Szerintem előbb szedd szét, hogy ne járj úgy mint itt náhány fórumozó meg mint pl.: én is. Bukod a betét árát is, ha egyik villáda se tudod belerakni. De ez az én véleményem!
Nem is azt írtam, hogy kifogástalan villát keresek, de legalább olyat, amivel biztonságosan lehet közlekedni. Javítani hogyan lehet a gázos részt, mert gondolom az ment tönkre, nem a rugós?
Sajna már így vettem át a haveromtól a mocit, aki "rám hagyományozta". Mondta, hogy ez a hibája. Lehet a testvére kátyúzta le. Defektes is volt és szétfolyt az olaj a betétből. A gáz hogy nagyon benne van és szinte semmire nem reagál. Nagyon nem akarom kínozni, mert én sem akarok bontott villákkal küzdeni na meg a bontósokkal és félő, hogy rosszabb lesz mint most. Annak a szorult alkatrésznek kívül kellene lennie?
Bontotban zerintem sehol. Nem is tudom h gondolog h 16 eves motorhoz lesz kifogastalan bontott. Megkell javitani ami van. Vagy venni par bontott hatha jo lesz valamelyik. Sajnoz erre csak ezt lehet mondani.
Abban kérem a segítségeteket, hogy honnan tudnék megbízható helyről venni egy 99-es 2T Scarához első villát? A baj az vele, hogy koppan a gödrökben.
Ősszel vettem egy használt villát a neten, amiről állították, hogy teljesen rendben van, nem koppan. Persze most a beszereléskor kiderült, hogy ugyanolyan, mint az enyém volt. Reklamálni nincs hol.
Szij feszessegert a kontrasztrugo felelos. Az h a szij nem megy ki vegig lehet variator kopas is egyszeruen lekopot a feluletebol jo par tized azon meg csak a csere segit.
Bocs, azt hittem a Várszegi Zoli vagy, ő is fogfutár és már kétszer is megbeszéltük, hogy átjön, de nemjött, remélem nem ütötték el sokadjára :) én meg valahogy ötödszörre már nem szeretek telefonálgatni, ha korábban meg abban maradtunk, hogy ő hív...
Köszönöm, hogy válaszoltál, de konkrétan olyasvalaki véleményére lennék kíváncsi - amint azt korábban leírtam - akinek közvetlen, HASZNÁLAT SORÁN SZERZETT tapasztalata van.
Az elmúlt két napban közel 600 km kocsikáztam két motor után (Scarabeo 200), érdekesség képen leírom a tapasztaltakat:
Az első motort, amit megnéztem 2011-es, a kilóméter futást tükrözi az állapot. Viszont a vízpumpája szimreinges, kevés benne a hűtővíz, törött volt az eleje (a fényezés nem sikerült túl szépen), hogy mennyire az kérdéses. Ami feltűnt, hogy a végsebessége 100-105 km/h volt, én keveslem. Származása rendben (olasz, papírok megvannak), eredeti gumik, normális tulaj, aki viszonylag mindent elmondott az előéletéről.
A másik 2012-es, szerintem full törött volt, minden újra fújva, 6000 km körül volt benne, de szerintem egy 10-est hozzá lehet dobni az állapot alapján. (féktárcsa stb...) Füstöl fehéren, eszi a vizet, kiegyenlítő tartájából hiányzott a víz. Vízpumpája szimeringes. Végsebességre 110-et ment, hátszéllel 120-at... Származása rendben, amúgy gáz az egész motor ahogy van. De aki árulja (kereskedő) ért hozzá, hogy hogyan kell átb@sznia a vevőket. (pl. 2012-es gumik, de nem azzal amelyekkel kiadták, csavarok megjelölése másik színnel átfestve, mintha gyári lenne).
Elég sok motort láttam/hallottam már, sok apróságot észreveszek, amit az avatatlan szem nem. Szóval ebből az újabb típusból nehéz jó állapotút kifogni, sőt lehetetlen. De azért nem adom fel! :) Hétvégén újból próbálkozom!