 TSI-t 7-es, száraz DSG-vel, de csak fronthajtással.

 

A dízeles nekem is nagyon-nagyon megfelelne. :-)

Előzmény: Pitylogós (229)
Pitylogós Creative Commons License 2010.01.18 0 0 229

Skodáék bekaphassák.

 

Ahogy az Oct. Scout-ból, úgy ebbűl sincs dízeles, 4x4-es, aut.váltós.

 

Mikor csinál mán a Skoda végre egy olyan autót, amit magamnak is megvennék (a céges OII mellé)?

_Brazil_ Creative Commons License 2010.01.18 0 0 228
Nem mellesleg egészen minőségi hatása is van az autónak közelről. Ha Dacia szintű belseje lenne, lehetne ez olcsóbb, de ez nem olyan. Egy relatíve tisztességesen felszerelt, kissé akciós modell 4.5 milla körüli áron elfogadható lenne. Természetesen dízellel :)
Előzmény: ckerti (227)
ckerti Creative Commons License 2010.01.18 0 0 227

Az előző hsz. első fele Brazilnak, a második Neomatik-nak szólt. :-)

 

Benzinesből lehet 4 alatti ár, de inkább akciós felszereltség ezen a 4,6-os áron, elvégre ez divatautó, nem tömegmodell, nem engedik -sajnos- túl alacsonyra az árat.

Előzmény: ckerti (226)
ckerti Creative Commons License 2010.01.18 0 0 226

:-))

 

Mivel a 105 lovas alapbenzines 4,6 MFt, az alapdízel (110 lóval) 5,5 MFt, és mind elsőkerekes, kétlemn, hogy a kért 3,5 MFt-os árat az 1,6 CR TDI-vel tartani tudnák.

 

Talán 4,5 MFt a kis dízellel elérhető, de még arra is várni kell, legalább egy modellfrissítést, hogy megkapja a motort ill. annyit, hogy lecsengjen az első értékesítési hullám.

Előzmény: _Brazil_ (224)
NeomatiK Creative Commons License 2010.01.16 0 0 225
Egy 85-90 lóerős (dizel, esetleg benzines) fronthajtásos modellt - nekem ennyi elég lenne - nem hiszem hogy nem tudnának 3,5 M-ért piacra dobni.
Előzmény: ckerti (218)
_Brazil_ Creative Commons License 2010.01.16 0 0 224
Pszt, pszt, csendben, hátha még nem ébredt fel... :)
Előzmény: joemaster (223)
joemaster Creative Commons License 2010.01.16 0 0 223
Ez inkább Ckerti Edition lesz...
Előzmény: ckerti (220)
ckerti Creative Commons License 2010.01.15 0 0 222
Nekem az 1,6 MPI-vel ez a használat közel 10 liter...
Előzmény: oca (221)
oca Creative Commons License 2010.01.15 0 0 221
Na, ma tankoltam egyet: 7,8-ra jött ki a fogyasztása, úgy hogy nagyrészt rövid úton használom. kb. 1-2 km-t megy áll egy pár órát, aztán megint ennyit megy.....szóval az egyik legvacakabb felhasználás....
ckerti Creative Commons License 2010.01.15 0 0 220

Egy jó csomagot már ki is találtam, lehetne mondjuk Family vagy Expedition Edition a neve, levehető horog kerékpártartóval, üvegtető, Columbus navi és tempomat a 2.0 CR TDI 140 lovas változatával, moccabarna vagy sötétzöld színben, alufelnivel.

 

Az ára mondjuk egy 5 éves Octi 1,6 plussz fél, na jó, egy millió forint.

 

Lehet limitált, egy darabos széria is, tudnék rá vevőt azonnal. :-)))

Előzmény: _Brazil_ (219)
_Brazil_ Creative Commons License 2010.01.15 0 0 219
2 év múlva, használtan... :) Talán csinálnak majd olyan szériákat belőle mint az Octaviák esetén a Business, Winter, akármi fantázianevű limitált szériák, és akkor talán jobban megéri megvenni.
Előzmény: NeomatiK (217)
ckerti Creative Commons License 2010.01.14 0 0 218
Nekem is lényegében csak az ára nem tetszik, 1,5-2 misivel lejjebb árazva ez lehetne az új népautó :-)
Előzmény: NeomatiK (217)
NeomatiK Creative Commons License 2010.01.14 0 0 217
Üdv!

Nekem tetszik ez a Yeti gyerek. Meg is néztem a honlapját. De az áránál majdhogynem megállt a lélegzetem. Szerintem eléggé túlárazott. Mielőtt megnéztem volna, azt gondoltam, hogy olyan 3,5 M-tól már kapható lesz.

oca Creative Commons License 2010.01.10 0 0 216
Volt kb 10cm, de már nem igazán maradt...
Előzmény: ckerti (215)
ckerti Creative Commons License 2010.01.10 0 0 215

A Gerecsében sem volt hó?

Előzmény: oca (214)
oca Creative Commons License 2010.01.10 0 0 214
Nem nagyon volt itt hó,de abban ment:)
Előzmény: ckerti (212)
Voyage_1 Creative Commons License 2010.01.09 0 0 213

itt van a video is. Szerintem egyáltalán nem egy elfogult teszt.

 

http://www.youtube.com/watch?v=lT_m9ESj-ys

http://www.youtube.com/watch?v=HSnu5IpyEr4&NR=1

 

 

Előzmény: ckerti (211)
ckerti Creative Commons License 2010.01.08 0 0 212

http://www.vezess.hu/teszt/egy_skoda_lenne_kiraly/22143/

 

Gusztuistalan ömlengés a Yetiről :-)

 

Jut eszembe milyen az 1,2 TSI elsőkerékhajtással a hóban?

ckerti Creative Commons License 2010.01.08 0 0 211

Igazad van, sőt én már olvastam is, csak nem emlékeztem rá.

 

Azért jobb lesz magyarul is elolvasni, mert annyira nem jó a némettudásom.

Előzmény: Voyage_1 (210)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!