Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

al01 Creative Commons License 2004.09.03 0 0 3114
Max, tenyleg. Mindegy, jot akartam :-)
Előzmény: Mad Max (3106)
jani525i Creative Commons License 2004.09.03 0 0 3113

Max

holnap mikor jöttök?

jani525i Creative Commons License 2004.09.03 0 0 3112
van neki belseje is
Előzmény: jani525i (3111)
jani525i Creative Commons License 2004.09.03 0 0 3111
+ errő
Előzmény: jani525i (3109)
Mad Max Creative Commons License 2004.09.03 0 0 3110

Gaijin!

 

Szebe Jani 06703895382

Előzmény: Gaijin (3108)
jani525i Creative Commons License 2004.09.03 0 0 3109
erről lenne có
Előzmény: jani525i (3107)
Gaijin Creative Commons License 2004.09.03 0 0 3108

Max,

Egy elérhetőséget tudsz adni?

Gaijin

Előzmény: Mad Max (3106)
jani525i Creative Commons License 2004.09.03 0 0 3107
Ha rám gondoltál eltaláltad.:))))))))))))))))))))))))
Előzmény: FSO Papa (3104)
Mad Max Creative Commons License 2004.09.03 0 0 3106

Feri!

 

Tégy egy komoly ajánlatot :)

 

Gaijin!

 

A Szebe Janinak megvan még a GZ testvér kocsija kicsit törötten...

Eleje kuka, motor indul nem sérült! Lufi se nyilt!

 

al01!

 

Köszi közben berakta Gaijin is...

 

FSO Papa!

 

Janinak hivják az illetöt :) Tegnap magyarázta, hogy lehet eladja ha érdekell akkor gyorsan csapjál rá! Szép kocsi, és nagyon extrás is!

 

al01 Creative Commons License 2004.09.03 0 0 3105

Max,

 

E30 topicbol:

Gaijin válasz | megnéz | könyvjelző 2004.09.03 11:40:16 (101439)

Urak,

 

Maradt még a kukámban, és jó árakon elvihető:

K04 vadiúj,

iX szervódob

M20-hoz brutális hengerfej tőcsavarkészlet, nagyon igényes, anyák is vannak hozzá.

M20 6 hengereshez műszercsoport.

4db E30 acélfelni szar gumikkal ingyen.

 

20-9249-798

boczenzs@invitel.co.hu

 

Gaijin

Előzmény: Mad Max (3098)
FSO Papa Creative Commons License 2004.09.03 0 0 3104
Max,

 

Közben leesett ám hogy a C az vszeg cabriot jelöl és az is, hogy ez kié lehet…ugye egy Pest megyei kisvárosban van az autó, ami nem oootscha? :)) van ott egy 525i is, igaz? :)

Előzmény: Mad Max (3096)
Gaijin Creative Commons License 2004.09.03 0 0 3103

Tisztelt Urak,

 

Ha valaki esetleg megdöbbentően olcsó 540i-t lát, azt kérem, hogy szóljon.

Nem totálkáros törött is lehet.

 

Viszont maradt még a kukámban, és jó árakon elvihető:

K04 vadiúj,

iX szervódob

M20-hoz brutális hengerfej tőcsavarkészlet, nagyon igényes, anyák is vannak hozzá.

M20 6 hengereshez műszercsoport.

4db E30 acélfelni szar gumikkal ingyen.

 

20-9249-798

boczenzs@invitel.co.hu

 

Gaijin

FSO Papa Creative Commons License 2004.09.03 0 0 3102

Max,

 

köszi, azóta már tavaly upgrade-eltem E34-re :)

a legfőbb oka enne az volt, hogy a 323iA is coupé és családinak kicsit kicsi :)

 

egyébként ez a 325iAC nem valakinek az apjáé? :)

Előzmény: Mad Max (3096)
FSO Papa Creative Commons License 2004.09.03 0 0 3101

ne is mondd bakker...meddig volt az automata nálad??  nem sokáig :))

amikor meg akartam venni, már rég nem volt az :)

Előzmény: Dires (3100)
Dires Creative Commons License 2004.09.03 0 0 3100

FSO Papa

 

Nekem volt 4 ajtós ezüst metál 325iA :)

 

 

Előzmény: FSO Papa (3095)
A_Feri Creative Commons License 2004.09.03 0 0 3099

Max

 

Mi a nitro aranak a vege? 4 vagy 6 fuvoka van hozza?

 

Feri

Előzmény: Mad Max (3098)
Mad Max Creative Commons License 2004.09.03 0 0 3098

Feri!

 

Még nem foglalkoztam vele! 99,99%, hogy kell majd K04-23, bár most a nitrot kéne eladni... Most kicsit pihen az ügy...

Előzmény: A_Feri (3097)
A_Feri Creative Commons License 2004.09.03 0 0 3097

Max

 

 

Talaltal mar nem eticsigat?:)

 

Feri

Előzmény: Mad Max (3096)
Mad Max Creative Commons License 2004.09.03 0 0 3096
Én tudok egy 325iAC-t és lehet, hogy eladó lesz...
Előzmény: FSO Papa (3095)
FSO Papa Creative Commons License 2004.09.03 0 0 3095
szerintem sem sok érte, mégha öreg is a vas. csakhát ki fizeti meg manapság a jót? sorra mindenki csak a 3-400-as összefoltozott, ültetett, sportdobos hulladékokat keresi, amivel 2 évet lehet még oberkodni, aztán goto bontó. nameg az ótómatasága...annak idején én több mint fél évet vártam hogy automata 6 hengeres E30-at találjak...ja és 4 ajtósat akartam, de az már végképp reménytelen volt :) ja mert a hátsó tárcsafék is feltétel volt (nagyP után ez természetes). 325iA-ról pl még nem is hallottam Magyaro-n (illetve egy darabról igen).
Előzmény: al01 (3094)
al01 Creative Commons License 2004.09.03 0 0 3094
Ha jol emlekszem az arra, akkor nem anynira sokat, mint amennyire patika az auto. Szerintem siman realis, en meg el is gondolkoznek rajta, ha nem ruhellenem az otomatat nagyon :-)
Előzmény: FSO Papa (3093)
FSO Papa Creative Commons License 2004.09.03 0 0 3093

nem keveset, de legalább sokat, ahogy a telefonban is mondottam :))

 

Előzmény: Gaijin (3092)
Gaijin Creative Commons License 2004.09.02 0 0 3092

FSOPapa,

Te mit kérsz a 323iA-ért?

Gaijin

Előzmény: FSO Papa (3091)
FSO Papa Creative Commons License 2004.09.02 0 0 3091
baazz...ez télleg nagyon baráti...
Előzmény: Gaijin (3090)
Gaijin Creative Commons License 2004.09.02 0 0 3090

Pitti,

250.

Gaijin

Előzmény: PittiTds (3088)
FSO Papa Creative Commons License 2004.09.02 0 0 3089

láttam ám a szövegben :)

kár hogy nem fér el, én is adnám el lassan az E30-at...pedig kedvemre valóak a nyomatékgyárak :))

Előzmény: Gaijin (3087)
PittiTds Creative Commons License 2004.09.02 0 0 3088

Hi

 

Megis mi az az olcso ?

Gaijin Creative Commons License 2004.09.02 0 0 3087

FSOPapa,

Nem, M20B27 van benne. Az eredeti blokkja, csak "feljavítva" egy kicsit. De most mennie kell. Nagyon olcsón odaadom, ha valaki elviszi szarozás nélkül.

Gaijin

Előzmény: FSO Papa (3086)
FSO Papa Creative Commons License 2004.09.01 0 0 3086

tavaly végigsétáltam a parádén egy "Szopatnék" feliratú pólóban :)))

 

Gaijin,

 

gondolom nem a 35i motor van benne :))

Előzmény: Mad Max (3078)
Gaijin Creative Commons License 2004.09.01 0 0 3085

Tisztelt Urak,

 

Ez az idő is eljött: Eladó most, vagy eladó lesz levizsgáztatva:

 

1985 325e, saját magamnak építve. Most az alábbi állapotban van, ehhez képest járóképes lesz és lesz rajta zöldkártya, vizsga.

 

1985-ös 325e, coupé, kézi tetőablakos, aranyszínű. AF-es motorszám, eredeti alvázszám. A blokk az eredeti, sajátja, csak megsérült a felújítás során, így egy AF-es cimke tanusítja most az eredetét.

 

A gépet magamnak építettem/építem, csak azóta született egy gyerekem, és ez nem jó családi autónak. Nagyon nem.

 

Eleje átalakítva nagylámpásra, lökhárítóba E34 nagynyomású lámpamosó beépítve, gumicsövek is benne vannak. Hátul is műanyag lökhárító, adok hozzá egy ACSchnitzer-ről másolt alsó spoiler hátulsó lökös alá. Vadi új.

 

Elöl-hátul toronymerevítő, állítható, feketére szinterezve. Motor: 2,7, td kovácsolt főtengely, eta dugók, 8,5-ös kompresszióviszony, dugók teflonozva, felső kompressziógyűrű hornya felszúrva eggyel nagyobbra, Új Mahle dugattyúgyűrűk, Új Kolbenschmidt csapágyak, fekvő és hajtó, minden szimmering új. A blokk letisztítva, ezüst színre fújva. 320i hengerfej automata kabrióról, tőcsavarokkal rögzítve, a tőcsavar a hengerfejcsavar furatában végig lemegy.... Motortartó bakok, összes szíjtárcsa, olajteknő, egyéb baszások mind szinterezve... Motortartó gumibakok újak, Febi. Új kevlár kupplungtárcsa, Getrag 260 váltó. 325i szívóöntvény és folytószelep. 535i injektorok, vezérlő, légmennyiségmérő. Motronic 1,3. 324d hűtő (böszme állat), elektromos venti. Köténylemez trópusi automata klímáshoz való, (az egész eleje csupa lyuk), eredeti új BMW Teile. A motorkábelek kábelcsatornában futnak a tűzfalon. A kartergáz nem a szívórendszerbe fut, hanem olajlecsapató ciklonba, ennek a furata és a kis "csöcs" amire jön majd a gumicső, az már rajta van a karteren... A forgalmija szerint nem katalizátoros, a vezérlése katalizátoros és katalizátor van is alatta, egy 535i-ről, hogy elég nagy legyen.

 

Első index hella black, vadi új, nem festett vagy fóliázott. A hátsó lámpa teli piros, adok hozzá egy pár "legálisat" is. természertesen mosolygós lámpák elöl. Adok még hozzá: két ajtó, elektromos zárral és ablakkal, + kábelköteggel, vezérlővel. +1 csomitartótetőt nagy szerszámtartóval. +1 diffit 3,64, ami rajta van az 3,91 (automatáról, én szereltem le). A gépen komoly sérülés nem volt.

 

15-ös BBS felnik, középpel.

 

Ami nincs kész: kipuffogó csak középdobtól hátrafelé van most fent, megvan az eleje is, de fel kell rakni, és összehegeszteni. Hűtés csövei hiányoznak, a motor kábelezését be kell fejezni. Néhány gumicső hiányzik a szívórendszerből. Kell rá vizsga és zöldkártya. Szervópumpa nincs feltéve, mert a bak és a pumpa közti kis tartók egy zacsiban otthon vannak és nem elég tiszták még. Így a generátor sincs felcsavarozva. Természertesen mindkettő megvan.

 

Asszem egyértelmű, hogy elmebeteg módon saját magamnak építettem, de meg kell válnom tőle. Ha valakit érdekel, elér a 20-9249-798-as számon, vagy a boczenzs@invitel.co.hu-n

 

Nem maradnék sokáig autó nélkül, de egy kicsit családibbat kell majd venni. Valószínűleg egy E34 lesz helyette. Többet ér, mint amennyiért odaadom.

 

Gaijin

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!