Keresés

Részletes keresés

lbence Creative Commons License 2007.12.17 0 0 1521
És miért nem tudnak? Kimoderálják, ha egy szakszerű, kulturált választ leírnak, vagy mi?
Előzmény: HáBé (1517)
Sinbiciklis Creative Commons License 2007.12.17 0 0 1520

Sőt! Nem is ül benne vezető

 

Persze a biciklisek + le vannak ß@rwa

Előzmény: Peti817172M (1519)
Peti817172M Creative Commons License 2007.12.17 0 0 1519
Azért a jármű látványterve is fura. Helytelen vágányon közlekedik, és asszimetriku8san világítanak a lámpák :)
Előzmény: rm40 (1513)
paca664 Creative Commons License 2007.12.17 0 0 1518
Grat!
Előzmény: HáBé (1511)
HáBé Creative Commons License 2007.12.17 0 0 1517

Pálinkásat!

 

Embörök!

Az indexes moderációnak "köszönhetően" a globális és az apróbb-cseprőbb kérdésekre szakszerű(!) válaszokat a készítők itt nem tudnak adni, legyetek oly kedvesek és fáradjatok ezekkel a VEKE ezirányú fórumára:

http://veke.hu/index.php?fc=forum&tn=x0389

Itt nem a 2005-2006-os állapotokról adnak a készítők felvilágosítást.

HB

névtelen Creative Commons License 2007.12.17 0 0 1516
Hát, majd szépen sorban:o) 56, 57, 58 :-)))
Előzmény: jázminapja (1515)
jázminapja Creative Commons License 2007.12.16 0 0 1515
Bárcsak beférne! Az azt jelentené, hogy van 58-as!:)
Előzmény: névtelen (1514)
névtelen Creative Commons License 2007.12.16 0 0 1514
Miért? Az 56 -os és az 58 -as villamos közé szépen befér:o)
Előzmény: jázminapja (1512)
rm40 Creative Commons License 2007.12.16 0 0 1513
Tetszik!

Két kérdés:
1. Az Olimpia szálló-Normafa szakasz magassági térképen miért szaggatott/pontozott? Még nem végleges vonlvezetés?
2. A jármű fantáziarajz a potenciális gyártótól származik? Jól látom, hogy a félpótkocsik forgóvázai lennének a hajtottak?
Előzmény: HáBé (1511)
jázminapja Creative Commons License 2007.12.16 0 0 1512
Hajrá! (az 57-es számmal még barátkoznom kell!)
Előzmény: HáBé (1511)
HáBé Creative Commons License 2007.12.16 0 0 1511

Hölgyeim és Uraim!

 

Íme:

http://veke.hu/index.php?fc=cikk&par=389

HB

HáBé Creative Commons License 2007.12.16 0 0 1510

Petikém!

 

Tisztelettel megkérlek, hogy:

1. - vagy olvasd el alaposan azt a többéves, azóta már 100x átdolgozott anyagot (fitogtatva jól(??)informáltságod) és ne "informáld dez" a topik lakosságát

2. - vagy várd meg a veke.hu-n a publikációt és addig ne "informálj dez"!

 

Lehet, hogy a 2. nyuszifül lenne célravezető.

 

Kérlek, ne vezesd félre a magad és a többieket!

 

Köszönettel!

Előzmény: Peti817172M (1507)
rm40 Creative Commons License 2007.12.15 0 0 1509
[size1Miért kell mindenáron ferde? Kiesne a szén a kazánból?[/size]

Miért, szerinted egy gőzmozdonykazánban csak szén van?
Előzmény: Peti817172M (1502)
totti86 Creative Commons License 2007.12.15 0 0 1508
Vagy nem.
Előzmény: Peti817172M (1507)
Peti817172M Creative Commons License 2007.12.15 0 0 1507
Ja, és a GYV mellett fog menni.
Előzmény: Peti817172M (1506)
Peti817172M Creative Commons License 2007.12.15 0 0 1506
Széchenyi-hegy után Iskola, Hotel Olympia és a Normafa megállók lesznek. Olympia kétvágányú lesz.
Előzmény: MUV 3404 (1505)
MUV 3404 Creative Commons License 2007.12.14 0 0 1505
valahol csiripelték a madarak, hogy GPS-is segíti majd az egyvágányozást. szerintem ha a forgalom indokolná akkor egyszerre érnének be a feszítettebb meetrend miatt, így nem vészes!, bár sztem Normafa irányába a Séchényiehegyin kívül lehetne mégegy kereszt beépítve, vagy akár onnan lehetne kétvágányú! nemtudom, hogy megy majd, én bár ha jól sejtem a közúton futó pályén
Előzmény: Peti817172M (1504)
Peti817172M Creative Commons License 2007.12.14 0 0 1504
Valamelyik budakeszi újságban olvastam ilyen elképzelést. Mondjuk modern pályán modern bizberrel vetekedhetne a 22-essel, ha a Fő utcában dugó van. De ehhez az kell, hogy végig tudja tartani a hegymeneti 40, völgymeneti 30, adhéziós 50 tervezett sebességet, és hogy pontosan egyszerre érkezzene meg a szembejövővel. (Ilyet mondjuk a jelenlegi vonalon is láttam, mikor ajtóhiba miatt 4 percet álltunk az Eszénél, aztán erdeinél egyszerre haladt be a két fogas.
Előzmény: jázminapja (1484)
Peti817172M Creative Commons License 2007.12.14 0 0 1503
Amúgy ferdét (döntött kazánosat) Svájcban is csak 200%o-es pályán használnak.
Előzmény: Peti817172M (1502)
Peti817172M Creative Commons License 2007.12.14 0 0 1502
Miért kell mindenáron ferde? Kiesne a szén a kazánból?
Előzmény: MUV 3404 (1500)
Peti817172M Creative Commons License 2007.12.14 0 0 1501
Nálunk a Kresz miatt csak 50-nel mehetnének :)
Előzmény: szanthoa (1496)
MUV 3404 Creative Commons License 2007.12.13 0 0 1500
bár ha jóltudom a mi gőzöseink ott nem voltak ferdék és majoron hülyén is nézne ki... :-D de valami a régihez hasonlót kershetnénk
Előzmény: jázminapja (1498)
MUV 3404 Creative Commons License 2007.12.13 0 0 1499
a kettő nem zárja ki egymást, a városmajori fordítási lehetőség szerintem megmarad, és gondolom, hogy az állomás alaprajza is kb a mostanira fog hasonlítani, arra gondolok, hogy az egyik irányba az egyik, a másik irányba a másik oldalon kerüli el a remizt, és egy sorompóval lezárt kapun megy ki amit a kocsi majd kinyit magának
nem tudom pontosan a helyszínrajzot ezért nem állok neki skiccelni
Előzmény: jázminapja (1498)
jázminapja Creative Commons License 2007.12.13 0 0 1498
Azzal, hogy a fogas (57-es) a Moszkva térig közlekedik, felejtsem el, hogy egyszer még gőzüzemű nosztalgia fog itt is közlekedni? Bevallom, titkon ebben is reménykedtem! Tudom, mindent nem lehet, de a remény hal el leutoljára...(egy ferde gőzöst nyugodtan adhatna Svác bónuszként!) 
Előzmény: MUV 3404 (1497)
MUV 3404 Creative Commons License 2007.12.13 0 0 1497
igazad van!, pl akár lehetne combino arculatos a fogas is! de sztem abból nem kell teljesen alacsonypadlós, jó a szinházas is, föleg ha én a normafáig megyek akkor kényelesen fel szertnék mászni a pulpitusra
az sgp-hez hasonló vagy azonos gépek vannak máshol a világon?
Előzmény: jázminapja (1494)
szanthoa Creative Commons License 2007.12.13 0 0 1496
Ja, Svájcban pölö a fogasmozdonyok adhéziós pályán 80-nal szaladgálnak... :)))
Előzmény: MUV 3404 (1495)
MUV 3404 Creative Commons License 2007.12.13 0 0 1495
az újab fogasgépek már nem csak szükségmenetben tudják használni az addhéziós pályát ugye?
Előzmény: szanthoa (1493)
jázminapja Creative Commons License 2007.12.13 0 0 1494
A használt cuccokról mindig Románia jut eszembe. A tevékkel rövid és középtávon tényleg jól jártunk, de lassan a hosszútáv jön...
Előzmény: MUV 3404 (1492)
szanthoa Creative Commons License 2007.12.13 0 0 1493
Hát az átépítést nem lehet megúszni, mert a pályaállapotok finoman szólva...
Másrészt a magasperokat is el kéne bontani, mert elég sok a baj velük, pl. akadálymentesítés. Arról nem is beszélve, hogy a használt kocsik Európában mindenhol alacsonyabb padlószintűek, mint a bp-i
MUV 3404 Creative Commons License 2007.12.13 0 0 1492
hát a pálya teljes átépítése, nem kis meló... az építésről nem is beszélve, és ha logikusan gondolkodunk a használt jóállapotú tewékkel is jól jártunk
Előzmény: jázminapja (1491)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!