mit gondoltok, hogy a legcélszerűbb megoldani az l100 foldbackelését? külföldről rendeljek hozzá készletet, majd próbálkozzam magam, vagy érdemesebb ezzel Harangozó Misihez fordulni?
ezen az oldalon 60 dollárért kínálnak szállítással együtt l100 foldback készletet.
livemusic:
tegnap lgt tribute koncert volt siófokon, ahol premecz aka littlebig szaktárs csúnyán elvágta mindenkinek a száját a nordon prezentált orgonaszólójával(kotta nélkül című számban), érdemes megszerezni a felvételt, a magyar MTV(musictv) le fogja adni! ezúton is grat matyó!
Szia. A lényeg a mély összetevő és a magas. Szerintem ő sem patikamérlegen állított be regisztrációt, csak valami fütyülőset kevert. Jól kihallatszik a foldback.
Az alap a 16' és az 1', de belehallom kicsit a 8'-at, meg az 1 3/5'-öt.
Valami ilyesmi jött ki: 803 000 808, meg max chorusvib és gyorslaci. Aztán kihúzza a többit is fullra.
A képen mást látok a B preseten, de soundra ez hasonló.
Az lényeg, hogy először a spinet sorozatot láttam meg. Nem hozott lázba. Ahol akkor orgonáltam ott 3 manuál volt és a templomablak is mozgott, ha benyomtam a TUTTI-t. Szólt is a plébános, hogy nagyon hangos. A Rhoda Scott-féle felvételeken (70-es évek) milyen van, mert az meg a TV-ben láttam. A DP-t meg hallgattam folyamatosan. Illet még ELP-t is!
Elfelejtettem hozzáírni, hogy nem a Full-Block , ami a solo későbbi részében hallható, hanem az elején használt registrierung erdekelne annyira.a ''Full-ig'' Azt hallom, hogy jó sok Quint van ''hozzákeverve.
Üdv mindenkinek ! Nagyon érdekelne a lehetőleg pontos drawbar és egyéb beállítása a 7886 on hallható Billy Preston solo nak. Egyszerűen zseniális, minden !! /Steve Gadd, Nathan East, stb stb./ Zsolt, Te ránézésre, és a tapasztalatod alapján biztos megtudnád mondani, hogy mit, hová, mennyire, és mivel tudnám megközelítőleg ezt a soundot elérni . Köszi a segítséget !
DP lemezeken csak C3 látható. Persze több videóm van A100-al, B3-mal is Jon Lordtól. 1968 előtt használt spinetet (Artwoods, Santa Barbara Machine Head) amiről sajnos nincs képem. Viszont audió maximális mennyiségben :-)
Ez az ismeretterjesztő film érdekes lehet, persze főleg az ontopic része.
Deepl Purple nagylemezen volt olvasható, illetve nagyon régen volt egy angol ismeretterjesztő sorozat ahol a zenészek mutatták behangszereiket. A sorozat része voltak: - a dobok - a billenytűs hangszerek (ebben a részben volt console és spinet Hammond is) - a gitárok - a fafúvósrok - a rézfűvósok - a vonósok
"Általában mindenki arra a formára bukik amelyiken megismerte sztárja által a hammondos zenét." - Ez nagyon igaz. Bár én először (most már tudom), hogy a M3-at, majd a B3-at láttam és kedveltem a zenében, de első Hammond-os elő koncerten az A100-ast láttam. Nekem azóta is az a kedvenc formám. Mert az hasonlít leginkább az "orgonára" vagy azokra a "harmóniumokra" amelyeket azelőtt játszottam.
Van benne valami:-) Csináltatva legalább olyan drága lesz majd, és a végeredmény is kétes lesz. Amit én építek most, az a Viscount DB3-asnak készül. Sztereo kimenet van rajta, és a lezli szimuláció el van rendezve eleve. Tulajdonképpen egy sztereo hangfal lesz aktív boxnak megcsinálva -egybe építve két utasra, 2x80W-on fog majd szólni. Ez a 80W-t 2cm-es amplitudót eredményez (oda-vissza egyben mérve kb.:-) egy 30cm-es mélynyomón. Tehát mondhatjuk, hogy szól!
Amit magamnak szeretnék csinálni lezlit két darab 80W-os csöves végfokkal, az viszont három utas lesz! Ma reggel ki is pattant az Isteni szikra, mert a középsugárzó tőlcsére komoly fejtörést okozott. De már ezen is túl jutottam. Már csak pénz, idő, és nyugalom szükségeltetik a megvalósításhoz:-)
Egy haverom, bizonyos Csiga Sándor lezlit keres, lehetőleg nem túl drágát, lehet Solton meg egyéb klón is, lehet tranyós is, csak keverje a levegőt, hogy ne legyen meleg a színpadon, és ne legyen sokkal több 150 kilónál, mert kevés roadja van.
Tudja esetleg valaki, hogy ki árul beteg Soltont a vaterán? Bármi más tippnek örülne, akár javíthatónak is.
A kontaktok:
20-777-97-91 - érdemes többször próbálkozni vagy smst küldeni, mert rádióhullámtalan helyen lakik
Játszottam én is ilyen BX3-on. Több topiktársunknak van ugyanez CX3-ban. Nagyon autentikus felülete van az biztos. Viszond ne sajnáld a VK7-eddel szemben. Amennyi előnye van, annyi hátránya is. Nekem jobban bejött a DB5-OB5.
Valószínűleg az idő és legenda húzta el az árát az A100-tól, ahogy a C3-at is.
A megjelenés, a látvány, a történelem. Szóval a presztízs.
A B3 forma már az első 1934-es A modellen is megegyezett csak kevésbé mély kivitelben. 1935-ben a B modell ugyanabban a mély szekrényben volt. 1945-ben a megjelenő BV-kben annyi volt a változtatás hogy a lába kevésbé díszes lett: elmaradt a gallér és kissé meghízott. Végül a már kifelé futó B3 szériában kb. 1970-ben az íves billentyűfedél egyenes, lépcsős lett és az oldalíveket a furnérozásban nútok szakítják meg.
Az 1936-os C forma még kevésbé változott. 1960.ban elhagyták róla az oldalfaragásokat és kész. Az angolok csináltak egy saját C szekrényt 1970 körül. Ez hegyesebb és egy lapból áll.
Az A100 design 1959-ben már igen más. Modernebb.
Általában mindenki arra a formára bukik amelyiken megismerte sztárja által a hammondos zenét.
A legtöbb sztár B3-on játszott a hordozhatóság, a szellős látvány és jól látható pedálmunka miatt.
Aki brit rockon nőtt fel, annak a C3-ak fexenek igazán.
De szinte minden szárral tudok audiót, videót A100-ason is.
Amikor Joey DeFrancescót szabadkozva megkérdeztem először hogy "bocs', de nem baj hogy ez A100, nem B3?" azt válaszolta hogy "minden rendben, ez B3!"
Szerintem csak abban az esetben érdemes lezlit építeni ha megegyező végeredmény esetében lényegesen olcsóbban jövünk ki. Ez viszont nagyon nehéz feladat. És feltéve ha nem az önmagáért szerelés a fő motiváció.
Szerintem minden művésznek megvan a saját szólója. Ettől egyéni, és tudjuk rögtön, hogy Ő! játszik a felvételen. Ez olyan, mint egy védjegy, vagy egy ujjlenyomat:-)
Az enyém, de nem én raktam fel! B-3000, refurbished, VAN benne midi, (kezdetleges), a hangszer refurbished,1-ért vihető (Norvégiában vettem, én újíttattam fel, a kinti ára 35.000.- NOK volt. Pesten megtekinthető!
pénteken szerbiában játszottam egy korg bx-3ason, de mivel a beállásra útlevélpara miatt nem értem oda, csak egy 5 perces line-check.en volt alkalmam kipróbálni a hangszert, és utána egyből kezdtük a koncertet. meg kell mondjam, nagy élmény volt, főleg mivel ezelőtt csak régi cx3at használtam egyszer, és az elijesztett a korgtól (bár volt akinek tetszett- ízlések..), nem úgy mint a milliós csodaklón. a waterfallja remek, a kinézete totál b3, fa lábak voltak hozzá, gyönyörűen nézett ki. Mind a leslie szimuláció, mind a chorus jobban tetszett mint az általam használt vk-7, a drawbarok jól mozognak, a menürendszer a korg standard, viszonylag logikus. sajnos pedált nem adtak hozzá, de boldogultam valahogy. a lényeg, hogyha valakinek van lehetősége hozzájutni pl használtan, emberibb áron egy ilyenhez, akkor mindenképp vegye fontolóra, mert szerintem nagyon jó hangszer! amerikában 3600 dollárért árulják újonnan, németországban 4000 euro, szóval sajnos elég borsos...
Elnézést! Kimaradt az a sor az olvasásból:-) B3000-ért viszont sok a 900ezer. Ennyiért szerintem a nyakán marad. Illetve az eredeti tulaj nyakán:-) Bár veréb mindíg akad.....
Mint irtam ,a hirdetésben egy az eladó szerint a rá hasonló képet tett be, nem a b3000-esét. A képen egy b3 szerepel szerintem is . Igen a b3000 nem volt midis, de rs232 kapcsolat teremtő van benne. A super b volt full midis, és pcm kártyákal még hárfázni is lehetet vele, azért ez má nem semmi!!!!