Azért írtam így mert nem tudom milyen elképzelései voltak a porschéval kapcsolatban meg egyébként is új srác és nem tudom hogy csak a felvágás vagy tényleg a márka szeretete miatt vette... De ezt majd ő elmondja ha akarja :)
Egyébként én személy szerint csak örülök ha vannak olyan dolgok az autóban amit lehet olcsóbb cuccokkal helyettesíteni!!! Vagy esetleg legyártatni, mert ha egy adott cucc gyári árából vehetek másik 3-at ami nem gyári de és nem is kókány akkor miért is lennék a saját pénztárcám ellensége??
Szóval remélem nem értetted félre! A pórnépezést! :)
Mármint a bukó lámpa fényszórója??? Mert ha igen akkor lehet hogy most lehangoló leszek, mert az őkelme Porsche nagyúr lámpája megegyezik a pórnép Vw golf lámpájával......
Nem biztos hogy kék ajtókárpitot szeretnék, csak a bőr alatt legyen még valami anyag meg működjenek a patentok. Kár hogy nem fényképeztem le a kárpitot belűröl..... markolászni lehet az egészet...már csak bőr meg szívacs.
Legrosszabb esetben bőröztetem. A kapcsolókhoz meg ház is kellene nem baj ha nem famintás. ja és a kapcsolóhoz kellene foglalat is mert az sincs, az eredeti valahol valami kuka mélyén hever.
Úgy egyáltalán a fa mintától nem vagyok oda.
Ja és a kárpit fotónál felhívnám a figyelmeteket a csavarokra főleg a tetején lévő fényes fejűre ott középen :))))))
A ködlámpának csak a búrája nincs meg, a házrész jó állapotú.
Mennyibe kerül egy bontott fényszórólámpa? úgy tudom egyforma a kettő.
Mennyiért rendelted a 4 gátlót?Csak mert nekem itthon pihen 4 zsír újj gázos gyári csomagolásban és lehet hogy megválnék tőlük,de ha megrendelted már gondolom késő!
Úgy látom, az előző tulaj nem ápolta a kapcsolatokat a fórumon jelenlévőkkel, hiszen nem tákolt volna olyan ablakemelőkapcsolót bele. Ez igazán nem lett volna nagy kiadás. Sárkány Úr például engem is kiszolgált alkatrészekkel, amik azóta is remekül működnek. Ákos Úr pedig sok hasznos infót szolgáltatott.
Én Őtet menedzselem:
Folyamatosan haladunk, tegnap megrendeltem a négy lengéscsillapítót, meg két kerékcsapágyat előre. Már nem cserélném el, családtagom, spanom lett a gép!:-)
Kék ajtókárpitot valószínüleg nem lesz egyszerű szerezned. Megnézem otthon, lehet akad valamiféle odavaló kapcsoló. Az a lámpa egység, ha gyárit szeretnél nem oly olcsó, de biztos van olyan ember akinek van eladó (talán B.Marci).
Ha nem indokolja a helyzet akkor inkább télen szedd szét, mert ha belefogsz kitudja hol állsz meg. Élvezd a nyarat a napsütést, aztán jöhet a javítás, amikor esik az eső, stb.......
A tető nincs kiszakadva, de az ajtónál lévő gumitömités elég rossz mindkét oldalon, de a jobb oldali belső fele hiányzik is. Arról nem beszélek hogy ráadásul rosszul volt beszerelve.
Az első féktárcsák és betétek újnak néznek ki, olaj, szűrők szintén, futómű úgy egyben van első ránézésre. Bár a bal hátsó doblemez valamiért bele ér a gumiba időnként.
Kipufogó valahol kifúj a közepe szerintem hiányos. Nem tudom hogy kellene lenni de én szerintem 3 db dob van, ezen meg csak kettő, a hátsó szintén újnak néz ki.
Egyébként meg beázik, sajnos, ezért mentek szét az ajtókárpitok. Meg úgy elég büdös, de majd kiszellőzikl.
Felraktatok ide egy csomó szép képet, el vagyok ragadtatva, és minden elismerésem. Csak nehogy én is darabokra szedjem pont nyár előtt.
Szólj, ha szükséged van segítségre, gondolok itt különböző doksikra (kapcsolási rajz, stb....). Mindez, pdf formátumban van. Vannak még robbantott ábrák, stb.
Ha hétköznap jársz Budaörs környékén, szívesen megnézném a gépsárkányt.
Nem vagy egyedül, én sem tudom mit csináljak. Teljes felújítás, részleges felújítás, vagy egyáltalán kellett ez nekem. kis apró szar hibákat csak úgy tudok javítani hogy szét kell nagyon szedni valamit hozzá. A hátsó világítás már úgy ahogy rendben, de az elektromos nyitó valahogy nem műkszik, bár nem nagyon foglalkoztam vele, elég volt a kókány kábelezést kiiktatni, az összes égőnél érintkezőket pucolgatni, az első ki...ott ködlámpa meg franc sem tudja milyen lámpa meg olyan össze vissza világít hogy már én is kezdek belekavarodni. A legszebb az egészben hogy teljesen vakon dolgozom időnként azt sem tudom mi micsoda.
Az normális hogy gyujtáson valami belső légkeringető motor állandóan megy?
Na meg ilyeneket találok: jön egy kábel valahonnan így utólagosan mint tenageren a pattanás, átbóklászik egy búrán hogy aztán egy izzó és foglalata közt pihenje ki magát. valószínű hogy valami utólagos test lehet, de le kell szedjem a bal első kereket meg a kerékjárati műanyag bizbaszt hogy megtudjam hol a másik vége. Bár amilyen szerencsém van még a műszerfalat is ki kell szedjem.
Azért megosztok még veletek egy apró műszaki titkot: kábel megblankol, átfűzi a pöcsös saru lukán, azt rátolja a sarut. kész orgazmus. Tegnap estig bírtam, azt lefolyt egypár sör a torkomon.
Én azért vettem meg mert szerintem többet ér, meg jön a tavasz-nyár. Nézegettem külföldön is és 2 milla alatt sehol sem találtam. 7000 euro alatt csak törött van.
Nekem 1550000-ért adták egyébként, alkudni nem sokat tudtam, csak egy vizsga lett benne. Azért akkora baja nincs, meglepően jó és új állapotú dolgot találtam benne, szerintem kicsit foglalkozom vele és megjavul.
Igen így már ismerős... és tényleg elég rég óta árulták mert minden nap megnézem a kínálatot és emlékszem rá....
Akkor mostmár értem hogy miért kértek érte csak 1,5 millát :( És neked mennyiért adták? Amúgy direkt ilyet szerettél volna vagy csak megtetszett?
A hibalistára visszatérve, műszerfalat elég nehéz lesz találni.... de a 24-es fórumba szokott irogatni egy Sárkány Huang nevezetű úriamber, ők vették meg a fehér turbot és elbontják... szóval keresd meg őt és hátha eladja a belsejét állítólag nagyon szép volt!
Képek készülnek, egyenlőre a hibalista pontosítása tart, a legnagyobb gondom az utastér. Egyébként szerintem sokan ismerik az autót, állítólag november óta árulták budaörsi úton egy kereskedésben. Hogy pontos legyek: 944 S2 cabrio