Aki szereti ezt a garázst, illetve bánná a megszüntetését itt leírhatja az érveit! Valamint szedjük össze -lehetőleg fotókkal- a tőlünk "elvándorolt" buszokat és megszüntetett(Alvállalkozósított) viszonylatainkat.
Ok, 18-12-est számoljuk ide, akkor ezek szerint itt van(illetékesek megerősíthetik majd).
A listádba nem számoltad bele a most elment mínusz három darab 280-ast!
Így a 280-as kiadás máris 100% fölé ment!!!
Edig volt 45 darab, amiből 4 tartósan áll(szerencsére nemsokára nekiállnak a gyrosoknak), valamint elment 3 darab most még Délpestre. Így marad 38 darab amiből nehéz kiadni 41-et:s
Megint kezdődik---pontosabban kezdődne a szólók kiadása--- 33E/223E/239-re, de azokból sincs sok tartalék, hála Óbuda közreműködésének.
Épp néztem, Óbudán brutál sok 260-as van, ahoz képest amennyit ki kellene adniuk.
18-12 nálatok kell hogy legyen. Legutóbb okt. 23-án mozgott, akkor ment hozzátok.
Hogy ki dönti el, passz... Amúgy mi nem nyeljük be a csukikat, mert reggel egy darab nem marad bent. Óbudán viszont ott ragadt a 18-35-ünk, ami meglehetősen érdekes.
Persze, inkább Délpest adja ki a kocsikat mint Kelenföld. Rendben kell a kocsi a 38-asra, de miért csak 1 garázsból? Miért nem Óbudáról csoportosítanak át, ahol mindig van többletcsuklós, szólós vonalakra is azt sikerül kiadni? Itt nem a most átmenő 4 kocsitöbblettel van a baj(olvastam a másik topikban 04-73-mal folytatott eszmecseréteket, 18-12 már nincs itt egy ideje, szóval 4 az a 3.), hanem az arányokkal.
Itt van a legkevesebb leállított, mégis innen visznek csak el, ahelyett, hogy máshol is pakolnák össze a kocsikat.
De a tegnap esti hsz.-eket elolvasva már nem csodálkozom Buda ellehetetlenítésén.
A másik kérdésem, mert látom, Te elsőkézből kapod az információkat, belsős embertől. Hogy vannak ezek az átcsopiortosítások, ki dönti el, melyik kocsik vándorolnak? Azért kérdem, mert ugye előfordul, hogy egy-egy ilyen szeretetcsomag érkezése után nem mindig ugyanazok a kocsik mennek vissza? Azt nem értem, ha egyszer így van, akkor másszor miért nem?
Emlékszem erre az esetre, nem is oly rég történt. Ahogy 05-03 topiktárs is írja, én is így tudom, hogy nyugdíjba ment, már a baleset előtt is szó volt róla, de ez az esemény nagyban rásegített. Szerencsére nem lett komolyabb tragédia az eseményből.
Köszi, közben olvastam, ma lesz a híd terheléspróbája, és ha minden jól megy, hétfőtől már menetrend szerint villamosok közlekednek rajta! Sajnos közlekedésbarát szempontból nemlesz olyan látványos ez a terheléspróba, mikor az Erzsébet-híd próbája zajlott, most munkagépekkel tesztelnek az akkori buszok és villamosok helyett. Úgyis ki akartam nézni a szentendrei hév-pótlóra, majd ezt is útbaejtem!
Ez 1 jó kérdés volt. Számomra a 405-ösök nem buszok. Kvázi nem is foglalkozok vele. Az 5 Mastert miért nem dobták szét? Miért Óbuda kapta mindet? :-( (Tudom, tudom! Erre is van "magyarázat".)
Ha rajta múlna, már rendelném is a tolókocsit... Majd jövőre szép új buszokra rakhatnak fel vele a 16-osra...
Tényleg a volt mozgáskorlátozott, majd átalakított midik miért nem járnak? Elvileg a 288/289-esre lettek készítve... A vonalak már nincsenek BKV-s kézben, rajzuk maradt a kiadási korlátozás?:DDDD