Ez pedig az ami fent van a masinán.Ebből két cső látszik csak,egy be,egy ki. Akkor ez a tankon kivüli verzió,ami nektek van,az a tankon belüli.Ami látszik a szivattyuk szivórészénél furat,az valszinű biztonsági szelep lesz.A tankon kivüli verzióban is van biztosan,csak ott eltakarja a szivócső.
OK! Bocsi fiuk a képzavarért,de már tiszta,nektek bele kell tenni a szivattyút az üzemanyagba,mert nincs konkrét szivócső,és a biztonsági szelep miatt.Nem volna kellemes,ha üzem közben spriccelné a kerót! Azt lenne jó tudni hogy mekkora nyomáson nyit az a szelep,mert akkor tudnánk mi a max amit bir.
A szivattyú mechanikát nem birom szétszedni,mert nagyon pici torx fogja 4 db.De ebben(a váltosatosság kedvéért)görgők vannak.Ha szét birom szedni,akkor felteszem a képeket. A képeken látszik hogy mennyire egy "egyszerű" szerkezet,csak ne kerülne egy 20-asba!
Akkor azt a szivattyút mérd le mennyit tud,mert lehet hogy az "átemelő"!Azt karbis motoroknál használják,ahol nem kell nagy nyomás,annyi a dolga hogy eljuttassa az anyagot a tankból a karbiba.Az enyémen nincs ilyen furat,ha lenne biztosan észre vettem volna,mert kábelkötegelővel van felfogatva a vázra.Be egy cső-ki egy cső-tápfesz.
Sajna nagyon sok fajta szivattyú létezik,ez látszik a hozzászólásokból,hárman irtunk és három fajta kapásból.Ami általános mostanság,az 3-3.5 bar üzemi nyomást kell hogy produkáljon,benzin vagy dizel egyaránt. A szomszédomnak volt ilyen autója amiben átemelő szivattyú volt,az belenyomta a karbiba a benzint,egy másik csövön pedig visszafojt a tankba a felesleg.Nem volt nehéz lefejni...
Holnap lefotózom a szétbontott pumpát,és teszek fel képeket.Abban nincs turbina.
Ahogy néztem mind a 2 AC n ahol felszivja a cumot a nagy cső mellett van egy kis furat ,olyan mintha visszafolyó csonk lenne.Az egyik amikor probáltam ezen a visszafolyo csonkon spriccelte a cuccot és a felső részen semmit
lehet el van tömődve.
Szeritnem pont e végett van ,ha feltölti a rendszerrt és leterheli akkor is legyen áramlás a pumpába és mindig hideg üzemanyagot szállítson.
Nos lefotoztam itt van lehet látni a kis lapátokat és attol jobbra a kis furatot ami szerintem visszafolyó.
Ugy látszik ahány szivattyú,annyi féle megoldás.Az enyém görgős. Nem kell beletenni az üzemanyagba,igaz van tankba szerelhető,nekem is a kocsiban ilyen van,de van tankon kivüli is.A benne lévő folyadék hűti,ami benzin,gázolaj,vagy éppen kerozin.Ha a szivattyú dolgozik,akkor áramlik benne a folyadék,mert alul beszivja,a tetején pedig nyomja,és közben az egész belső szerkezetét átjárja az anyag.A baj akkor lehet,ha nagyon le van fojtva,és nem áramlik benne a folyadék,vagy akkor,ha üresen jár.Se kenés,se hűtés. Én már nyirtam ki egy ilyen pumpát pont a fojtás miatt.Itt van szétszedve,ha valakit érdekel a belseje,nagyon szivesen lefotózom.
Szevasz, meghozta ide a postás nekem is a másik AC pumpát elvileg 3,5bar nyomást tud. Bár még mukahelyemen vagyok, mert ide rendeltem, de rátettem 12V-ot, belenéztem és itt a szívó csonknál kicsit látszik a belselye, én egy fogaskerék részét látom benne, azt hiszem ezt nevezik bolygókeréknek, mert úgy is mozog!
El vagy veszve! Már régen nem irtál,csak én és kikik tartjuk a frontot. Persze én könnyen vagyok,nem melózok,csak ülök itt a gép előtt.De inkább melóznék...
A szivattyút üresen ne járasd sokáig,mert az ugy van tervezve hogy a benne lévő folyadék hűti.Üresen 2 perc,és elfüstöl.A tápegységét is jó nagyra méretezd,mert az enyém képes 20 ampert felvenni amikor dolgozik.
Nekem is erőlködik az olajtól(nekem kenőolajat nyom),de hát nem erre tervezték,ezért használok szintetikust,mert az sokkal higabb mint a többi. Ez lesz a pumpád a kicsikéhez?
Elég nehéz befogni a nyílást amikor nyomja az olajat,étolaj volt a tesztnél és szerintem azért nem nyomta olyan intenzitással a cumot.3 szor sűrübb az étolaj mint a kerozin vagy benzin.Belenéztem a szívó nyilásba olyan lapátok vannak benne mint a turbinában sok kis aprocska ,üresen visit mint a diszno:)
Csak óvatosan a fuvókákkal! Nehogy egyből betegyél egy 7.5 GPH-sat,mert az már lehet hogy sok lenne! Csak fokozatosan.Keresd meg az alapjáratot egyenlőre,ha méred a légnyomást a turbónál (kéne hogy mérd) akkor az 0.2-0.3 bar körül van.
A fütyülés normális hang,azt a turbó adja ki,nem a tüztér.Majd 1 bar körül már nem fütyül,hanem vonyit és ordit olyan hangosan hogy el sem hinnéd! (fülvédőt szerezz!!!)
A buhogás a tüztérből jön,ez is normális,azért van mert a láng a tüzcsőben "nem találja a helyét".Ha majd emelkedik a fordulat,és több levegő jut be a tűztérbe,akkor majd "beáll",és nem buhog.
Valószinü hogy kicsi a fúvóka,és nem kap eleget a masina,azért nem indul be.Ha tudsz emelni a nyomáson,akkor emeld,ha nem,akkor nagyobb fuvóka kell. Próbáld ki egy picit nagyobbal,mondjuk 1 GPH-sal.
Tipp: keverd a gázolajat benzinnel 1:1-ben,nekem igy megy.
szia nem szabályzom a nyomást, még egyenlöre, Ekerle szivatyum van , van 2-3 dannfoss rsn 60 , olyajszivatyum. ma meg probálok másik porlasztoval kisérletezni. ha jo a tüzcsövem , fütyülös hangnak kell lenni-e? mert valami hasonlo hangja van, lomb szivot probálok valahonnan venni. azzal inditani, ez a komressoros inditás nem jön be , ahogy mondtad.
Több dolog is van szerintem,ami akadályoz téged a sikerben. Irtad,hogy összegyülik az elégetlen anyag a béléscső alján. Szerintem kicsi az átmérője a tüzcsőnek,és mielőtt elégne az anyag,rácsapódik a tüzcsöre,és onnan lecsöpög. Nem látom a képeken,hogy mitől lenne stabil az égés.A levegőt a fúvóka körül meg kell forgatni egy kicsit.Tudom hogy viccesnek hanzik,de a lángot ugy lehet a legkönnyebben stabilan tartani,ha egy "hurrikán" közepébe tesszük. A tüzcsövön a legalsó furatok ugy látsztanak a képen,mintha egy kicsit el lennének deformálva.Ha igy van,akkor ezt sokkal jobban kéne,tegyél a furatba egy beleillő furószárat,és hajtsd el oldalra minnél jobban az egész alsó sort. Tömitési bajokat is lehet látni a képeken.Ezeket meg kell oldani,mert óriási veszteségek forrásai. Azt a kék gégecsövet felejtsd el. Amikor beindul a turbód,és már 1 bar körül kezd dolgozni,akkor a levegö amit pumpál már igen forró,100 fok feletti.Azt a müanyag csövet rögtön szétnyomja. Menj el egy viz-gáz-boltba,ott lehet venni patentivet minden átmérőben,és a levegőt kösd be a lehetö legrövidebben.
Szerintem az a 0.55-ös fuvóka talán az alapjárat eléréséhez lenne elég.Akkor pörgött fel ugye,hogyha levetted a kenést a turbóról,igaz? Az enyémben 7.5-ös van,és 1 bar turbónyomáson a szivattyú 12 barral nyomja. Másképpen, a 0.55-ös fuvóka 10 bar nyomáson 1.8 litert spriccel,a 7.5-ös majdnem 30-at. Nagyobb fuvóka kéne szerintem. A 45 fok az jó,de ha 30,esetleg 15 fokos lenne,az lenne a legjobb. Mivel szabályozod a nyomást? Az olajrendszer milyen?
Csak csendben mondom,hogy kb fél órás munka után rá lehet tenni a turbódat arra a tüztérre,amit felkináltam.
szia meg néztem a fuvokámat , ilyen dolgok vannak rá irva: danfoss 45-fokos, l/h 2,08 ,usghl/ h 0,55 , kg/h 1,80 . csináltam rolla 1-képet . meg mindenröl .
Hát vazze...minden munkahely szar valahol,mert mindenhol melózni kell,de a képeket elnézve azért nem mindegy hogy hol! Nincs felvétel? Pucolok én vécét is,ha ekkora madarakat lehet látni! C17-est már láttam a repnapon Kecskeméten,az is szép darab,de az AN 225,az igen! Olyan is jár ide? Befér az a reptérre?
A felfelé álló fényes csövön ment be a gáz régebben,de nem kellett és levakoltam.A gáz ugyanazért kellett amiért a nektek is a modellekben,bemelegitette a párologtatót és a tüzcsövet miellőtt a folyékony anyagot befecskendezem.De már nincs rá szügség,mert már egyből a petróval indul. A levegő az alsó vastagabb csövön áramlik be,lényegében a fúvóka benyúlik ebbe a csőrendszerbe.A lentebb lévő képeken lehet látni hogy honnan megy oda a levegő.
747-es is szokott arrafelé lenni? Mekkora az a madár? Tényleg óriási? Én eddig csak A 320-ason ültem,az is elég nagynak tünt nekem,ugyhogy elképzelésem sincs mekkora egy 747-es.
Csőben van a fuvóka,a cső átmérője kb. fél centivel nagyobb mint a fuvókáé.Az egész szerkezet az oldalra kiálló csövön kapja a levegőt,ami befújja a tüztérbe a cumót.Azért néz ki ilyen szarul a szerkezet,mert a sok módositás miatt mindig toldom-foldom.De nem a szépség a lényeg.
A multkori repcsis képeken milyen tipusu a gépmadár?