Szerintem a hajózásban az egyik legnagyobb flash, hogy egyedül tudsz lenni, mármint a 3 bikinimodellel, és ha akarod, akkor a bikini nem is szükséges. Ebben engem kicsit feszélyezne a 30 fős személyzet, bár biztos hozzá lehet szokni, ha más simítja a kokaincsíkot helyetted Beyoncé seggére a taton. :)))
Ez ugyanúgy a kinek nagyobb a faca verseny, csak van ahol ezt nem karbonbringákkal, óprémiumokkal, vagy ferrarikkal teszik, mert azok elképzelhetetlenül olcsóak, mint nekünk egy doboz gyufa:)
Ez nem láb lesz, ez méter bizony.... De a motoros yachtozás annyira gecidrága, hogy az csak na: ez a 20 000 Le gép alaphangon kb. másfél misi HUF-nyit eszik óránként, és az csak az üzemanyag...
Ennyit egyetlen, de akár bármelyik öt pina összesen sem ér szerintem, akármennyire varázs is. Másra meg amúgy nem jó, élvezkedni sokkal jobb a vitorlázás, a legkisebb hajón is.
Hülye, túlvállalós, képzetlen meg vitorlán, motoroson is van bőven az utóbbi tizeniksz évben, amióta divat lett a charterezés.
Az ilyen megákon viszont legalább jól képzett és fizetett profi crew van...
Kivételesen nem magamra utaltam, de többször nyaraltam horvát kikötőben, motoros hajón szériatartozék a felhajtott galléros, aranyláncos, pocakos zsírbólya, szexin a távolba nézni csak kötélzet mögül lehet. :))))
Persze ez a tartozék igen sok balatoni vitorláson is megvan, nyilván, még mielőtt. :))
Komoly gép, de szerintem a 42 az láb lesz inkább. Mellesleg a buzik és a cseppfaszúak motoroznak (szárazon és vízen egyaránt, muhaha), a Férfi vitorlázik.
A BMW kombi automata most csak B terv. Valahogy úgy halad a két prémium márka (az audi nem az, rossz helyen hajt:)), hogy minden generációban másik tetszik. W124-E34 közül a Merci, W210-E39 körül a BMW. A W211-E60-ból megint a Merci. És most megint inkább az F10, de ezt majd csak pár év múlva tudom eldönteni, az új prémium az értelmezhetetlen a világomban :)
Nagyon el vagy tévedve:) A Wartburggal biztosan nem jön ki 300e ft-ból 30e km :))) A bogárral talán, viszont azt meg sokkal drágábban vettem, mint az 523-ak mai átlagára:) Az igazi úri muri az M-es BMW-knél kezdődik, 30e km alatt 1,5 milliós költséggel. Valszeg a következő 30e már olcsóbb lett volna, de csak a gumiköltség 3-400.000 ft 30e km-re:)
Ebben is van logika, csak mondjuk 1600 km fél Európán átmenő autópályás vezetés után a BMW-ből pl. úgy szálltam ki, hogy okés, menjünk még egy kört. Akkor épp 7,3 l/100 km volt az átlagfogyi a teljes közel 5e km-re. Meghibásodás legkisebb jele nélkül egy (óra szerint) 150e+ km-t futott autónál. :)
Az M0-on anno összeraktam és dokumentáltam is az 5,3-5,5l/100 km fogyit 70 km/h tempomattal. Ha visszakeresed, ott vannak a boardcomp fogyi adatok fotóval. :)
Nemhiába, a prémium az prémium, a minőséget meg kell fizetni. A megbízhatóságot viszont úgy tűnik nem lehet... :)
Vetekszik egy gyengébb franciaval... :)
- a tankban az AMP gyártmányú szabvány 6,3mm saru kilágyul az 5A áram hőhatásától az üzemanyag szivattyún, egyszerűen leesik a rázkódástól és az autó megáll - fillérekből tartósan orvosolható
- a kormánygép egész biztosan tönkremegy, ez a sor6-osoknál általános: sebességfüggő a rásegítés, de nagyon gyenge a fogaslécen futó "hernyó" csavar, ezt első körben ennek megfordításával orvosolják, de a csere végül elkerülhetetlen - viszont álló helyzetben ellenőrizhető: kiforgatott keréknél meg kell mozgatni a kormányt
- pixel hibás kijelző (ez engem elkerült)
- ABS jeladó hiba 20-25e km-enként: berohad a kerékagyba, nagyon nehéz kiműteni és a Bosch diagnosztika a jobb és bal oldali jeladókat rendre felcseréli - a BMW MODIC viszont jól tudja
- MOTORNOTPROGRAMM hiba - automatáknál komoly gond, kézi váltósoknál inkább csak annyi, hogy a fojtószelep állása nem egyezik a vezérlő jellel - tisztítás megoldja
Nem beszélnélek rá, veszel egy 23i M52TU-s E39-et, beleborítasz még párszár ezret, akkor sem biztos hogy jó lesz. Minél olcsóbb, annál biztosabb, hogy szar.
Mert nem ismered az előéletét.
Pedig a 23i fogyiban nagy bajnok, 7-9 l/100 km. Ekkora tepsitől ez teljesen rendben van.
Nekem átlag 3-400e Ft volt az éves szerviz (gumi/fogyó-kopó+váratlan) költség 30e km futás mellett.
Igen, C-ék megjegyezték, hogy a Rovinj oda-vissza út alatt nem kellett bekapcsolni a rádiót, annyit beszéltem, de én meg azt hittem, hogy rossz és azért nem szól, elvégre ez is csak egy Skoda :D Aztán "kicsit" mesélgettem, hogy mégse legyen már akkora csend :D