Kifejezetten szárzúzót szeretnél vagy ajánlhatom a fűnyíró adaptert ami nekem van hozzá?
A szárzúzót amúgy csinálja egy srác 100.000 Ft. Választható méret. Az enyémen 120-as van. Előtette 100-as volt de így utólag a 110 lenne az optimális.Ez már picit nagy neki.
Olyan nincs, hogy túl magas az oktánszám! Viszont inkább az, hogy kevés. De ez ennél a motornál nem fordulhat elő, mert 1:5,5 a sűrítési arány! Ez alkalmas a 66-os oktánszámú benzin használatára is.
Nem fordítottad le a gépkönyvet? Az ásványi szellemek a földgáz, és a PB akar lenni!
Te Lali! Nagyon vágod fejből ezt a szerelést. A kis junior is villáskulcsal a kezében születik meg. Ideje készülnöd! Kicsi csöpségnek kicsi villáskulcs.
Első lépésben ganajozd ki az olajsarat, majd bonts le mindent a blokk két végéről, és fordítsd fejre az egészet!
6db tőcsavarról lejön az anya, és emelheted le az alját.
2db M10-es anya oldásával kezedben van a szivattyú.
M10x1-es menetet fúrj a visszavezetéshez, mert meg tudod venni a közcsavart (M10x1/M12x1,5).
A szűrőtartó M10-es menetét átvágtam M12x1,5-re, amikor felesztergáltam a tömítő felületet. Oda is meg tudod venni a könyököt.
Nem kell azt a pipa alakú végidomot felrakatni a tömlő végére, ami nekem is van. Sokkal csinosabb lesz!
A papírtömítést pótold összeszerelésnél, mert a furatpozíciók annyival közelebb kerülnek egymáshoz!
Tehát, nem csak tömít, hanem hézagol is.
Ja! A legfontosabb! El kell zárnod az olajcsatornát a visszatérő ág, és a nyomó rész között! Én egy 6-os csapot ragasztottam bele Loctite 638-al. Olyan lett, mintha belebetonozták volna! Képeken láthatod.
A rézelejét miért kellett hozzá keverni? Sokat kap a motor?
Keverjél sokat, most van a szezonja. Dolgoztam régen egy magánzónál, a haverjai keverték a fröcssöt az autókba. Volt abba talán még tehénszar is nitrohígítóval mert nagyon büdös volt DE!! 2-3 literrel kevesebbet evett mint a legjobb gázolajból. Leleményes a magyar.
Nem tűnik nehéznek.Szétborítom én is,és megszemlélem a lehetőségeket.Amúgy Eger mellett,Verpelét.Kevertem benzint (rézelejével),ketyegett szépen.Nem is füstölt.
Ezek kb 30-35cm hosszúak, ez kopik el legutoljára a kamionban mert csak a fülkét billentik vele. Évente használják vagy 7-8 alkalommal. Azért javasolom ezt mert nem egy ormotlan böhöm és független a másik hidraulikától. A pumpa rész maga a tartály mint az emelőknél, de ez két utas. Lefelé is pmpálod meg felfelé is. Azért ilyen mert külömben a 700kilos fülke lezuhanna szabadon. Ezt hoduráshoz évekig birná. Ha a trakin a hidraulika olyan hogy a vezérlötömbre rá tudod kötni akkor csak a munkahenger kell hozzá. Másik lehetöség a targonca billentő hengere, az is kétutas
Nekem a börze, és a vastelep a fő beszerzési forrásom. 140, és 350 között jutok hozzá az alaphoz.
Új pillangó tengely, tömítések általában mindig kellenek. Gyakran úszó, és tűszelep is. Az egészet 3 Mátyás általában megállítja. Azért ne kapkodd el, építsd meg az eszközt, és később tedd meg a próbát! Addig járj nyitott szemmel.
Én most a elújított hengeremet várom, és aztán kitalálom a regulátor bekötését a kispók karbihoz.
Én PB-vel fogom üzemeltetni. Már van is egy Lovato reduktorom. Mivel elég kicsi a fogyasztása, elég lesz ráleheltetni a meleg levegőt. Nem fog lederesedni.
A motor gépkönyvében benne van, hogy mindennel üzemeltethető, ami gyúlékony. Tehát (szerintem) nem szükséges az ólompótló. Annyival fejlettebb ez a motor, hogy van elég kemény szelepülék belenyomva a helyére (vannak régi Skoda típusok, ahol az öntöttvas hengerfej saját anyaga a szelepülék).
Úgy látom áll a cerka mindenkinek a kispók karbira.Tényleg lehet benne valami.Akkor már tudok egy kb. árat is, mibe kerül.Gondolom nem nehéz illeszteni.
Mire figyeljek amúgy a bontóban(újat nem veszek)?Tengelykopás stb.
Szia. Csak tippelek, kamion bontóban kicsi, vékony de elég hosszú és erős fülkebillentő munkahengert keressél. A szivattyuja kézi hajtásu mint az emelő de két utas a rendszer, mindkét irányba punpálni kell