Előre is nagyon köszönöm! Ha tudsz valamit légyszi dobj mélt is, nehogy éppen ne olvassak fórumot! stílusosan a gmailem: ba65502
Akkor egyenlőre nem veszek porlasztócsúcsot és nem cserélek vezérműtengelyt...
Valaki nyugtasson meg, hogy a mechanikus adagoló jobb mint az elektronikus. VAGY fordítva? Mind1, de most már valamelyik úton el kellene indulnom, mert a motor benne van a kocsiban :-/
Vagy magát a torrentet nem ismered? Elöször kéne 1 kliens pl ez innen le is töltheted, felrakod és már töltheteed is lefelé. Alapokról is olvashatsz a fenti linken.
Illetve még annyi, ha már rászántad magad az olaj,szűrő, karter tömítés cserére, akkor még elötte érdemes alánézni, hogy a váltó kihajtás szimering ill a fokozat kapcsoló tengelynél lévő szimering <a href="http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=HG81&mospid=47396&btnr=24_0794&hg=24&fg=15" target="_blank">itt a 7-es</a> nem folyik é. ( 2 szimering potom pénz, szóval ha eresztget szerintem érdemes 1 füst alatt cserélni őket is)
Szia! E34 topikban már írtam aut.váltó olajozásról. Szóval a lényeg, h milyen váltod van ZF, GM aztán ZF-en belűl melyik pl. ZF A5S 310Z azaz 5HP-18 váltód van és ezen belűl lehet még zőld cimkés ekkor kel a már említett esso lt 71 141 vagy fekete cimkés akkor jó bele vmi dexron III ATF olaj. Amennyiben ZF csak más típusú a váltod ide feltettem a ZF olaj referenciát pdf-ben, ebből kitudod keresni. A fent említett váltóba teljes töltés esetén 7.8 l csere esetén 3.3l a feltöltési mennyiség. Motorolaj esetén, tudom általában a 10w-40- et írják sokan, de jó motorban az 5w-40 v. 5w-50 is tökéletes. Ja az elöbbi linken a motorolajokban találsz BMW által engedélyezett-jóváhagyottt molajakat.
TDS-be is az 5HP-18 váltó van, ugye? Én pont tegnap tettem fel ezt a kérdést a másik topicba, egy barátomnak van egy 525ixA-ja, ő kérdezte. Polip kartács válaszolt nagyon korrektül, az őáltala belinkelt táblázatot mellékelem ide is.
Nobri! egy jótanács ha megengeded ha rákattintasz a hozzászóló nevére, akkor látod, hogy hova mennyit írt stb érdemes venni a fáradtságot és "lenyomozni" azt akivel itt ismeretlenül is üzletelni fogsz
nem lebeszélni akarlak arról, hogy sixpackkal cseréltess olajat, de sem itt, sem az e34-es forumon nem láttam még olyant, hogy valaki nem segít, csak pénzért de ha olajos a váltó alja, akár csak pár csepp, akkor amúgy is le kell szedni a váltót, hogy szimeringet cseréljetek, mert az ok, hogy az olajat kiszivattyúzod, de szimeringet csak leszedett váltónál lehet cserélni szolenoidokat lehet úgy is, ha fent a váltó de lehet hogy sixpack az ország legjobb váltóolajcserélője, és minden pénzt megér, tényleg semmi tapasztalatom vele, csak a hozzáállás fura
Azért automata váltóba se mindbe az az ominózus Esso olaj való. Gerner írta ezt le hónapokkal ezelőtt részletesen az E34 topicba, de mivel ez számomra teljesen irreveláns info, ezért végig se olvastam, nemhogy megjegyezzem.
Javaslom a kérdés ismételt feltételét az E34 topicban, vagy visszakeresni jó sokat.
de nem tök komolyan gondoltam, hogy először keressen rá a témára, és ha van utána kérdése, akkor tegye fel nem hiszem el, hogy nem volt ideje beírni azt, hogy olajcsere, vagy pedig megnézni a kezelési útmutatót