Ahogy Gyula írta gyári 520 vs. Pet525tt volt hazafelé. 1 De Gyula meg van ám csippelve!!!!! Az eredményről már csak az érintettek tudnának mesélni, én nem voltam jelen, csak az eredményt hallottam ;)
__________________________________________
1 Sztem Rumci feladta a nagy fékezést követően...:-))
Esetleg nincs valakinek egy elfekvőben lévő gázpedál? Az enyémnek a padlólemez végénél lévő csatlakozás megfáradt. Sört vagy csokit tudok cserealapként feldobni. Ja, lehetőleg nem mennék ki pestről érte.
Ráadod a gyújtást, majd egy kábellel letesteled a 7-es lábat a kasznihoz 12mp-re. Igazából ketten jó csinálni, mert az idő változhat, ezért addig kell ott tartani a drótot, amíg megjelennek a zöld lámpák, és a felirat elalszik. Minden lábhoz oda van írva a szám.
"Service ledek resetelése: 7-19 vagy 7- testre ami pl. a toronycsapágy csavarja!
- gyújtásra rakod, - letesteled 6mp-ig és utána elereszted, - ekkor már látni kell a zöld lámpákat, de - leveszed a gyújtást és ellenőrzöd.
Ha 12mp-ig testelsz, akkor inspekció."
Tehát, megkeresem a 7-es pin-t, gyújtásra teszem és egy darab dróttal 12 mp-re letestelem. Jól értem? Elb...ni nem lehet semmit, max nem törlődik? Ugye kárt nem tudok okozni?
Na jó, azért nem romhalmaz, csak a múltkorában 80-al bebicskáztam egy utánfutóvalés ott maradt a nyoma a jh sárvédőn. De már intéztem hozzá rozsdamentes hátulját és min2 h. sárvédő cserélve lesz komplettben. :)