Ezért lett ilyen otromba nagy lapos tankja, mert csak fekvőhengeres blokk volt raktáron... :) A nyugati exprtokon ott az akkumlátor. Nem a legszebb, de ezen gyári akkutartó megoldás látszik, ez abból is észrevehető, mert az akkutól jobbra megvan a helye a tipikus bakelit Jawa biztosítéktartónak.
Csak lemásolnám,csinálnék vmi pléhdobozt,ugyanezen paraméterekkel...
a legtöbb szűrődoboz nem illeszkedik precízen a kupakjával,ezért a makkot leesés ellen mindig szigszalagoznom kell.Jó okés h nem sűrűn abajgatja az ember,ez igaz...
lehet h marad ez a begoldás ha nem találok passzos párt.
A dobozok szine tényle elég durva!!!Márványmintás,,,olyan mint vmi penészes sajt:))
A szűrő felfogó tölcsércső is van h rikító citromsárga,de találtam már pirosat is:))
Még jó h nem látszik...gáz!
A tank meg a blokk közé gyárilag nem akartak esetleg vmit tenni?
Nem tom van -e még 1 motor ahol ezen helyen át lehet köpni:))
Igen, a kis vascsövecske felel a szívászajcsökkenésért, nekem a direktszűrővel ment nagyon jól, de sokszor (főleg hidegben kigyorsításkor) hörgött, szerintem hagyd meg gyárira, vegyél bele új betétet, és használd. Igaz, hogy szükségmegoldásnak tűnik az egész gyári légszűrő (mivel az újrahasznosított műanyagból készült légszűrőház öntőmintái megegyeznek a pionyréval, csupán az Italjet-Jawa Mustang prototípus tankja miatt hülyén nézett volna ki ugyanazzal az elrendezéssel, ezért elrejtették azt a tankba, és egy gumicsövet csináltak neki) Gondolom mindez azért, mert nem volt pénz másik öntőmintára. A lényeg az, hogy ezt a légszűrőt erre fejlesztette ki egy komoly gépészmérnöki csapat, gondolod, hogy Te hatékonyabbat tudsz rá csinálni?
Ez a túratank csak abban az esetben lesz ha beválik a Mustár, és hosszabb útra kecmergek el vele...rühellek ugyanis mindig a tankba sasolni h jaj mennyi van még vajon...
Mellesleg nem tudom eldönteni h melyik gyári szín a jobb.
Mivel 223/200 a Mustang, így a szóba jöhető szinek:
Ezt én sem értem, minek a 8 litert megnövelni a duplájára?... :) Ha szerinted sok a fogyasztása, vegyél 125-ös ETZ-t, ami 6-7 alatt nem áll meg aztán, vagy vedd meg a Simsonomat, aztán majd áldod az alacsony fogyasztású Mustangodat... :)
azt tudod hogy jócskán megnő a motor súlya, ha tele tankolód, és minden erősebb fékezésnél leáll majd amikor már csak félig van tankolva, mert előre csobban az összes benzin :), nekem eddig elég volt a gyári tank kapacitása. :)
Csak arra vigyázz, hogy a szívókeresztmetszetet ne változtasd (a lyuk, amin a légszűrőházba bemegy a levegő), mert külömben szar lesz a keverék. Én is csinálam direkt szűrőt a gyári szűrőbetétből, de nagyon szarul ment vele.
No akkor valszleg tervetek egy szűrőházat,annál is inkább mert tervben van egy bazinagy túratank is,ami kívülről teljesen normális lesz,de alá nézve látható majd a turpiszság:)
A nyeregszerű domborulat ki lesz operálva,az alján lesz egy fenéklemez.Tehát majd az egész tank annyi benzint lesz képes tárolni,amekkorának látszik:)
A RAL kódolás elég tág fogalom, mivel minden gyártónak megvan a maga színkódrendszere, na a RAL-nak egyikhez sincs köze, a másik meg, hogy a web színkódoknak a RAL-hoz nincs köze, és nincs két egyforma monitor se, szóval ha innen akarod lenézni, felejtsd el... :)