Keresés

Részletes keresés

t010traktor Creative Commons License 2013.10.09 0 0 715

Nem semmi ! :-)

Főleg a raktár érdekes.

Ott a sok "finom" kis rota egymásra dobálva ... :-(

Megvetted mindjárt tehetsz rá egy fényezést :-(

 

Lki1 Creative Commons License 2013.10.08 0 0 714
Lki1 Creative Commons License 2013.10.07 0 0 713

Köszönöm...

Igyekszik az ember!

Előzmény: t010traktor (712)
t010traktor Creative Commons License 2013.10.07 0 0 712

Szia !

 

GRATULA ! ! !  a pici fiadhoz !

 

 

Lki1 Creative Commons License 2013.10.06 0 0 711

Szívesen!

 

Ma délben megszületett a picifiam!

 

Vááááá!  :)

Előzmény: t010traktor (710)
t010traktor Creative Commons License 2013.10.05 0 0 710

Lk1 !

 

Nagyon szépen köszönöm a segítséget ! :-)

 

 

Előzmény: Lki1 (705)
Marik Öcsi Creative Commons License 2013.10.05 0 0 709

Ha ki adja úgy hogy egy átalakítot  elé teszek  akkor megmarad, ha nem akkor a tied. Lehet kapni olyan 35-s hüvelyt aminek a vége 21-es kani.

Előzmény: Lki1 (707)
Pál Tomi Creative Commons License 2013.10.05 0 0 708
Lki1 Creative Commons License 2013.10.05 0 0 707

El ne dobd a régi kardánt! Stipi-stopi! Nekem kell!

Előzmény: Marik Öcsi (706)
Marik Öcsi Creative Commons License 2013.10.04 0 0 706

Hali. majd holnap küldök neked mms-t a kaszáról. Lefestettem, három betű de nem kék, ződ. Rövid a gardánja, majd szerkeztek hozzá egy másikat.

Előzmény: Lki1 (705)
Lki1 Creative Commons License 2013.10.04 0 0 705
Előzmény: t010traktor (704)
t010traktor Creative Commons License 2013.10.03 0 0 704

Egy linknek nagyon örültem volna :-)

Köszikécske :-)

Lki1 Creative Commons License 2013.10.03 0 0 703

Rotációs kapa fórumon babszi hozzászólásait keresd. Készített egy honlapot, ahonnan le lehet szipkázni!

Robigépkönyv, vagy ilyesmi a címe.

Előzmény: t010traktor (702)
t010traktor Creative Commons License 2013.10.03 0 0 702

Sziasztok !

 

Robi - 151 -hez nincsen valakinek elfekvőben egy gépkönyve ? :-O

Ha már a kistrakihoz nincsen rota akkor megoldom másképp :-)

 

Köszönet a segítséget ha akad !

BGELL Creative Commons License 2013.10.01 0 0 701

Szia!

 

 

Kifejezetten szárzúzót szeretnél vagy ajánlhatom a fűnyíró adaptert ami nekem van hozzá?

 

A szárzúzót amúgy csinálja egy srác 100.000 Ft. Választható méret. Az enyémen 120-as van. Előtette 100-as volt de így utólag a 110 lenne az optimális.Ez már picit nagy neki.

 

Marik Öcsi Creative Commons License 2013.09.26 0 0 700

Biztos már szerel odabent és ha nem sikerül akkor üt-vág. Várod már ugye?

Előzmény: Lki1 (698)
Pál Tomi Creative Commons License 2013.09.26 0 0 699

Sziasztok !

 

T-012-esem van. Szárzúzót és első hidraulikát keresek hozzá.

Lki1 Creative Commons License 2013.09.21 0 0 698

Úgy is érzi magát a "gazdaszervezet"! Mintha egy kulcskészlet már most mellette lenne! :)

Előzmény: Marik Öcsi (696)
Lki1 Creative Commons License 2013.09.21 0 0 697

Olyan nincs, hogy túl magas az oktánszám! Viszont inkább az, hogy kevés. De ez ennél a motornál nem fordulhat elő, mert 1:5,5 a sűrítési arány! Ez alkalmas a 66-os oktánszámú benzin használatára is. 

Nem fordítottad le a gépkönyvet? Az ásványi szellemek a földgáz, és a PB akar lenni!

Előzmény: Eysti (695)
Marik Öcsi Creative Commons License 2013.09.20 0 0 696

Te Lali! Nagyon vágod fejből ezt a szerelést. A kis junior is villáskulcsal a kezében születik meg. Ideje készülnöd! Kicsi csöpségnek kicsi villáskulcs.

Előzmény: Lki1 (694)
Eysti Creative Commons License 2013.09.20 0 0 695

Annó nem volt 95-ös benga.Szerintem az oktánszám kicsit magas neki.Egyébként csak kipróbáltam,volt kéznél friss.

Előzmény: Lki1 (694)
Lki1 Creative Commons License 2013.09.20 0 0 694

Első lépésben ganajozd ki az olajsarat, majd bonts le mindent a blokk két végéről, és fordítsd fejre az egészet!

6db tőcsavarról lejön az anya, és emelheted le az alját.

2db M10-es anya oldásával kezedben van a szivattyú.

M10x1-es menetet fúrj a visszavezetéshez, mert meg tudod venni a közcsavart (M10x1/M12x1,5).

A szűrőtartó M10-es menetét átvágtam M12x1,5-re, amikor felesztergáltam a tömítő felületet. Oda is meg tudod venni a könyököt.

Nem kell azt a pipa alakú végidomot felrakatni a tömlő végére, ami nekem is van. Sokkal csinosabb lesz!

A papírtömítést pótold összeszerelésnél, mert a furatpozíciók annyival közelebb kerülnek egymáshoz!

Tehát, nem csak tömít, hanem hézagol is.

Ja! A legfontosabb! El kell zárnod az olajcsatornát a visszatérő ág, és a nyomó rész között! Én egy 6-os csapot ragasztottam bele Loctite 638-al. Olyan lett, mintha belebetonozták volna! Képeken láthatod.

 

A rézelejét miért kellett hozzá keverni? Sokat kap a motor?

 

 

 

Előzmény: Eysti (692)
Marik Öcsi Creative Commons License 2013.09.20 0 0 693

Keverjél sokat, most van a szezonja. Dolgoztam régen egy magánzónál, a haverjai keverték a fröcssöt az autókba. Volt abba talán még tehénszar is nitrohígítóval mert nagyon büdös volt DE!! 2-3 literrel kevesebbet evett mint a legjobb gázolajból. Leleményes a magyar.

Előzmény: Eysti (692)
Eysti Creative Commons License 2013.09.19 0 0 692

Nem tűnik nehéznek.Szétborítom én is,és megszemlélem a lehetőségeket.Amúgy Eger mellett,Verpelét.Kevertem benzint (rézelejével),ketyegett szépen.Nem is füstölt.

Előzmény: Lki1 (691)
Lki1 Creative Commons License 2013.09.19 0 0 691

Hogy tetszettek a képek?

Hol vagy az országban?

Előzmény: Eysti (684)
Marik Öcsi Creative Commons License 2013.09.19 0 0 690

Ezek kb 30-35cm hosszúak, ez kopik el legutoljára a kamionban mert csak a fülkét billentik vele. Évente használják vagy 7-8 alkalommal. Azért javasolom ezt mert nem egy ormotlan böhöm és független a másik hidraulikától. A pumpa rész maga a tartály mint az emelőknél, de ez két utas. Lefelé is pmpálod meg felfelé is. Azért ilyen mert külömben a 700kilos fülke lezuhanna szabadon. Ezt hoduráshoz évekig birná.  Ha a trakin a hidraulika olyan hogy a vezérlötömbre rá tudod kötni  akkor csak a munkahenger kell hozzá. Másik lehetöség a targonca billentő hengere, az is kétutas

Előzmény: Eysti (687)
Lki1 Creative Commons License 2013.09.19 0 0 689

Nekem a börze, és a vastelep a fő beszerzési forrásom. 140, és 350 között jutok hozzá az alaphoz.

Új pillangó tengely, tömítések általában mindig kellenek. Gyakran úszó, és tűszelep is. Az egészet 3 Mátyás általában megállítja. Azért ne kapkodd el, építsd meg az eszközt, és később tedd meg a próbát! Addig járj nyitott szemmel.

Én most a elújított hengeremet várom, és aztán kitalálom a regulátor bekötését a kispók karbihoz.

Nézd meg a videóim között! Van róla kisfilm.

Előzmény: Eysti (687)
Lki1 Creative Commons License 2013.09.19 0 0 688

Én PB-vel fogom üzemeltetni. Már van is egy Lovato reduktorom. Mivel elég kicsi a fogyasztása, elég lesz ráleheltetni a meleg levegőt. Nem fog lederesedni.

A motor gépkönyvében benne van, hogy mindennel üzemeltethető, ami gyúlékony. Tehát (szerintem) nem szükséges az ólompótló. Annyival fejlettebb ez a motor, hogy van elég kemény szelepülék belenyomva a helyére (vannak régi Skoda típusok, ahol az öntöttvas hengerfej saját anyaga a szelepülék).

 

Előzmény: Eysti (684)
Eysti Creative Commons License 2013.09.19 0 0 687

Úgy látom áll a cerka mindenkinek a kispók karbira.Tényleg lehet benne valami.Akkor már tudok egy kb. árat is, mibe kerül.Gondolom nem nehéz illeszteni.

Mire figyeljek amúgy a bontóban(újat nem veszek)?Tengelykopás stb.

Milyen hosszú munkahenger kellene?

Előzmény: BGELL (685)
Marik Öcsi Creative Commons License 2013.09.18 0 0 686

Szia. Csak tippelek, kamion bontóban kicsi, vékony de elég hosszú és erős fülkebillentő munkahengert keressél. A szivattyuja kézi hajtásu mint az emelő de két utas a rendszer, mindkét irányba punpálni kell

Előzmény: BGELL (685)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!