Az indexes moderációnak "köszönhetően" a globális és az apróbb-cseprőbb kérdésekre szakszerű(!) válaszokat a készítők itt nem tudnak adni, legyetek oly kedvesek és fáradjatok ezekkel a VEKE ezirányú fórumára:
Két kérdés: 1. Az Olimpia szálló-Normafa szakasz magassági térképen miért szaggatott/pontozott? Még nem végleges vonlvezetés? 2. A jármű fantáziarajz a potenciális gyártótól származik? Jól látom, hogy a félpótkocsik forgóvázai lennének a hajtottak?
1. - vagy olvasd el alaposan azt a többéves, azóta már 100x átdolgozott anyagot (fitogtatva jól(??)informáltságod) és ne "informáld dez" a topik lakosságát
2. - vagy várd meg a veke.hu-n a publikációt és addig ne "informálj dez"!
valahol csiripelték a madarak, hogy GPS-is segíti majd az egyvágányozást. szerintem ha a forgalom indokolná akkor egyszerre érnének be a feszítettebb meetrend miatt, így nem vészes!, bár sztem Normafa irányába a Séchényiehegyin kívül lehetne mégegy kereszt beépítve, vagy akár onnan lehetne kétvágányú! nemtudom, hogy megy majd, én bár ha jól sejtem a közúton futó pályén
Valamelyik budakeszi újságban olvastam ilyen elképzelést. Mondjuk modern pályán modern bizberrel vetekedhetne a 22-essel, ha a Fő utcában dugó van. De ehhez az kell, hogy végig tudja tartani a hegymeneti 40, völgymeneti 30, adhéziós 50 tervezett sebességet, és hogy pontosan egyszerre érkezzene meg a szembejövővel. (Ilyet mondjuk a jelenlegi vonalon is láttam, mikor ajtóhiba miatt 4 percet álltunk az Eszénél, aztán erdeinél egyszerre haladt be a két fogas.
a kettő nem zárja ki egymást, a városmajori fordítási lehetőség szerintem megmarad, és gondolom, hogy az állomás alaprajza is kb a mostanira fog hasonlítani, arra gondolok, hogy az egyik irányba az egyik, a másik irányba a másik oldalon kerüli el a remizt, és egy sorompóval lezárt kapun megy ki amit a kocsi majd kinyit magának nem tudom pontosan a helyszínrajzot ezért nem állok neki skiccelni
Azzal, hogy a fogas (57-es) a Moszkva térig közlekedik, felejtsem el, hogy egyszer még gőzüzemű nosztalgia fog itt is közlekedni? Bevallom, titkon ebben is reménykedtem! Tudom, mindent nem lehet, de a remény hal el leutoljára...(egy ferde gőzöst nyugodtan adhatna Svác bónuszként!)
igazad van!, pl akár lehetne combino arculatos a fogas is! de sztem abból nem kell teljesen alacsonypadlós, jó a szinházas is, föleg ha én a normafáig megyek akkor kényelesen fel szertnék mászni a pulpitusra az sgp-hez hasonló vagy azonos gépek vannak máshol a világon?
Hát az átépítést nem lehet megúszni, mert a pályaállapotok finoman szólva... Másrészt a magasperokat is el kéne bontani, mert elég sok a baj velük, pl. akadálymentesítés. Arról nem is beszélve, hogy a használt kocsik Európában mindenhol alacsonyabb padlószintűek, mint a bp-i